Det var befriende på en måde han ej havde ventet at mærke, som Netrish tørrede hans tårer væk. Det var ikke blot ham der var der for hende, men hun var der ligeså for ham. Blidt mødte hans læber hendes pande, en gestus der måske var mere end hun ønskede, eller rettere mente at hun kunne ønske. "Jeg vil aldrig kunne ønske at binde dig til mig her, men det glæder og letter mit hjerte at vide at du vil vende tilbage" det bragte ham ligeså megen glæde at hører hende ville noget med så megen vilje og iver, det var tydeligt at det var et løfte hun ej ville bryde.
Hun var så smuk som hun stod der, smuk af sjæl og vilje.
Let modvilligt begynde han at ifører sig den nu en smule våde skjorte, måske ville deres rejse ej blive så akavet som han havde frygtet, selvom der stadig var mangen et spørgsmål om hvad deres forhold var. En ting var dog tydeligt, de holdt begge mere af hinanden end de havde sat ord på. Valkars blik flakkede let mod døren, der var stadig en del tid før hans pligter kaldte. "Neelah, ville det være for forstyrende hvis jeg hvilede i din seng? Jeg ved det måske er meget at spørge om, men mit hjerte byder mig at forsøge"