Endnu et øjenbryn hævedes idet Rion synes at det var passende at kommentere med 'bæstet', hun havde været temmeligt nær ved at snerre af ham, at han bare skulle fokusere på sin træning, men den fremmede mand kom hende i forkøbet, og det med en kommentar der fik et kort grin fra den mørkhårede kvinde.
Resultatet af mandens kommentar og ordre var da bestemt heller ikke til at tage fejl af, faktisk var hun ved at tro at det var første gang hun havde set sved glinse på Rions pande i den tid hun havde haft ham under sine 'vinger'.
Fokus blev igen sendt imod den let påklædte som han fortsatte.
Ordene var korte og lige til, akkurat som han lod til at være lige til i sine bevægelser og handlinger idet han joinede de to i træningsområdet. Det fik dog hende til at være en smule på vagt overfor ham da han nævnte at han tilsyneladende kendte til hendes alder, hvor vidste han det fra+. Det at han i forvejen kendte hendes navn generede hende ikke yderligere, det kunne let være at han havde hørt rekrutterne hviske her og der om hende, eller at generalen måske selv havde givet en kort forklaring på hvem fanden lejesoldaterne nu engang var, men alderen, selvølgelig kunne det komme at aflæse kropssprog og rynker, men stadig..
En højlydt klasken lød idet hun smækkede en hånd op i ansigtet på sig selv og langsomt sænkede den mens hun bad sine guder om styrke, som Rion trådte tilbage, hun havde virkelig ikke tålmodigheden til at træne folk, hvilket 'bæstet' vidst heller ikke lod til at have sådan som han brølede op.
Han havde og ret i sit udsagn. Kun svage og hunde trak sig tilbage, javist var Rion svag, men hvis han skulle gøre sig forhåbninger om at blive noget stort i hæren havde han bare at losse sig selv i røven og tage sig sammen, svagpissere og passive blev sjældent til noget i en hær, faktisk var de typisk dem der røg først i kamp. Akkurat som en bonde i et slag skak.
Endnu en kort, dyb latter forlod hende. Manden morede hende allerede, langt mere end de slappe rekrutter.
Hun nikkede så det klirrede let fra de runer der var flettet ind i hendes hår og noget af hendes tøj.
'' Du ved tilsyneladende meget om mig, men jeg er helt i orden med at vise dem hvordan man gør, så længe vi er på det rene om at du ikke dræber mig, og jeg ikke dræber dig. ''
Lød det stedfast fra hende, ikke at hun ville lade livet bar for en trænings skyld, men at demonstrere for myndlingene hvordan en kriger gjorde kunne altid være nyttigt, hvis de da holdt øje.
'' Blank våben eller træ+ ''
Hun skævede imod træningsvåbnene imens hun fik pillet sin øjenklap væk så hun bedre ville kunne se og fokusere under den forestående demonstration.
Hvis Völund forventede at hun ville blive som en legesyg hvalp i kampen ville han i den grad tage fejl, det kunne næsten lyde at han forventede det sådan som han mente at han manglede underholdning.