Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 09:21
[insert cheesy joke here]
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.05.2007 12:59
Hvis han fik chancen for at komme tilbage til Fragransil, ville han så tage den?

Avinia Nira

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Avia 24.05.2007 18:52
Giselle- Oh. Undskyld <_< det havde jeg ikke fattet.

Okay, her et nyt.

Da han mødte Avia, var han så flink uden nogle bagtanker? o_o
AVIA

There's a ghost on the horizon
When I go to bed
How can I fall asleep at night
How will I rest my head

- Antony and the Johnsons
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.05.2007 19:13
Tash - Absolut ikke xD Han er glad hvor han er nu

Avia - Hvis der skulle være en bagtanke ville det være at ville samle tillid, men generelt var han bare flink, ja.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 28.05.2007 21:23
Hvad hvis han kunne rejse tilbage, blot få minutter før han forlod stedet, og det ville betyde at han fik Josette igen ?
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 29.05.2007 07:03
Hmmm... Svær én. Det ville jo ændre en hel del, ville det ikke? Og så ville han jo også være klar over det. Nok vil han ofre en hel del for Josette, men det med at rejse tilbage i sin egen tid er jo som at ændre fortiden eller fortryde, hvilket han generelt er meget imod. Det er en fifty-fifty. Det kommer vel meget an på hvordan han har det på tidspunktet han får tilbudt dette.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 24.06.2007 21:43
*mumle noget om trussler og blackmail* okaaay et spørgsmål =___=

........................... ehm.................... Hvad ville vlad gøre hvis Nathaly på "mystisk" vis forsvandt/døde/whatsoever?

Hvis hun blev gravid med nath? *selvom det umurligt goddammit i know!*

ooog resten kommer når jeg har fundet på dem -.-'
Avatar lavet af Alexds!
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 24.06.2007 21:51
Yay xD Blackmailing er godt

Jeg tror Vlad ville begynde at drikke igen ._. i stooore strømme. Du ved hvordan han har det med damer han holder ufattelig meget af. Og du ved det åbenbart er en fysisk umulighed for ham at få mandevenner _ _"

Hvis Nath nogensinde blev gravid med Vlad via. et umuligt mirakel, ville han blive huslig og slås om forældremyndigheden, da han går ud fra at Nath vil opforstre ungen i havet eller noget xD Han ville i hvert fald være familiefar for hårdt, believe it or not.

Éliane

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Éliane 25.06.2007 10:40
du ved det åbenbart er en fysisk umulighed for ham at få mandevenner _ _"


Var lesta da ikke en mand? eller han var måske ikke en ven? eller var han kun en ven som kvinde? nvm...

Jeg synes det virker lidt som om at Vladdies homofobi er ved at aftage, kan det være rigtigt?

Føler Vladimir ikke et vist ansvar over for Kuggi... skal han ikke skynde sig til undsætning og redde Kuggi fra alverdens onde ting... hun skal jo oplæres til at være en 'god' vampyr ^^

Hvordan har Vladimir det med at være blevet hold som gidsel i... hvad bliver det? 12 dage?... (ikke at det har meget med noget som helst at gøre xD)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 25.06.2007 14:31
1) Jo, Lesta er undtagelsen. Vladimir er meget glad for ham (SOM VEN!), fordi han først og fremmest kan relatere til hans problemer. Han er ISÆR en god ven som kvinde, fordi han på en eller anden måde er lidt mere medgørelig.

2) Nej, bestemt ikke. Så lader det til du ikke har set hans reaktion da han var i Tashies hus og Kyoshiro kom ind. Han fik nærmest et hysterisk anfald fordi han troede hele verden var homoseksuel og dermed imod ham.

3) Vladimir føler ikke kun ansvar men også stor skyldfølelse mht. Kuggi, men han tvivler på at han kan træne hende op. Hans område har jo været et andet gennem tiderne, men han vil give det et forsøg til.

4) Han hjemsøger mig om natten med en furby for det.

Éliane

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Éliane 12.08.2007 00:41
Du må føle dig så ensom her, helt alene uden spørgsmål at besvare! så lad mig da bryde tavsheden, og blotlægge nogle aspekter af Vladimirs liv og tanker, til alles fornøjelse og glæde!

Hvilken/hvilke sportsgrene (hvis nogen overhovedet) ynder vladimir at se

Er der så også nogle af disse, eller måske andre han selv udøver?

Når Vladimir danser (HVILKET VI JO ALLE VED AT HAN GØR!) hvilken dans er så hans foretrukne?

Kan Vladimir danse Riverdance?

hvilke danse kan Vlad finde ud af?

Er Vladimir meget logisk tænkende og kan han... løse Tårnet i Hanoi (bare et eksempel)

Hvordan klarer Vladimir sig uden sine elskede smøger?

Kan han lide lakrids og/eller vingummi (nu regner jeg ikke med at det var der dengang han stadig var i live, men nu tænker vi i HVIS han smagte det)

Da han jo er en gammel mand har han oplevet lidt af hvert. Hvilken tid var hans favorit, og hvilken hans værste?

kaffepause? nej ikke endnu!

det er sikkert spurgt om før, men jeg bringer det alligevel på banen. Hvordan reagerede hans familie/venner på at han blev en vampyr. fortalte han det overhovedet, eller var det temmelig åbenlyst?

Er det aldrig faldet Vlad ind at bruge sine FÆNOMENALE KOSMISKE KRÆFTER! til noget... ondt? a la 'jeg er almægtig, bøj jer i støvet' agtigt noget?

nu må du gerne holde en velfortjent pause..........................................................................................
........................................................................................
......................................................................................................
.............
.............................................................

................................................................................................................................................................................
........................................................................................
.......STOP! pausen er forbi.

Han har jo unægteligt befundet sig i en tid. hvor computere var hverdagsbrug (HOSTvoresnutidHOST!) var han typen der spillede computer, eller var han 'for gammel' til den slags?

Hvordan har han det med at flyve rundt, fri som en fugl?

har han evner inden for... kunst? malerier og sårn'

just for the record! er han højre- eller venstrehåndet?

går han ikke med smykker? hvad med pircinger? HAR han haft den slags tidligere?

hvilken vin er hans foretrukne?

hvilken slags BLOD er hans foretrukne? (har jeg ikke allerede spurgt om det?)

har han haft kæledyr i tidens løb, og hvilke?

endnu en kort pause... her tag en unge, den fulgte efter mig... og den ville ikke holde op med at skrige før jeg proppede en kartoffel op i ¤%&/"'en på den.

måske ikke det mest relavante, men hvilke farver kan han bedst lide, og er der nogen speciel grund?

Har han spillet rollespil i sine før-kl-dage ? (nu tænker jeg ikke på om du, almægtige person, og skaber af Vladimir m.f. har brugt Vladimir til andet end KL, men om Vladimir selv før i tiden har spillet rollespil... måske med en figur der lignede DIG!)

er det nok? arbejder på højtryk for at vride alt ud... men det hjælper ikke. That will have to do for now :)
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 13.08.2007 15:10
Hvor jeg dog forguder dine spørgsmål, du kære. Altid opfindsomme, får mig til at tænke mig om en del!

Lad os så få tærsket os igennem disse!

1) Han ynder at se kvindelig Beach Volley, af ganske forståelige grunde, hvis du nogensinde har set de mennesker i aktion. Dressur, altså med heste, er også en yndet sportsgren, så længe han holder sig på god afstand. Hestene bliver nervøse og hviner en hel del, hvis han kommer for tæt på.
Jeg har altid været i kamp med mig selv om han kunne lide fodbold eller ej. Af den europæiske slags, altså. Hans herlige mester Crawford, som vi allesammen kender og elsker, skældede altid på ham når han kiggede på sådanne primitive, menneskelige aktiviteter (selvfølgelig ikke i tv, hvis du forstår), så Vladimir holdt automatisk op med at interessere sig for det. Måske fulgte han stadig med i nogle kampe i smug, however.

2) Ingen af dem, af endnu mere forståelige grunde (især det med kvindelig beach volley), men han synes stadig at styrketræning er sjovt, selvom han fysisk set ikke har brug for det. Om det direkte er en sportsgren, ved jeg så ikke.

3) Vals-genren er hans favorit ^^

4) ... Det ER muligt at Vladimir har drukket sig fuld med nogle irere og forsøgt sig med det, men det er ikke noget man ville kunne få ham til i ædru tilstand. Så, det var mere eller mindre et nej.

5) De fleste klassiske danse fra 1800-tallet. Mjaaah, så mange danse hvor man kommer i tæt fysisk kontakt med sin dansepartner, som salsa, f.eks. Ja. Vladimir's liv ER drevet af sex, så ER det sagt _ _"

6) Ja, meget logisk og meget bedre til Tårnet i Hanoi end jeg selv. Jeg morer mig med det, men jeg tror at han vil finde det ti gange så morsomt.

7) Han har sin pibe og er begyndt at sætte langt mere pris på dén, fordi smagen er langt bedre og det er lugten også. Smøgernes vidunderlige, enkle afhængighedsondskab er dog savnet.

8 ) Nej, jeg tror han ikke vil kunne lide det overhovedet, ikke engang det søde lakrids. Så har Vladimir heller aldrig brudt sig om mad der sidder fast mellem hans tænder, ikke engang som barn, så det hænger lidt ved.

9) 20'er-30'er perioden, hvor han først var ved at lære Crawford at kende, er højt oppe på listen, men jeg tror han mødte Josette et sted i de sene 1950'ere eller midt i 60'erne. Én af de to tider.
Af dårlige tider...
Anden Verdenskrig var en grum tid for ham. Han oplevede ikke meget af Første, fordi han stadig var meget ung og holdt sig væk fra den slags ballade, men han gik tæt på i Den Anden, af nysgerrighed. Selvom der var masser af let bytte under den tid, var det ingen behagelig jagt. Selv en vampyr kan filosofere om menneskets handlinger.
Tiden lige efter Josette jog en pæl gennem ham (jeg har endnu ikke fundet ud af hvilken tidsperiode det er i), er helt klart blandt de værste.

10) .. men.. kaffepause... *snøft* Hans mor døde da han var en dreng, måske 11 år eller noget, jeg husker det ikke præcist, men har det nedskrevent et sted. Da Vlad var omkring 24, døde hans gamle far i en hestevogsulykke, og som bekendt, døde Vlad da han var 25. Åh, det minder mig om, at det år hvor han først skulle acceptere han var vampyr, nok også var én af de værste perioder for ham. Så, ingen forældre da det skete og ingen bedsteforældre. Han havde en fætter som han ikke så særlig tit, men! Den af hans familie/venner fra dengang der kom tættest på at vide han er vampyr, var hans barndomsveninde Madalina, som han alligevel ikke så særlig tit. Siden Vlad var herre over huset nu, kunne han selv afbryde det planlagte ægteskab mellem de to. Der var gæld der skulle betales til Madalina's familie, selvfølgelig, men det er en anden sag. Ingen af hans bekendte fra dengang kom så tæt på at de opdagede det og han fortalte selvfølgelig intet (måske bortset fra at han til Skrifte fortalte om en underlig blodtørst, men det var kun i starten).

11) Åh, tro mig. Han har haft magt før i tiden. Han har været utroligt højt oppe og såmænd også nydt det. Det var sjovt for ham at herske, men... Det gamle ordsporg "der er koldt på toppen", er smerteligt sandt. Det kedede ham at være ensom, det irriterede ham at være jaget. Så han gik fra Über Hersker over Verden, til omstrejferen han er nu. Med jævne mellemrum slog han sig godt ned og herskede lidt igen, men det er kun for sjovs skyld. Han har det meget bedre med at være omstrejfer, end bundet til at herske over de simple mennesker. Der følger jo også et ansvar med. Ellers er man bare en tyran.

12) *tage pause, drikke te og spise kiks* Han var alt, alt for gammel til den slags. Nok ser han ung ud, men han er bundet af gamle værdier og "da han var barn", så havde de ikke "den slags". Computere blev kun brugt til arbejde og hvis de kunne undgås, blev de det.

13) Han elsker det. Luft under vingerne, uendelig kraft! Hver gang han forvandler sig tilbage til sin menneskelige skikkelse, kan han ikke lade være med at føle sig lidt klodset, i forhold til quetzalens ynde i luften.

14) Næh, ikke specielt. Han er musiker, ikke maler. Han fik tegnelære som barn, men var aldrig særlig god til det. Måske overfladiske tegninger af bygninger, kan han klare, men så ikke mere end det. Ikke noget med sjæl og kraft i.

15) Han er 100% højrehåndet xD

16) .... Som det nok er husket, har Tash midlertidigt haft kontrollen over Vlad's krop på et tidspunkt og det medførte så at der kom en piercing i de nedre regioner, som Vlad aldrig har fået fjernet, fordi han opdagede den kunne bruges til noget særligt. Men ellers er han generelt imod piercinger, da han ikke finder dem kønne. Smykker er til kvinder, efter hans mening. Så nej, det har han aldrig gået med.

17) Meget tørt rødvin ^^

18 ) (Jo, det har du!) Kvindelige jomfruer.

19) Det har han sandelig. Siden han blev vampyr, blev hans kontakt til dyr afskåret, men det betyder ikke at han ikke bryder sig om dem eller at han har levet et helt liv uden kæledyr.
Hans første kæledyr var en hund, en transsylvansk støver, eller Erdelyi Kopo. En tre-farvet lille han, med navnet Hau-Hau, eller bare Hau. Den hund blev meget gammel efter de gamle standarder, og også det sidste dyr Vladimir nogensinde havde kontakt med. Han havde også en flot, skimmel hingst, Chesare. Der var sikkert mange flere dyr ved hans barndomshjem, men disse to var de eneste der rigtigt tilhørte ham.

20) *gnave i ungen* Takker. Nu om dage er de røde farver hans favoritter, men før i tiden var det de blå. Symbolik var ikke min hensigt. Der er ingen speciel grund. Blot det om at kunne lide.

21) ....................................................... nej. :roll:

Éliane

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Éliane 14.08.2007 11:51
Hvor jeg dog forguder dine spørgsmål, du kære. Altid opfindsomme, får mig til at tænke mig om en del!


det var da så lidt, eller... 21 spørgsmål er temmelig mange! men jeg vil da komme med nogle flere til dig :twisted:

Før Vladimir blev en vampyr, troede han så på at de eksisterede, eller havde han aldrig hørt om dem. (og derfor hverken troet eller ikke troet på dem)

Hvad med andre mytologiske væsner... enhjørninge, trolde, spøgelser m.f.

bortset fra 'fantasi' væsner (som nævnt for oven) er Vlad så overtroisk på nogen måde? ya know, fredag 13. sorte katte, knuste spejle osv.

(er i tvivl om det er blevet spurgt om før) Har han i sit LAAAANGE (:D) livhavt kontakt til berømtheder?

nu vi er ved berømtheder (hvis du da svarede ja til det foregående spørgsmål!) har Vladimir stået bag nogle af verdenshistoriens attentater? (JFK, John Lennon osv.)

ved han HVEM der gjorde det?

nu til noget mere seriøst!

Når vladdie skal klædes fint på, foretrækker han så slips, butterfly eller noget helt tredje?

Hvorfor går han med stok. Jeg tvivler på at han lider af gangbesvær. er der overhovedet andre grunde end........ 'våben' ?

hvad skete der mere precist med hans far i den omtalte hestevognsulykke?

efter Vlad forlod sit hjem (hvilket han jo tydeligvis gjorde) kom han så nogensinde tilbage til sit barndomshjem?

Er der sandhed i myten om at vampyrer intet spejlbillede har, og er der en grund til at det er sådan?

vampyrmyter, dejligt emne....... hvad med myten om at vampyret ikke kan lide/tåle kors, hvidløg osv osv osv ?

hvad holder en vampyr 'i live' da de jo teknisk set er døde. Hvad forhindrer dem i at rådne?

pause...... du har fortjent det...............................................................

Så vidt jeg husker ved Vlad ikke hvem der gjorde ham til vampyr, men hvor,  hvordan og måske hvorfor skete det?

accepterede han blindt sin skæbne som udød?

hvilke lande har han i tidens løb besøgt? (hvis det er for mange så... skriv bare nogle :P)

hvilke(t) folkeslag er han favorit, og hvilke(t) bryder han sig ikke om. Hvorfor?

nu har vi vist flere gange hørt om hans favoritmusik, men hvilke malere kan han lide?

pause? nej ikke endnu, hav lidt tålmodighed min ven :)

nu et spørgsmål til den "almægtige person, og skaber af Vladimir m.f"...
hvordan fik du idéen til Vladimir og Baxter? blev historien skabt samtidig eller udviklede den sig hen ad vejen?

okay, et spørgsmål mere til dig :P
Hvor har du din viden om vampyrer fra. Der er så mange forskellige historier om vampyrer, og de er ikke alle enige om alle detaljerne.

nu får i jeres pause, begge to, i har sandelig fortjent det!.......................

og med den pause tror jeg at jeg vil slutte af for nu. ciao.
Slettet Karakter

Krystalisianer

Race /

Lokation / Omrejsende

Alder / år

Højde / cm

Slettet Bruger 14.08.2007 21:13
Pyh, *at gøre sig klar*

1) Selvfølgelig hører rumænere da om vampyrer (I blame Bram Stoker, selvom han først kom på banen senere >>), sikkert på grund af sigøjnere eller noget. Folk dernede er en tand overtroiske, men han troede ikke rigtigt på dem, nej. Kom jo trods alt fra en velhavende familie.

2) Spøgelser måske, men ikke noget fuldstændig out there. Så, ikke noget fuldstændig urealistisk som enhjørninger eller Kevin Costner film der ikke stinker.

3) Hmmmmmmmm.... Måske mht. skæbnen eller gud engang i mellem, sådan nogle store ting. Småting som salt over skulderen, bekymrer ham ikke rigtigt.

4) Jeg trooooooor faktisk du har spurgt om noget lignende, men generelt er svaret på dette nej. Jeg kan forestille mig at han har mødt Helen Hunt uden at vide hvem hun er, men måske en supermodel eller to, siden han gik på jagt på dem en hel del, i en periode. Dronningen af England og amerikanske præsidenter, kan han ikke prale af.

5) Selvom han foragtede The Beatles, så nej, intet attentat. Ikke engang Paven >_> og nej, han forfulgte heller ikke Princess Di i døden eller ledte angrebet på Hitlers Bunker. Men hvem ved...? Ubevidst har han måske ødelagt et eller andet vigtigt i verdenshistorien.

6) Vi ved sgu da alle at CIA stod bag JFK mordet, tsk! Endnu et nej, må jeg desværre sige. Disse menneskelige problemer interesserer ham ikke så meget - selvom de interesserer mig en hel del. Jeg er meget konspiratrisk, ser du.

7) Slips, selvfølgelig! Han er da altid fint klædt på, med sine dejlige, vinrøde slipse af ægte silke xD

8 ) Intet gangbesvær. Han nyder bare at have en spadserstok på sig. Det er udelukkende til pynt (+våben), der passer til hans øvrige outfit. Gentlemansagtigt, you know, lidt ligesom i Sting sangen... "A walking cane here at my side... I take it everywhere I walk..."

9) Helt præcist? Heste er mere eller mindre neurotiske væsner. Om morgenen, da Vladislav Constantine var på vej til et forretningsmøde, angående nogle oprørske bønder, tog han selvfølgelig en hestevogn for at nå hurtigt frem. Ja, også da var der lidt morgentrafik, så hestevognen stoppede op, da en anden passerede. En løbsk hund farede mellem alle hestene og nappede den ene af dem (som tilfældigvis trak Vladislavs vogn), hvilket fik hesten til at gå i panik, fordi den havde skyklapper på. Det gjorde at den ikke kunne se sin angriber og styrtede fremad, mens den prøvede at vende hovedet for at få hunden væk. Den anden hest blev også lidt spooked af det, så den prøvede at løbe sin vej, hvilket ikke var så smart når de begge var bundet til vognen, vel? Dette resulterede i at denne ene vogn, styrtede ind i en anden. Der blev væltet, der blev knust og Vladislav Constantine døde som følge af en hjerneblødning. Bare rolig, hestene kom ikke til skade.

10) Ja, et par gange. Han ejede det stadig under forskellige navne, men efter en ordentlig omgang industrialisering, var Suceava ikke hvad det havde været, så det gjorde den gamle vampse ked af at besøge stedet.

11) Jeg synes lige dén myte er noget pjat. Selv metafysiske grunde er ikke forklarlige nok til mig: Hvis en vampyr mangler en sjæl eller whatever, burde noget så simpelt som et spejl, der blot reflekterer sin overflade, ikke være i stand til at opdage det. Den viser kun kroppen. Ellers burde stearinlys og blyanter teknisk set HAVE sjæle? Det hænger ikke sammen i mit hoved, er jeg bange for.

12) Det med hvidløg har jeg accepteret af komiske grunde og det er udelukkende dét. Fordi Vladimir aldrig bliver ramt af sygdomme, synes jeg det kunne være sjovt at gøre ham til en hvidløgsallergiker.
Jeg synes det er interessant at Stephen King, f.eks., går ind for at 'hellige' ting kun virker, fordi folk tror så inderligt på dem. Korset har ingen effekt på en vampse, medmindre den der bruger det, blindt tror på det kan. Det samme gælder vist sølv for varulve. Jeg synes i hvert fald det er en kløgtig måde at dreje tingene på.

13) Det er en forbandelse hvor kun sindet lever. Forrådnelsesprocessen kan ikke finde sted, siden ingen forrådnelsesbakterier har adgang til sådan et forbandet lig. Der findes vist mere komplicerede forklaringer, men dem.. har jeg vist.. skrevet et eller andet sted.. hmm..

14) Han gik en sædvanlig aftenstur, sammen med hund og hest. Han trak hesten ved sin side, mens hunden traskede rundt. Det var ved en sti på hans grund, i Suceava. Denne gang blev han bare angrebet af en vampyr, der fik hesten til at styrte omkuld og falde ned over Vlad (han brækkede heldigvis ikke noget). Selvom Vlad trak pistoler frem og hunden angreb, gjorde det jo ikke meget nytte. Han blev omskabt af en pjattet omstrejfer, der synes det kunne være sjovt, måske fordi Vladimir var ret kendt i området. (som bekendt, er 'Vlad' navnet på Vlad Tepes, bedre kendt som Dracula - så det hele er lidt af én stor, ondsindet joke)

15) Det tog ham et meget frygteligt og ensomt år at acceptere sin skæbne som udød.

16) Hmmm... USA USA USA ! *chant* øhm. De fleste Østeuropæiske lande, men.. Han boede også i England i et pænt stykke tid. Kort sagt har han besøgt de fleste lande, måske endda også Danmark, selvom det nok var på en gennemrejse (det er så småt at han har lidt svært med at finde det på landkortet).

17) _ _" ihh guuuuder, det er jo let at svare på. Han bryder sig simpelthen ikke om nogen. Så er det sagt. Ikke fordi JEG har noget imod racer og religioner, men det har HAN. Han kan finde fejl ved alle folkeslag, så han har ikke rigtig nogle favoritter, selvom nogle er meget venlige. For ham, er de bare... Mennesker. (Han er dog specielt imod tyrkere, hvilket er noget han har fået ind gennem modermælken. Læs lidt historie, så ser du Rumænien har haft et par fejder hist og her)

18) Han er glad for Leonardo da Vinci, hvilket måske er én af de eneste ting han og jeg har tilfælles. Selvom jeg har en tendens til at gå over til mere skumle og uhyggelige malere, er Vlad mere til Renæssance-genren.

19)*suk* mig ha' pause... Mener du forholdet mellem dem eller bare dét at have skabt dem? Altså, Dracula af Bram Stoker og et RPG ved navn Vampire: The Masquerade, var min inspiration til Vladimir. Interview with the Vampire af Anne Rice var min endelige motivation, siden hun anses for at være Moder til den "følelsesmæssige" vampyr, og jeg syntes især om figuren Lestat, som egentlig var sofistikeret men småskør. Baxter Crawford er manifestation af min fascination af England, så jeg synes det kunne være lidt morsomt at se en rigtig godt gammeldags (VIRKELIG gammeldags) muggen, manipulerende englænder som Vladimirs mester. Han er, som jeg forestiller mig det, den kolde, tavse type fra animéer, som pludselig er blevet voksen og ikke er kommet af med sin surhed. Blot mere ondskabsfuld. Da jeg begyndte på Vladimirs historie, var der meget lidt i den, men ja, den udviklede sig hen ad vejen. Al den info er kommet stille og roligt, og jeg er i øjeblikket i færd med at samle det hele sammen, i kronologisk rækkefølge, så KL'erne en skønne dag kan få hele historien at vide. Min oprindelige idé var jo at få en kliché vampyr til at fungere, få fortalt hans faktisk ret unikke historie og personligt spørge ham om hvorfor det hele er således. (I STILL blame Bram Stoker, crazy Irish billygoat...)

20) Jeg har set dokumentarer, set film, læst noveller & mytologi, brugt White Wolf og en side ved navn Vital, til at samle alt sammen. Det kræver selvfølgelig en vis interesse og jeg synes vampyrer er fascinerende som pokker. Der er forskellige myter og legender, men som jeg ser det, er der ikke rigtigt noget man kan blive 'enig' om. Det er et mytologisk uhyre der er blevet opfattet forskelligt gennem tiderne (dog er der visse ting som f.eks. gravide vampyrer, der pisser mig fuldstændig af, når jeg tager de biologiske briller på). Som 'forfatter' har jeg bare min egen udgave af vampyren, med de myter som jeg finder mest tiltrækkende. Ingen siger det er 'rigtigt' - alle myter er da lige spændende! :D

*tage pause*

Éliane

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Éliane 17.08.2007 16:46
okay, ikke en lang liste denne gang, bare et enkelt spørgsmål (som jeg IGEN ikke er sikker på om jeg har spurgt om før :D)

Lider lille stakkels Vladimir af nogen fobi? og hvilken/hvilke, og hvis svaret er nej her... SÅ FORLANGER JEG AT DU GIVER HAM EN FOBI A.S.A.P. !!!!!! nej faktisk før... giv ham en NU!

på forhånd tak :P

okay endnu et spørgsmål: hvilken slags planter/blomster whatever kan han lide, og er der nogen speciel grund?


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0