Beau

Beau

Te Connoisseur og handler med euforiserende stoffer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Tatti 28.01.2023 10:07
 Mellem de to var det klart Cole som var mere vant til at begå sig i finere kredse. Hans ven forekom Beau som en der havde kommet vidt omkring i hans erhverv, og mødt mange forskellige folk der kunne regnes for at være fra det adelige folk. Det var trods alt dem der havde råd til at købe de klæder.. som blev lavet i den butik Cole arbejdede i. Det eneste Beau så til af adelige folk.. var når de kom ned til det lidt mere barske miljø, for at købe ting, der var det modsatte af lovlige. 

 Beau så sin ven an, og han kunne se det lille håb spire i hans øjne, selvom han prøvede ikke at lade det vise. Det kunne Beau ikke lade være med at trække svagt på smilebåndet af, inden han tog en tår af sin te. 

 "Ska' jeg så have sådan en.." han lavede en gestus med hånden foran sin hals, "Sådan noget.. der puffer ved halsen, som ligner en foldet serviet?" Spurgte han og hentydede til en kravat krave. Han anede ikke hvad det hed. 

 De dybe øjne betragtede Cole, og man kunne se et snert af beklagelse bag hans ellers afslappede ydre. Han satte begge albuer på disken, og lænede sig mere frem så noget af ansigtet blev gemt i sin underarm, men han kunne stadig skimte op på Cole. Hvad end vennen foran ham fandt til ham, så ville han tage det på selvfølgelig.. men de behøvede ikke at overdrive det.

 "Jeg tror ikk' engang jeg ejer en skjorte." Sagde han, og skævede ud mod lageret med et lille brum.
Beau Bayron | 24 år | Te-connoisseur og drug dealer | Menneske

"I am human, and I will let you down - I think it's funny that we say that, when things don't seem to go our way."


Cole

Cole

Medejer af Skæbnens Tråde

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 172 cm

Helli 28.01.2023 10:33
Det var alligevel nok til at få Cole til at grine, da Beau nævnte kravetkraven. Det ville se helt fjollet ud på Beaus mere barske udseende og han rystede på hovedet. Det var rart hvor nemt det var at begynde at grine omkring Beau. Det var nok også en del af hvad der gjorde det så nemt at være omkring den anden mand.

"Det er slet ikke så fint igen deroppe," sagde Cole, som han tænkte tilbage på sidste gang han havde været til bal. Nej, det var nok primært ham selv der skulle gøre meget ud af det, selvom Beau klart ikke kunne møde op i hvad han havde. "Det er trods alt for hele befolkningen." Han var i hvert fald også sikker på at han var stødt på en prostitueret eller to til ballet deroppe med de tilnærmelser der var kommet, men han kunne selvfølgelig ikke helt bekræfte det.
"Hvis du kommer forbi en af dagene oppe i butikken, så kan vi lige se hvad vi har som kan passe dig," tilbød han. Selvom Beau nok næppede ønskede at gå op til det øvre bydistrikt på dette. Cole var heller ikke sikker på at Beau nogensinde havde set ham i hans funktion i butikken, hvilket var lidt akavet. Der opførte han sig rods alt væsentlig mere underdanig, hvor han hernede godt kunne skubbe lidt imod, hvis der var noget. 

Beau

Beau

Te Connoisseur og handler med euforiserende stoffer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Tatti 29.01.2023 00:54
 Latteren fra Cole bredte sig i thehandlen som en velkommen varme, og det fik også Beau til at trække muntert i mundvigen. Det var rart se når Cole endelig grinte, for knægten overfor ham, havde altid en lettere seriøs mine over sig. 

 Med et lille brum lænede han sig væk fra disken og tilbage i stolen. "Hmm.." han overvejede Coles ord med et lille hævet bryn. Men det var stadig et bal.. så der vel en hvis forventning til at man skulle gøre mere ud af sig selv end normalt. 
 "Okay, knægt. Hvis du sir det." Han rystede lidt på hovedet, i vantro over at han nu alligevel gik med til at tage med ham derop.

 Beau tappede lyttende på bordet med sine fingre imens Cole foreslog at han kunne komme til hans butik. Det var ikke et sted han var kommet i før - for.. det var ikke rigtig hans scene. Selvfølgelig var han interesseret i at se hvor hans ven arbejdede, men han ville nok mest af alt føle sig malplaceret, omringet af alt det fine stof og klæder. 

 "Jo." Svarede han med et enkelt nik, og betragtede Cole overfor sig - det lod til at have hjulpet på den andens humør. "Hvad tar du på?" Spurgte han med et afslappet smil, og sendte ham øjne der gnitrede nysgerrigt. Cole var langt finere klædt end ham selv jo. 
Beau Bayron | 24 år | Te-connoisseur og drug dealer | Menneske

"I am human, and I will let you down - I think it's funny that we say that, when things don't seem to go our way."


Cole

Cole

Medejer af Skæbnens Tråde

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 172 cm

Helli 01.02.2023 19:51
Det fik endelig Cole til at give slip på sin kop, for at køre en hånd igennem det meget kortklippede askefarvet hår. Han ville nok helt ærligt tage noget lidt mindre fint på, hvis han skulle følges med Beau. I forvejen havde han det ikke forfærdeligt godt i fint tøj, selvom det var blevet normen, især nu når han helst skulle ligne en der vidste hvad han lavede.

”Nok ikke noget der alt for langt fra det her,” indrømmede han og kiggede lidt ned af det sorte simple tøj. Okay, måske nogle lidt flere farver, og lidt mere voldsomt brodering. Det kunne han nok ikke slippe udenom. ”Tro det eller lad vær, men jeg ville foretrække at gå klædt som dig til hverdag i forvejen, så jeg har ikke behov for at… tage noget mere prægende på.” Et lille skævt viste sig på elementalens læber, og han tog endelig sin hånd tilbage ned for at lukke sig omkring det efterhånde kolde tekrus. Hans accent plejede typisk at indikerer alligevel at han ikke var fra byen eller fra fine steder, men de fleste havde nok en forventning om at Cole ønskede at være som han var nu, men det var ikke altid sandheden. Det var bare hvor tingene havde båret ham hen, og nogle gange kunne han godt mærke at han higede efter mere simple tider, men han havde også et brændende ønske om at betale tilbage til de folk der tog ham ind da han intet sted havde at tage hen. 

Beau

Beau

Te Connoisseur og handler med euforiserende stoffer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Tatti 03.02.2023 15:17
 Som Cole påpegede sin egen påklædning, og at det nok ikke lå ret langt fra hvad han ville iklæde sig til ballet, fulgte Beau ham med blikket og lod det glide ned over det simple, men fornemme tøj. "Hm." Han gjorde et kort nik - stadig langt finere end hvad han selv kunne finde på at gå klædt i - eller.. havde han pengene, ville han så? Måske ikke. Hvem ved. 

 Det næste som der undslap hans vens læber gjorde ham kende overrasket. Hans ene øjenbryn hævede sig, og han lagde hovedet på skrå - tænksomt. "Virkelig?" han trak skævt på smilebåndet, "Jeg ville gern' se dig i mit tøj." lo han dæmpet, og overvejede tanken. Han havde kun set Cole i den lidt mere fornemme påklædning, at han havde svært ved at forestille sig ham i sin egen stil. 

 Han bundede resten af sin kop, og skubbede sig ud fra disken for at ligge den hen i vasken - han spurgte ikke om han skulle tage Coles med, for han kunne se den stadig var halvt fyldt. Han vendte sig roligt, lænede sin vægt støttende op ad den lille vask, og så ned på sin ven som han sad, og Beau stod oprejst. "Hvornår passer det dig bedst at jeg kommer forbi?" 
Beau Bayron | 24 år | Te-connoisseur og drug dealer | Menneske

"I am human, and I will let you down - I think it's funny that we say that, when things don't seem to go our way."


Cole

Cole

Medejer af Skæbnens Tråde

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 172 cm

Helli 03.02.2023 16:11
Cole kunne heller ikke helt stoppe et afdæmpet grin. "Så skal det i hvert fald ikke være når Dag kan se mig," indrømmede han. Han var ikke sikker på at han ville komme i problemer med hende mere end at hun bare ville kigge lidt skuffet på ham. Han vidste godt at hun havde hjulpet med at sætte ham i en position der var langt højere end hvad han var blevet født til. Hvis han da var blevet født. En tanke han slog ud af hovedet. Hans ophav var ikke værd at tænke på.

Det føltes lidt som en hentydning da Beau satte sin kop væk, og Cole kiggede ned på den småkolde te. Ah. Det var rigtigt, den burde drikkes, selvom det ville have været bedre hvis den stadig var varm, men så kunne han havde drukket den hurtigere.
"Hmm... jeg har færrest kunder om aftenen, hvis det kan passe? Ellers ved middagstid. Så bare kom forbi en af dagene" Det var kun de desperate der var forbi sent, og de fleste af de fine folk kunne godt lide deres lange frokoster trods alt. Det gjaldt vel om at Beau kom forbi så der var færrest mulige der ville se ham. Han passede ikke ligefrem ind i klientellet, så det ville helt klart få nogle til at kigge.

Han tog fat i koppen med te og tog en sidste lang tår af den, og for nook hverken første eller sidste gang, så ville han ønske han kunne have varmet det diskret op, men det krævede noget øvelse han var lidt mere bange for at forsøge sig med.
Han satte kruset ned igen. 

Beau

Beau

Te Connoisseur og handler med euforiserende stoffer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 24 år

Højde / 173 cm

Tatti 05.02.2023 23:51
 "Vi ka' jo gøre det her." sagde han med et smil der spillede om læberne. Det mest oplagte var vel at prøve Beaus tøj i thehandlen. Der ville denne Dag i hvert fald ikke overvære synet. Beau havde heller aldrig mødt denne kvinde som skulle være.. Coles overordnede hvis han huskede rigtig. De arbejdede i hvert fald i samme forretning. 

 Beau lagde hovedet overvejende til den ene side, så hans øre næsten strejfede skulderen. "Aftenen, er nok bedst." For så skulle han ikke gå midt på dagen hvor der muligvis kunne komme kunder. "Efter lukketid, eventuelt." nikkede han lidt som hvis det alle tiders plan. "Et bal..huh." sukkede han for sig selv lidt efter. Han skulle lige vænne sig til tanken. Det skulle nok blive interessant. Beau havde det med at tilpasse sig de fleste steder, så mon ikke det nok skulle gå. Især med Cole ved sin side. 

 Det sidste af Coles the blev hurtigt bundet, og han sendte den anden et skævt smil. "Ska' jeg lave en ny kop til dig? Var den ikk' blevet kold?" han gjorde et kort nik i retningen af koppen som Cole havde i hænderne. Det var ikke til besvær, så det kunne han sagtens. Med rolige skridt kom han hen til disken igen, og lænede sig hen over for at skæve ned i koppen. Den var tom. Nænsomt tog han fat om koppen for at rydde den væk, men strejfede kort den andens fingre med sine egne. 
Beau Bayron | 24 år | Te-connoisseur og drug dealer | Menneske

"I am human, and I will let you down - I think it's funny that we say that, when things don't seem to go our way."


Cole

Cole

Medejer af Skæbnens Tråde

Sand Neutral

Race / Elemental

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 172 cm

Helli 06.03.2023 21:01
Det var svært for Cole ikke at smile lidt mere af den kommentar, for jo, Beau havde ganske ret i det. Det ville være nemmere at gøre det her, men alligevel kunne Cole ikke helt stoppe sig selv fra at kigge sig over skulderen mod døren ind til tehandlen. Det var ikke fordi de havde meget privatliv heromkring, og det var ikke fordi Beaus private del nødvendigvis var så stor heller.

”Du kommer bare og banker på. Jeg er sikker på at jeg nok alligevel er der,” indrømmede Cole. Han ville nok få lov til at bruge et par sene aftener der alligevel. Lyset var bedre der, og nogle gange var det meget rat for både ham og Dag at have deres tid alene. Cole havde i hvert fald behov for den.
Han kunne dog heller ikke lade vær med at smile lidt af tanken om Beau til et bal og i pænt tøj. Han var ikke sikker på hvor sært det ville se ud, eller om det bare var… overraskende pænt på ham. Cole kunne i hvert fald godt se for sig at det kunne være pænt.

Men han blev da revet ud af sine tanker, som han endnu engang hørte Beau, denne gang for at spørge om Cole ville have te, og lige som han kiggede op mærkede han de kolde følelse af Beaus fingre mod sine egne. Alt var køligt for den ellers varme ild elemental.
Et lille træk i mundvigen der indikerede et bredere smil, og øjnene der udviste en vis form for varme. ”Jeg tror godt jeg kan nå endnu en kop,” indrømmede han. Han kunne nok godt bruge undskyldningen for at være her bare en lille smule længere inden han skulle videre. 

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3