Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.01.2012 22:25
LEvon var ikke bare en flot mand i aften, han var en gudeskøn mand! Hans sørte, nypudsede støvler og de sorte silkebukser sammen med den gyldne skjorte og en vams stykket med juveler fik øjnene til at vende sig efter ham, og kvinderne sukkede og stirrede forelskede efter ham. Hans hår sad perfekt, hans hud var glat og perfekt, han var nybarberet og duftede svagt af cologne, og hans charmerende smil var aldrig fjernt fra hans læber, mens han bukkede og blinkede fra side til side. En smuk, knælang kappe hang fra hans skuldrer sort og glinsende, og den bølgede efter ham i takt med de skridt, hans muskuløse krop tog. Hans hænder, der var kendt i byen som kvindernes yndlingslegetøj var stærke og smidige, og han brugte dem lige nu til at løfte til sin pande i høflig hilsen til de af sine venner, han gik forbi denne aften. Det var som om gaden knapt kunne bære hans pragt i al sin ringe ophøjethed, og stenene under ham syntes at gøre sig flade og fejlfri for hans føder, mens husene lænede sig frem og ind over gaden for at se ham. Sådan var det lille eventyr, hans mor havde spundet for ham i hvert fald; hele verden bøjede sig for LEvons skønhed, og han lo indvendigt af mindet. Og ja, han havde sandelig fået verden til at vende sig efter ham og pigerne til nærmest at dåne, når han kastede dem et blik, men vejen var flad i forvejen, og husenes skævhed havde intet at gøre med ham. Han morede sig indvendigt, hvilket fik hans smil til at blive bredere, og han følte sig rigtigt godt tilpas med sine perfekte, vleplejede tænder til udstilling.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 11.01.2012 22:41
Carolina sidder på et stor sten, der er lidt tilfældigt placeret på gaden, og betragter hele "forestillingen", der foregår omkring denne mand. Han er kendt og vellidt af mange, åbenbart, men alligevel kan hun ikke undgå åbenlyst at himle med øjnene af ham og hans åbenlyse selvtilfredshed. Carolina har aldrig set ham før, selvom hun normalt overfladisk kender alle dem i byen, der er værd at kende, men interessen og nysgerrigheden efter at vide, hvad og hvem denne mand er, er ikke-eksisterende.

Aftenen er ved at gå på hæld, og Carolina overvejer lidt at finde et sted at sove. Hun har fundet et nyt, godt sted, og de gode steder bliver hurtigt taget af alle de andre fortabte sjæle, der ikke har tag over hovedet. Hun lader sine bare ben glide ned fra stenen og trækker tæppet, hun har omkring sig, endnu tættere op af sig og hanker op i rygsækken, i det den selvtilfredse mand kommer gående, og går direkte ind i hende (?). Det var ikke fordi, det gjorde specielt ondt, men hendes modvilje omkring ham, får hende til at springe tilbage og et hvæs glider over hendes læber.
"Jeg ved godt, De har meget travlt med ikke at se udover Deres skosnuder, men se Dem dog for!" siger hun derefter irriteret.
Carolina Floros

Be kind to me, or treat me mean
I'll make the most of it, I'm an extraordinary machine

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.01.2012 22:59
Han havde slet ikke set den tæppeklædte skikkelse, og for en gangs skyld var det ikke med vilje, han var gået ind i en ung kvinde for at få hendes opmærksomhed. Hendes fjendtlighed sat chokket sender ham et skridt baglæns, og han betragter hendes kønne ansigt stadig overrasket.
"Jeg beklager dybt, frøken, hvor er det dog slemt af mig ikke at se en sådan skønhed! JEg skammer mig helt herind!" Han slog sig let på brystet og bukkede så elegant for hende, så kappen dansede bag ham.
"Modtag min dybeste undskyldning. JEg håber ikke, De kom til skade?" Han så undersøgende på hende for at tjekke efter og samtidig forsøgte han at få en ide om hendes skikkelse. Men det eneste han kan se er et par bare, velformede ben, der falder fuldstændigt i hans smag. Han fikserer sit blik på hendes ansigt igen og ser spørgende og bekymret på hende.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 11.01.2012 23:14
Allerede i det han åbner munden, har Carolina lyst til at skubbe ham væk fra hende - hun ved selvfølgelig ikke, om han er reel i sine ord, men for hende kommer det til at klinge hult sammenholdt med det overdrevne buk. Hvorfor skulle han bukke for hende - en simpel gadepige - og overhovedet begynde at tale til hende, efter den smøre, hun fyrede af lige før? Hun hæver øjenbrynet og betragter ham, da hun nu er tættere på ham. Hans påklædning er ligeså sprælsk som hans personlighed, og et øjeblik hviler hendes øjne på juvelerne i hans vams, inden hun igen ser på manden igen.

"De kan godt spare Dem for undskyldningerne," siger hun og ryster på hovedet, og trækker tæppet endnu tættere indtil sig, mens hun begynder at gå i den modsatte retning, som manden kom fra.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.01.2012 23:21
Han er overrasket og uvant til hendes reaktion og bliver straks opsat på at vinde hendes tilgivelse, så han følger efter hende og indhenter hende hurtigt.
"Jamen jeg er virkelig ked af det!" sagde han oprigtigt, og det var tydeligvis sandt. "Vil De ikke stoppe og tillade mig at sige Dem en ordentlig undskyldning?" Han sendte hende et lille, charmerende smil, der normalt fik kvinderne til at smelte, men han er ikke sikker på, det virker med Carolina.
"Er der noget jeg kan gøre for at gøre det godt igen? Et eller andet? En lille tjeneste måske?" Den slags plejede nok at kunne gøre indtryk, og det flyver fra hans mund uden han behøver tænke. Tøj, smykker, mad eller husly, han kunne skaffe hende det hele, som han havde gjort det for så mange andre, selvom det sjældent var som en undskyldning for at støde ind i dem - snarere som en undskyldning når en rig kvinde fandt på at være sur over et ikke eksisterende problem i sengen for at få en gave fra ham, han kendte spillet.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 11.01.2012 23:32
Rigtigt nok virker hans charmerende smil overhovedet ikke på Carolina - det eneste, han får ud af det, er at hun åbenlyst himler med øjnene, men hun stopper alligevel op. Det er ikke så meget fordi, hun vil have hans undskyldning - normalt ville hun sagtens kunne se muligheden i ord som dem, han sagde, men ikke i dag. Hun har slet ikke lyst til at modtage hjælp fra en, hun knap nok kan holde ud at kigge på.

"Vil De gøre mig en tjeneste? Storartet!" siger hun og lyder først blid som et lam, men hurtigt bliver hendes øjne smalle, så han ikke kan være i tvivl om, at hun ikke gider ham. "Gør mig den tjeneste at lade mig være i fred," hvisler hun så og begynder at gå igen. Det er længe siden, hun har været så uforskammet og led, men manden har været uheldig: Han har fanget hende på en af hendes værste dage.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 11.01.2012 23:44
Han burde måske have givet op på denne sure kælling, men det gør han ikke. Han kan godt mærke, hun er i dårligt humør og beslutter sig nu for, han hellere må gøre sit for at forbedre hendes humør. Hendes himlen med øjnene får ham blot til at smile svagt, go han betragter hende med lige så stor interesse, som han ville have udvist nogen fyrstinde. For ham er en smuk pige klasseløs, og han kan ikke forstå, hvordan hun kan være en gadepige med sådan en skønhed.
"Åh skønjomfru, De knuser mit hjerte!" sagde han melodramatisk og tog sig til hjertet. "Kan De ikke høre det?" Måske var humor den rette måde at gribe hende an på, måske ikke, men det skulle prøves. "Jeg kan ikke gå, før jeg har bevist overfor Dem, hvor ked af det jeg virkelig er." Han greb efter hendes hånd for at knuge den blidt mod sit hjerte (ok?)

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 00:00
Carolinas øjenbryn hæves, da han begynder på endnu en lille forestilling, og hun trækker hurtigt sin hånd ud af mandens greb. Hvis hun kunne blive mere irriteret, var hun blevet det, men eftersom hendes grænse snart er nået, skal der liiiidt mere til. Men manden skal til at passe på: det er nu ikke fordi, Carolina kan gøre den største fysiske skade, men en kvindes vrede skal man altid være forsigtig med.

"Hvilken del af 'Lad mig være i fred' forstod De ikke?" spørger hun så opgivende, men er alligevel stoppet op. Hun må alligevel give ham, at han er ihærdig, men det gør ham nu ikke mindre irriterende.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 16:18
Han havde ikke forventet andet af hende end en trækken på hånden, som han fik, og han lod hænderne falde ned igen. Det havde dog ikke været helt forgæves, for hun blev alligevel stående og snakkede med ham; en lille sejr - lille. Han kan se, hun lige nu kun er meget irriteret over ham, og han har klaret sig ud af lignende før og er ikke nervøs. Til hendes ord fandt han sit mest charmerende smil frem og så blødt på hende.
"Den del der fik Dem til at blive her og tale med mig alligevel," dristede han sig. "Den del af Dem, der alligevel er en smule nysgerrig efter at vide hvorfor, jeg er så ihærdig." Hans smil var blottet for triumf eller andre følelser end oprigtig nysgerrighed, mens han så på hende. Intet overlegent, intet hoverende, intet overklassessnobberi.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 19:48
Det irriterer hende lidt, at han gennemskuer hende så nemt: Hun plejer ellers at være svær at læse, men når hun bliver rigtig irriteret, tænker hun ikke specielt over, hvad hun gør og hvordan hun udtrykker det. Carolina ser på ham, hendes øjenbryn er stadig hævet, men det ryger efter et stykke tid ned igen. Han ramte spot on, og nu vil hun have at vide, hvorfor han bliver ved med at tale til hende, på trods af hendes fornærmende afvisninger.

"Hvorfor er De så, så ihærdig?" spørger hun og lægger hovedet på skrå med armene over kors. Måske har hun fejlbedømt ham? Men hun kan bare stadig ikke forstå det.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 19:54
At gennemskue hende var let, når man forstod sig på den kvindelige psyke, og det gjorde han til fulde; hans opmærkksomheder overfor kvinder af alle klasser og alderstrin hjælpende ham i sin mission. Han smiler skævt, da han kan se, han har ramt plet, som han vidste, han ville, og nu har han i alt fald hendes opmærksomhed.
"Ak, skønjomfru," sagde han med et skævt, charmerende smil, "HVis jeg fortalte Dem det, ville jeg helt miste min mystik, og De ønsker vel ikke at afklæde mig her på åben gade?" Der var noget let drillende i hans tone, noget lidt frækt og samtidig var den ganske uskyldig. Det var ikke helt til at sætte fingeren på ham lige nu, glat som en ål, men hun kunne jo prøve. Han ville helt sikkert ikke have noget imod hends små fingre på sig.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 20:10
Carolina ryster lidt på hovedet af ham; hvis hun havde været i et andet humør, havde hun måske smilet og, hvis hun havde været i et rigtigt godt humør, måske endda grinet af hans ord, men hun kan ikke lade være med at se på ham som et lille, irriterende insekt, som hun har lyst til at klemme mellem sine negle.

"Hvad er det dog for nogle vanvittige tanker, De har?" spørger hun så i det samme irriterede tonefald. Trods hendes irritation er hun stadig ikke gået videre.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:16
At hun ikke er gået videre tager han som et godt tegn, selvom han vælger ikke at pointere det denne gang. Han kan godt fornemme, hun ikke er i det bedste humør, for ellers ville hun have reageret lidt anderledes, men han beundrer hende for sine meningers mod.
"Vanvittige, frøken? Hvilken del af det var vanvittigt for Dem?" spurgte han snu. HEndes svar ville fortælle ham en del mere om hende end hun kunne forestille sig, og han afventede det i spænding og med et høfligt smil. Han vidste, han havde hendes interesse, og det var dt vigtigste lige nu.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 20:29
Carolina ryster lidt på hovedet af ham: skal hun virkelig til at pointere det overfor ham? Skal hun lave en liste? Den ville blive laaaang... Hun overvejer stadig at gå, hun vil gerne have det bedste sted at sove, men han gør hende stadig lidt nysgerrig, selvom hun ikke vil indrømme det, for mest af alt er han irriterende.

"At De bilder Dem selv ind, at De er mystisk, kalder mig en skønjomfru, at De ikke er gået videre for længst på trods af utallige fornærmelser.. De er ikke helt normal i hovedet," svarer hun ham så uden at tøve, og venter på hans reaktion på hendes noget ligefremme ord, mens hun roder sig en smule utålmodigt i håret.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 20:37
Han fik mere svar end forventet og mere ærligt end han havde ventet, men det var ikke negativt.
"Åh, men jeg er en smule mystisk, må De indrømme; ellers havde De for længst fundet ud af mig og spurgte ikke så meget," lo han mildt. "Og jeg ser Dem som en skønjomfru i nød; i bare ben midt om vinteren. De fanger Deres død på den måde!" Hans smil forsvandt lidt, mens han åbenlyst kikkede ned på de velformede ben. "Jeg er sikker på, de er meget kolde," bemærkede han bekymret og gjorde mine til at ville mærke efter selv, selvom han ikke gjorde det. "Og hvad angår fornærmelser, så tager jeg dem ikke så tungt. JEg er ikke så snobbet, jeg ikke kan tage det." Han smilede stadig roligt til hende. Tre svar til tre sppørgsmål. Mon det ville ændre hendes syn på ham? han har stadig ikke svaret hende på hvorfor han bliver, hvorfor han er interesseret, og han ved, hun har tonsvis af andre spørgsmål, og at det er dem, der holder hende interesseret. Balancen ligger i hvor meget, han fortæller hende.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 21:16
Carolina ser overvejende på ham: er der mere i denne rigmandssøn, end hun umiddelbart troede? Hun er nok lidt fordomsfuld, specielt overfor rige mennesker, men helt ærligt, så havde hans (ifølge hende) overlegne opførsel ikke lagt op til andet. Men hun indrømmer aldrig selv, at hun har taget fejl, og derfor ser hun blot en smule mistroisk på ham.

"Jeg klarer mig, det har jeg altid gjort," siger hun så, da han kommenterer hendes bare ben, "Det gør mig ikke til en 'skønjomfru i nød'." Hun ryster lidt på hovedet igen, men hendes blik er blevet lidt mildere at se på - det er ikke ligefrem fordi, hun ser glad ud, men hendes øjne er ikke smalle sprækker længere, og armene er ikke over kors. Men hvis manden overfor hende begynder at påpege det, skal hun nok skynde sig at få den sure mine på igen..
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 21:25
Stor sejr! fortæller han sig selv. Øjnene er normale, armene er låst op, og hun er tilnærmelig. HAns ord havde den ønskede effekt, og han glæder sig indvendigt uden dog at vise hende det. Hendes mistroiske blik er også en god ting trods alt, for det viser, hun overvejer hans ord og blot ikke helt kan finde ud af dem.
"Der er en stor forskel på at klare sig og på at have det godt," sagde han blidt, "Og De tror måske man skal være adelskvinde for at kunne være en skønjomfru i nød? Næh, så er der noget, De - eller andre - har misforstået, min smukke," bemærkede han med en let latter. "Skøn er præcis hvad De er, og jomfru bruges i disse dage om en ung kvinde. Så der ser De, skønjomfru. Fuldt værdig til titlen! Og måske er De ikke i nød endnu, men det kommer De givetvis, hvis ikke De får noget på de meget pæne ben De render rndt med. De kan i sidste ende blive blå og falde af, og hvor var De så?" insisterer han.
"Kom sæt Dem herovre på bænken og lån min kappe til at få varmen, De må virkelig fryse?" tilbyder han så bekymret og slår ud med hånden mod en træbænk op mod en mur. Hans betænksomhed er tydeligvis ægte.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 21:42
Carolina betragter ham lidt og hans ord: det er som om, at han hele tiden for sneget et kompliment ind i sine sætninger, og hun ved ikke, hvad hun skal mene om det. Normaltvist kan hun godt lide at få et kompliment, men hun føler sig en smule overrumplet og læst af denne mand, og hun forstår ikke, hvorfor hendes irritation ligeså stille er forsvundet. Hvad er denne mands intentioner, og hvorfor er han så venlig? Hun er mistroisk, og det lader ikke til at genere ham spor - hun stoler aldrig på nogen, og derfor er hun også ekstra vågen ved ham her, der er så underlig.. ja, mystisk.

Igen bliver hun nødt til at ryste på hovedet, for hun ved virkelig ikke, hvad hun skal sige til ham. Efter hans opfordring sætter hun sig på bænken. Selvfølgelig fryser hun, men ærlig talt er det ikke noget, hun ligger så meget mærke til, for hun er så vant til - først, da han påtaler det, føler hun sig pludselig kold, og trækker tæppet, hun har omkring overkroppen, endnu tættere omkring sig.
"De er ikke helt normal," gentager hun bare.
Carolina Floros

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 12.01.2012 22:21
Han synes, han bliver ved med at gøre fremskridt, og udfordringen morer ham en del. Han kan godt forestille sig, hun er typen der aldrig stoler på nogen rig mand; det gør de fattige sjældent, og det skal glæde ham om han kan få hende på lidt andre tanker i alt fald om nogen, selvom hun gør ret i det for de flestes vedkommende. Hvorfor han er anderledes, ved han egentligt ikke.
Da hun sætter sig på bænken, svinger han kappen af sig med en elegant bevægelse og går ned på det ene knæ i skidtet foran hende, før han svøber hendes kolde ben ind med bevægelser, der minder svagt om kærtegn, og selvom han aldrig rører hendes hud, kan han mærke gennem kappen hvor kold, hun er. Han overvejede kort at gnubbe hendes ben lidt varmere, men det vil måske være at gå for tæt på, og han vil ikke have, hun skal tro, han betragter hende som en skøge, for det gør han bestemt ikke.
"Se, var det ikke bedre?" spørger han blidt og smiler op til hende, før han rejser sig og børster sit knæ for støv.
"Og nej, jeg er ikke helt normal, det ved jeg godt. Jeg vælger at tage det som en kompliment. Den første De har givet mig!" Han smiler bredt, let drillende, for han ved jo godt, hun ikke mente det som en kompliment.

Carolina Floros

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Milla 12.01.2012 22:31
Faktisk glider der nu et lille smil over Carolinas læber, og hun trækker kappen tættere omkring sine ben, så den varmer bedre. Hun roder sig lidt i håret og trækker benene op til bænken og lader sine arme glide omkring dem.
"Hvad er det, der gør Dem så ukuelig, Hr..?" spørger hun og stiller derved to spørgsmål: det kan godt være, det er lidt for avanceret for ham den mystiske, men hun kan ikke lade være med at være nysgerrig. Måske har hun hørt om ham alligevel? Hun ser op på ham og lader sin hånd glide ned på bænken, og hun klapper på bænken, for at vise, at han sagtens kan sætte sig ved siden af hende.
Carolina Floros

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1