En lille spadseretur

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.11.2011 22:49
LEvon kommer spadserende med hænderne i lommen og et muntert smil på læben. Han elsker at komme her i skumringstiden, og aftner og nætter er ikke helt dårlige heller. Hans forældre ville slå ham ned ad bekymring, hvis de vidste, han var ude så sent, men til alt held, efter han var flyttet til hovedstaden, var de så langt væk, han kunne være i fred. Heude føler han sig fri af alle de snærende bånd, fri til at være hvem og hvad, han har lyst til. Åh ja, men frihed kan have sin pris, for i skyggerne lurer en person, der har det med at overfalde rige folk på deres aftenture. Han har luret på LEvon i nogle minutter nu, og kun mirakler eller andres tilstedeværelse kan redde hans pung.

Lavet af mig :D Er så stolt!
Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:01
Maki hopper glad rundt som den lille lalleglade pige/lemur/vampyr hun nu er.. Hun får øje på Levon og hopper hen til ham.. ''Hejsa'' siger hun glad og smiler.. ''Hvad laver sådan en som dig herude på denne tid af døgnet?? '' spørger hun og kigger op og ned af ham..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.11.2011 23:05
LEvon ser overrasket på lemurvampyrpigen. Sådan en har han lige godt aldrig set før, men den har kvindelige former, og han anlægger sit mest charmerende smil.
"Jamen jeg er ude at gå en lille aftentur, min eksotiske dame, hvad laver du selv?" spørger han med sin mest venlige, varme stemme, mens han betragter hende smilende.

Spørg Levon her: http://www.saphiri.dk/krystallandet3/viewtopic.php?f=290&t=7822
Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:10
Hun kigger forundret på ham... Eksotiske dame.. ? o.o tænker hun... ''Det lyder hyggeligt'' :) hun smiler stort til Levon.. ''Jeg leder efter et godt sted at sove, og har nok bare for meget energi til at slappe af på sådan en rar aften.'' hun kigger på ham og ligger hovedet lidt på skrå..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.11.2011 23:14
"Et godt sted at sove herude?" udbryder han overrasket. "Tilgiv mig, men det synes ikke passende. Tlnk hvis nogen overfaldt dig i din søvn! Du ville være forsvarsløs. Hvorfor ikke tage ind på en hyggelig kro eller lignende, vhor du vil være i sikkerhed?" Han smiler igen indsmigrende og betragter hendes lille krop, der på ingen måde falder ham velegnet til at sove i det fri. Hun ville gøre sig meget bedre krøllet sammen i en blød, rar seng med et ildsted for enden... Han afbryder sin fantaseren for at afvente hendes svar.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:32
''Ja, et godt sted at sove herude..'' :) hun smiler til ham.. ''Kig på mig.? Jeg er halv dyr.. jeg har det bedst i naturen.. '' :) hun kigger op på ham.. ''Jeg er ikke forsvarsløs.. Jeg har lært at forsvare mig selv..'' Hun smiler stort så man kan se hendes vampyr tænder..

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 03.11.2011 23:40
Han løfter overrasket det ene øjenbryn. En vampyr... lemur? Ja okay hvorfor ikke?
"Ja okay, det kan jeg se." Han klør sig lidt i håret, men smiler stadigvæk charmerende.
"Jamen måske kan jeg hjælpe dig så? Hvad leder du efter til en god soveplads?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 03.11.2011 23:43
hun kigger på ham og griner lidt af hans løftede øjenbryn.. ''eehhm.. Jamen det plejer mest at sove i et højt træ... med en masse blade.. Det er dog ikke helt så nemt på denne årstid..''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:01
Han holder tænksomt hånden op og griber om sin hage, ens han hviler albuen på sin arm, der ligger over hans bryst. Det er en meget tænksom stilling, mens han ser sig tænksomt omkring.
"Høje træer er der nok af, men hvis der skal løv på, så er der ganske vist ikke så meget. Måske en gran? Ellers kan jeg ikke helt se, hvad det kunne være... Er du sikker på, du ikke hellere vil ave et dejligt rart værelse på kroen?"

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:04
''naah.. Jeg er ikke så vild med værelser.. eller senge.. Jeg føler mig fanget.. '' sagde hun og kiggede på ham.. ''Jeg skal nok finde noget .. på et tidspunkt..'' Hun smilede stort til ham

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:06
Han kan kun kende sig enig i hendes følelse, med mindre værelset er stort nok selvfølgelig, men han siger ikke noget til det.
"Udmærket så. Hør, jeg har helt glemt at præsentere mig!" Han bukker dybt og slår ud med armen på samme tid. "Levon PAlmisano til din tjeneste, frøken."

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:08
Maki smiler over hans præsentation.. ''Hej Levon..'' hun kigger på ham.. ''Maki Kitzunezaru'' siger hun og smiler

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:10
Han rækker ud og tager hendes hånd, som han galant kysser.
"Mig en fornøjelse," siger han og smiler charmerende, mens han rejser sig igen og har et muntert glimt i øjet.
"Nå, Maki, hvad laver du så, når du ikke lige ser efter et sted at sove? Noget interessant?" spørger han venligt og ser opmærksomt på hende; studere det pelsede lille ansigt.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:12
Hun smiler og rødmer lidt over hans kys på hendes hånd.. ''Ehhm.. Jeg laver faktisk ikke rigtig noget.. '' hun kigger ned i jorden og tænker lidt.. ''Jeg forsøger at overleve uden at tiltrække for meget opmærksomhed.. Hvad med dig Levon?'' siger hun med et smil.

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:16
Han ler mildt; en smittende, glad latter der leder til smil.
"Jeg gør omtrant det samme; forsøger ikke at tiltrække mig for meget opmærksomhed - fra mine forældre. Hele det her familieforetagende, som jeg ikke gider, vhis du forstår?" Han sukker og slipper hendes hånd, mens han trækker på skuldrene.
"Nå ja, jeg gør vel mit bedste for at have det sjovt. Jeg holder faktisk en fest næste weekend. Du burde komme og more dig lidt; slappe lidt af og grine." Han ser på hende med et strålende smil.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:19
Maki smiler.. men bliver lidt trist.. ''Nej, jeg forstår ikke.. Jeg har aldrig kendt mine forældre..'' hun forstår ikke hvorfor han så gerne vil undgå sine forældre.. hun tager en dyb indånding.. ''Tror du ikke at folk vil blive forundrede over mig?? Og sparke mig ud som de plejer??'''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:23
Hans smil blegner, og han tager hendes hånd og klapper den blidt.
"Forældres ambitioner på ens vegne er nok til at dræbe ønsket om at kende dem til tider, kæreste," siger han blidt, "Men det gør mig ondt for dig!" Herefter lægger han hovedet lidt på skrå, lytter og smiler så svagt.
"Jeg tvivler på nogen vil handle sådan til en af mine fester, og gør de, så sig det til mig, så skal jeg så sandelig sørge for en undskyldning og ordentlig behandling! Ingen vil vove at sige eller gøre noget, når de er i mit hus, vær du bare vis på det." Han klapper hende igen beroligende på hånden.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:27
Maki står og lytter til hvad han siger... og forstår kun halvdelen.. ''Jeg ville bare ønske jeg havde kendt dem..'' siger hun og kigger flovt ned i jorden.. hun kigger lidt rundt.. ''Er du sikker?? ''

Lavet af Georgie

Levon Palmisano

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 189 cm

George 04.11.2011 00:32
"Det forstår jeg," siger han omsorgsfuldt og holder hendes hånd mellem begge sine.
"Og ja, jeg er sikker! Helt sikker, ellers så find mig til festen og sig det, så skal jeg sørge for de alle opfører sig eksemplarisk! Alle er venlige og velkomne til mine fester, så længe de opfører sig ordentligt overfor hinanden, og så er det lige meget hvad race man er; alle er der for at feste og have det sjvot!" forsikrer han hende for med et lille smil.

Maki Kitsunezaru

Maki Kitsunezaru

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 160 cm

Maki 04.11.2011 00:39
hun kigger på ham og tager et skridt over mod ham.. Hun føler en lyst til at kramme ham.. men vil ikke være for nærgående.. så hun lader vær..

Lavet af Georgie
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8