Ruin gårdspladsen hvor vand har dækket de hvide marmorfliser

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 19:38
Dette var engang gårdspladsen lige før indgangen til ruinslottet.. der står høje hvide marmor søjler, som strækker sig majestætisk mod himmelen.. hist og her gror der slyngplanter op omkring de hvide søjler, og andre steder er de væltet sammen, alt er halvt dækket af krystal klart blåt vand, der med små bølger skyller ind og hæver sig 15 centimeter over fliserne..

Cassa og Jane dukker op i et klart lysglimt, og en kort sølvkullørt røg breder sig i nogle sekunder, inden det lægger sig og syner hen til ingenting..

De står på en af de væltede søjler, som til trods for dens runding er et godt fodfæste.. Han flytter sin hånd fra hendes skulder og træder nogle skridt væk, hvor han så sætter sig ned med et mageligt suk..
Solen er ved at gå ned, så den kaster bløde stråler et sted ude fra horisonten af, og får vandet til at glitre noget så yndigt..
Det falder lige i Cassas smag.. den måde havoverfladen glimter.. meget smukkere end diamanter. og for Cassa er dette syn også langt mere værdigfuldt..
".. Jeg elsker det her sted.. på den her tid af dagen.." han lukker øjnene let, og i et kort sekund forestiller han sig selvskab af Fujita.. Som kunne han nærmest fornemme det lyserøde hår blafre let i vinden..

__•?†Cassa Giacomo Nova - Lysets Konge?•__
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 28.05.2009 19:53
Jane øbner forsigtig øjnene da hun mærker Cassa's hånd fjerne sig fra hendes skulder. Hun ser sig omkring og bliver helt slået væk af stedet. Søjlerne står guld agtigt i solens sidste stråler, mens vandet glimtre. Hun går lidt hen af søjlen og mærker vinden løfte let i hendes lokker. Cassa har sat sig ned, med let lukkede øjne.
" Jeg.. har aldrig været her.. " siger Jane stille, lidt bange for at hvis hun snakker højt, forsvinder det helt.
"Her.. er virkelig smukt " siger hun og vender sig og kan se havet i det fjerne. Hun har altid synes det var det smukkeste sted, men hun er ikke længere sikker.
Hun sætter sig ned lidt fra Cassa, og ser forundret på vandet. Det ligger helt spejlglat hen. Langsomt rør hun det let med en finger og smiler da ringene breder sig i vandet. hun tegner med den våde finger på søjlen de sidder på.
Først bagefter ser hun hen på Cassa. Hans blik er langfra hvad hun så i et glimt før, nu virker det mere som.. længsel.
" hvad tænker du på?" Spørg hun mildt og trækker benene til sig, for at skærme for bukserne. Det er som om tøjet hun har på, ikke passer til stedet. Hun ville ønske hun havde sin kjole på, så kunne hun havde været en fortabt prinsesse..
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 20:06
"Ja.. guddommeligt smukt.. syntes jeg.." siger han afdæmpet med en hvis form for ro i sindet.. han slapper af når han befinder sig steder som her..
Han lukker øjnene i efter at have fået spørgsmålet hvad han tænker på.
"Hmm.. En... som jeg savner.. vi har tit gået ture her.." han strækker det ene ben, så støvlens nederste del med skoen glider ned og rør vandet.
"Så.. vækker det minder.. heh.." et lille fjerlet grin undslipper ham.
.. Fujita skulle på markedet i dag.. mon han er sikkert hjemme igen? hans nakke glider let tilbage, og et fredfyldt lille smil tegner sig på de smalle læber.

Ikke så længe efter drejer han hovedet og ser på Jane med et lidt skævt smil.
"Hvorfor spørger De?"

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 20:22
Ikke længe efter kom Fujita slentrende ned af en bakke.. mod ruinerne.. han havde en let sommerkjole på i hvid, på i dag.. med en lyserød sløjfe ved brystkassen.. (Btw.. han er transseksuel, og ligner meget en kvinde - for jer der ikke lige har opdateret.)

Fujita ville ned ved ruinerne.. han savnede Cassa, og ville derned bare for at tænke på ham. minderne.. og det hele..

Da han kom tættere på opdagede han Cassa.. men... sammen med en anden? Fujita stivnede let.. han mærkede et stik af jalousi i brystet..

"Heej Cassa ~<3!" Råbte Fujita højt, med en klar stemme..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 28.05.2009 20:22
Jane smiler og er ret sikker på at han tænker, på pigen hun så ham danse med til ballet. Hun kan huske hvor helt væk de havde været, i en anden verden. Og hun mærket et stik i hjertet. Mon det nogensiden vil ske for mig. I et kort glimt ser hun Ankain, men det ligger kun op til mere forviring.
Hun gengælder hans smil, som en svag gestus og læner sig lidt tilbage, ved at sætte hænderne bag sig.
"Fordi.. " hun smiler let til ham, og ser så ud i horisonten. " Fordi du havde det blik.. Som når man tænker på nogen man savner og holder af.. Et blik fuldt med længsel.. " Siger hun varmt og smiler let.
Hun ser tilbage med et sæt, ved lyden af stemmer og ser på afstand pigen som for få øjeblikke havde været i begge deres tanker.. Jane ser lidt forundret ud og rejser sig langsomt..
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 20:30
"Der havde De så ret.." siger han med et stilfærdigt lille smil.. Hans opmærksomhed fanges dog af en velkendt stemme, og med et ryk rejser han sig op, og et varmt smil bredt ud over sine læber.
"Fujita~AAAEeh!" hans fod glider og med et overrumplet pump falder han bagud ned på bagdelen i vandet.. han slog sig ikke, men blev godt tilplasket af vandet..
".. hov.." han misser lidt med øjnene som han sidder der i vandet med hænderne støttende bag sig og de bøjede knæ.

Der bliver han så lige siddende i nogle sekunder - tid nok til at Fujita vil kunne nå derover..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 20:37
Fujita sendte Jane et blik der sagde; hvem er du?
Han kiggede bekymret over på Cassa da han faldt i vandet..
"Åh.. Cassa~!" Han løb over imod sin elskede der var faldet i vandet..

"Din dummert.. hvad laver du..?" Han grinte svagt og rakte en hånd ud til Cassa.. der nu sikkert.. havde fået en våd røv.. ( xDD...)
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 28.05.2009 20:48
Jeg står lidt og ser dumt på Cassa, som faldt i vandet. Et skævt smil glider over mine læber, og jeg har en fornemmelse af at ingen af dem, ligger mærke til mig. Indtil pigen sender mig et blik, hvem er du og hvad laver du med min kæreste.
Jeg smiler til hende, men tror ikke at hun ser det. Hånden glider op til håret, og jeg står mere eller mindre forlegent og ser på dem.
" Ehm.. jeg.. vil.." siger jeg.. bliver jeg hørt? af de to forelskede tosser.. Jeg ser ud i horisonten og finder en slags ro. Jeg kan godt vente lidt endnu..
" Ehm.. " prøver jeg endnu en gang, men dropper det og går hen over søjlen, med et mildt smil om munden. Alligevel trist over at skulle forlade dette sted, men det er deres sted.. Jeg forsøger at fange ens blik, og tror jeg får det. Jeg tager hånden op i en slags vinken, hvorefter jeg springer hen på en anden sølje, vinden tager i mit hår. Jeg får modvind på vej hjem. Men smerten i kroppen er glemt, og jeg forsvinder i retning af solnedgangen.
Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:04
Cassa lader sig hjælpe op af Fujita.
"Hov.." han griner let.. Hans blik rettes efter Jane.
"eh?" han er en smule forvirret, rynker næsen en smule.
.. Nå.. uhøfligt bare at gå.. tænker han en smule misfornøjet.. han ryster dog på hovedet.. hvad skulle han stille op..
Jeg var sikkert ikke så godt selvskab mente hun.. tænker han, men forsøger så bare at skubbe tankerne væk..
Han ser så på Fujita igen, og det varme smil vender tilbage.
".. Godt at se dig i god behold.." lyder det fra ham med et kærligt glimt i øjnene

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:06
Fujita kiggede efter hende..
"Hmf.. så går hun bare.." hun så undrende efter hende.. og trak derefter på skuldrende..
Hun lagde armene om Cassa og krammede ham tæt ind til sig..

"Selvfølgelig.. jeg er en stor og stærk pige!" han grinte svagt.
"Uhm... uhm... Cassa...." han bed sig i underlæben..
-"Hvem var hun..?" spurgte han meget mistroisk.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:14
nu da fujita hjalp ham op, står de med koldt saltvand op over anklerne, lidt op af benene.. han smiler lykkeligt.
"tja.. hun skulle vel et eller andet.." mumler han ind i Fujitas bløde hår, som han nærmest har begravet ansigtet i.
"Hmm.. en bekendt tror jeg man kan kalde hende.. Jeg har mødt hende.. øh.. en 2-3 gange før tror jeg.. så vidt jeg husker hedder hun Jane.. vi havde en sværdduel ovre i arenaen tidligere i dag.." han svarer på det Fujita spurgte om, løsner krammet om den lyserødhårede og lader bare armene hænge løst hvilende om ryggen på ham

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:15
"Hmmmmn...." Stadig mistroisk.
Han kiggede skarpt på den anden..
"Hun har ikke.. charmeret sig ind på dig vel?..." Han nappede Cassa i underlæben..

- Og kiggede så Jaloux væk.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:20
Cassa misser med øjnene i en overrasket mine, da Fujita napper ham i læben.. Han smiler lidt, kysser ham på kinden og hviler hovedet på hans skulder.
"Næh.. Jeg bryder mig desuden heller ikke så godt om kvinder iført bukser.. Kjole er bedre.. heeeh~" han lader den ene hånd glide ned langs Fujitas side for at påpeje at Fujita jo bærer kjole..
"Syntes det er synd når kvinder klæder sig i bukser.. Det feminine er smukkest... min feminine skat.." han løfter hovedet igen, planter et blidt kys på den andens mund..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:26
Fujita prøvede at holde den stædige og jaloux facade..
Men efter at Cassa havde prøvet at charmere sig ind på Fujita, gav han efter og små grinte, imens han rødmede svagt.

"Iih.." Han gengældte kysset..
Hvor er han dum... <3
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:31
Cassa smiler lidt.
"Mhhrmmm.." han tager armene tæt om Fujita, og begynder at ville sætte sig ned/ lægge sig ned på ryggen og trække Fujita med sig ned i vandet.
" Ned med sig.." griner han kærligt.. Ligenu lever han i et øjeblik af lykke.. et øjeblik som han er svær at ryste ud af

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:33
Fujita spærrede øjnene forbavset op.
"Hvad..?"

- og så var Fujita hevet med Cassa ned i vandet..
"Cassa!" råbte han chokeret da han nåede det kølige vand...

Han kiggede på ham med store øjne da de lå nede i vandet..
"Hvad... hvad laver du?!" små grinte han.. men lød stadig meget forbavset.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:36
Cassa ender på ryggen i det kolde lavvande.. han griner let og holder hovedet over vand.
".. Jeg tager årets første dukkert ser det ud til.." smågriner han, sætter sig lidt op med Fujita siddende på sine lår.
".. Det er altid så hyggeligt.. en dag.. tager vi herud for at bade.. ikke?" spørger han med et til af de der lykkelige smil.. men også lidt forlegent..

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:45
Fujita spærrede forbavset øjnene op.
Han... ville ud og bade?
"Jo.. selvfølgelig.." han smilte svagt og nikkede let..

"Din skøre skid.." han gav ham en svag dumflad, med et let grin.
Vandråberne dryppede ned fra hans hårlokker.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 28.05.2009 21:49
han griner igen, let forlegent
"Det er da hyggeligt.. heeeh.." han kysser ham blidt.
"Men.. nu burde vi måske komme hjemad?" spørger han halvlavt, med et lille hemmelighedsfuldt smil.
det.. kunne være hyggeligt.. tænker han en smule forskruget

Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 28.05.2009 21:52
Fujita gengælder kysset.
"Mhm.. " han små fniste..

"Hvor er du sød.." han rystede på hovedet..
De begge rejste sig op..

Fujita så spørgende på Cassa..
"Hvad har du lige i tankerne..?" han smilte svagt.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong
Lige nu: 1 | I dag: 4