Ved de hvide sandbakker

Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 12.01.2013 22:48
En slank skikkelse tråder ud fra skyggerne. Hun kanter sig vej gennem mørket med vrikkende bevægelser. Yndefuld i sine bevægelser. Måneskinnet falder over hendes kønne ansigt og afslørede et forpint udtryk.
Et florlet stykke hvidt stof dækker hendes krop, som var det spindelvæv. Hun sidder ved strandkanten og betragter månen der skinner ned på et vindstille hav. Blikket er tomt og ansigtet indelukket, som om hun ikke ønskede at tale med nogen, eller blot var opslugt af sine egne tanker. Forsigtigt holder hun om en perlehalskæde, som hun havde fået af en familie i bytte for at skåne deres liv. På det seneste havde hun bare levet af landevejsrøveri for at skaffe sig penge nok til at overleve. Det var ikke nemt nu hvor hun ikke havde et hjem længere.

- Avatar og profil billede lavet af mig

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 18.01.2013 22:50
Et par meter fra damia dukkede Kravenoh op ud ide blå, han stod længe blot og kiggede det var mørkt så han var nok alene tænkte han indtil han fik øje på damia, et lumsk smil kom frem på hans læber, men det forsvandt igen.
han forsvandt ligeså hurtigt som han kom og dukkede op lydløst bag hende, han satte sig ned ved siden af hende og så ud på vandet " nå så dukkede du alligevel op før eller siden " sagde han blot og betragtede hende kort, han vidste ikke hvor sur hun var på ham eller noget men Kravenoh var ligeglad, han vidste hvad hun var i standt til.
han vende hovdet og så på hende, han kunne se der var noget der gik hende på, endnu engang kom et lille lumsk smil frem på hans læber.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 00:01
Lyden af Kravenohs stemme, hiver ubarmhjertigt Damia bort fra hendes tanker, som var hun blevet i sengen med en spand koldt vand. Hun havde været så dygtig til at undgå folk i et langt stykke tid, så Kravenohs tilstedeværelse foruroliger hende en smule. Hun ved hvad han er i stand til, hvis han kom i det rigtige humør, så det klogeste ville bare være at ignorere ham eller forsøge på ikke at provokere ham. Men på trods af deres tidligere møder, føler hun sig rolig og selvsikker. Hvad kunne han dog gøre her? Alarmklokker begynder at ringe i hendes baghoved. Et eller andet er galt, og denne fornemmelse får hende til at være ekstra opmærksom.

Damia flytter blikket bag de mørke øjenvipper, og betragter Kravenoh. De sår han gav hende efter deres sidste møde er helet, og hun har genvundet kræfter. I rigtig god form, hvilket også kunne ses. Hendes hår er tykt og bobbet, kinderne lyserøde og læberne røde og indbydende.

"Jeg var ellers lykkelig overbevist om, at du havde glemt mig. Sjovt, jeg tog dig ellers ikke for typen der husker de kvinder du møder?," Hun ser på ham med et høfligt blik, men det skal man ikke lade sig bedrage af. For under overfladen er hun fyr og flamme, "Er du kommet her for at pine og plage mig med dit selskab?,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 11:16
Stranden var en af de steder hvor der var rigtig koldt når det blev aften, vinden var begyndt at blive mere kraftig og kold, han kiggede på damias påklædning og smilte kort. " at huske folk er ikke et problem mere at huske hvad jeg har gjord ved dem, det er svært at huske " sagde han selvsikkert.
hans hænder var placeret langs siden så lige nu var han ikke ude på noget men alt kunne ske når man var i selvskab med Kravenoh." jeg er kommet for at nyde at gør dig ondt, men alligevel hvis du så melder mig, så bliver jeg også eftersøgt i dette land og har nemlig hørt rygter om en ny byvagt i dette land, som skulle være meget mere træls at slippe af med." Kravenoh vidste næsten altid hvad der skete og hvilke nye ting der kom og skete, han smilte kort og så på hende" men var fanden du er jo mit nummer 1 legetøj, og kan se du er kommet dig så slemt kan det da ikke have været vores sidste møde."
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 12:34
Damia ryster og trækker sit sjal tættere om sig, da vinden strejfer hendes bare hud. Hun smiler bistert af Kravenoh, "Måske skulle jeg melde dig, du kunne havde godt af at flygte med halen mellem benene,, Damia ryster på hovedet og smiler triumferende. Håret bølger i frodige lokker omkring hendes skuldre og huden er solbrun og blød. Hun laver en affejende bevægelse med hånden af Kravenoh, som væmmes hun af ham og kun har afsky tilbage for ham. Men det er kun en facade, indenvendig er hun ved at koge over af raseri. Hvor vover han! Damia får en bitter smag i munden. Hvordan kan det lykkes ham at få hende til at føle sig så lille.

”Dit ynglings legetøj? Du drømmer, du er slet ikke min type. Men kan nu godt forstå dig, der er ingen som mig, jeg er svær at glemme,” siger hun som den sande egoist hun er, ”Hvorfor tager du ikke og finder dig en anden at irritere, hvad med en af dine såkaldte sengevarmere?,, siger Damia iskoldt og smiler hoverende. Hendes røst er indtrængende, og da hun ser ham i øjnene, forsøger hun også at rakke ned på ham med et spottende blik.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 13:54
Han kunne mærke at hun på alle måder prøvede at virker som om hun var bedre ind eller prøvede at drille ham på en måde, men Kravenoh var så meget ligeglad han vidste hvad hun kunne og han vidste hvad han var i sand til.
" meld mig og ja jeg vil blive jagtet nok men jeg vil også jage dig ned resten af dit liv" sagde han bestemt, Kravenoh vidste at blive jaget vil være sjovt men ikke så sjovt hvis han fik fat i damia.

Kravenoh rejste sig op og så ned på hende med et lumsk smil på læben " sig mig en ting hvad hader du mig mest for? det var det eneste han sagde inden han tog en kniv og snittede hende i hendes arm, ikke et dybt bare et lille snit sådan hun vidste han mente det alvorligt. for han kunne sagtens have gjord at hun var lammet i armen, men det gjorde han ikke endnu, for det Kravenoh vil ha det var at hun skulle blive sur.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 14:10
”Ikke hvis byvagten får fat i dig først. Du tror måske ikke jeg tør at melde dig?,, Damia ser udfordrende på Kravenoh. Kravenoh sagde det blot, for at gøre ondt værre og lede hendes tanker tilbage på smerterne, blot for at skræmme hende. Så han kan føle sig mere magtfuld. Hendes frygt for ham bare vokser og vokser, men hun kan ikke lade være med at blive imponeret over, den frygt han planter i hende såvel som andre folk.

Da Kravenoh snitter hende i armen springer hun op så der er en god afstand mellem dem. Overrasket tager hun sig til armen og ser på hendes fingre der er røde af blod. Det er ikke en dyb flænge, men det svier og er blot endnu en påmindelse om Kravenohs uforudsigelige adfærd.

Damia forsøger ihærdigt at holde sin vrede fra sig, men Kravenoh ved hvordan han skal tirre hende, og tilføjer bare mere brænde til de ilter flammer, der brænder inden i hende. De gnistrende grønne øjne ser intens på ham ”Hvorfor gjorde du det?!,, hun knytter hånden til en knytnæve et tegn på hendes uendelige lange kamp med sig selv. Nej hun må ikke falde i! Hun må beherske sig, selvom Kravenoh gav hende noget af en udfordring. ”Jeg er ikke bange for dig Kravenoh, og jeg ved ikke hvad du er ude på, men jeg giver dig en chance til at sige undskyld, hvis du overhovedet forstår hvad det ord betyder,,

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 14:19
Et tilfreds smil kan se på hans læber ide hun rejser sig op og gir ham hendes opmærksomhed fuldt ud, Kravenoh frygtede ingen og hvis en byvagt vil være efter ham så måtte også dø sammen med alle de mange andre.
blikket blev rettet på hende" hvis du tør så tør du det betyder intet, og den knyttede næve hvad tror du at du kan med den?? " sagde han udfordrene.
Kravenoh blik på hende var som at se en løve ha blikket på sit bytte, kniven han havde snittet hende med var gemt væk igen, men det betød ikke han ikke havde et trick eller to mere i ærmet, " hvis du ikke er bange for mig hvorfor kommer du så ikke bare lidt tætter på? " han vidste godt hun ikke var dum nok til at komme tætter på ham, men det var ligemeget han kunne dukker op lige bag ved hende hvis det var det han vil. " hmm sige undskyld ligger ikke rigtig til mit ord sprog, for jeg fortryder ikke de handlinger jeg fortager mig. "
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 14:35
”Hvad får dig til at tro, at du er så uovervindelig? Du er alene Kravenoh, du har ingen til at beskytte dig og alle ved, at hvis du dræber en byvagt så vil der bare komme flere og du vil blive eftersøgt i hele landet,,
Hun bryder sig ikke om at høre ham tale sådan - og hun ved, at hun må træde varsomt.
”Jeg er ikke bange for dig,” mumler hun mellem sammenbidte tænder, ”jeg har bare ikke lyst til at stå i nærheden af dig,” Damia lader en fingerspids glide forsigtigt henover sit snitsår på armen, der var holdt op med at bløde ”du er ikke ligefrem behagelig at være i nærheden af, kan du vel forstå,, Damia vedholder stædigt sit mod, drister sig til at møde hans blik, ”Nej, jeg ved godt hvilket sprog du foretrækker at bruge, og det er ikke det med ord. Hvad vil du Kravenoh? Tror du virkelig, at du er bedre end mig?,, siger hun stridslysten og nærmer sig ham med vuggende hofter. Hun ligger hænderne på Kravenohs skuldre. Hun tilter hovedet let til siden og betragter ham med et brændende blik, der ville vække ubehag hos en hver anden person.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 14:48
hendes ord hendes lyd alt hvad hun fortog sig lagde han mærke til " jamen jeg ved at så mange byvagter findes ikke i dette land mener så hvidt jeg kan huske er der 4 stykker, og så længe folk ikke ved hvem der dræber dem så vil de ikke kunne finde ud af hvem det er. " smilte han tilfreds indtil at hun stod henne ved ham og med hendes hænder på hans skulder. han synes ikke det her var så behageligt den måde hun så på ham på, men han var nød til at vise at det ikke rørte ham, " og hvad har du så tænkt dig nu at? " han stod i et kort sekund og tænkte de ting igennem hun kunne gør ved ham, men på den anden side også hvad han kunne gør hende nu hvis hun gjorde noget der ikke var rart.
Kravenoh havde altid en backup i ærmet, hans ene hånd placeret han på hendes hofte den anden bag på ryggen.
han stod afventende og så hende direkte i øjne, for bare at se om han kunne regne ud hvad hun vil.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 15:05
Damia rykker sig ikke ud af flækken, da han ligger hænderne på hende, men kan ikke lade være med at føle sig sårbar. Som det fineste porcelæn.
Det er de særeste følelser, der rører sig i Damia, mens hun står og betragter Kravenoh og mærke hans hænder på hendes krop. Damias første tanke er at skynde sig bort fra ham og håbe på, at han er for doven til at spilde sin tid på hende. Men så slår det hende. Med hvilken ret står han der og tror han er den ypperste af dem begge? Hans meninger og det han ønsker vejer bestemt ikke tungere end hendes. Hun er ikke underlagt ham på nogen måde? Det er kun på grund af hans styrke og hans uforudsigelighed, at hun føler sig så sårbar.

Hendes fingerspidser kærtegner hans kind og følger halsens linjer, indtil hånden finder hvile ved hans skulder.
"Jeg ejes af ingen, Kravenoh, det må du se at få lært. Du kan ikke styre mig,, siger hun principfast og betragter ham indgående. ”Hvorfor spørger du? Er du nervøs? Er den store, stærke Kravenoh virkelig nervøs?,” Damia smiler hånligt

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 15:14
Han nød hendes berørelse og smilte lidt af hende ord " tsk nej på ingen måde, " det var nok første gang nogen havde kaldt ham den store og stærk før men det giv ham bare mere blod på tanden. han så på hende " det er ikke så meget du gør mig nervøs der er mere om hvad jeg skal bruge denne kniv jeg har i hånden til omme bag på min ryg? "
Kravenoh kunne så meget mærke at hun havde en indre vrede, som hun skjulte, og det var lidt det han vil have frem, for han var lidt tiltrukket af hende men hvis hun var ond af raseri som vil hun være det perfekte match til ham.
en kvinde som hende voksede ikke på alle træer det vidste han og det havde taget ham tid at finde ud af hvor hun var, så han gad ikke at bruge endnu mange uger på at finde hende igen.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 15:34
Hendes første instinkt ville havde været at flå sig ud af hans greb. For i hans arme føler hun sig fanget og skrøbelig, og af erfaring vidste hun, at han ikke var den type, man betroede sig sine dyrebareste ting til. Men hendes viljestyrke hviskede beroligende ord i hendes øre, og snart føler hun sig en smule mere tilpas.

"Truer du mig?,, Damia hæver et øjenbryn. Pludselig bryder hun ud i en melodisk latter. En tid forgår før hun endelig behersker sig og siger småleende: "Ja hvad vil du gøre med din lille kniv?,, Hun borer sine negle ind i nakken på ham og svarer bisk:"Jeg ved ikke hvem du tror du er eller hvilket spil du spiller, men tro ikke du er bedre til det her spil end mig. Jeg nedværdigere mig ikke til dine midler, fordi jeg kan få det jeg ønsker blot ved brug af min kvindelige charme, ja charme, noget som du i højeste grad mangler,,
Ordene fløj bare ud af munden på hende, som en ustoppelig syndflod. Og da det går op for Damia, hvad hun lige har sagt, er det for sent.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 15:44
de ord som kom ud af hendes var overraskende men også lidt det han havde brug for til at få hende igang han fjerner hans hånd fra hendes hofte og fra ryggen, og placere dem på hendes arme og på få sek bliver der varmt på hendes arme, for med hjælp af ild som han besad, brænde han sig fast til hendes arme og han holde godt fast, for nu vidste han at hun var klar til at se at han ikke bare var en mand med ord i munden, men at han faktisk var det hans sagde han var " kan du mærke varmen? , kom nu hvis mig din vrede du ed jeg bare nu er dig langt overlegen, du er nød til at oppe dig hvis du skal blive til noget, du vil aldrig kunne klare dig selv hvis du ikke snart beviser noget. " sagde han med et smil på læben, hendes negle som var i nakken på ham fik ham blot til at smile " hvis du prøver at gøre mig ondt skal du prøve på en anden måde" sagde og blinkede til hende på en flabet måde
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 16:06
Da Kravenoh griber om hendes arme gisper hun forskrækket og tager hurtigt hendes hænder om hans håndled. Hun bider tænderne hårdt sammen og vrider sig, da hun mærke den brændende fornemmelse løbe fra hendes arme og brede sig i henes krop som en løbeild. I et desperat forøg på at komme fri af hans magt kradser hun ham som en vild kat, så han får lange røde mærker langs hans arme, ”Jeg behøver ikke at bevise noget over for dig!,, siger hun spottende og sender onde blikke.
”Hvem tror du du er? Prøver at belære mig om hvordan man skal overleve. Du har intet du kan lære mig! Du ved ikke noget som helst om mig,, Damias flammende blik bliver ikke mildere, selv om hun gør et pinefuldt udtryk. Damia snerrer og vrider sig, men lige meget hjælper det. Hans greb vil ikke slippe hende, og han er meget stærkere end hende.
"Slip mig dit...,, langsomt begynder sandet for Kravnohs fødder at trække ham ned som kviksand samtidig med, at Damia begynder at få farve og konsistens som sand, indtil hun glider mellem hans fingre som sandkorn. Hun dukker op igen et stykke væk fra ham i sin normale form.

Kravenoh

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 540 år

Højde / 180 cm

KraveKage 19.01.2013 16:28
ide han bliver trukket ned skulle han til at slippe hendes arme men da hun selv forsvinder ud igennem fingerne på ham, stopper han for et kort sekund, " sand " var det eneste ord der kom ud af munden på ham, hans tanker forsvinder helt væk og tanken om denaro kom op i hovedet på ham, imens han bliver trukket ned, kravenoh placere hans hænder ned i sandet hvor efter de begynder at varme kraftigt, og lige da sandet går ham til brystkassen stopper det med at trækker ham ned, og man kan se i en radius af 2 meter er sandet er blivet til glas, han ser på hende kort inden han smadre glasset i tusind stykker så det flyver i alle retninger, så man skulle søge dækning hvis man ikke vil blive ramt.
da han kommer op og stå kan man nærmest se alle de glasskår der sidder i hans rustning og meget få skræmmer der hvor han havde hud, hans blik var fast på hende nu " ikke dårligt, men nu er du jo næsten nød til at få noget der matcher det K du fik sidst vi mødes " kravenoh tanker fløj oppe i hovedet han kunne huske at han havde været sammen med hende på et tidspunk, at de havde haft sex sammen det hele kørte oppe i hovedet på ham, var han virkelig forelsket i hende, det kunne ikke passe i ham af alle fyre.
Damia Distress

Damia Distress

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 172 cm

Damia 19.01.2013 16:48
Da glasset splintres kaster Damia sig ned, men mærker glasskårene der regner ned og få snitter hendes hud, som flere tusinde arrige bier. Hun sætter sig halvt op, og ser vredt i retning af Kravenoh, hun ville ikke lade ham få fornøjelsen af at sejre. Da hun tidligere så hans fornøjelse over hendes lidelse, var hun blevet ramt af en vældig vrede over at være trodset på den måde. Han skulle ikke få den fornøjelse af, at høre hende skrige og tigge igen. Så hun bider smerten i sig, men kan dog ikke holde gisp tilbage, da hun rejser sig op.
Da hun ser op på ham igen, stråler hendes øjne af bitterhed.

”Slå mig igen og det vil komme tilbage til dig, bare meget, meget værre,, snerrer hun nærmest truende, men kan ikke forhindre at hendes fingre kærtegner arret hun har på hendes hals, hans initial. "Find dig en anden og sætte dit mærke på. Et mærke gør mig ikke til din ejendel,, Hun gør sig umage med at lyde så lidt provokerende som muligt, så hun ikke skulle hænges op på noget senere.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9