En ny begyndelse

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 26.12.2016 23:07
Ellas verden var ramlet sammen. Det havde godt nok været et helved af en verden, men det var alt hun havde kendt i 22 år af hendes liv. Ella var 36 men lignede en i start tyverne grundt halvt elver blod i hendes årre. Hun havde levet som konkubine i 22 år ved en brutal gammle mand. Hendes herre var død for blot en uge siden, og så snart han var begravet var hun blevet smidt på porten med sine få ejen dele. Iført sin blå kjole dækket af en tyk mørk kappe var hun beslutsomt draget afsted af landevejen opsat på at finde sig et bedre liv. Vejret var klart men koldt, det var trods alt midvinter. Ella havde gået afsted med raske skridt og et udadtil kækt gå på mod, hun vidste ikke hvor hun ville hen, men langt væk fra hvor folk kendte hende. Efter at have gået i et par timer med samme gejst døde hendes skridt ud og hendes smil forsvandt, mens hun stirrede på de tre forskellige veje hun kunne gå. Hun var pludseligt grebet af tvivl. * hvor skal jeg nu gå hen * tænkte hun. Hun stod stille og stirrede frem for sig med et blankt blik, og hun greb hårdt om sækken med hendes ting og tøj.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 26.12.2016 23:27
Quin havde for tiden bevæget sig et stykke væk fra hovedstaden. En gammel bondekone havde spurgt om han ville hjælpe ham med at finde en halskæde der var blevet væk fra hende for noget tid siden. Sporene var ikke tydelige, men han formåede dog alligevel at følge dem et godt stykke vej. Han gik op ad landevejen hvor sporene førte ham ind i noget buskads, sporene af halskæden blev tydeligere. Den måtte være her et sted og sandt nok der var den. Den var af sølv, forestillede et snefnug og i kanterne var der nogle små inskriptioner som han ikke rigtig kunne læse, men det var sådan set ubetydeligt. Det vigtigste var at han havde fundet halskæden. Han rejste sig for at at vende tilbage til hovedstaden og aflevere halskæden, men netop som han kom frem af busken fik han øje på en kvinde der stod der hvor vejene grenede ud til de mange ruter rundt i landet.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 26.12.2016 23:40
Ella stod fordybet i sine tanker. Pludseligt hørte hun en lyd fra noget buskads i nærheden og hendes muskler stivnede, man kunne se et lille sæt gå i hende og hun kiggede med urolige øjme over mod buskaset. Der så hun en ung mand eller dreng der så ud til at gemme sig i busken, hun stirede på ham med din blå øjne og en lille rynke i panden. Hendes tøj var lidt for fin kvalitet til at være hjemløs, men hendes sæk indikerede noget andet. * han må være ude på noget når han er i busken, de er altid ude på noget* tænkte hun med afsky men hendes ansigtstræk røbede ikke noget, og slog over i et venligt indsmirende smil, som var blevet hendes normale maske overfor mænd ,hun var god til at charmere. Hun besluttede sig hurtigt for at tage kontrol ved at tale først " jamen hvem har vi dog her, er de en busk mand hr" sagde hun charmerende med et glimt i øjet og blød stemme. Hendes hoved blev lagt let på skrå for at indikere nysgerighed og hun tvang sine muskler til at slappe af.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 26.12.2016 23:56
"Jamen hvem har vi dog her," kom det nu fra kvinden "er de en busk mand hr" Quin observerede et kort øjeblik kvinden. Hun var iført fint tøj, men havde samtidig en sæk på nakken. Det havde han aldrig set før, men en gang skulle vel være den første. "Mit navn er Quin" var det første han sagde "Jeg bliver kaldt for ting finderen fordi jeg finder folks ting" Han holdt nu halskæden op som han havde fundet. "Hvad med dig? Hvem er du? Hvor er du på vej hen? Er du på vej til hovedstaden?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 00:10
Ella var bevidst med hendes lidt pudsige sammenfald af ting, men tænkte ikke ydere over det. Han virkede ikke opwn truende og Ellas hjerne arbejdede på højtryk for at finde ud af om der var nogen trusel i ham, men hun besluttede sig for at han ikke var, selvom det dog langt fra betød hun stolede på ham. " jamen godag Quin ting finder" sagde hun sødt og lod sækken dumpe ned på vejen for at slappe lidt af fra den halv tunge byrde. Hun kiggedepå halskæden, den var fin og hvis han var en tyv ville han ikke havde vidst smykket frem, men så igen, mænd gjorde så mange ting for at indponere. " Mit navn er Ellenora" sagde hun og sendte ham et stålende smil. Hun svarede ikke på den anden halvdel af spørgsmålet, men begyndte at overveje om det ikke var der hun burde tage hen * Er hovedstaden der du er på vej hen Quin,det skulle være en smuk by* sagde hun indsmigerne og tog et lille skidt mod ham, for at signalere hun var nysgerig og lidt intereseret i manden, med et smil der kunne begejstre de fleste af hankøn. Alexsander havde holdt henne hjemme, hun havde tit talt med folk fra hovedstadeb men aldrig været der.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 00:10
Ella var bevidst med hendes lidt pudsige sammenfald af ting, men tænkte ikke ydere over det. Han virkede ikke opwn truende og Ellas hjerne arbejdede på højtryk for at finde ud af om der var nogen trusel i ham, men hun besluttede sig for at han ikke var, selvom det dog langt fra betød hun stolede på ham. " jamen godag Quin ting finder" sagde hun sødt og lod sækken dumpe ned på vejen for at slappe lidt af fra den halv tunge byrde. Hun kiggedepå halskæden, den var fin og hvis han var en tyv ville han ikke havde vidst smykket frem, men så igen, mænd gjorde så mange ting for at indponere. " Mit navn er Ellenora" sagde hun og sendte ham et stålende smil. Hun svarede ikke på den anden halvdel af spørgsmålet, men begyndte at overveje om det ikke var der hun burde tage hen * Er hovedstaden der du er på vej hen Quin,det skulle være en smuk by* sagde hun indsmigerne og tog et lille skidt mod ham, for at signalere hun var nysgerig og lidt intereseret i manden, med et smil der kunne begejstre de fleste af hankøn. Alexsander havde holdt henne hjemme, hun havde tit talt med folk fra hovedstadeb men aldrig været der.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 27.12.2016 00:30
"Mit navn er Ellenora" svarede hun samtidig med at hun sendte ham et strålende smil. Underligt nok svarede hun dog ikke på de andre spørgsmål, men det var sådan set også en lidt privat information nu hvor Quin tænkte nærmere over det. I stedet spurgte hun om han selv var på vej dertil imens hun trådte nærmere af nysgerrighed.

"Jeps" svarede Quin "Jeg skal jo aflevere halskæden" Han sagde det med et smil som om det var det mest indlysende i verden, men han gjorde det dog ikke på en nedladende måde. Han gik nu ud af busken så han stod på vejen et stykke fra Ellenora "desuden bor jeg i hovedstaden"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 00:37
Hun smilede atter sødt og nikkede som om det var en selvfølge, selvom han kunne have skullet aflevere den hvor som helst så vidt Ella vidste. " Jeg har hørt hovedstaden skulle være en utrolig dejlig by med venlige mennesker " hendes stemme var indsmirende og det var tydeligt at hun dikerede at han var venlig, i vurkeligheden regnede hun ikke med at folk var spor bedre der end hvor hun kom fra, men hun vidste at det var langt nemmere ikke at komme i problemer hvis mænd følte sig smirret så det var hvad hun gjorde.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 27.12.2016 00:49
"Jo der er da nogle venlige mennesker, men der er også nogle stykker der kan finde på at stjæle og gøre andre uretfærdigt ting. Under tørken var der f.eks. Nogle adelige der havde rigeligt af både mad og drikke imens befolkningen var desperate" Quin kiggede et kort øjeblik ned i jorden imens han mindedes folkemængden der desperat havde kastet sig over en vogn med mad på sin vej til nogle adeliges ejendom. "Det var hverken retfærdigt eller medmenneskeligt"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 01:13
Det han beskrev passede meget godt over ens med hvad Ella havde forventet, men aligevel kiggede hun rystet på ham. " jamen så må det jo være mit held at jeg er stødt på sådan en ædle mand som dig " sagde hun.Hun havde godt nok ingen tanke o, at det var sandt, men det var et sikre spil. ELla mindes den tørke, hendes herre havde tjent styrtende ved at forsyne såkaldte adel med mad vvarer, men det var ikke noget hun havde haft nogwt som helst indput på. I medføelse lagde hun blidt en hånd be Quins skulder " det gør mig ondt" hendes temme og kropssprog lyst af medføelse og charme, men inden i væmmedes hun ved at røre ham, og ønskede hun bare kunne ignorer ham og gå sin vej men hun var ilke naiv og vidste hun havde brugt for hjælp hvis hun skulle klare sig igang med et nyt liv.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 27.12.2016 01:37
"Det gør mig ondt" sagde hun efter at have lagt sin hånd på hans skulder. Quin så sørgmodigt op på Ellenora. Kort efter prøvede han at gemme sorgen og frustrationerne bag et smil, men det var tydeligt at det var falsk "Der var ikke noget at gøre. Sådan er livet desværre bare engang imellem" Quin fjerne Ellenoras hånd fra sin skulder med sin egen hånd hvorefter han kiggede i retningen af hovedstaden "Lad os bare glemme det og gå mod hovedstaden i stedet"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 09:33
Det var tydeligt hun havde ramt rn nerve men der var ikke noget hun behøvede at borrrer i, og hun gemte information væk til en anden gang og sendte ham blot et lille trist smil da han slubede hendes hånd væk og gjorde ike modstand. "Ja jeg skal rigtigt nok også den vej, men var ikke sikker på hvilken vej det var " sagde hun og signalerede de forskellige muligheder. Hun havde nu fået tid til at tænke og besluttede sig for at hovedstaden var et godt sted at søge lykken, hun vidste enlig godt vejen da hun kunne læse kor og havde set et over område, det der havde holdt hende tilbage var ubeslutsomheden. Hun kiggede ned på sin tunge byld i et slitsekund før hun greb om den med et kun lige akurart hørligt suk, den var tung og da ikke nogen fornøjelse at bære for hende noget hun ikke havde været vant til, men det var ikke helt så slemt som hendes krop signalerede til Quin, mens hun med et lille beslutsomt blik løftede den op på skulderen igen. "Hvilken vej Quin ?" Sade hun muntert.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 27.12.2016 10:49
"Bare følg efter mig, så viser jeg dig til hovedstaden" Quin kiggede på Ellenoras pose "har du brug for hjælp med den der?"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 11:02
Ella sente ham et strålende smil og kiggede hvad der lignede taknemmeligt på ham " åh gider du virkeligt det ?" spurgte hun med en ung piges henrykkelse i stemmen, og rykkede lidt på sækken mens hun så på den unge mand, det ville nu være en lettelse at få hjælp til at bæger den noget af vejen.
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 27.12.2016 12:37
"Ja selvfølgelig," sagde Quin "man skal da hjælpe folk der hvor man kan" Han havde stadig halskæden i hånden, men rakte den nu til Ellenora "Så kan du bærer den her imens jeg bærer sækken"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 27.12.2016 17:22
Ella smilede til ham, hun troede ikke rigtigt på at nogen hjælp uden at have bagtanker, men havde også lært at hun kunne lokke med muligheden om sig selv og til at få mænd til at gøre det hun havde brug for. Hun rakte ham sækken, den var ikke voldsomt tung da der primært var tøj der var i sækken, hub tog i mod halskæden med et smil. " Tak skal du have" sagde hun glad og kiggede på ham " jeg skal nok passe godt på den "sagde hun og kiggede mod himmelen, det kunne godt ligbe det ville begynde at sne. " Hvisdu føre an" sagde hun og slå hånden ud mod vejene.

Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 28.12.2016 20:32
Quin svang sækken over skulderen og førte an mod hovedstaden. Der var et godt stykke vej inden de nåede frem, så han kunne lige så godt bruge tiden på at lærer Ellenora lidt bedre at kende "Er du flyttet hjemmefra siden du kommer gående ad landevejen?" Spurgte han forsigtigt.

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 30.12.2016 11:12
Drengen virkede livlig og glad, og de satte et godt tempo mod hovedstaden. Det var tydeligt at han havde tænkt sig at small talke hvilket Ella var oplært til, og som altid svarede hun med noget der virkede personlig men enlig ikke var hele virkeligheden.
" noget i den stil ja, der var ikke længere et hjem der mere, så jeg besluttede mig for at finde et nyt hjem "
sagde hun med et lille smil. I det store og hele var det sandt, men der var ikke noget af rædslen fra hendes liv med i, han var måske en dreng men med mindre hun troede det ville få ham til at hjælpe hende med noget han ellers ikke ville, fordi hendes historie gav ham milidenhed havde hun ikke tænkt sig at sige den, og chancen var iøvrigt lige så stor for at han ville foragte hende.
" hvad med dig har du altid levet i hovedstaden ?" 
Quin Zaric

Quin Zaric

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 14 år

Højde / 163 cm

Dimsen 30.12.2016 14:17
Quin havde på fornemmelsen at Ellenora holdt noget tilbage, men det var helt i orden med Quin. Det var sådan set heller ikke alt man skulle grave i eller sige til folk.

Quin havde dog ingen problemer med at besvare Ellenoras spørgsmål til fulde: "Nej faktisk rejste jeg før i tiden rundt i landet sammen med mine forældre. De er detektiver, men har aldrig rigtig boet fast"

Ellenora Myte Storgård

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Blandingsrace

Alder / 36 år

Højde / 168 cm

Spurv 30.12.2016 20:09
Ella var ikke sikker på at hun havde kendt til nogle som var detektiver, og det var da ikke det mindst spændene hun kunne komme i tanke om at skulle snakke om.
" valgte du selv at blive i hovedstaden ?, det må da have været spændene at rejse rundt ?"
sagde hun med en smule begejstring i stemmen, efter som hun havde været fanget det samme sted i så mange år var livet som omrejsende noget meget spændene for Ella
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 12