Den tanke gjorde han skar en grimasse, og sukkede surt og lagde armene over hinanden. "Kors hvor er dette trættende." han rejste sig op, og lod sine stærke fingre lukke sig omkring tremmerne. "Hvad, er der nogen der har tænkt mig at lukke mig ud, på et eller andet tidspunkt? Jeg er ret sikker på at Tante Elsa synes jeg skulle komme og varme hendes seng?" der var ingen der svare, og han løftede sit ene bryn, som han kiggede lidt frem og tilbage - "Hvad, slet ingen ting? Du kunne da i det mindste grine, så jeg ikke blev helt ked af det!"
Han nåede lige at sætte sig ned igen, da lyden af fodtrin lød - hans lilla øjne kiggede op og betragtede personen der satte nøglen ind i låsen. "Miriam, hvilken fortræffelig dag at se dig i, har du tænkt at stikke flere huller i mig? For du ved hvor meget jeg elsker når du prikker til mig" hans ansigts mimik var overdrevet, som han nærmest talte lige så meget som hans ansigtstræk som med ordene der kom ud af hans mund. Teatralsk ville mange nok bruge som ord, til at beskrive hvordan var.
"Nogen gange, ville jeg ønske du bare holdte din kæft Neron" Brummede hun, og gik ind og lagde de magiske lænker rundt omkring hans håndled. Dem som gjorde, han ikke kunne forsvinde nogen steder hen. Dog gik han ganske roligt med hende, mens hans nysgerrige blik fulgte vejen de gik. Hov, de skulle ikke ned og tappe blod, hvor skulle de så hen?
Øjnene blev store, og en anelse imponeret som han blev slæbt ind i den store sal, hvor de førhen havde holdt store fester. Men nu blot var en sølle ruin. Lige som resten af dette lorte sted, tænkte han en anelse kækt, som han kiggede sig rundt. Så optaget, at han ikke lagde mærke til - at der var nogle helt specielle gæster til stede.
For hvad der ville ske i dag, var nemlig at familien Lochtree, ville overgive dæmonen Neron i mørkets varetægt - og nærmere betegnet, mørkets general. Hvilket fantastisk dag, det dog var for ham.