Josette 02.03.2008 23:40
Siger vidst sig selv.. Den store hoveddør ind til palæ'et.Josette kom stille luskende i form af den sædvanlige kat, men i sekundet hun trådte ind på palæ'ets grund, forvandledes hun tilbage til sin menneskelige skikkelse, og gik helt normalt det sidste stykke op til hoveddøren hvor hun bankede på, imens hun med lettere synlig, på trods af hun prøvede at lade være, imponering iagttog det enorme hus..
Hun havde endelig besluttet sig for at opsøge Cassa da hendes uro og rastløshed blev for meget, og hun havde egentlig troet det ville blive lidt af en opgave..
Men den første person hun overhovedet spurgte inde i selve byen, vidste både hvem det var, og kunne fortælle hende hvor hun kunne finde palæet..
Og nu var hun så havnet her.. Ikke sikker på det var rigtigt det hun gjorde, Cassa kunne sikkert meget vel finde hende både snagende og irriterende, men hun var nød til at vide om han var okay.. Om han overhovedet var i live..
Hun stirrede afventende på døren..
Gipper kort i hende da der bliver åbnet på trods af hun jo sådan set egentlig ventede på det, men var nok faldet lidt i staver i bekymring.
Hun smilte kort høfligt til butleren, og fortalte hun var her for at besøge Cassa.. Da han skubbede døren yderligere op og lukkede hende ind åndede hun diskret lettet op..
Så var han i det mindste i live.. Efter at have set en anelse hjælpeløst på ham også, viste han hende i hvilken retning hun kunne finde værelset, og hun takkede og smuttede afsted..
//Rykker.
Josette - Original vampyrinde fra fremtiden..

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8

Yees, det ER hottien fra Underworld, og sorry for det, men en af mine andre fetich's er altså fotomanipulation. ;]
Foto fra google, fjollet lidt rundt med af mig. (8