Dystre stunder med lumske bagtanker

Zahir Kahn

Zahir Kahn

Diplomat

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 527 år

Højde / 189 cm

Alwyn 15.01.2022 16:52
Det var yderst sjældent at Zahir Kahn gik udenfor en dør uden at bære sine mange guldringe, juveler og andre smykker. Han var trods alt en mand, der fandt det absolut nødvendigt at være godt klædt på til enhver lejlighed. Guld og juveler var blot en beklædningsgenstand for ham, og han fandt det absurd at der måtte være tider, hvor de ikke kunne bæres.

Dog havde han mere end én gang i sit lange liv oplevet især menneskers grådighed. Blot ét overfald var nok til at give ham den læring, der skulle følge ham hele livet: Hvis du opsøger en skurk, så beklæd dig ikke med dine smukkeste genstande. Det var desuden ikke den eneste regel han fulgte på denne aften. Han var nemlig også fast besluttet på at holde lav profil. Hvis der kom nys om, at en højtstående skikkelse som ham selv, var blevet set i Dianthos' skumringskvarter, så var fanden løs.


Det var ikke en situation han ikke ville kunne købe sig ud af, men han foretrak nu alligevel at spare de penge.


Zahir Kahn havde derfor trukket en mørkerød kappe over sine skuldre, og skjulte for de fine silker der beklædte hans krop - der var trods alt visse standarder man ikke gik ned på. Han sad på en - ja, kro ville være for fint et ord... Et lille vandhul, med plads til knap 15 personer. Bordene var slidte og træet var mørkere end det burde. Det var en gammel bebyggelse, tilsyneladende kendt for at være et sted, hvor man kunne mødes og diskutere følsomme emner i fred. Dette troede Zahir naturligvis ikke på, men det var alligevel her hans gæst havde foreslået at de skulle have deres første møde.


Stolen var ubehagelig og bordet vippede let. Ørkenelveren sat med sine hænder foldet foran sig, med læber og hage hvilende mod den ene håndryg. Hans røde øjne observerede de andre gæster i establishementet, imens han ventede tålmodigt på sin gæst.

Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 175 cm

Krystal 15.01.2022 18:17
Lara var godt bekendt med mange af byens værtshuse. Det var ikke fordi hun holdt specielt meget af at sidde og drikke sig i hegnet, men hun fandt mange af de typer, man kunne møde der.. interessante. Nogle af hendes bedste aftaler gennem tiden, var kommet på plads disse steder, og der var et befriende fravær af ordensmagten.

Det havde derfor faldet hende naturligt at foreslå mødet med den mulige forretningsmand her. Hun vidste, at han var ørkenelver, og at han sandsynligvis kunne skyde krystaller i deres projekt - men hvem han egentlig var, havde hun ikke opsnuset meget omkring. 

Hun skubbede døren op. En tung kappe hang hen over hendes spinkle skuldre, og hun skubbede hætten til side for overhovedet at kunne se noget i det halvmørke lokale. Den mørkerøde kappe fangede hurtigt hendes opmærksomhed - for selv om manden havde gjort et forsøg på at gøre sig diskret, lugtede han langt væk af noget eksotisk. 
"Godaften .. kan jeg byde på noget at drikke?" Spurgte hun med en skæven op mod den tvivlsomt udseende bar. Hun håbede, at han ville sige ja, så det ville blive nemmere at få hans tunge på gled. Selv gled hun ind på stolen med en vant bevægelse, der fortalte, at hun havde siddet i dette lille hjørne adskillige gange før.
Zahir Kahn

Zahir Kahn

Diplomat

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 527 år

Højde / 189 cm

Alwyn 15.01.2022 19:42
Trods Zahir ofte prydede sig af, altid at være opmærksom, så havde en samtale ved et nært bord fanget hans opmærksomhed, og han bemærkede derfor ikke den unge elverkvinde. Han satte sig op med et sæt, og rykkede de røde øjne direkte ind i hendes. En skovelver, hilde død. Det røde blik hvilede på hendes ansigt i et langt øjeblik, og slutteligt blev hans øjne smalle og han lænede sig en anelse tilbage i stolen.


"Nej tak. Risikoen for at blive smittet med noget ubehageligt, virker en anelse for stor, må jeg indrømme." svarede han høfligt tilbage, og fulgte hendes bevægelser nøje som hun satte sig ned. Hans informant ganske bekvemt undladt at nævne, at kvinden han skulle mødes med var en skovelver. Det faktum alene, fik ham næsten til at rejse sig og gå. Skovelvere var så voldsomt højtydelige; der var en reel risiko for, at hun kun var her, for at overdrage ham til myndighederne. Alligevel blev han siddende. Noget i den unge elvers ansigt fortalte ham, at hun ikke var helt så... almindelig.


"Jeg antager at De er elveren, som jeg har hørt så meget om." sagde han lavmælt og sørgede for at lytte efter, om nogle af de nære borde skulle stoppe deres egen snak. Man kunne aldrig være for forsigtig. "Jeg har ladet mig fortælle at De har en meget interessant virksomhed." Han rømmede sig og trak på smilebåndet. Den typiske venlige og milde maske malede sig henover hans ansigt. "Hvor er mine manerer... Om forladelse. Jeg foreslår at vi udelader navnene for denne gang." Ordene alene fik ham til at kaste endnu et blik omkring sig. Ingen lyttede med. Det pirrede i hans fingerspidser. "Ved De hvem jeg er eller bør jeg introducere mig?"

Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 175 cm

Krystal 20.01.2022 12:08
Mens Laras blik tilsyneladende var fokuseret på baren, kunne hun ikke undlade et skæve til ørkenelveren ud af øjenkrogen. Det var første gang hun havde set en af hans race sådan helt tæt på - de lød omtrent lige så mystiske og magiske som skovelverne, kombineret med, at der var færre af dem. Lara følte ikke, at der var noget specielt mystisk eller magisk over hende. Ikke mere end alle andre, men hun var jo heller ikke opvokset i skovene..

Mon Ørkenelveren var fra det fjerne rige Thal-et-eller-andet?

Efter at have sikret sig, at der ikke var nogen der tog særlig interesse i dem, ud over krofatter, der skulede en smule over, at de tillod sig at sidde og have en samtale uden at drikke noget, lænede hun sig en smule frem, så samtalen kunne foregå dæmpet. Hun havde allerede i sit stille sind besluttet sig for at skygge ørkenelveren på vej ud, halvt for at sikre, at der ikke var nogen af de andre krogæster, der ville forsøge at overfalde ham i en gyde, halvt for at stille mere af hendes egen nysgerrighed.

"Det er mig." Hun ville have præsenteret sig ved navn, men han havde nok ret i, at det ikke var den bedste ide. "Forretningen er stadig i sin opstart, men vi har nogle gode midler til at stille os bedre en konkurrenterne." Sagde hun. De gode midler, naturligvis værende at de var mere skruppelløse og ikke ville holde sig fra at begå kriminalitet.
"Min kontakt fortalte mig primært, at De var en ørkenelver, som havde vist interesse for projektet.. måske De vil uddybe?" Sagde hun med sit bedste forsøg på et indladende smil. Laras mundvige havde den uheldige vane, at de oftest pegede nedad, hvilket ikke gjorde hende til det bedste ansigt for forretningen.
Zahir Kahn

Zahir Kahn

Diplomat

Kaotisk Neutral

Race / Ørkenelver

Lokation / Rubinien

Alder / 527 år

Højde / 189 cm

Alwyn 28.05.2022 16:41
Det var sjældent at Zahir befandt sig i et selskab som han ikke ønskede at være i, men at sidde ansigt til ansigt med en kriminel skovelver med et så u-venligt udseende... Ja, det var ganske enkelt en prøvelse, for den stædige selv-højtidelige elver. Alligevel fastholdt han et - dog lidt forpint - smil på sine læber. Hans øjne studerede hendes ansigt, arrene der markerede sig op og ned ad kinderne og det meget ukarakteristisk korte elverhår.

Med en rynket pande lænede han sig en anelse tilbage i den knirkende stol. Kunne han stole på denne kvinde? Hun havde ikke bevist, at hun faktisk var en del af dette projekt. Hun kunne være hvem som helst...

"Hvad med at De først fortæller mig lidt om projektet? Jeg skal lige sikre mig at jeg taler med den rigtige person." Hans øjne var smalle og han besluttede endelig at fjerne smilet. Han overvejede, om han måske var en anelse racistisk ... Men nej, naturligvis ikke. De gyselige skovelvere fortjenede at blive behandlet sådan. Gyselige væsner. Ikke til at stole på.

Endelig bemærkede Zahir krofatterens utilfredse blik. Det kunne naturligvis være en god undskyldning til at slutte mødet tidligt: Pludselig sygdom grundet uren øl. Hmm... Måske senere.

(OOC: Virkelig godt svar, I know. Jeg kan overhovedet ikke huske hvad projektet vi aftalte var hahaha!)
Lara

Lara

Kriminel / Handelskvinde

Kaotisk Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 40 år

Højde / 175 cm

Krystal 03.07.2022 22:11
Lara kunne ikke helt undlade at bemærke, hvordan ørkenelveren rynkede panden ad hende, og det fik blot hendes mundvige til at trække sig længere nedad og øjnene til at smalle sig i en skulen. Han var sådan en rigtig køn én, hvilket gjorde hende meget bevidst om hendes eget udseende.

Det vigtigste, havde Lara lært, når man gjorde forretning med elvere var, ikke at fortælle dem om hendes sande alder. Det ville betyde, at hun i deres øjne øjeblikkeligt blev til intet mere end et barn, man kunne sætte på plads. Hun rankede sig en smule i stolen og prøvede at se mere seriøs og ældre ud, end hun var.

"Naturligvis .. øhm.. " Hun fugtede læberne en smule og forbandede, at hun ikke havde gjort en god salgstale klar endnu. Det måtte hun virkelig få gjort snart! "Det er en teleportationssikringsservice! De ved .. indbrudstyve, der kan teleportere, er en af de mest besværlige ting for ordensmagten at opklare .. slet ikke til at fange. Men ved at sætte de korrekte runer på huset, kan vi holde den slags forbrydere ude.."

Forklarede hun. Hagen ved det hele var naturligvis, at hvis folk ikke havde lyst til at sikre deres hus, så dukkede der på "mystisk vis" teleporterende indbrudstyve op, kun få dage efter.. men det ville hun ikke røbe med det samme. 

(OOC: Det er også længe siden! <3 Du hiver bare fat i mig, hvis vi lige skal snakke lidt baggrund igen xD)
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3