Hans blik var meget koncentreret og målrettet mod et bestemt sted, hans blik hvilte ikke på et objekt men på et bestemt sted midt ude i luften, han trænede sin smidighed og hans koncentration, og når man ingen havde at træne med måtte man jo 'lade somom'. Med et enkel spark i luften og en hurtig bevægelse tilbage, dropper han det og sætter sig ned med sin svedige ryg op af et højt mørlt træ med mørkegrønne blade.
Det er ligesom ikke det samme. Men på den anden side har jeg jo selv valgt dette. At leve alene, så usocialt som det nu engang er. Men nogle gange ville jeg ønske jeg ikke var alene, havde en familie, nogen der holdte af mig for den jeg er
Han sidder lidt og stirre i luften, hans hurtige og uregelmæssige ånde er det eneste der giver lyd fra sig, der er stille. Næsten alt for stille. Men det var nu også sådan han havde det bedst, alene med naturen, at nærmest blive ét med det.
Det var somom han forstod det hele meget bedre når han var alene som nu, men i virkeligheden var det nok bare ham selv der bildte sig ind at han kendte meningen med livet og begyndte at tro på han vidste alt om alting.
Da han havde fået vejret igen og havde hvilt sig en smule rejste han sig op og støttede sig lidt til træet til han fandt balancen på sine høje T formede sko.
Han gik mod den nærmeste vandløb, eller bare et sted hvor der var vand i det mindste, selvfølgelig helst rent vand. Han havde en lille vanddunk spændt om sit liv og nåede så til en lille vandløb med uklart vand
Møg, så bliver jeg nød til at varme det op og jeg kan ikke havde det i min dunk han ser forvirret rundt og sukker hjælpeløst. Han beslutter sig til at finde noget at spise istedet og komme og drikke noget på et senere tidspunkt. Hans mave rumlede og brokkede sig, han havde ikke spist i over et døgn, hans mave skreg af sult og han stramte den rem dunken hang i lidt for ikke at kunne mærke det så meget.
Hvor kan jeg finde noget at spise herude? Det er ikke fordi det vrimler med dyr der er spiselige helt herinde i denne del af skoven
Han ser sig rundt og får så øje på noget hvidt og langhåret. Han lister sig stille nærmere og hopper så med et råb: ,,HIAA--" Han skal til at slå 'dyret' ned men finder så ud af det er en kvinde, han træder hurtigt nogle skridt bagud ,,Uh, eh, undskyld frøken, jeg troede de var et dyr" Han ser overrasket og halvt forskrækket på kvinden.

Tadao - 21 år - Billede fundet på DeviantART - Lasaro, Redigeret af mig