Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 00:00
Den tætte underskov begynder at rasle kraftigt, og en sagte strøm af eder og forbandelser varsler at Blodrus prøver at tvinge det tætte krat åbent så han kan komme ud i lysningen.

Langt om længe bliver krattet revet fra hinanden og det kommer bag på Blodrus der er kort fra at snuble ud i lysningen.

Blodrus er i en forfærdelig forfatning, hans engang pæne sorte uld kappe hænger i laser og afsløre det meste af hans arrede overkrop. hans øjne er fjerne efter knapt et års vandren i krystallandet, i hans søgen efter hvem han var før han vågnede i en sump. De eneste ledetråde er to rustne øksehoveder der hænger i læder remme fra hans bukser.

Han når lige at vinde balancen da han kommer ind i lysningen, hvorefter han retter sig op og spejder rundt i lysningen for derefter at sætte sig med ryggen op af et træ og åbne hans mad sæk.
Han kigger ned i den med et let suk, Jeg skal snart have fundet en måde at fylde den op på... tænker han mens han rækker ned og tager en humpel tørt brød op og tager en bid. mens han tygger på det hårde brød sidder han roligt og kigger sig omkring som søgte han efter flygtige minder der gemte sig i skovbrynet.
Har slået hovedet og husker ikke noget
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 00:24
Maki vågner med et sæt, da jorden under træet begynder at ryste voldsomt, hun ryster let på hovedet og kigger sig forvirret omkring. Hvad i alverden er det der sker? tænker hun, og forsøger at finde en grund til at det hele ryster..
Hun sætter sig op, og blinker et par gange.. Hun gaber og slipper taget i træet, da jorden igen er stille..
Hun for øje på en underlig høj muskuløs skabning, der bevæger sig rundt i lysningen. Hmm, skal jeg blive her, eller hoppe ned og overraske den? tænker hun, med et smil på læben.
Hun beslutter sig for at blive i træet, og iagttage personen eller hvad det nu er.. Indtil hun er sikker på, hvad det er for en skabning, og om den eventuelt kunne finde på at skade hende.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 00:33
Blodrus synker det sidste brød, snøre madsækken igen og sætter sig til at kigge fortabt og undrende op i himlen. Tankerne flyver rundt i hovedet på ham, korte glimt af ansigter, ord og navne der ingen mening giver. Kamal, hvorfor kan jeg huske det navn? Er det i virkeligheden mig?

Blodrus synker sammen og gnider sin skallede isse med en stor hånd mens han glor åndsfraværende ud i lysningen. Jeg er en dæmon, mit navn er Kamal... et eller andet... jeg kan slås og har gjort det en del... men hvem er alle de ansigter
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 00:37
Maki bliver enig med sig selv om, at han ikke ser så farlig ud, hun retter en lille smule på sit hår, før hun elegant og lydløst, springer hen til et træ, tættere på det han sidder ved..
Hun tager en dyb indånding, og hopper stille ned af træets tykke stamme.. Hun kigger over på skabningen, og bevæger sig, med svævende bevægelser hen imod ham.
''Hej.'' siger hun venligt, men med en smule nervøsitet i stemmen. Hun kigger sødt på ham, og smiler.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 00:45
Blodrus farer sammen, og kigger stift imod Maki. Pr. ren refleks knytter han næverne og gør sig klar til et udfald. men da det går op for ham hvad det er han sidder overfor slapper han af igen og slapper af.

"Øhm... Hej..." fremstammer han men han kigger ned. Han tager en dyb indånding, ryster på hovedet og kigger op på Maki igen. Tag dig dog sammen dit store brød, det er en lille pige! Hvorfor er jeg så hurtig til at komme op i det røde felt?

"Hvad laver du dog herude min ven?" siger han så med så venlig en tone at det lyder påtaget. Da det går op for ham bider han sig i læben. Det er flot, bare lyd som en tosse og skræm flere væk!
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 00:52
Maki hopper halvanden meter op i luften, af forskrækkelse over hans reaktion. Hun trækker vejret hurtigt og overfladisk, indtil hun bliver opmærksom på at han er faldet ned igen.. ''U-undskyld jeg forskrækkede dig.'' siger hun, med hendes søde lille pige stemme.
Hun kigger forvirret på ham, over hans sære venlige tone. ''Ehhm.. Jeg bor her.'' Siger hun og smiler. ''Jeg lå og sov, da du kom, men var ved at falde ned af træet.'' hun fniser lidt, og tager fat i hendes hale. ''Hvad med dig? Hvad laver du herude?'' hun klemmer sin hale lidt, og nulre den.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 01:00
Blodrus ser sig lidt tøvende omkring. "Jeg øhh... sidder bare og tænker..."
Han ser roligt op på den lille pige med et mildt blik "Du må undskylde larmen da jeg kom, det var ikke min mening at vække dig" et lille venligt smil sniger sig hen over hans læber, men forsvinder lige så hurtigt som det kom.

Han kigger sig omkring igen og siger så "Vil du sidde?" han trækker den gamle las af en kappe over hovedet og ligger det ned ved siden af sig og klapper på den. "Det er ikke meget men det er da bedre end jorden"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 01:07
Hun smiler venligt til ham. ''Det lyder hyggeligt.'' Hun kigger lidt rundt, og lader hendes hale glide ned på plads, så den stille svinger fra side til side.
''Hey, ikke undskylde.. Jeg skal ikke ligge og sove midt på dagen.'' Hun smiler lidt igen, for at han ikke skal føle sig skyldig? i at vække hende.
Hun fniser lidt, da han trækker kappen over hovedet. ''Jeg er ikke så fin at jeg ikke kan sidde på jorden, det er jeg vant til, og jeg har ikke lyst til at lave om på det.'' Hun tager et par skridt tættere på ham, før hun sætter sig foran ham, med benene over kors. ''Nå, fortæl mig lidt om dig selv. '' hun kigger sødt på ham, og smiler sit charmerende lille pige smil.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 01:17
Blodrus stirre i et kort øjeblik i vantro på den lille pige.
"Øhm... det er ikke så lige til.." han øjne flakker rundt men fokusere så på hende igen "Jeg har mistet hukommelsen." siger han og sukker "så jeg kan egentligt ikke fortælle det store om mig selv, for jeg har ingen anelse"

Ansigterne og tankerne presser sig på igen som ønskede de alle at fortælle Blodrus hvem han var før han blev slået ud og smidt i sumpen, men det eneste Blodrus fanger er et kort glimt af en lille dreng der ser skræmt op på ham og derefter en anden dæmon... men han kan ikke se hvem det er. Blodrus kniber kort øjnene sammen for at få ro for sine tanker igen, og kigger så op på pigen.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 01:35
Maki rødmer og kigger flovt ned i jorden. ''Undskyld jeg spurgte. Det er jeg virkelig ked af.'' Mumler hun lavt og flovt.
Hun trækker benene op til brystet, og ligger armene omkring. ''Du må virkelig undskylde jeg spurgte.''
Hun er utrolig flov, over at have spurgt ham om det, for hun kan fornemme at det piner ham, og hun hader at sætte andre i sådan en situation.
''Er du interesseret i at jeg hjælper dig med at finde ud af noget om din fortid? Hvis det altså er muligt?'' Hun lyser lidt op, og kigger op på ham igen.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 07.06.2012 01:43
Blodrus smiler og siger "Det skal du ikke tænke på unge ven"
Han tager en dyb indånding og fortsætter så: "Jeg kan jo fortælle hvad jeg ved, eller, tror jeg ved: Jeg hedder Kamal, jeg kommer fra nord, hvor præcist kan jeg ikke svare på. Jeg går ud fra at jeg har været kriger, ud fra alle arrene" han peger på sin bryst kasse "og jeg er gammel, meget gammel"

Tanken om at afsløre at han er dæmon strejfer ham men han ryster det af sig igen, ingen behøver at vide det så længe det er muligt at holde det fra offentligheden. "Jeg har rejst i et år og det er det jeg er kommet frem til... men jeg ved ikke hvor meget jeg har lyst til at finde ud af..." han lader sætningen løbe ud i sandet og stirre bare ud i luften mens ansigterne og stemmerne atter engang eksplodere bag han øjne og tvinger ham til at koncentrere sig om at få dem skubbet væk igen.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 07.06.2012 02:02
Maki kigger venligt på ham og smiler lidt, mens hun opmærksomt og nysgerigt lytter til hvad han fortæller.
''Det var alligevel ikke så meget du har fundet ud af..'' Hun bider sig selv i læben, og kigger tænktsom på ham. ''Hvor gammel, er meget gammel?'' hun kigger lidt rundt, og smiler. ''Ved du hvad der skete? Siden du fik hukommelses tab? Der må da være sket noget voldsomt!? Har du ondt nogen steder?? Hvad med din familie?'' spørgsmålene vælter ud af hende.. Før hun tager sig selv i at spørger for meget. ''Undskyld jeg spørger så meget.'' hun rødmer lidt, og kigger ned i jorden.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 08.06.2012 01:20
Blodrus sukker under stormen af spørgsmål, men da Mika falder til ro begynder han at prøve på at stykke et svar sammen.
"Jeg ved ikke helt hvor gammel jeg er, det føles bare som om jeg har prøvet rigtig mange ting før, nogle ting føles som om det er flere hundrede år siden andre som var det i går... Jeg stod og kiggede på Midnatsborgen her den anden dag og havde det som om jeg kendte stedet ud og ind, jeg ved bare ikke hvorfor." Blodrus rynker lidt på næsen ved tanken. "Jeg ved ikke hvad der skete, det eneste jeg husker er at jeg vågnede i sumpen der ligger tæt herpå."
Blodrus sukker ved tanken om hvor lidt han egentligt ved om sig selv og hvor lidt han har fundet ud af, som Maki så skarpt påpegede.
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.06.2012 01:27
Maki sidder opmærksomt og lytter, hun sidder med store øjne og kigger på ham, og nikker de rigtige steder. ''Aha..'' hun følger igen med, og smiler. ''Så gammel ser du altså ikke ud..'' afbryder hun, og smiler sødt. Hun lader ham tale færdig, før hun udbryder ''Sumpen? Det lyder da ikke særlig rart. Er du okay?'' Det sidste bliver sagt med en bekymret stemme. Selvom hun ikke kender manden, er hun alligevel lidt bekymret for om han er okay. ''Jeg er ked af jeg prikkede sådan til dig.'' siger hun med en flov stemme.

Hun kommer til at tænke lidt på hendes egen fortid, og familie, og hvor lidt hun egentlig vidste om hendes familie.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 08.06.2012 01:35
"Jeg har det fint, efter omstændighederne" siger Blodrus og smiler, "du skal ikke tro at det går mig på at du spørger... det er ikke så tit jeg har nogle at snakke med"
Det er ikke så tit at der er nogen der tør tale med mig, er det nok nærmere tænker han for sig selv. Under hele hans rejse har folk som regel trukket sig væk så snart de så ham, han kunne også godt forstå det når han jo ligner et fejlet stykke lappe arbejde med de store ar på brystet.
En skarp stemme i hans baghoved hvisker hånligt "Du er heller ikke ment til at være en der snakker med folk. Din opgave er et slås"
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.06.2012 01:43
Hun smiler lidt til ham. ''Det er jeg glad for!'' siger hun og flytter en tot af hendes hår, der er faldet ned foran hendes ansigt. ''Du må sige til, hvis jeg spørger for meget.'' Hun rykker lidt på sig, og kigger ned på hendes mave der rumler. ''Shh..'' siger hun og klapper to gange på hendes mave. Hun kigger op på ham, og fniser lidt. ''Men, hvad laver du her ude i skoven!? Er du faret vild?'' spørger hun nysgerrigt, og en smule bekymret. Hun ryster lidt på hovedet, og retter på hendes hår igen, hun napper sig lidt i læben, mens hun kigger ham.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 08.06.2012 01:49
Blodrus rækker ud efter sin mad sæk og begynder at åbne den.
"Jeg er ikke særligt god til at være i byen, der sker for meget så jeg tager tit ud i skoven her for at slappe lidt af." han fremdrager et æble fra sækken og rækker op mod Maki med ordene "Her, spis, der er ingen grund til at sulte når nu jeg har lidt mad tilbage."
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 08.06.2012 01:59
''Åhh.. Kender følelsen, jeg er også mest til at være i skoven.'' Hun smiler lidt, og rejser sig op. ''Behold det.'' siger hun og smiler venligt til ham.

Hun tager tre lange elegante skridt, så er hun henne ved et stort træ, hun hopper/kravler hurtigt op i det, og er væk et øjeblik.
Hun kommer igen til syne i trætoppen, og hopper elegant ned på jorden igen, hun går over til ham, hun rækker ham 3 mango'er . ''Her, så har du lidt mere.'' Hun smiler til ham, og sætter sig til rette foran ham igen, og tager en bid af hendes egen mango. Hun gumler lidt af den, og tager en dyb indånding.

Lavet af Georgie
Blodrus Gareth

Blodrus Gareth

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 2589 år

Højde / 210 cm

Blodrus 13.06.2012 11:21
Blodrus ligger æblet og kigger undrende efter Maki mens hun henter mangoer, da hun kommer tilbage smiler han og ligger to af dem væk mens han begynder at spise af den tredje.
"Tak skal du have" siger han efter et par bidder, "det er ikke tit man kan finde dem her omkring, men det er måske fordi du render og spiser dem" tilføjer han med en venlig tone.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Venus Læremester
Lige nu: 2 | I dag: 5