"Sgu... Tøs... Dødtræt... Ligeglad..."
Cherry lyttede omtåget til ordene der flød i luften omkring hende. Hun kunne intet se, der lå stadig et mørkt og tungt filter over hendes øjne så hun måtte vente med luksusen af at SE hvad der foregik. Hun kunne dog mærke at der var nogle ting i vejen da hun forsøgte at bevæge sig. Det første hun bemærkede var hendes bagbundne hænder. Det sendte en kold kriblen ned ad hendes ryg.
Hvad var... Hvorfor var hun bundet? Forvirret forsøgte hun at dreje sin krop, men måtte så udstøde et lille klynk af forskrækket smerte. Hendes hænder var bundet til hendes horn, så idet hun forsøgte at dreje sin krop før sit hoved, protesterede hendes nakke voldsomt. Nu hvor smerte var introduceret til hendes system igen, kunne hun mærke at hendes nakke var det mindste af hendes problemer. Tårer vældede op i hendes øjne da hun kom til den omtågede konklusion at hun var blevet kidnappet.
Men... Hvorfra? Hvorfor? Endnu et klynk undslap hendes strube da panikken satte ind. Nu da hendes ansigt var i bevægelse kunne hun mærke tørret blod ned ad hendes kind og hendes ene knæ var bestemt ikke til at stå på, hvis hun så kunne stå lige nu.
"Hva saaaatan." blev der så sagt og Cherry stivnede. Hvem var... Nu blev der taget fat i hendes gevir og hun blev trukket op fra mørket hun havde ligget i. Fra en sæk af almindelig størrelse blev hun trukket ud til lyset af et lejrbål. Hun skreg højt da manden hev op i hendes gevir. De var så følsomme og ikke umulige at brække af så smerten var gennemsyrende.
"Jeg var begyndte at tro at du aldrig ville vågne, prinsesse." lød stemmen fra før. Cherry skævede til hendes tilfangetager. Et menneske vidst, men et stort et. Der var tre af dem, alle sammen siddende om bålet. Inden Cherry kunne drage flere konklusioner blev hun smidt på den støvede jord og skreg i smerte og panik. HVAD SKER DER?! HVEM ER I?! HVAD VIL I MIG!?
Alle disse spørgsmål blev til angste skrig, som hun fortvivlet udstødte da hun kom i kontakt med smerten og angsten ved at vide at hun var i tre, fremmede mænds vold.
"Nåeh... Hvem vil først?" sagde en af mændende så og Cherry nåede kun lige at høre sine skrig blive højere før de døde helt ud, kvalt af et tørklæde.
Cherry sprællede og spjættede, men hun kunne intet gøre da en grov hånd greb fat i hendes hår og trak tilbage i det. "Hold så kæft, din horeunge!"
En anden hånd begyndte at trække ned i hendes nederdel og Cherry kunne mærke hvidglødende rædsel der åd hende op indefra. Hun troede ikke det kunne blive værre, før de faktisk gik igang og hun i bed ind i lommetørklædet imens hun hulkede hjerteskærende. Det gjorde så allerhelvedes ondt og det føltes som om det foregik i timevis.
Hver eneste individuelle celle i hendes krop skreg på dem at de skulle stoppe og lade hende være, lade hende heale, lade hende LEVE, men det enste hun kunne få ud var halvkvalte skrig og smertesklynk, blandet med en formidabel mængde af tårer.
"Welp, jeg er færdig. Din tur," blev der så sagt og Cherry sparkede så godt hun kunne, men stoppede brat da nogen bragte deres mund tæt på hendes øre.
"Nu håber jeg du er klar over at jeg ikke er ligeså blid som ham, tøs. Lig så for helvede stille eller jeg lover dig at du ender dine dage i sækken vi trak dig op fra!"
Nu begyndte den næste og Cherry kunne allerede mærke at hun ikke kunne tage det længe. Hvert stød gjorde mere ondt end det sidste og hun var sikker på at dette var det sidste hun ville mærke: Ydmygelse, rædsel, magtesløshed og smerte ud over enhver grænse.