Man kan ikke købe skønhed...?

Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.02.2012 23:25
Et bittert udtryk gled over Lucas ansigt. Jo det ville helt bestemt skabe panik... Noget så hæsligt som han. Hans smukke reflektion så sørgmodigt tilbage på ahm i vinduet, og i et øjeblik så han sit sande ansigt for sig.
Han fik kvalme og kiggede væk og tilbage på Elizeph.
"Jeg ville foretrække privaten ja," Sagde han, nærmest monotont. Og foldede hænderne på bordet, for at holde styr på sig selv. Forhåbelig kunne det bliver overstået hurtigt.
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 18.02.2012 23:43
Elizeph nikkede blot stumt.
"Det vil tage mig lidt tid inden jeg kan fremstille Deres roule.." sagde han ganske dæmpet..
"Jeg har ikke tilladelse til at vende hjem de næste par dage..." han sukkede kortfattet, næsten lydlødt og i en irritabel tone.
"... Hysteriske herskere... det kender De vel..." lød det retorisk..
Han ventede på at Luca skulle tage interitiv til sin del af aftalen..


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 18.02.2012 23:50
Luce nikkede. Han fornemmede at Elizeph var en mand af sit ord, så han ville nok godt kunne vendte lidt med at få roulen...
Han smilte skævt.
"Jeg kender til hysteriske herskere jo... men jeg tror aldrig jeg vil blive smidt ud... nej han får nærmere et flip over at jeg ikke er hjemme," Sagde han og små grinte. Ja hvis Lune opdagede at Luca endnu en gang var væk skulle der nok opstå problemer. Han legede lidt med en af sine lokker. ville det være klogt at tage Elizeph med hjem og få sin del overstået? Tjo... hvis Lune så ham måtte han vel bare fortælle en eller anden form for snedig løgn...
"Hvis De vil kan vi tage til min herres hus og få min del overstået der?" foreslog han.
Elizeph

Elizeph

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 3501 år

Højde / 187 cm

Cassa 19.02.2012 00:01
(Why does this sound like some sort of wierd hooker job to me...? XDDDD)

Elizeph nikkede.
"Det ville passe mig fint." han rejste sig langsomt op, mens han lod sin hånd glide op og lukke sig omkring staven, klar til at gå.
"De fører an." lød det fra ham med et roligt lille nik


Følelser er der bare. Om vi vil handle i overensstemmelse med dem, er vores eget valg. (Citat af David Baird)

//Elizeph ?imeiniz Qunazi ???????? Shinichiro ?ybrid
Deimos De Luca

Deimos De Luca

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1439 år

Højde / 182 cm

Deimos 19.02.2012 22:05
(Rawr~ >D)

Luca rejste sig med et lille smil. En stor mængde tanker sværmede rundt i hans hovede, så ham ytrede ikke mange ord imens han førte den smukke Elizeph til Lunes herregård.

//OUT
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Venus , Krystal , Helli , Muri
Lige nu: 4 | I dag: 8