Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 19:06
Kijo vender sig om, da han hører nogen bag sig. Først ser han noget overrasket ud, da han genkender Ihsan. Når man snakker om solen...
Det giver dog et overrasket gip i ham, da Ihsan falder om, og først ser han ret perpleks ud. Så skynder han sig hen til hende, og selvom det er en lille distance, så kræver det ham en del kræfter, og han kan godt mærke, at han selv bliver bleg. Det tager ham også længere tid at komme hen til hende, end han egentlig bryder sig om, og han bliver irriteret og vred på sig selv.
Da han endelig når hen til hende, skynder han at sætte sig på hug. Han støtter forsigtigt hendes hoved og kigger nervøst på hende. ,,Ihsan? Ihsan?" Kalder han forsigtigt. Jeg ved godt, at det lange hår ser hædseligt ud, men SÅ slemt kan det vel heller ikke være!? Forsigtigt stryger han hende ned af armen og kalder hendes navn et par gange.
Lige så stille går noget op for ham.. Er der ingen, der har fortalt hende, at jeg er vågnet? Åh, stakkels Ihsan!
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 19:11
Langsomt misser hun med øjnene og kommer til sig selv, og da hun omsider slår sine øjenlåg, der virker meget tunge, op, er det meget pludseligt, og hun stirrer op på Kijo, som var han virkelig det spøgelse, hun troede, han var. Jo, det var ham, kunne hun kun tænke, og den eneste logiske forklaring for hende var, han måtte være et spøgelse. Tårer begyndte at trille over hendes kinder.
"Å-åh nej," hvisker hun, "Du blev ikke begravet, og nu kan du ikke finde fred ... Stakkels Kijo." Tårerne løber i fortabte strømme, og et lille hulk undslipper hende, da hun rækker poten op for at stryge ham over kinden, selvom hun godt ved, hun ikke kan røre ved ham - det er ikke lige gået op for hende, han rent faktisk holder om hende. Hun bliver overrasket, da hendes hånd rammer hans klamme, kølige hud, og hendes øjne vokser sig endnu større. "Jam..." Det svimler for hende, og et øjeblik er hun ved at besvime igen. Det lykkes hende dog at holde sig vågen denne gang, og hun undersøger hans ansigt med sine korte fingre.

Base: autumnpixels doll af mig
Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 19:22
Kijo kigger dybt forvirret på hende.
,,Begravet? Hvad i al verden taler du om?" Han ser fuldstændig perpleks på hende. Tror hun, at jeg er død? Hvorfor gør hun dog det? Jeg er jo - heldigvis - i live. Kijo kigger længe og intens på hende.
,,Ihsan, jeg ved ikke rigtig, hvad du taler om? Altså.. Cassa har fortalt, at jeg har ligget i koma de sidste 5 år, men jeg vågnede op her for en uge siden," siger han blidt.
Han stryger hende forsigtigt over kinden. Hov... De der ar var det vist ikke for fem år siden.. Hvad er der mon sket? Har hun også været i kamp? Der er forhåbelig ikke sket hende noget alvorligt.. Forsigtigt stryger han en finger over arret, mens han støtter hende med den anden arm. I det mindste vejer hun ingenting, så selvom han er ret svag, så han kan godt holde hende oppe.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 19:27
Hun satta sig op og krammede ham lidt forsigtigt, mens tårerne stadig løb.
"JEg lå ved dig så længe, og du var død. Så smed man mig ud, og jeg fik at vide, jeg ikke måtte begrave dig, så din sjæl kunne finde hvile. Du skulle bare ligge der og ligge, sagde de, før de sparkede mig ud. Jeg var så ked af det, jeg gik... det er ligemeget lige nu, men da jeg kom tilbage, måtte jeg ikke komme ind. Så fandt jeg ud af, du ikke var i det der hus med alle sygeplejserne og jeg har ledt efter dig lige siden. Det eneste jeg fik at vide var, du ikke var blevet begravet ordentligt, men flyttet, og de ville ikke sige hvorhen ..." Ordene strømmede ud af hendes mund, mens tårerne løb ind, og hun havde lagt hovedet forsigtigt mod hans skulder. "JEg måtte ikke se dig," hulkede hun og snøftede en enkelt gang, "Og nu lever du igen?"

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 19:33
,,Jamen Ihsan.." Han ser helt opgivende på hende. Forsigtigt fjerner han hendes tårer, inden han krammer hende blidt. ,,Jeg har aldrig været død.. I hvert fald ikke så vidt, jeg ved.. Men jeg har ligget i koma. Det kan godt minde lidt om at være død, men man er ikke rigtig død. Det er lidt ligesom at sove i lang tid, men hvis man ligger i koma, så sover man bare endnu længere. Det er ikke altid, at man vågner op, men det gjorde jeg heldigvis.." Forsigtigt stryger han hende på ryggen og krammer hende trøstende.
,,Så jeg har hele tiden levet, men jeg har bare ikke været ved bevidsthed.. Jeg vågnede op for en uge siden. Er der slet ingen, der har sagt noget til dig?" Han kigger trist på hende og undrer sig endnu engang over, at ingen har kontaktet Ihsan.. ,,Jeg kan ikke forstå, at du ikke har fået det at vide. Nogen, en eller anden, burde have sagt det til dig."
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 19:40
Hun havde armene om ham og så op på ham med forundrede øjne.
"S-sovet?" spørger hun og ryster så på hovedet. "Jeg troede, du var død, da du ikke vågnede efter to måneder, hvor jeg lå for foden af din seng ... Ingen har sagt andet til mig end forsvind, og jeg havde ikke andet valg, for jeg fik at vide af Cassa, jeg ikke måtte skade sygeplejserne, fordi de passede på dig. De jog mig ud, og jeg sad udenfor indtil det blev alt for koldt. Så var alting ligemeget og jeg gik ud for... jeg gik væk ... men jeg kom tilbage igen og fik at vide, jeg ikke måtte komme ind. De ville ikke behandle mine sår, selvom jeg troede, jeg kunne få dig at se, hvis jeg viste dem ... De jog mig bare væk igen, og jeg har siddet i to uger uden for huset og ventet på at få et glimt af dig... Jeg var kun væk på nogle korte eventyr og for at hente mad." Hun ser ned ad sig selv og trækker pelsen lidt til side i siden på sig selv og viser ham et nasty sår der er betændt. Det ligner noget fra et sværd - selvom det er fra en sabel, ligner det det samme - og hun har forsøgt selv at rense det uden større held, da hun ikke har kunnet holde det rent. Så sukker hun og ser op på ham igen, hvor hun bidder sig i læben.
"Vågen i en uge," hvisker hun så forbløffet, "Og jeg har først fået færten af dig i dag ..."

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 19:49
,,Du må selvfølgelig heller ikke skade sygeplejerskerne. De har jo været medvirkende til at holde mig i live. Uden dem, og Cassa selvfølgelig, så ville jeg formentlig være død i dag. Heldigvis overlevede jeg."
Da Ihsan viser ham såret, bliver han ret bekymret, og han bider sig selv lidt i læben. Forsigtigt fjerner han selv lidt af hendes pels og kigger nærmere på det. ,,Det der ser virkelig ikke godt ud. Har du haft det i to uger?" Bekymret undersøger han såret, og han synes virkelig ikke, at det ser særlig godt ud. ,,Hvorfor jog de dig væk? Du skal virkelig have nogen til at kigge på det. Det skal renses og forbindes med det samme, og så skal det ellers renses dagligt."
Han trækker hende blidt ind til sig og krammer hende. ,,Det er første gang i dag, at jeg viser mig udenfor. Jeg har ligget oppe i vesttårnet indtil da og forsøgt at samle nogle kræfter igen." Han sender hende et forsigtigt smil.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 19:54
Hun kikkede lidt ned da han undersøgte det, og sukkede.
"JEg har forsøgt at få nogen til at se på det, men ingen vil hjælpe et dumt dyr" vrænger hun til sidst "har haft det i tre uger... det vil ikke rigtigt hele." Så kikker hun op på ham igen og smiler stille.
"Godt du var ude, ellers havde jeg ikke fået færten af dig ... OG godt Cassa passer på dig! Har du det bedre nu så?" Hun rækker poten op og fjerner en af de lange totter om bag hans øre, før hun lægger hånden på hans kind. "Du er meget bleg."

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 20:09
,,Der er altså nogen, der bliver nødt til at kigge på det... Jeg kan ikke gøre meget andet end at rense det med almindeligt vand og så forbinde det.. Og det blinder sandsynligvis ikke lige så godt, som andre kan gøre det."
Han rækker hånden op og tager hendes hånd, som hun havde lagt på hans kind, og giver den et blidt klem. ,,Jeg har det bedre nu, end da jeg vågnede. Men jeg er stadig ret svag, og det tager en del tid at genvinde de gamle kræfter. Men det bliver bedre og bedre for hver dag." Endnu engang smiler han til hende.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 20:13
Hun smiler stort og sætter tænderne på display.
"Det er dejligt at høre. Og alt er bedre end at være død," tilføjer hun så lidt tænksomt. "Kan jeg gøre noget for dig?" spørger hun hurtigt og ser ivrigt på ham, mens halen danser bag hende af bar iver. Hvad som helst, hun vil gøre hvad som helst for Kijo, tønker hun hårdt og smiler igen sit grimme smil, mens hun nyder at kunne mærke ham og se ham. Tanken om hendes lille hævntogt, der gav hende skaden i første omgang lægger fjernt fra hendes tanker i øjeblikket, men selv Kijo burde bemærke, hun ikke længere ser sig over skulderen i mistænksomhed.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 28.10.2011 20:21
Han smiler og stryger hende blidt over ryggen.
,,Du kan jo fortælle mig, hvad der er sket i dit liv de sidste fem år? Hvor de ar kommer fra?" Siger han roligt og rører forsigtigt ved arerne i hendes ansigt. ,,Og så kan du fortælle mig, hvorfor du virker mere afslappet nu, end du gjorde, da jeg så dig sidst? Du ser dog slet ikke lige så skulende rundt, som du gjorde tidligere?"
Han betragter hende med et skævt smil. Hun virker rigtig glad, men hvor har hun også ændret sig, siden jeg så hende sidst. Det virker som om at hele verden har ændret sig omkring mig, mens jeg bare er fortsat i min egen bobbel. Bortset fra mit hår som tydeligvis har haft sit eget liv...
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 28.10.2011 20:25
Hendes smil falmer lidt, og hun undgår hans blik.
"Alting var ligemeget, så jeg.. satte mig for at finde den pasha, der købte mig for år tilbage ... ham der huggede min hale af ... JEg har slået ham og hans mænd ihjel og befriet de kvinder, der var der ... Så jeg skal aldrig være bange for ham igen ... OG så har jeg mødt Maki for nogle dage siden. Hun har også pels ligesom mig!" Det emne er straks mere interessant, og hun begnder at fortælle, de har set et får føde og har redet på vildsvin og alt muligt andet af deres positive oplevelser med langt større iver og opmærksomhed end den, hun udviste den første historie, og hun håber lidt, han vil glemme det og ikke blive sur på hende. Hun orker slet ikke tanken om, han skal blive vred på hende lige nu.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 19:38
Kijo kigger forbløffet på hende.
,,Ihsan.. Vent lige lidt," siger han blidt, men der er et strejf af bestemthed i hans stemme. ,,Hvad var det første, du fortalte om? Det lyder ikke særlig godt.."
Han kigger på hende og stryger hende blidt ned af armen. ,,Hvorfor slog du dem ihjel? Jeg ved godt, at de kun har gjort dig ondt, men hvorfor nu? Hvorfor mens jeg lå i koma?" Han søger hendes blik, og det er tydeligt, at han ønsker et svar.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 19:40
Hun bider sig let i læben og møder hans blik.
"JEg havde opgivet alting. Jeg troede, du var død, og alting var så ligemeget ... JEg lå i lang tid bare og var halvdød under en stak paller, før jeg fik ideen. Og jeg befriede en masse!" Det sidste er en hurtig tilføjelse, som om den gør alting godt igen, men hendes ører hænger skyldbevidst og hendes hale ligger slapt.
"Jeg var ligeglad med om jeg levede eller døde," mumler hun så lavmælt og sænker blikket igen.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 19:47
Han kigger bekymret på hende. ,,Hvordan kan det være lige meget, om du levede eller dødede? Jeg ved, at du troede, at jeg var død, men du er jo stadig Ihsan uden mig. Du er stadig en af de mest fantastiske personer, jeg kender. Uden mig har du også den dejlige personlighed, som ofte får mig til at smile. Det gør mig glad at være sammen med dig, Ihsan, og det må der også være andre end mig, der synes."
Han sukker og ser ret bekymret ud. Han stryger en hånd igennem sit hår og forbander endnu engang længden af det.
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 19:50
Hun nikker bestemt.
"Det fandt jeg ud af. Jeg fandt ud af mange ting ... Men dengang var der ingen, der bekymrede sig om mig, og folk var onde ved mig. Det er lidt anderledes nu..." Hendes blik bliver mørkt. "Undtagen Falco! Han kan aldrig blive andet end ond!" Hun fnyser og knurrer let ved tanken om ham og alt, han har gjort mod hende og Maki, men ændrer hurtigt adfærd og bliver blid igen, og hun smiler til Kijo og ser så på hans lange hår.
"Det er godt nok blevet langt, hva?" siger hun med et stille smil og hovedet let på skrå.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:03
Falco? Burde det navn sige mig noget? Han bider sig let i læben, og det irriterer ham, at det ikke lige umiddelbart får en klokke til at ringe. Han vælger dog at lade det ligge nu. Så kan han altid spørger ind til det senere.
Han smiler skævt. ,,Ja, det er jo vokset en del på 5 år. Det skal virkelig klippes på et tidspunkt. Det er ret irriterende."
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:06
Hun lægger hovedet til den anden side, holder en hånd op og slår kløerne ud.
"Jeg kan tage lidt af det, selvom det nok ikke bliver så pænt som det plejer." Hun taler som om de fem forgangne år ikke er af betydning, og plejer er hvad plejer var for hende. Hun smiler stille og føler varmen i sine kinder over at foreslå ham det. Bestemt var det ikke noget, hun havde prøvet før, men så skarpe kløer burde kunne gøre udslaget.
"Maki og jeg havde det rigtigt sjovt en eftermiddag," siger hun stille, da hun er kommet til at tænke på, Kijo nok ikke kender Falco. "Falco overfaldt os." Hun ser ikke på ham, betragter bare hans lange hår.

Kijo

Kijo

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 187 cm

Kijo 05.12.2011 20:12
Han kigger på hende og smiler stille.
,,Du skal være velkommen! Alt er bedre end det her lange sjaske hår. Det går mig virkelig på nerverne."
Smilende roder han lidt op i sit hår. ,,Kan du ikke fortælle mig mere om Maki og jeres eftermiddag og forklare mig, hvad Falco gjorde, i mens du ordner mit hår?"
Ihsan Kalebek

Ihsan Kalebek

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 161 cm

George 05.12.2011 20:15
Hun kravler om bag ham og tager fat om en lang tot, forsøger at beregne hvor, hun skal cutte det, og gør det så tøvende.
"Altså vi var i gang med at lege, da nogle ulve fik snuset sig frem til Maki, og efter at have sendt dem hylende væk, lå vi og lo lidt, da han pludselig stod der. Maki blev bange og gemte sig bag mig, og jeg forsøgte at være venlig mod ham. Han fik mig til at angribe sig og fangede så Maki. Han havde sådan nogle lange tænder, og han bed Maki i halsen rigtigt længe. Han sagde, hun ville dø, hvis ikke vi gjorde, som han sagde, og han gjorde noget mærkeligt, før han også bed mig ... Han..." Hun tænker som en gal. Hvad var det nu, Maki havde kaldt det? "JEg kan ikke huske hvad, det hedder," siger hun så irriteret og tager den næste tot, som hun også cutter af.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2