Pipillia sad på en af de gamle broer og nød udsigten. Det var aften, hvilket betød at natten skal ville herske, men Pipillia ville bare sidde alene. Hun tænkte på Yorissa og bad til Avanya og Isari.
*Jeg savner Yorissa og vores eventyre.* tænkte hun trist. Yorissa, hendes søster, var syg og elverne vidste ikke hvordan de skulle helbrede hende. Pipillia sukkede og tog sig til hovedet.
*Tænk på de gode minder, Pipillia, tænk på dine gode oplevelser med hende* tænkte hun og rystede på hovedet. Hun var nød til at tænke på noget andet. Hun ville ikke kunne klare livet uden Yorissa, men det var hun nød til. Pipillia var nød til at indse at Yorissa nok var et afsluttet kapitel i hendes liv. Hun rejste sig stille op og kiggede udover kanten. Hun tog en dyb indånding.
*Hvis Yorissa ikke lever, vil jeg heller ikke leve* tænkte hun dystert og stillede sig op på kanten. Burde hun gøre det?
*Gør det, det er ondt at lade hende gå i døden..* hviskede dæmonen i hendes tanker. Hun nikkede kort inden englen checkede ind.
*Du kan stadig leve et godt liv. Det er det Yorissa vil ønske for dig..* hviskede englen så, men stemmen var ikke stærk nok. De havde lovet hinanden at leve sammen når de blev gamle. Pipillia løftede sit ene ben. Hun ville hoppe, men så..
*Nej! Gør det ikke!* lød det i hendes tanker. Det var mindet af Yorissas personlighed, og Pipillia ville stoppede, men hun snublede. Hun skreg, men nåede at tage fat i broen. Pipillia havde ikke så mange muskler, så hun håbede at der snart kom nogen.
"Hjælp mig! Hjælp, jeg falder!" skreg hun af sine lungers fulde kraft. Nu havde hun ikke så mange kræfter tilbage i armene.
"En eller anden hjælp, NU!" skreg hun så og Pipillia begyndte at blive svimmel.
*Åh nej...*