Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.01.2014 21:19
I 45 år har Una boet i et ældgammel skjul for lejemordere. Det ligger dybt under jorden og var kun kendt af dem som byggede det i sin tid og deres efterkommere. Una var egentligt ikke en af deres egne, men fordi hende og hendes far havde været med i "klanen" i så mange år, fik hun tildelt skjulet da hendes far blev henrettet af skovelvere.
Hun havde ingen idé om hvor mange år der var gået, men hun var begyndt at kede sig. Der var stadig masser af mad som hun kunne tage af og de fleste af hendes trænings redskaber var stadig intakt. Men hun savnede at mærke vinden mod kroppen. Så derfor valgte hun at søge til overfladen.

Efter en time i mørke tuneler, med kun en lille fakkel som lyste hendes vej, nåede hun endeligt til overfladen.
Una tog nogle skridt ind i den sorte dal og mærkede for første gang den kølige vind mod sit ansigt. Hun lukkede øjnene og strakte sine arme mod den mørke himmel.
Den lange lasede kappe hun bar, dansede rundt i vinden, side om side med hendes sorte hår. Hendes bløde mørke læber bar et tilfreds smil af en form for lykke.
Her stod hun bare og nød den frihed hun ikke længe havde følt.
Unae

Er ved at lede efter et bedre og mere passende billede, så tag ikke udseene for højt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 04.01.2014 22:46
Kravenoh sad oppe i en af de få træer som var der, han sad og holde blikket på en skjul som virkelig var skjult godt, en hver anden person vil ikke kunne se at det var der, men det kunne han. han øjne var rettet på det imens han sad afslappet tilbage lænt op af træet, imens han spiste et æble med hans kniv.

Han stoppede med at spise af det og rettede sig op da han så at der var ved at ske noget ved skjulet, han så at en kvinde kom frem for skjulet, endnu engang en kvinde en meget pæn kvinde. hvad var der med ham og kvinder for tiden, det lignede ikke ham at tænke på kvinder som det første, men lige for tiden gjorde han, der var den dæmonske kvinde som blev en del af hans hemmelige bande også var der den elver han truede, og hun var af det værste en skovelver, og så nu denne person.

han prøvede at få tanken ud af hovedet, han så på hans kniv og fik straks en tanke, han tog kniven hvor efter han kastede den imod Unae, han sigtede ikke imod hende men blot få centimeter foran hende. han forsvandt oppe fra træet og dukkede op sidende på en sten bag ved hende. " måske man skulle se lidt mere kvik ud når man kommer ud fra sit skjul " sagde han med et smil, men stadig på en provokerende måde

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 04.01.2014 23:07
Una havde ikke lagt mærke til Kavenoh da hun kom fra skjulet, men med det samme han kastede kniven, kunne hun mærke den i luften. Hun rettede øjnene mod den og med det samme skød en boble formede form kraftfelt af vind fra hendes krop. Kniven blev skubbet kraftigt i den anden retning og havnede i træet den kom fra, med bladet boret helt ind i stammen.
Vinden var så kraftig, at Kravenoh burde falde af den sten han dukkede op på.

Med det samme Kravenoh dukkede op bag hende, mærkede hun også ham forandre luften og vendte sig mod ham, så hurtigt at hætten fra kappen faldt fra hendes hoved og over hendes skulder.
Hun stirrede på ham, med et is koldt ansigt og de kold sorte øjne. Kun månens skær vist at der var et genskær i hendes øjne og at det ikke blot var huller.
Vinden dansede om hende og fik hendes hår til at kærtegne hendes ansigt i små totter.

Una sagde intet til den fremmede. Stirede bare på ham, med sit tomme blik. End ikke hendes krop viste det mindste tegn, på at hun ville angribe eller følte ham som en trussel.
Det var mange år siden hun sidst havde set et andet væsen og så en af sin egen slags.
Unae

Er ved at lede efter et bedre og mere passende billede, så tag ikke udseene for højt.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 04.01.2014 23:49
Kravenoh så nu bare blot på hende, og undrede sig over hvorfor hans kniv var oppe ved træet, han mærkede også den blæst hun kom med, men det væltede ham ikke, det vil det have gjord ved en hver anden men ikke ham, hans udgangspunkt i jorden var lige nok til det ikke skete.

han tog endnu en kniv frem og balanceret med den på hans finger " vind siger du meget spænende, og hvad jeg kan fornemme er vi nogenlunde samme race blot er du lidt lyser i huden ind jeg måske er det for du har ligget i skjul eller måske noget helt andet, men de virker ikke til at være på talefod eller måske kan de ikke tale" sagde han på den mest mærkelig og forvirrende måde.

han rejste sig op og gik hen til hende men stoppede 2 meter fra hende, hvor efter han gik i en rundkreds om hende " mørkelver det vil sige vi er på samme side eller er vi, jeg ved vi ikke er på samme måde trods vores racer, men du kunne nu godt bruges til en begivenhed, det kræver blot din anden hemmelighed." kniven var stadig i hans hånd da han gik rundt om hende og snakkede

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 00:12
Hun trak ikke en mine over at hendes forsvar ikke påvirket ham. Det var trods alt ikke et angreb. Havde det været det, ville ingen kunne have stået fast, med mindre de kan se fremtiden og havde spået det komme.

Una kiggede stadig bare på ham, selv om han bevægede sig nærmere. Hun følte ham ikke som en trussel overhovedet.
Selv om det nok var mærkeligt, nød hun at hører ham tale. Trods hans måde at tale på. Hun vidste at hun også burde tale som ham, men med så mange år blandt tyve, mordere og så kun mænd uden for sin egen race, så glemmer man det nærmest til sidst.

Da han begyndte at gå rundt om hende, bevægede hun kun øjnene mod ham.
Hun prøvede at finde hoved og hale i hvad han mente. Mon han prøvede at fornærme hende? Eller mente han det faktisk godt? Han forvirrede hende. Og hvad var den anden hemmelighed han snakkede om?

” Bruges? ”

Kun et enkelt ord slap forbi hendes læber, men det enkelte ord fortalte meget om hende. Man kunne bla. høre at han forvirrede hende. Sidst hun havde hørt nogen snakke var i 1969, og der snakkede man helt anderledes.
Hendes charmerende og rolige stemme fortalte at hun er en stolt kvinde, som ikke ville finde sig i noget. Men også at hun er farlig nødvendig.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 00:37
Kravenoh kunne aldrig finde på at angribe en af hans egen race eller kunne han, en ting var sikkert han havde aldrig mødt et hunkøn af hans race, så lidt tilfreds på en måde var han over det, han stoppede kort op og kiggede på hende da hun sagde sit første ord til ham " nårhh så de kan tale, det er blot et spørgsmål om det rigtige ord, hmm bruges bruges " sagde han efter hinanden.

Han gik hen imod stenen igen og hoppede op på den, han så på hende slikkede sig kort om læberne " hvor langtid har de været der nede, det må være år ikke sandt, og de har nok været selv så det må være langtid siden du...." stoppede han og satte sig ned. meget dumt tænkte han kort.

Kravenoh vidste ikke noget om hende, men måske han skulle tackle dette på en anden måde end han normalt gjorde" mit navn er Kravenoh og deres navn er?" spurgte han høfligt for første gang i hans liv. hvis han ikke fik det han vil tilbage af svar, så måtte hun få det på den hård måde, om hun var race eller aj.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 00:54
Hun fulgte ham stadig kun med øjnene, hvilket var svært at se om hun overhovedet gjorde, pga. den kuld sorte farve de havde.
Una fulgte hver et ord den fremmede sagde og hvert en bevægelse han lavede. Hun havde ingen idé om hvor længe hun havde været i skjulet, så hun vidste ikke hvor meget verdenen havde forandret sig og derfor var hun varsom.

Hun løftede det ene øjenbryn, da han stoppede hans sætning midt i et spørgsmål, hvilket fik hende til at se koldere ud i ansigtet. Men da han præsenterede sig selv, lukkede hun øjnene og kom med et lille fnys. Det lød ikke provokerende, nærmere som en lille pige som kom med et kort grin.
Langsomt førte hun hænderne om til hætten, førte den på plads over hendes sorte hår. Da hætten sad hvor den skulle, forsvandt vinden og hun åbnede øjnene igen. Stjernerne var det eneste lys som kunne ses i de sorte øjne.

”Kravenoh”

Gentog hun kort, som om hun smagte på hans navn.

”Mit navn er Una og jeg aner ikke hvor længe jeg har været i det hul. Jeg aner end ikke hvilket år vi skriver.”

Det var tydeligt at hører, at hun havde fået lidt af den mørkelverske opdragelse, men også at det kun havde været kortvarigt. Hun var ikke uhøflig i sine ordvalg, men i forhold til ham lød hun som en gadedreng med en kvindes stemme.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 01:15
Kravenoh smilte blot, han var på ingen måde klar til at angribe hende for som den mørkelver hun var vidste han, at hun ikke bare havde sådan en harmløs evne og han gad faktisk ikke til at knokle for at nedlægge hende, " hmm så de har været der nede i langtid, men sig mig Una hvad er din anden evne, jeg ved du har en men jeg ved ikke hvad, jeg ved det er en kraftfuld evne for det har vores race, så hvis du fortæller mig din så fortæller jeg dig min "

Kravenoh var ikke klar over hvad hun tænkte hun havde jo ikke været oppe på jorden i langtid kunne han regne ud, " jamen det eneste du burde vide er skovelverne har overtaget imellem os og dem, vi er ikke mange tilbage vil skyde på 4-5 stykker og de er 30 - 40 stykker måske, har ikke endnu været helt inde i elverly. men det kommer snart tro mig. " sagde han bestemt. få mennesker vidste hvad han var ude på, ham og Venser og mary vidste at Kravenoh vil danne en gruppe af forskellige folk, også vil han massere ind i elverly, og ja hvem ved bosætte sig der og drive elverne på flugt, eller måske noget andet så langt var han ikke kommet endnu.

han rettede blikket på hende, af et hunkøn af være var hun ikke dum i hans øjne og hendes påklædning gik også lige i hans smag, men han var dog nød til ikke at virke for begejstrede for hende, selvom det var svært.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 01:35
Una behøvede slet ikke at fortælle ham hvad hendes anden evne var. Med det samme han fortalte at skovelverne havde overtaget, stormede vinden kraftigt omkring dem, træerne ruskede og bøjede sig mere end længe set i Krystallandet, alle kæderne på hende begyndte at hvirvle omkring hende og slå knuder. Det lignede nærmest at de sloges med hinanden.
Alt hvad Kravenoh havde på sig af metal, som ikke var ordenligt fastgjort til ham, fløj direkte til hende og hvirvlede om hende som en tornado. Hun ville kunne mærke resten af hans metaller bevæge voldsomt på sig. Det hele i et, viste at hun på ingen måder var svag, og så at hun foragtede skovelvere.

Hun lukkede fast hænderne og klemte hårdt øjnene i og beherskede sig for ikke at skrige højlydt. Så meget en vrede havde hun aldrig oplevet, så hendes evner tog overhånd. I det hun klemte sine hænder sammen, begyndte luften i hans lunger at blive mindre og resulterede i, at hun var ved at kvæle ham. Intet væsen vil ikke falde til jorden.
Una var ikke ude på at skade Kravenoh og var slet ikke klar over det, før hun åbnede øjnene og så hvad det skete. Med det samme stoppede det hele så pludseligt som det var startet og alt metal i luften faldt til jorden.
Hurtigt løb hun over til ham, hvor han ville være faldet på knæ af luftmanglen og prøvede at hjælpe ham på benene.

”Det må du virkeligt undskylde, det var virkelig ikke min mening.”

Una havde tåre i øjnene af raseri og ikke mindst sorg. En enkelt tåre trillede ned af hendes kind.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 01:48
Kravenoh havde ikke i sin vildeste fantasi regnet med hun var så stærk så da hun begynde at blæse fra øst imod vest og rem og tilbage, både med vind og metal så han var nød til at holde på hans knive, han nåede ikke engang at sige eller gør noget før at han fik svært ved at trække vejret, hende evne sugede luften ud af ham, men det blev stoppet igen, og han sank til jorden, og ide han kom til sig selv, så han at hun kom over til ham.

Kravenoh var overrasket og lidt provokeret af hendes handling, og det at hun sagde undskyld vidste at hun ikke var som ham, han støttede hånden på hendes skulder hvor efter i et lille ryk, placerede han en lammelses nål i nakken på hende der vil lamme hende fra kroppen og ned, og hun vil ikke selv kunne tage den ud det vil kunne medfører lammelse for livet eller ikke. dog stod han klar til at støtte hende for han var ikke ude på noget endnu,

" undskyld burde du ikke have sagt, det siger meget om en person det siger meget om dig, tager du mig jeg har aldrig sagt det før, og vil heller aldrig, men lyt til min stemme den nål jeg har placeret i dig skal jeg nok fjerne, men hører her. jeg har et tilbud, jeg er i gang med at samle en gruppe af folk som skal adlyde hvad jeg siger, og som skal vandre ind i elverly og skade elverne, og jeg vil gerne have dig med, men du bliver nød til at styre dig selv angående din evne, hvis du tager imod mit tilbud blink 1 gang hvis nej 2 gange tænkt dig om" sagde han roligt, han så dog direkte i øjne for at se hvad hun sagde

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 02:05
Una vidste ikke hvor hendes undskyld kom fra. Hun havde kun sagt det engang i sit liv før, men hendes far havde rettet hende og opdraget hende til ikke at undskylde. Men det knusende minde om hendes far blive overfaldet og ført henrettet af skovelvere, gjorde hende i et øjeblik til den lille hjælpeløse pige hun var engang.
Det enkelte ord gjorde hende rasende på sig selv og tårerne med. Og han ville kunne se det i hendes øjne, trods den sorte farve. Hun lovede sig selv aldrig at bukke under igen.

Una var klar over, at hun kunne lære mange ting fra Kravenoh, om hvordan en mørkelver burde opføre sig. Hun havde trods alt mange år blandt andre væsner.
Men hun vidste også, at hendes mange års erfaringer, vil kunne komme til hjælp i hans planer.
Og selv om hun følte sig en smugle udnyttet i dette øjeblik, så var hun helt med på hans planer. Una ville ofre sit liv for at hævne sin fars mord. Så uden at tøve blinkede hun den ene gang han forlangte.

Hun vidste at han var blevet klar over, hvor stærk hun i virkeligheden var, men at han så hendes psyke svag. Men Una ville bevise ham det modsatte. For hun var ikke den eneste som havde en svaghed. Efter 300 år kun med mænd i sit liv, vidste hun trods alt godt hvordan det så ud, når en mand havde et godt øje til en kvinde.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 02:15
Kravenoh så tilfreds på hende " og jeg lover dig hvis du tager røven på mig bliver du aflivet i Elverly foran alle skovelverne, men håber ikke det bliver nødvendigt " sagde han inden han trak nålene ud af hendes nakke,
han holde stadigvæk ved hende for der vil gå noget tid før hun sådan rigtig vil kunne bevæge sig, så kravenoh tog et lille glas frem og dryssede det ned i det lille sted nålen havde siddet, " så nu skulle du være nogenlunde god igen " sagde han og slap grebet på hende, hun vil nok falde ned på sine knæ men, vil snart kunne rejse igen.

Kravenoh satte sig over på stenen hvor han sad og kiggede på hende, hvordan hun tog det han lige havde gjord, hvordan hende krop vende sig fra at være lam og ikke, hver gang han brugte sine nåle lærte han noget nyt, og nyt var lige med udvikling, og det var godt for ham.
" aldrig sig undskyld mere i dit liv være kold og ikke vise tegn på at du føler noget, skovelverne må have gjord dig noget i dit liv, gætter på det nok er noget med din far af gør. men du er nød til at fokusere med den evne du har, jeg kan ikke ha du udsætte mig eller andre i vores gruppe i fare, forstået "
sagde han bestemt, Kravenoh vil gøre det klart for hende at selvom hun havde store krafter, så var det ham der styrede showet, og at han kunne afslutte det.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 02:32
Una kunne sagtens mærke at hun ville falde, men hun nægtede også at falde foran ham. Hun fik vindene til at hjælpe hende, med at stå oprejst. Hun så stadig en smule ør ud, men stod næsten lige så stolt og rank, som da hun først så ham. Men hun var vred på ham.

”Du kan lige vove på nogen sinde at nævne min far igen, ellers så skal jeg sørge for at du får sagt undskyld for første gang.”

Hun havde fået fuld kontrol over sig selv og stod med en pegende og advarende finger mod ham.

”Jeg har sagt jeg vil hjælpe dig med din mission, men nævner du nogen sinde min far igen, så må du klare dig uden mig.”

Hun sætter den strækte arm i siden og ser alvorligt på ham.

”Det er trods alt dig, som ønsker min hjælp. Derfor må du acceptere mit krav”

Det var tydeligt at høre på hende, at hun var gal over den behandling han gav hende og at han nævnte hendes far. Ordene om henrettelse var ikke nemmere, men den viden om hendes far skulle han ikke have og intet levende væsen, udover hende selv vidste det.

Hun lukkede øjnene et øjeblik og rystede på hovedet, rejste sig atter stolt og smilede skummelt, på en fræk måde.

”Så... Kravenoh... Fortæl mig mere om din plan.”
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 02:40
Kravenoh så på hende så ligeglad som man kunne se ud, han rejste sig og gik hen imod hende " jeg ved ikke om du bare er dum eller bare mega dum, man truer ikke en der lige har skånet din krop, jeg ved ikke om du bare vil være fri for denne opgave, ja jeg har brug for din hjælp men det betyder ikke at jeg ikke kan undvære dig hvis det er. " muligvis havde han gjord hende sur men ligefrem at true ham var dumt.

Han gik hen til hende og stod helt op af hende så han næsten kunne mærke hendes front, han stod med hænderne på ryggen og kiggede på hende. " hvad vil du hvad har du behov for, tror du at jeg vil fortælle dig min plan, hører her det eneste du skal vide er når jeg kalder så kommer du " det kan godt være det lød til man var hans slave men det var man ikke, han vidste bare man skulle sætte sig i respekt om man så fik det eller aj det var lige meget for ham. " vil du gerne have en kamp sådan du ved hvem der har noget at sige, hvad vil du have Una "

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 03:02
Hun truede ham egentligt ikke, men gjorde ham klar over hvad hun ikke ville finde sig i. Og da han træder helt op i hovedet af hende, bliver hun virkelig fornærmet, men bevæger sig ikke ud af stedet.

”Sig mig engang. Hvad bilder du dig ind? Havde du spurgt mig pænt om jeg ville hjælpe, havde jeg sagt ja, men du tvinger mig nærmest til at vælge mellem at hjælpe dig og at du vil, ja, sikkert slå mig ihjel. Dernæst kan du ikke respektere mit krav om stilhed, hvad angår emnet om min far, men vil gerne selv have jeg respektere dig. Så kalder du mig dum, hvilket du allerede nu udmærket er klar over, at jeg ikke er. Og nu står du minsandten også beder mig om at være din køter. Hvis du vil have min respekt, bliver du nødt til at vise mig din. En kriger er først loyal, når han respekteres af hans krigsherre.”

Hun er ikke rasende på ham, men fornærmet og gal. Det kan mærkes ganske lidt i vinden og dens kølige temperatur.
Endnu engang faller hætten af. Hendes ansigt bliver tydeligere at se og nu opfanges månens skær også i hendes øjne.

Det er ikke fordi Una ikke vil hjælpe ham, men det er endnu en ting hendes far har lært hende. Aldrig giv din respekt til en mand som ikke respektere dig mit barn, havde han sagt.
Og hun var sikker på at han ville reagere voldsomt på hendes ord, men hun var ligeglad. Så måtte han slå hende ihjel.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 03:14
Kravenoh var irriteret på hende nu hvis hun ikke havde været af samme race var hun død, han mærkede godt hvordan vinden forandret sig, han så på hende" nu gir det hele mere mening hvorfor, du har været i skjul i så mange år, måske du bare skulle have blivet der nede." kravenoh fjernede sig fra hende og gik hen til stenen hvor han satte sig ned, og begynde at spise hans æble færdig, lige nu vidste han ikke hvorfor han skulle tag hende med, måske på grund af hendes udsende men eller ikke, måske troede hun at han bare var en som alle andre, men ikke ham Kravenoh kan man ikke bare sige lort til.

Kravenoh blik var kort på hende inden han fjernet det og så ned på hans æble, at snakke om hendes far til ham fattede han ikke, han vil aldrig snakke om hans familie til nogen, men på den anden side hans forældre var døde, men denne mørkhud var bare slet ikke som ham, hun vidste følser noget han aldrig havde vidste, eller havde det vidste han ikke noget om men han vidste hun havde det.
Måske var hun ikke klar til denne opgave, han vidste ikke hvorfor hun ikke bare kunne se at han bestemte hvad og hvem han ville tale om.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 03:29
Hans kommentar gav hende et chok. Først nu gik det op for hende, at hans nærvær havde ændret hende. Med et begyndte hun at grine. Hvor var hun dum. Nu vidste hun hvad det var. Et helt liv fyldt med mænd, men ingen unge mænd af hendes egen race.

”Så De tror du har regnet det hele ud? Jamen godt for Dem”

Hun lød pludselig helt anderledes. Mere voksen og sikker på sig selv. Hun var atter den kvinde han havde set kravle op af huldet og så havde hun suget til sig fra ham.

Unas hud var ganske rigtig lysere end hans og hendes hår i kontrast, men hvad han nok ikke var klar over, var at mørkelvere havde forskelligt udsende, alt efter hvor de var fra og hvornår de var fra. Una havde set mange forskellige former for mørkelvere i hendes 300 år.

Der stod hun så, i fuld kontrol over sig selv, med en frækt lille smil malet på de mørke læber.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 03:41
Kravenoh lyttede til hende, men svarede ikke på det hun sagde han vidste hun var af samme race på den flabet måde hun var på, også var hun så provokerende at man havde lyst til at smække hende en. Kravenoh trak ikke en minde han spiste blot hans æble, for muligvis var hun ældre ind ham, men han levede i nuet hun levede mere i noget der var sket, det var forskellen på dem han var klog nok til at sige og gør det rigtige, hvad var hun.

Kravenoh sad ikke langt fra hende, den kniv han havde i hånden tog han lyn hurtigt og kastede den imod Unae's bh strup, ikke fordi han vil se hende nøgen men fordi han vil teste hvor hurtig hun var, for hvis hun ikke var opmærksom vil han jo få noget at se på, men hvis hun var vil han blot lade som ingenting også prøve igen når hun mindst ventede det. for når alt kom til alt skulle han nok få hvad han ville når han ville og hvem han ville.

Unae Quamara

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 382 år

Højde / 170 cm

Chibi 05.01.2014 15:29
Una bevægede ikke en muskel da han kastede kniven mod hende og stod stadig bare med sit lille smil. I det at kniven var få mm fra hendes strop, stansede den øjeblikkeligt op, som hvis den allerede havde ramt dens givet mål.
Hun lagde hovedet en smugle på skrå og smilede bredere.

”Seriøst?”

Hun lød nærmest fornærmet, over at han så hende som langsom.
Kniven faldt til jorden og bladet splintrede i mange små stykker, foran hende. Hun rettede sig atter ordentligt op, mens hun løftede hånden langsomt og elegant. Men et enkelt lille svirp med fingeren, knækkede den sten Kravonoh sag på, i fire dele.
En sten af den størrelse indholdte nok jern, til at hun ville kunne udvide det og flække stenen. Dog ville der ikke være nok i den, til at hun ville kunne løfte den fra jorden.

Una var ikke ude på at skade ham, men hun havde besluttet at drille ham en smugle. Ligesom hun havde gjort med alle andre i fortiden. For underholdningen.
Unae

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 05.01.2014 15:54
Kravenoh så blot på hende, det hele var blot en måde at finde ud af hende på, da han så hvad hun gjord på kniven. " arhh meget flot, så nu kender jeg din anden hemmelighed, nu ved jeg hvad du kan," han forsvandt fra stenen ide den revnede, han dukkede op lige ved siden af stenen og kiggede blot på hende " af at tænke på du har ligget så langtid i skjul og at du så kan mester dine evne sådan, det må jeg sige det imponere mig lidt, men kun lidt. " Kravenoh var blivet meget skuffet hvis han havde ramt hende, men heldigvis for hende gjorde han ikke.

Kravenoh kiggede kort op ide han fik en dråbe på hans kind, han direkte over på hende med et lumsk smil " jeg håber du har en god frakke at tage på," smilte han lidt i tanken om hvad der skete med hvid når der kom regn på. godt nok havde han ikke selv noget imod at blive våd, for han bare altid sin rustning.
Han vidste ikke om han skulle afprøve hende lidt, han forsvandt igen og frem dukkede der en skyggeklon op så skulle forstille at være den rigtige Kravenoh, imens den rigtige dukkede op flere meter væk fra de to, hvor han stod og holde øje med dem.

skyggeklonen tog 2 knive og kastede imod hende imens, da løb rundt om hnede og begynde at kaste løs med dem, en anden skyggeklon dukkede op og gjorde det samme sådan hun ikke bare kun tag den første skyggeklons knive og lade dem falde til jorden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1