Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 29.11.2020 18:49
Stående i midten af alle de forbigående folk, havde Amy efterhånden stået i noget tid. Kun for at vente på den sikkert travle, og irriterende eks kæreste. Vampyren som bare kunne få hendes humør helt i top, som bare kunne gøre hende så irriteret. Men alligevel holdt hun af ham, det kunne hun ikke komme uden om. Det var som om hun heller ikke var sikker på, om han faktisk var den allerførste person hun var sammen med. Men det var kun en mindre ubetydelig detalje, for det betød ingenting. Hovedet lagde hun på skrå, og lagde armene over kors som hun undslap et dybt opgivende suk.

Han var sikkert forsinket, som han godt kunne være sommetider. Han var jo en vampyr, så måske han ville dukke op her hurtigere end, hvad hun måske regnede med. Vinden var stærk, som den rev i træer udenfor kvarteret, og fik da også hendes sorte hår til at flagre. Iklædt en grå tætsiddende trøje, nogle lidt slidte tætsiddende bukser var hun generelt påklædt i klæderne som hun plejede. Som altid havde hun også ben hylsteret rundt om det venstre ben. De grønne øjne gled lidt rundt, før hun overvejede at gå ind på kroen efter noget at drikke, men hun havde ikke tid til det. Der var en grund til, at hun var dukket op for i det herlige, og fantastiske kvarter. Der var noget hun skulle bruge vampyrens hjælp til. Hvordan han ville reagere over at se hende igen, efter deres sidste møde vidste hun ikke. Da hun drejede kroppen en smule, kunne hun se manden hun ledte efter. Manden som havde prøvet flere gange på at bryde ind hos Kragerne. Ikke nok med det, havde han prøvet på at angribe og dræbe flere krager, og det kunne Amy næppe tilgive, derfor søgte hun ham. 

Var hævntørstig på denne mørke aften. Hun var blevet lidt utålmodig, af at vente på vampyren. Manden fik øje på hende, som han sendte hende et tilfreds smil. Uden at sige noget, sukkede hun og sendte manden et vredt blik, før hun kiggede rundt. Der var alt for mange mennesker, til at hun kunne nærme sig manden. Han var i området, eller lidt udenfor, og hun var nød til at udtænke en plan for at få fingrene i ham"Hvor bliver den pokkers vampyr af..."sukkede hun dybt opgivende, som hun gik hen til den nærmeste bygning, og lænede sig op ad den. Hun placerede en hånd i siden, og betragtede omgivelserne og de forbigående mennesker.

They Call me A.x... 
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 351 år

Højde / 185 cm

Moon 05.12.2020 22:10
Mørket var falde hen over Dianthos gaderne, det havde været en lidt mærkelige uge da et brev var kommet til ham. Ciara havde læst brevet som havde været fra hans tidligere eks kæreste Amy. Et kort skæv smil var kommet frem på det ellers alvorlig ansigt udtryk. Morgen havde været lang med den blonde kvinde, som lå i sengen endnu, da de to lige havde elsket før Ciara måtte forlade kvinden uvillige, men Amy havde kaldt bud efter hans hjælp. 

Vampyren var kommet i tøjet og var på vej ud af kroen. Lysten til at se Amy var blandet for denne vampyr, da hun blot var forsvundet efter deres sidste møde. Ciara gik rolig ned af gaden og lod sine hænderne samle det  halv lange hvide op i en høj hestehale. Tøjet var mørke til forveksling af det ellers lyse tøj han pleje at gå rundt i.  Det var rolig skridt Ciara bevægede sig hen mod Amy, selvom han havde små travlt var tiden ikke noget Ciara gik op i, da hans liv var evig, så nogle ville bestemme over ham blev han ofte trodsig omkring det. Ciara kom hen til stede Amy havde sagt han skulle dukke op. Tids nok til han hørte Amy vrisse over ham Hvor bliver den pokkers vampyr af et lille smil på de smalle læbe kom frem på smilebåndet, mens Ciara læne sig op af husmuren. " Den pokkers vampyr stå lige her.. hvad haster så meget Amy ?" Spurgte han med et dovn udtryk " Jeg har også andre gøre mål i dag " Sagde han listelig til hende, da han rende med at gå på druk, som så ofte gjorde og ventet spændt på hendes fortælling. 

Ciara stod rolig og så hans gamle eks kæreste før hans isblå øjnene så frem mod de mange mennesker, som var på gade til aften et af dem kunne blive hans aftensmad, før han lod blikkede falde tilbage på hende " hvordan har du min øjesten?" spurgte han charmende og langsom lod en hånd kæle hende hen over kinden " Savnet mig ? Eller du behøve ikke svarede på det spørgsmål kende allerede svaret " Sagde han med et tilfreds mine, da hans selvsikkerhed ikke kunne skuds igennem. 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 08.12.2020 17:28
Lyden af vampyren overraskede hende slet ikke, og hun rullede opgivende med de grønne øjne. Hovedet lagde hun på skrå, og vendte blikket hen imod vampyren. Den kække, og som altid fremførende eks kæreste hun bare havde lyst til at slå i ansigtet, eller bare give ham en på hovedet. Men alligevel holdt hun af ham, og det var slet ikke noget hun gad indrømme - langt fra. I hendes øjne lignede han sig selv, og hun betragtede ham lidt mere, før hun undslap et dybt suk over hans ord. Følelsen af hans hånd imod hendes kind, fik hende til at løfte sin højre hånd op, og fjernede hans hånd fra hendes kind.

"Skal du altid røre ved mig..."sukkede hun irriteret og lagde opgivende begge arme over kors. Det var typisk den vampyr, men hvad havde hun også regnet med. Det skulle virkelig ikke overraske hende, at han kunne finde på at røre ved hende. For det var en typisk ham ting, uden tvivl men i hendes øjne var der bare vigtigere ting, end at røre ved hinanden. Hans ord om hvad der haster så meget, fik hende til at dreje hovedet væk fra ham. Prøvede at se om hun kunne se den mystiske mand fra før, for manden måtte være i nærheden. Men han virkede til at være ret hurtig, og det ville umuligt at vide præcis hvor han ville være henne. Medmindre hun selvfølgelig var heldig, men det var ikke til at vide. Hun sukkede endnu engang, og vendte blikket hen på Ciara igen.

Betragtede vampyren lidt mere, og greb fat rundt om hans kæbe pludselig, i et blidt greb. Lod den anden arm hænge livløst ned langs hendes side"Du kan gøre dine andre gøremål senere... Desuden kan du vel ikke sige nej til mig når jeg spørger pænt"sagde hun lidt kækt, og flabet end hvad der måske var meningen. Amy var ligeglad, hun holdte fast rundt om hans kæbe, dog ikke i et hårdt greb men derimod blidt greb. Hun prøvede ihærdigt at ignorere hans charme, og måden han kiggede på hende på, ligesom hun også prøvede at ignorere hans ord, og kælenavn. Før hun skulle til at svare ham, kunne hun høre noget bagved hende, og drejede hovedet for at se hvad det måtte være. Der var ingen, og det virkede ikke til at hun kunne se manden. Det var typisk, og gad vide om det var Ciara's skyld, hun tænkte nærmere over det. Men vendte hendes blik hen på ham igen, og gav slip på hans kæbe som hun vendte rundt, så hun stod med ryggen til ham"Der er en mand herude i mørket, som har prøvet flere gange at dræbe mig, og nogle medlemmer ad den bande jeg er medlem af"sagde hun som hun lod de grønne øjne flakke lidt rundt. Efter lidt tid kiggede hun sig over skulderen som hun lagde armene over kors igen"Dine evner, og sanser får jeg brug for hvis jeg skal fange den mand... Han er alt for hurtig til at jeg normalt kan fange ham"Sagde hun lidt irriteret med hovedet på skrå.

They Call me A.x... 
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 351 år

Højde / 185 cm

Moon 11.12.2020 21:12
De isblå øjnene studere den spinkel krop foran ham. Det havde aldrig været nogen hemmelighed at dette menneske havde sat hendes spor i den ellers sexglade vampyr, som sjælden kunne holde sig til mere end en person. Selv deres forhold var heller ikke det sundeste vil nogle mene. Da Amy valgte at fjerne hans hånd fra hendes kind kom et lille fnys frem på hans læber, mens han rystede langsomt på hovedet. " Nå nå.. her kommer man og måske hjælpe dig.. og det her er takken. " Svarede han listende frem og lod de isblå øjnene stirre ind i de grønne øjnene.

Et rolig vip med hovedet mod den ene skulderne var den reaktion vampyren gav hans tidligere eks kæreste, som allerede på nu værende tidspunkt virkede irritere på ham. Vampyren havde tidligere haft et ligne møde med denne kvinde, hvor hun var lige så provokere af hans opførelse. Da Amy så hen mod mørkede var det, som et rovdyrs blik flugte dens ejer jagt, dog var Amy hverken hans ejer og hun bestemte ikke over denne flirtende vampyr, som langsom begyndte at beundre hans hænder " hvem leder vi efter? jeg gider ikke jule'lege at du ved det min blomst. " Svarede han blidt fjerne noget skidt nede under en negle. 

Et fast greb omkring vampyrens kæbe kunne mærkes og de isblå øjnene var langt fra kærlig eller flirtende, som før da hun valgte at afbryde ham i noget vigtig. " Tror virkelige jeg er en hund der lyster? undskyld min blomst.. Jeg er en vampyr og ja mit erhverv er lejemorder, men det ved jeg du ikke har råd til. " Svarede han skarp tilbage, da han valgte at stille sig på bagben. Da hun slap hans kæbe lod han langsom en arm omkring hendes skulderne og pressede hende let ind til sig. Selvom hun stod med ryggen til ham. " Hvad vil du betale hvis jeg slå ham ihjel?" Spurgte han kækt frem og nikkede lidt over de rosende ord hun gave ham. " Ja det har sine fordele at være vampyr smukke. det kunne vi to hurtig lave om på?" Spurgte rolig om, før han langsom nappe hende halv hård i halsen ude at lave hul i huden. 

Ciara trak langsom hovedet til sig og smagte lidt på hendes salte smag i munden og så underne på hende. " Sig mig.. har du været sammen med en anden end mig? " Spurgte han kort for hovedet om, dog kom det ikke ham ved da han selv var sammen med en ny hver eneste dag. 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 11.12.2020 23:46
Det undrede og overraskede hende slet ikke, at denne kække eks kæreste for ikke at nævne charmerende vampyr valgte at svare som han gjorde. Det fik hende til at sukke dybt, som hun kiggede væk fra ham men efter kort tid vendte hun sit blik tilbage på ham. Følelsen af at han nappede hende halvt hårdt i halsen, fik hende til at prøve at skubbe ham væk. Men i det øjeblik hun skulle til at gøre kunne hun se manden hun ledte efter. Nåede et kort øjeblik at få øjenkontakt med ham, før manden løb væk igen. Amy sukkede opgivende, og vendte sit blik tilbage mod Ciara. Hans spørgsmål om hvem de ledte efter fik hende til at skubbe ham lidt væk fra sig, før hun rullede lidt med den ene skulder.

"Trænger du ellers ikke til lidt sjov, i stedenfor alt det druk og sex"fløj det ud ad hendes mund, som hun drejede lidt rundt, så hun stod med fronten imod en lille butik, der lå tæt på en gyde. Hun løftede den ene hånd op til hendes ansigt, hvor hun strøg nogle fingre hen over hendes hals. Var næsten sikker på at han ville bide hende, for det ville ikke undre hende hvis vampyren kunne finde på det. Men heldigvis gjorde han ikke det. Hun lod hånden hvile sig på halsen, og vendte kroppen lidt hen imod Ciara"Jeg er sikker på du gerne vil samarbejde, for der er fremragende gevinster til dig efter"sagde hun med et bredt smil som hun lod sit blik hvile sig på hans ansigt. Det var med vilje, at hun slet ikke fortalte ham hvad gevinsterne var, for det gjorde det hele lidt mere sjovt, og interessant.

Da spørgsmålet kom med, hvor meget hun ville betale for at dræbe manden, tænkte hun lidt. Hun var ikke den rigeste, og han håbede sikkert på at hun ville betale med hendes krop. Den tanke fik hende til at kigge væk fra ham, som hun lagde armene over kors. Den sex glade vampyr ønskede sikkert at fortsætte fra sidst, hvilket hun ikke var interesseret i. Hendes blik gled lidt mere rundt i de mørke omgivelser, før hun hørte hans spørgsmål om hun havde været sammen med andre end ham. Halvdæmonen dukkede op i hendes hoved, som hun tog fat rundt om hans håndled, og nærmest hev ham med hen imod gyden. Manden kunne sagtens have været løbet derind, eller gemt sig derinde, og Amy ville undersøge det"Og hvis jeg har"svarede hun flabet og kækt som hun ikke lød særlig interesseret i at uddybe ham omkring Tanto. 

They Call me A.x... 
Ciara DeLavu

Ciara DeLavu

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Vampyr

Lokation / Tusmørkedalen

Alder / 351 år

Højde / 185 cm

Moon 19.12.2020 21:14
Det var ikke gengældt hans charmende, da Amy skubbede ham væk fra sig, så Ciara gik også lidt baglænse så de to eks'kærester havde noget afstand til hinanden " Trænger til lidt sjov? Sexlege er ellers meget sjove " Svarede han rolig frem, mens han lod sit rovdyrs blik følge manden, som løb hans vej. Dog faldt de isblå øjnene mod Amy igen og det var tydelige han allerede på nuværende tidspunkt kede sig. 

Ciara flugte dovnet med den mørket kvinde, den ellers så charmerne vampyr var næsten slukkede for den flirt han havde kørt med da han mødte Amy" Jeg vil vide før jeg overhovedet gider sammen arbejde.. Ellers går jeg min vej " Svarede han koldt tilbage. Meget kunne man sige om Ciara, men dumt havde han aldrig været " Kan du ikke få ham der.. det andet menneske til jage dine små tyve venner? Jeg vil heller ud og nyde livet " Kom et svar, med et bredt smil, da en kvinde gik forbi dem og vampyren lod blikkende følge med den fremme kvindes vej og det var næste ved at gå med kvinde blot for at få mere sjov ud af denne dag end Amy, som blot afviste ham. 

Da han spørgsmål lød fra vampyren, kunne han tydelig se på hende, der var noget i hun skulle tanke over, så da hun hev i vampyrens håndled og prøvede at trak ham med sig kunne man tydelig mærke en modstand fra han side " Slip mig. jeg har ikke sagt jeg ville hjælpe dig " Snerrede han halv frem og følte en smule jalousi vokse " Hvis du har? Kunne jo være jeg måtte slog ham ihjel? " Stak han frem og trak sig fri fra hendes greb " Når du er kommet i bedre tanke er jeg gået hen på den kro " Svarende han og pege kort mod en nærliggende kro og begyndt at gå væk fra hende. 
Amy

Amy

Bandemedlem af Kragerne

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 174 cm

Jinx 21.12.2020 22:09
Det undrede slet ikke Amy at Ciara havde fået øje på en kvinde der kom gående, som virkede til at have snuppet hans opmærksomhed. Hun behøvede ikke engang sige noget til det, for hun vidste godt at han var dame glad. Ud fra hvad hun selv havde set så var der bestemt nogle flotte kvinder rundt omkring i kvarteret. Men hun var vel nød til at holde sig på sin kære eks kærestes gode side. For ellers ville han sikkert ikke samarbejde med hende, og det ville ikke være så heldigt. Hun havde netop brug for hans hjælp, evner og gode sanser. Det kunne godt være hun havde gode sanser, og overblik men hun var ikke en vampyr, så hun var ikke ligeså hurtig som ham.

"Ingen sexlege...Men derimod sjov med en mystisk mand her i kvarteret som vi skal have fat i"sagde hun bestemt, som hun sukkede lidt og drejede sin opmærksomhed og fokus hen på Ciara. Hun lagde armene hvilende over kors, og lyttede som vampyren som han nævnte at han mest havde lyst til alt andet. Hun forstod ham godt, men hun havde heldigvis et lille trick op i ærmet, som måske godt kunne lokke vampyren lidt mere. Men hun nåede slet ikke sige noget, før han var gået hen imod en kro. Hun sukkede endnu mere opgivende, måske skulle hun bare opgive at bede og håbe på hjælp fra ham. Hvorfor skulle hun også regne med mænd generelt. Hun kunne sikkert klare det uden mænd overhovedet, og tanken fristede hende.

Men efter at have stået og tænkt lidt nærmere over det rullede hun irriteret med øjnene og slog den højre hånd hårdt ind i den nærmeste mur. Straks begyndte knoene på begge hænder at bløde, men hun var ligeglad. Hun gik samme vej hen imod kroen, og da hun var nået derhen greb hun hurtigt og hårdt fat rundt om kraven på Ciara, og pressede ham op ad den nærmeste mur"Skal jeg virkelig gå på knæ for at bede om din hjælp...Betyder man virkelig ikke andet for dig, til at du bare kan gå din vej"lød det bestemt og irriteret fra hende, som hun et kort øjeblik lod sine grønne øjne falde ned på de blødende knor, hvilket fik et lille smil frem på hendes ansigt. Efter kort tid kiggede hun op på ham igen, og lagde hovedet på skrå. 

They Call me A.x... 
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_ , Venus , Helli , Krystal , Blæksprutten
Lige nu: 5 | I dag: 11