Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 20.02.2008 18:40
Har du lyst til at stille mig et spørgsmål om Aisha, så skal du være velkommen. Du skal også være velkommen til at sende Aisha et brev med nogle mere personlige spørgsmål, men jeg kan garantere dig for at du ikke får svar, for da hun er blind, vil det være ret vanskeligt for hende at læse hvad du skriver. Hun kan ikke blindskrift, så forsøg ikke med det ( ;p )
Nå, men jeg er villig til at svare på hvad som helst - så længe det ikke bryder reglerne -, selvom det er en smule trættende i længden, hvis alle herinde beslutter sig for at spørge hvad hendes efternavn er .. Hvis det er det I gerne vil vide, så læs hendes profil, tak.

8P

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 22.02.2008 10:14
1. her er tre måder at dø fredeligt på: 1, blive kvalt. 2, få skudt en kugle for panden. 3, drukne. hvad ville Aisha helst?
2. her er tre mådr at dø voldeligt på: 1, blive knust under faldene sten. 2, bliv stukket ihjel. 3, brænde op. *host* ja, jeg er lidt scary i hovedet lige nu <<" xD *host* hvad ville Aisha helst, hvis hun stod med valget?
3. hvad er dt første hun vil gøre, når hun finder Julian her? 8D
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2008 16:07
Uh! Nu vil jeg også stille et par spørgsmål! :D

Hvad ville hun gøre, hvis hun begyndte at kunne se? – altså bare sådan pludseligt. Hun kommer gående, tager et skridt og så kan hun pludselig se alting.
Er hun bange for krybdyr?
Hvad ville hun gøre, hvis hun fik at vide, at verden ville gå under om et par få timer?
Kan hun finde ud af at pifte?
Kan hun synge?
Hvad er hendes yndlings dyr?
Løber hun hurtigt?
Hvis hun SKULLE vælge en af delene, ville hun så helst svede eller fryse?

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 22.02.2008 17:24
Jubiiii - spørgsmål :D
Her får I nogle svar:

1. her er tre måder at dø fredeligt på: 1, blive kvalt. 2, få skudt en kugle for panden. 3, drukne. hvad ville Aisha helst?
Hun ville helst drukne. Hun har nemlig fået fortalt, at lige så snart vandet trænger ned i lungerne, dør man. Så sådan vil hun helst dø, hvis hun skal vælge en af disse dødsårsager.

2. her er tre måder at dø voldeligt på: 1, blive knust under faldene sten. 2, bliv stukket ihjel. 3, brænde op. *host* ja, jeg er lidt scary i hovedet lige nu <<" xD *host* hvad ville Aisha helst, hvis hun stod med valget?
Det med stenene. Det lyder mest naturligt. Altså, medmindre du mener knust under faldende sten som i 'stå her og vent på at jeg lader stenene falde ned i knolden på dig'-drabsmåden...

3. hvad er det første hun vil gøre, når hun finder Julian her? 8D
Hun vil højst sandsynligt gå i en eller anden form for mild choktilstand. Langsomt, tror jeg hun vil vågne op, og muligvis give sig til at kæfte op om hvad der er sket, og om hvordan hun har savnet ham. Jeg tror hun vil afslutte sit anfald af sindssyge med at overbevise ham om at han skal have hendes forlovelsesring, så han kan rede sin mor. Men hvem ved?

Og nu Kagamis spørgsmål:

Hvad ville hun gøre, hvis hun begyndte at kunne se? – altså bare sådan pludseligt. Hun kommer gående, tager et skridt og så kan hun pludselig se alting.
Jeg tror hun ville lukke øjnene hårdt i, og overbevise sig selv om at det ikke var noget. Hun vil sikkert langsomt slappe af, og forsøge at åbne øjnene, og til sidst vil hun vel forsøge at leve med et syn..?

Er hun bange for krybdyr?
Nej. Hun kan ikke se dem, så hun syntes ikke de er klamme. For hende er de bare som alle andre dyr. Da hun kan føle deres vibrationer, er hun i stand til at vige udenom dem, så hun har aldrig været i en krybdyrkamp. Derfor har hun ingen dårlige oplevelser med krybdyr, så hun tænker bare på dem, som på alle andre dyr.

Hvad ville hun gøre, hvis hun fik at vide, at verden ville gå under om et par få timer?
Være ligeglad. Jeg tror ikke hun ville stole på det, hvis en eller anden kom og sagde at dommedag var nær.
Men hvis det til gengæld var en hun stolede på, der virkelig overbevisende fortalte om det nærtstående ragnarok, så tror jeg hun ville gå i panik, og højst sandsynligt forsøge at glemme hvad hun lige havde fået fortalt.

Kan hun finde ud af at pifte?
Nej. Og hun kan heller ikke fløjte. Hun kan lave nogle underlige fløjteagtige lyde, ved at puste mellem hendes hænder, på en bestemt måde, men hun kan ikke pifte.

Kan hun synge?
Hun kan, ja, men det lyder ikke specielt. Det er da rent, men hun kan ikke synge nogen specielt svære ting, uden at komme meget ud på et vildspor.

Hvad er hendes yndlings dyr?
Hun bryder sig ikke rigtig om dyr, men hvis hun skulle vælge et, er det et eller andet der ikke kan flyve. Måske en los?

Løber hun hurtigt?
Hun kan løbe meget hurtigt, i meget kort tid. På længere distancer er hun nød til at løbe en smule langsommere, for ikke at dø af åndedrætsbesvær.

Hvis hun SKULLE vælge en af delene, ville hun så helst svede eller fryse?
Fryse. Det har hun lettest ved at forholde sig til. Hun syntes det er lettere at tage mere tøj på, end det er at tage en masse tøj af..

Jeg håber i kan bruge svarene. :)

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 22.02.2008 17:33
elsker hun mystik og spænding?
er hun bange for fremmede? hvis ja hvorfor?
hvorfor kan hun ikke lide flyvende dyr?
er hun glad for at være blind? hvis nej hvorfor?

jeg vender grusomt tilbage XD

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 22.02.2008 18:32
Juhabuiiiii, endnu flere spørgsmål!

Elsker hun mystik og spænding?
Hun bryder sig ikke om at være i en situation, hvor hun bliver usikker. Somregel kan hun føle den hun snakker med, og mærke dennes vibrationer, så hun plejer at kunne vide om pågældende har rent mel i posen. Når så hun ikke kan føle folks vibrationer, har hun det ikke ret godt. Så føler hun sig usikker og utryg. Men jeg ved ikke helt om det var mystik og spænding på den måde, du mente..?

Er hun bange for fremmede? hvis ja hvorfor?
Det kommer an på hvordan de fremmede er. Hvis nu det er en der står, så hun kan føle dennes vibrationer, har hun det fint, for så kan denne ikke overraske hende. Hvis det til gengæld er en mystisk svævende fremmed, bliver hun bange, ja, for så aner hun ikke hvor denne befinder sig, eller hvad samme kan finde på.

Hvorfor kan hun ikke lide flyvende dyr?
Fordi hun ikke kan se dem. Normale dyr, kan hun 'se' gennem vibrationer i jorden, men så snart noget ikke har kontakt med jorden, kan hun ikke 'se' det. Derfor har hun intet imod flyvende dyr, så længe de bliver på jorden, men så snart de letter og forsvinder for hendes 'blik', bliver hun utryg.

Er hun glad for at være blind? hvis nej hvorfor?
Hun har det fint med at være blind. Hun har aldrig prøvet andet, og hun 'ser' ganske fint med sine følsomme fødder. Hvis hun prøver at kunne se, for en dag, kan det være hun ændrer mening, men lige nu er hun tilfreds med sit ikkeeksisterende syn.

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 23.02.2008 13:44
1. hvordan tror hun Julian klarer sig, efter de tre år?
2. hvad vil hun sig, når hun finder ud af, at Julians mor er død?
3. kan hun danse? OwO
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 23.02.2008 13:50
Lykke - endnu flere spørgsmål!!

1. hvordan tror hun Julian klarer sig, efter de tre år?
Hun har en eller anden idé om at han enten sidder i et beskidt lille skur og plejer sin mor, eller også tror hun, moren er blevet rask, og Julian har giftet sig med en smuk blondine, flyttet ind i et nuttet lille hus og har fået børn og urtehave.
Hun håber, hans mor er blevet rask, og at han nu leder efter hende, fordi han har savnet hende ..

2. hvad vil hun sig, når hun finder ud af, at Julians mor er død?
Jeg tror ikke hun vil sige noget, til at starte med, men så vil hun måske give sig til at græde, og gøre krav på at vide alt om hvorvidt hun led eller ej.

3. kan hun danse? OwO
Selvfølgelig kan hun danse - alle kan danse. Hendes forældre arrangerede en masse danselektioner for hende, engang hun var yngre, så hun kan et par valse. Det er bare meget længe siden hun sidst dansede, så måske har hun glemt hvordan man gør?

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 23.02.2008 14:19
1. hvad er den bedste gave, man kan give Aisha? ( x3)
2. hvis hun levede i nutiden, hvordan ville hun så være?
3. hvad er hendes yndlingsret?

så, det var lige dem jeg gad og stjæle fra dig. nu må jeg jo finde på mine egne xD

4. hvad er det værste mad, hun nogensinde har smagt?
5. hvad ville hun gøre, hvis Juliaan.. kyssede hende, sådan lige pludselig? Owo" xD
6. ville Aisha kune lide at svare på spørgsmål som disse? xD
7. hvis Aishia skulle skære ntn sin hånd, eller fod af, hvad ville hun så vælge? (selvom jeg godt kender svaret... xD)
8. hun bliver nødt til at gøre en af disse ting: 1. dræbe Julian Ö 2. dræbe 10 andre, og 5 børn. hvad ville hun gøre?
9. hvis Julian fandt ud af, at hun havde det valg, inden hun havde bsluttet sig, og han sagde, at hun skulle slå ham ihejl (det ville han sige Oo) hvad ville hun så gøre? ville hun slå ham ihjel?
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 23.02.2008 14:28
1. hvad er den bedste gave, man kan give Aisha? ( x3)
2. hvis hun levede i nutiden, hvordan ville hun så være?
3. hvad er hendes yndlingsret?

så, det var lige dem jeg gad og stjæle fra dig. nu må jeg jo finde på mine egne xD

4. hvad er det værste mad, hun nogensinde har smagt?
5. hvad ville hun gøre, hvis Juliaan.. kyssede hende, sådan lige pludselig? Owo" xD
6. ville Aisha kune lide at svare på spørgsmål som disse? xD
7. hvis Aishia skulle skære ntn sin hånd, eller fod af, hvad ville hun så vælge? (selvom jeg godt kender svaret... xD)
8. hun bliver nødt til at gøre en af disse ting: 1. dræbe Julian Ö 2. dræbe 10 andre, og 5 børn. hvad ville hun gøre?
9. hvis Julian fandt ud af, at hun havde det valg, inden hun havde bsluttet sig, og han sagde, at hun skulle slå ham ihejl (det ville han sige Oo) hvad ville hun så gøre? ville hun slå ham ihjel?


1. Den bedste gave? Hmm.. Det aner jeg ikke. Måske en ny kjole? Den hun har er i hvert fald ved at være en smule slidt. Men hvis det skulle være en større ting, der ikke behøvede kunne pakkes ind, skulle det være et idyllisk hus, med en nuttet have, og en mand der elsker hende.

2. Hvis hun levede nu? Hvis hendes fortid stadig var en, med overbeskyttende forældre, udelukkelse fra virkeligheden og kun én ven, så ville hun nok være lidt af en outsider, fordi hun insisterer i at gå i bare tæer, for bedst at kunne orientere sig. Hun ville være en, andre veg udenom, som kun havde få, men nære venner. Var det fint nok?

3. Hun bryder sig ikke rigtig om mad. Hun spiser det bare. Men hvis jeg skal nævne en ret, så må det være .. flæskesteg?

4. Hun kan som sagt ikke rigtig lide mad, så der er ret meget. Det allerværste, er mad med karry. Så boller i karry, det er det værste hun nogensinde har spist.

5. For det første, ville hun blive meget chokeret, hvis han pludselig dukkede op. Så hun ville sikkert trække sig fri af hans greb, så hun fik tid til at komme sig over chokket. Og hvem ved, måske ville hun kysse tilbage, når hun havde fået lidt tid?

6. Næh. Hun fortæller aldrig fremmede personlige ting, men opdigter nye personligheder, og hun ville hade at skulle tænke en sådan igennem.

7. En hånd. Hendes fødder er hendes syn, hendes liv. Hendes hånder er ikke nær så vigtige.

8. Begå selvmord! Hun ville ikke kunne klare at slå nogen ihjel i det hele taget.

9. Nej! Så ville hun få det endnu sværere, og straks begå selvmord!!!!!

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 23.02.2008 14:33
1. hvordan ville hun så begå selvmord?

et kort og kun ét spørgsmål, men jeg syntes det lige var det jeg ville vide OwO
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~

Aisha

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 0 år

Højde / 0 cm

Aisha 23.02.2008 14:40
1. hvordan ville hun så begå selvmord?

et kort og kun ét spørgsmål, men jeg syntes det lige var det jeg ville vide OwO


Hun ville.. Øhm, det kommer an på så meget. Alt efter hvor hun var, ville hun reagere forskelligt. Hvis hun var i et køkken, ville hun nok bruge en kniv. Hvis hun var på en bro, ville hun nok springe. Hvis hun var midt ude på åbent hav, ville hun drukne. Og hvis hun stod med en snor om halsen, ville hun nok hænge sig selv  8P

Her har du et link til Aishas profil.
Avatar-dimsen og underskrifts-dollen er lavet af Miara. Tak for dem - de er skønherlige!

Julian T.

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 23 år

Højde / 0 cm

Dorthea 23.02.2008 15:23
1. hvordan ville hun så begå selvmord?

et kort og kun ét spørgsmål, men jeg syntes det lige var det jeg ville vide OwO


Hun ville.. Øhm, det kommer an på så meget. Alt efter hvor hun var, ville hun reagere forskelligt. Hvis hun var i et køkken, ville hun nok bruge en kniv. Hvis hun var på en bro, ville hun nok springe. Hvis hun var midt ude på åbent hav, ville hun drukne. Og hvis hun stod med en snor om halsen, ville hun nok hænge sig selv  8P



okay. tak for svaret ^^
~ Julian Toulurr ~ 23 år ~ MANGLER ET BILLLEDE I SIN UNDERSKRIFT AF H TIL! ~ >w< ~


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Venus , Helli , Alianne_ , Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 8