Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 21:43
Cecilio var ikke engang kommet væk fra boden, før han havde en kvinde hængende om livet. Ikke ligefrem noget han ikke var vant til, men det her var tydelig desperation, men alligevel kunne han ikke lade vær med at grine.
"Men så må du jo fortælle mig om hvorfor hun er så forfærdelig? Synes du ikke at jeg skal vide hvad det er jeg går ind til. Jeg vil gerne være forberedt til vores bryllup," pointerede han leende. Han kunne virkelig ikke stoppe med at grine, selvom det ikke var en voldsom latter. Det var bare sådan en sjov position de var i, og Cecilio var virkelig interresseret nu. Hvad i alverden kunne være så slemt omkring det?

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 21:52
Det var lige før Lyuba hunne bryde ud i et skrig på det her punkt, hende kinder var ild røde og hun klyngede sig til ham som en anden koala. "Fint fint fint fiiint men ikke på åben gade!" yamrede hun i håb om at han ville vise hende nåde og i det mindste snakke om det et sted hvor der ikke var mennesker alle vegne.

Hun kunne ærligt talt ikke se hvad han ville få ud af at høre om hendes 14 års fødselsdag... eller som Samira kaldte det året hvor hun blev en kvinde... Bare tanken fik hende til at skjule ansigtet halv i sin arm og halvt ind i Cecilios side. Han kom til at skylde hende STORT for at fortælle dette.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 21:56
Cecilio forsatte med at grine lidt. "Okay. HVad med at jeg går over og afleverer disse til Gilly og så finder vi et stille sted?" foreslog han. Gilly havde i det mindste allerede hans mål, så hun kunne i det mindste begynde med det samme, hvis hun altså var i vognen, og ikke på eventyr med Julian. De to var virkelig det sødeste par som Cecilio kendte til, selvom de til tider gjorde ham lidt ensom, men ikke ligeså meget efter Lyuba var blevet en del af hans liv. For selvom det ikke var af kærlighed, så havde de stadig hinanden til deres dages ende.
"Tak for stoffet, jeg håber du kommer til brylluppet," sagde han så til Facilliér, siden han i det mindste skulle sige farvel til ham inden de forlod ham. Han havde jo sparet Cecilio en del penge.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 27.11.2016 22:06
Stof sælgeren lavede en lille kliklyd med tungen som svar til Cecilios spørgsmål. Det som på hans egen måde var at sige 'klart'.
Lyuba var så godt som sunket sammen på jorden og sad nu på knæene på borstenene. Hun gav så endelig slip på hans tøj og kom slapt i bevægelserne op og stå igen. "Du har selv bedt om det nu Cecilio..." mumlede hun lavt imens hun begyndte at vade afsted. Hele verden var imod hende idag kunne hun godt mærke. Det var karma for at have snydt damen tidligere, et hundrede procent tænkte hun for sig selv. Hun skulle have hævn på den væsel af en sælger. Hvordan viste hun ikke endnu, men det skulle nok komme i tide. Og det skulle nok blive grumt.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 27.11.2016 22:12
Cecilio lo højt af Lyuba og viste vej hen til hvor hans gøglergruppe holdt til. De havde et par telte, men det var også tydeligt hvor meget de rejste rundt med de par vogne der stod i nærheden.
"Det ville jeg ikke have troet om dig. Du kom faktisk tilbage med noget stof, og ikke nok med det, men også pigen," udbrød Julian, som var en rødhåret halvelver de havde samlet op nede i Medanien sammen med Gilly, som vidst var en blanding af mange racer. Man kunne ikke rigtig sige at Cecilio's gøglergruppe kun bestod af mennesker.
"Du må have lidt mere tillid i mig, eller måske er du jaloux over at du ikke blev valgt til det," skød Cecilio tilbage, hvilket fik et hoved til at stikke ud af den ene vogn. Gilly. Hun besad blåt hår og mørk hud. Ørerne var en smule spidse, og det var som om at der var visse ting der bare ikke helt passede på hende. Øjne der sad for langt fra hinanden, og en for lille mund, men et venligt smil var på hende læber.
"Lyt ikke den idiot. Kom, kom med stoffet. Jeg har ventet på det," sagde hun begejstret.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 28.11.2016 21:57
Vejen hen til Cecilios tilholdsted havde samlet lidt sammen på Lyuba, så hvis man så bort fra stenen der havde formet sig i hendes bryst så var hun mere optaget af at høre på de tre's samtale. Det lød næsten som den samme tone der blev råbt og skreget i hendes familie hvilket fik hende til at fraværende smile lidt.Det varede dog ikke længe før hun faldt lidt ind i sine egne tanker imens hun ventede på domme dag, hvor stoffet var afleveret og hendes stolthed skulle pilles ned.

Dog blev Lyuba vækket igen og til og med ekstra facineret af pigens udseende som tilsyneladende stod for at lave Cecilios tøj. Mange racer havde hun mødt før, hun var da noget for sig selv. Som en forvokset alf. "Du syr?" var det eneste hun lige kunne samle tnkerne nok til at sige imens hun lagde hovedet p skrå med et imponeret smil.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 28.11.2016 22:14
Det fik Gillys opmærksomhed og hun kiggede hen på Lyuba, og så bare strøg forbi Cecilio, som var parat til at give stoffet til hende. Cecilio så ærligtalt lidt opgivende ud i det sekund han opdagede hvor hun var endt hende.
"Du må være Lyuba! Jeg er så ked af at vi ikke har mødtes før!" udbrød hun og tog straks Lyuba's hænder i sine egne. En personlig boble var ikke ligefrem noget Gilly have oplevet endnu i sit liv. "Men som svar på sit spørgsmål. Ja, jeg syr. Jeg er den eneste af de her tåber der rent faktisk kan lave noget, som ikke er at fjolle rundt i en cirkel," Det så ud som om at Julian var på vej til at sige noget, men det skød Gilly ned før Julian kunne indvende noget. "Tys! Jeg bedte ikke om nogen kommentarer fra dig! Kan du ikke se at jeg er igang med at snakke med nogen?"
"Gilly, jeg lægger det ind på din stol, så må du selv finde ud af hvad du gør med det," kaldte Cecilio så. Nu måtte Lyuba vel bare håndtere Gilly alene, mens han gik ind og fik lagt stoffet af.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 29.11.2016 13:24
Man skulle love for at Lyuba kvikkede op da hun blev mødt af den forvoksede alts hænde og begejstrede humør. Lyuba kunne dog ikke lade være med at blive smitte og næsten kopiere hendes væremåde og energi af ren vane fra hendes magi. "Bare rolig vi har masser af tid til at lære hinanden at kende" sagde hun knugede hende hende i en gestus. "Det er rart at vide jeg ikke er den eneste der dyrker et håndværk ud over optræden. Det er sjovt nok ikke så mange der giver sig tid til det" fortsatte hun hentydende til hendes lille smykke hobby hun havde på siden.
Lyuba kunne slet heller ikke lade være med at grine af dynamikken der var imellem de tre, man skulle næsten tro de blods familie som de snerrede ad hinanden. 
"Har du en ide om hvordan det skal se ud?" spurgte hun så hentydende til Cecilios tøj. Uden selv at lægge mærke til det så hun lidt efter ham, men blikket blev hurtigt revet tilbage til Gilly.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 29.11.2016 14:22
Måske ved første øjekast ville man ikke lægge mærke til det, men Gilly og Julian kunne ligeså godt allerede være et gammelt ægtepar. Som det sted i øjeblikket, havde de kun været sammen i et par, men det var tydeligvis nok år til at deres dynamik fuldstændig havde ændret sig, selvom deres kærlighed stadig brændt kraftigt.
Et smørret smil spredte sig på Gilly's læber, for hun var da lidt observant. "Der er vidst nogen der er faldet for Cecilio's charme var?" drillede hun lavmeldt, ikke at Cecilio kunne høre det, siden han var i en af vognene i øjeblikket. "Jeg har nogle ideer, men måske det er bedre at du bliver overasket?" Gilly's øjne skinnede.
Kort efter kom Cecilio dog ud. Han kunne se at Gilly og Lyuba stadig talte, om hvad vidste han dog ikke.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 29.11.2016 14:47
"Tja jeg.. hvad?!" spurgte hun imens hund kom lidt på tærene. Hvor kom den antydning fra? Havde hun givet udtryk for det? hvad? hva? "Hvad får dig til at sige det?" spurgte hun så imens hun opgivende lagde hovedet på siden. "Jeg har knapt nok kendt ham i ti dage alligevel" forklarede hun inden hun til sidst smilte over hendes spørgsmål... Balzeras charme hahaha grinte hun indvendigt... og alligevel poppede dagen på forlovelsen op hvor han var næsten blevet skubbet op på scenen og..

"Fortæl!" startede hun så for at skifte emne "Jeg vil høre hvilke ideer du har til tøjet jo" sagde hun, da hendes interesse faktisk var blusset lidt op da hun ikke fik mere information
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 29.11.2016 22:26
Gilly have bare et bedrevidende smil dansende på sine læber. "Det kræver ikke længere tid end det for at finde ud af om ens hjerte banker for dem," sagde Gilly drillende.
"Det! Hørte jeg altså godt Gilly. Hvad I alverden er det I snakker om?" udbrød Cecilio og skyndte sig over til de to piger.
"Ikke noget," sang Gilly, før hun henvendte sig til Lyuba igen. "Måske hvis du kommer forbi en af dagene, kan det være at jeg viser dig det. Hvis du opfører dig pænt."
"Gilly!"
"Okay okay.... det var hyggeligt at møde dig Lyuba. Du må komme forbi en dag, så vi kan lære hinanden at kende, uden at lille Ceci forstyrer os," sagde hun leende, før hun trak sig væk fra Lyuba. Julian havde bare holdt sig på afstand fra det. Han kendte Gilly for godt til at ville trækkes ind i det.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 01.12.2016 21:15
Stadig med et stort smil på læberne fra den glade energi der kom fra Gilly, vinkede Lyuba lidt efter hende. "Jeg tager dig op på det tilbud" advarede hun efterfulgt af et grin. Med smilet der blev mere skævt vendte hun blikket til Cecilio. "Cecilios charme" gentog hun smørret. "Det lyder næsten som om det er noget du er kendt for" drillede hun imens hun lagde armene over kors i en form for hvilke position.
Uden at vente på hans svar eller reaktion vendte hun om på foden og begyndte at gå videre. Nok i retningen af hvor hendes telt var sat op et par gader væk, men alligevel ikke fast besluttet på at det var der hun ville ende. Hun havde ikke ærligt tjent synderligt mange penge for en dags 'arbejde' så hun skulle også finde på et eller andet der kunne løse det dilemma.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 06.12.2016 21:52
Gilly lo højlydt og vinkede glad til Lyuba, før hun forsvandt ind i vognen igen. Kort efter kunne der også høres et glad hvin derinde fra, og et stykke fra dem, kunne Julian ses hvor han bare rystede på hovedet. Cecilio var også selv ved at ryste af hovedet af Gilly's hvin, men et stort smil var alligevel på hans læber.
"Jeg ved ikke hvor hun får det fra," sagde han og trak på skuldrene. Det havde måske noget at gøre med de piger der flokkedes omkring ham når han optrådte. Hvordan han altid formåede næsten at få flere penge når han dansede end ved noget andet. Han gjorde ærligtalt ikke særlig meget.

Da Lyuba begyndte at gå væk, gik han med hurtige skridt op på siden af hende. "Så den der historie du ville fortælle?" spurgte han grinende, med et veltilfredst smil. Han glædede sig til at lære mere om Lyuba især om  noget som tydeligvis var vildt pinligt. Han kunne ikke forstille sig hvad Samira kunne have gjort som var så slemt.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 07.12.2016 10:11
Ja, det gippede lidt i skuldrene på Lyuba da han bragte emnet på banen igen. Af en eller anden grund havde hun håbet på at det var blevet glemt i mængden af hilsner og boblende humør. "ehm ja..." svarede hun imens hun tog sig sammen. Hun kunne ikke blvie ved at at overdrive skammen over det. Især ikke i hendes alder. "Jeg ved ikke hvor meget du kender til menneskelig kvinde anatomi?" startede hun hvor efter hendes stemme blev lavere. Hun kikkede lidt om sig for at orientere sig inden hun drejede om et hjørne, men fik lige hevet Cecilio med sig i hans ærme.
"Kvinder har en måde at vise at de kan få børn, det sker typisk i en alder af 14. Mit skete først lige inden jeg fyldte 16. Samira syntes det var... en speciel lejlighed og mente det var noget der skulle fejres" fortalte hun imens hun kunne mærke sine kinder blusse op. "Hun kunne tydeligvis ikke huske hvordan det lige var selv i den alder, men jeg tror aldrig jeg har oplevet noget mere ydmygende før.. at skulle lade verden vide noget så privat" afsluttede hun og sukkede dybt for ikke at stoppe sig selv af ren ydmygelse. At hun fortalte Cecilio det bragte samme følelse frem igen, at få fremtvunget ting hun helst ville holde for sig selv. Lyuba gik bare målrettet ned ad den smalle gade uden at se sig tilbage på ham. Det eneste der indikerede at han i det hele taget stadig var der var at hun stadig havde fat i en lille slip stof fra hans skjorte.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 08.12.2016 21:08
Cecilio fulgte efter Lyuba. Han havde ingen ide om hvor de egentlig var på vej hen, men et mere afsides sted var det nok. Han lyttede også intenst til hvad hun sagde og nikkede da også lidt. For han kendte trods alt godt til blødningerne som kvinder fik. Han var trods alt vokset op i en stor familie, og det var ikke alle af dem der var lige blufærdige.
Han prøvede virkelig at bide smilet i sig, som det gik op for ham hvad hun talte om. Det var da løgn. Samira havde stillet sig op foran hele familien og fortalt det.
"Vær nu ikke så flov," sagde han så endelig og nåede op på siden af hende, og lagde en arm om hendes skuldre. "Det er selvfølgelig akavet, og måske er jeg ikke ligeså sart grundet alle mine søstre... men du har intet at være flov over, selvom Samira måske brød en grænse hun ikke skulle have."

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 08.12.2016 21:37
Luyba gik bare lidt med hans arm over sig og surmulede inden hun kikkede op på ham igen. "Du skylder mig en pinlig historie nu" forlangte hun inden de kom hen på et mindre torv, det var ikke så imponerende som markedspladsen, men der var da små mad boder og andet hist og her.
På den modsatte side af hvor de stod kunne man høre to-tre instrumenter spille, formegetlig for penge. Lyuba's smil bredte sig så igen på hendes læber bare hun satte sig ned i hug for at se om det var de rigtige musikkere hun havde fundet. Hun var for lav til at se op over menneskemængden så at se imellem benene på dem var en del lettere.
Da hun rankede sig op igen smilte hun skævt til Cecilio "Og jeg mener det, en dag vil jeg høre noget fra dig der får det til at løbe koldt ned ad ryggen på dig" forsikrede hun ham inden hun trak ham afsted igennem folket i retningen af de tunge rytmer som musikken lokkede med.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 09.12.2016 23:32
Cecilio lo af det. En pinlig historie fra ham af? "Du har allerede hørt om hende jeg... ummh..." der kom et lille akavet host fra den ældre mand. "Du ved, jeg kan ikke forstille mig noget pinligere." For ham var kærlighed en smuk ting, men også utrolig pinlig. Og at dele det faktum at han stadig var forelsket i en vampyr til sin kommende hustru? Hvad mere kunne hun egentlig forlange af ham?
Han begyndte at kunne høre musikken, som ellers var overdøvet af menneskemængden. Skulle de nu ud og danse eller hvad var Lyuba's plan? Han kiggede interesseret på den blonde kvinde der trak afsted med ham.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 15.12.2016 17:52
Lyuba rystede let på hovedet af hans svar til hendes ønske. For Lyuba var der ikke noget pinligt i at være forelsket, tvært imod. Det kunne jo ske når som helst og hvor som helst. Det var jo nok det tætteste på magi de havde tilbage nu. Hun trak ham afsted indtil et par stykker i gruppen af musikanter råbte hendes navn og viftede med deres hænder eller instrumenter. 
En bodhran tromme med trillet i hende retning og hun så skeptisk på dem inden hun samlede den op. Hun kikkede tilbage på Cecilio som at spørge om lov til at spille med dem men hun vendte sig igen inden hun kunne nå at få svar. Med den lille pind der sad på bagsiden af trommeskinnet slog hun den an til den melodi en af de unge mænd der sad i gruppen allerede spillede til et par pigers dans. Hun satte sig ned i gruppen og smilede tilbage til sin forlovede i håb om at han ville deltage sammen med gruppen på trods af det var meget tydeligt Lazura præget musik.
Det var først da hun kikkede ned igen på trommeskinnet hun lagde mærke til hvor kolde hende bare fødder blev imod stenene under hende. Besynderligt siden de formegentlig havde siddet væk fra skygger eller andet i flere timer.
Cecilio

Cecilio

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 183 cm

Helli 27.12.2016 15:45
Der var noget magisk ved forelskelse, men det var stadig som et nederlag at Cecilio ikke kunne forelske sig i de rette personer. Altid uopnåelige folk. Det ville være så meget nemmere, hvis det var en på hans egens alder og måske gøgler. Så havde de i hvert fald en grund til at finde sammen. Lyuba var dog nok egentlig ikke en god ide, hvis hun alligevel ikke forelskede sig som sådan.
Men det var ikke ligefrem fordi han fik lov til at tænke meget over dette, da Lyuba begyndte at trække ham ind i menneske mylderet. Han nikkede kort til hende, før hun begyndte at spille på trommen. Men selvom Cecilio måske ikke var den bedste til at spille, så kunne han da deltage i dansen.
Cecilio selv lagde dog ikke mærke til hvordan der muligvis var blevet lidt koldere, nej musikken og dansen overdøvede det og han dansede ude på stenene med de andre, men det blev stoppet, da en underlig lyd kunne høres væk fra dem, et ekko af et brøl nærmest. Hvad var det? Cecilio stod lidt og kiggede sig omkring for at se hvad der var sket.

Lyuba

Lyuba

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 170 cm

Anno 30.12.2016 17:56
Lyuba kunne ikke er rigtigt holde sig fra at smile lidt over Cecilios dans til den lidt anderledes musik. Det var først efter et minut eller to hun kikkede lidt undrende ned på trommen hun spillede sammen med hendes sidemand. Det falde hende langt nemmere end hun plejede og en fornemmelse begyndte at sprede sig i hendes mave.
Det kunne vel ikke? Tænkte hun kort inden hun vendte opmærksomheden helt væk fra sin forlovede og rettede den til sin medmusikant. Ikke engang et par sekunder efter var det som om hendes hænder bevægede sig af sig selv og hun spærrede øjnene op over at hendes magi... virkede. Lyuba holdt med det samme inde og vendte sig på de efterhånden is kolde sten under sig " Cecilio?" var hun lige ved at slå over i råb for at overdøve musikken, men hun endte dig med at kikke mere op en på ham da hun så skyerne dannes på himmelen og dækkede solens stråler.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0