David der besvimede ved tanken om noget urent, som at lyve, mistede bevidstheden et par sekunder, og i de sekunder mumlede han noget forskelligt som "Ikke lyve. Må ikke. Jeg dufter .. mm det dufter mærkeligt" duften af et menneske, som Äsbjørn duftede forskelligt af, som sikkert jord, skov, sved osv. Kunne David ikke sætte ord på.
Da David Åbnede øjnene det eneste han kunne se var det groft syet klæde af Äsbjørn.
"Det er her duften kom fra.." sagde han fraværende.. "mm.. eh? EH?!" Udbrød han da han kom til bevidsthed og fandt ud af hvor han var og hvem holdte ham.
Han kiggede op med forvirrelse, og fik øje på hans ansigt. "Så..Så..tæt på" Sagde han med en skrøbelig stemme og røde kinder..
David trak sig baglæns, rystende ben og hænder.
"Jeg føler mig mærkelig" tænkte David.
Han kiggede igen med frygt på ham, mens han klamrede sig til sig selv. Tegningen gik tabt, da han trådte på den, da han bakkede.
"Jeg.. jeh" sagde han før hans lyse hud begyndte at skinne sammen med alt andet på ham!
Han rakte hånden ud mod Äsbjørn, som et hjælp, men det var forsent.
7 fjerd fra hans vinger faldt på gulvet, og havde en anderledes farve end før. Det så ikke længere helligt hvis ud, men en kedelig en, der havde en tone grå i det.
Hånden som han rakte ud før tog han til panden, stille og roligt.
David er blevet højere, håret er blevet hvidt, øjnene små og pupillerne sorte.
"OH Hvad tænkte den pivede dreng?!" sagde han med en irrietteret tone.
Han lagde i første øjekast ikke blikket på Äsbjørn, men på det hvide sæt tøj han havde på.
"Den her verden er bare... *baneord*" David ordnede de hvide handsker han havde på og derefter håret.
Derefter.. vendte han det strenge, mørke blik mod bonden.
"hmm?" var hans første udtryk.
Ændrede svæklingen sig, pågrund af ham der?! tænkte David mistroisk.
"YO du der! Var andre tilstede før? Eller var det bare jer to?" spurgte han strengt, med en hård barsk klang.
David Christopher Johnson
Billederne er hentet fra Google
1. Billede er Davids Sande Form.
2. Billede er hans anden form.[/color][/size]
*When Daivd Transforms to His Other He*
"Oh Shit.. What Did He Think of Now?!