Dante og hans mænd havde været ude på et af deres sjældne land røverier, normalt fortrak de helt klart at gøre dette til søs, men det var simpelthen en skat så markværdig at de ikke kunne lade være med at snuppe den, hvilket de jo også var lykkedes i at gøre. Det ville alligevel tage dem noget tid at nå til bage til den Sorte Rose, så Dante og hans folk endte med at holde lejr for natten, og tage videre dagen efter. Som de gik afsted blev det blandt andet Dantes tur til at skulle tjekke det om kransende område, det kunne godt være at han var deres kaptajn, men han var på ingen måde typen som ville bruge det som en undskyldning for ikke at lave noget, ja, lige tvært imod så fortrak han at være den der bar mest at læsset, og være den som gjorde alt det beskidte arbejde, hvilket blot var én af grundene til at hans besætning havde så meget respekt for ham som de havde.
Dante satte gang i sin sorte aura med fokus på forhøjet styrke, ja, hans sorte aura, den som viste hans dæmoniske side og grunden til at hans mor havde forsøgt at drukne ham alle de år tilbage. Med de sorte øjne, små horn og flydene skygger som hans aura bragte med sig, så skyndte han sig igennem området, ledte efter en potentiel fare for ham og hans mænd. Lidt efter lidt syntes han kunne høre nogen mænd der snakkede, og derefter syntes han at han hørte en kvindes stemme. Dante nærmede sig, og han så synet fem store mænd og en enkelt lille kvindelig dværg, de havde alle sammen trukket deres våben. Han hørte hvordan de snakkede om denne dværg som aftenens underholdning. Der fandtes kun tre grunde for Dante til at dræbe andre, for penge eller andre formere for skatte, hvis de gjorde noget som påvirkede hans indkom af penge eller skatte, eller hvis de troede de var bedre end andre.
Med bravende hastighed stod Dante lige pludslig op af et træ lige ved lejren og kiggede på den af dem fem mænd som havde snakket. Dantes hætte var slået tilbage, så man kunne nemt se hans halvlange brune hår, de små horn og de sorte øjne som hans sorte aura havde bragt med sig. Og nu hvor han stod stille kunne man også se disse sorte skygger som formede sig rundt om ham, som små skyer af blæk der flød i vand.
''Sig mig, jeg syntes at du snakkede om at denne dværg var jeres aftnens underholdning?'' Spurgte Dante dem i en meget rolig stemme, han var ikke typen som lod sin vrede vise sig. Den af mændene som spørgsmålet var rettet til, den som havde snakket til Hejra, kiggede halv overrasket på Dante, og så en lille smule bange ud ved Dantes udsende, da han tydeligvis kunne se at manden foran ham ikke var menneske. Men så gik det op for ham hvor meget de var i overtal, og han begyndte at smile lumsk.
''Måske, måske ikke, hvad kommer det dig ved, misfoster?'' Spurgte han Dante og grinede. Dante rettede sig op så han ikke lænede sig op af træet.
''Ser du, hvis der er en slags person som jeg hader, så er det dem som af en eller anden grund mener de er bedre end andre. Jeg kender ikke denne dværg, og for min skyld kunne hun dø i en grøft, jeg er faktisk komplet ligeglad. Men det faktum at du anser dig selv som beder end hende, at det liv du har er mere værd end hendes, det viser bare at du ikke fortjener et liv.'' Da Dante var færdig med at snakke, så inden nogle af mændene kunne nå at sige noget, så var Dante oppe ved manden med sit sværd halvvejs igennem maven på ham.
I learned never to let anything go, no matter how hard they bite, scratch og tear,
you hold on to what is yours.