Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 18.12.2023 15:48
Jeg har lavet små nissehuer, som kan sættes på hjørnet af skærme, til alle på praktikken. En af mine kollegaer har taget huen med hjem og nu tror hans datter at den tilhøre nissen, som bor hos dem. Derfor har jeg lavet nissens sko og vanter også, som min kollega får i morgen og kan give til sin datter xD


Vuze

Vuze

1612
posts
10
karakterer

Vuze 24.01.2024 20:13
Nogle gange så handler det om livets små glæder. Sidder sammen med manden og laver dumme jokes, hvor vi kommer på "anarkiwi" som, selvfølgelig, er en anarkist kiwi. Nu er jeg ikke verdens bedste til at tegne ud fra fri fantasi, men så er det jo godt vi har AI, som kan lave sådan nogle underlige ting! Og selvfølgelig skal i se resultatet. Det her billede gjorde hele min aften utroligt meget bedre x)

Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 16.02.2024 21:34
Synes lige jeg ville dele min pixel art af Jason Voorhees :D
Er lidt stolt af den <3


Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 22.03.2024 12:18
Jeg har været på teambuilding tur med arbejdet til Ree Park Safari i Jylland!
Det var en mega grænseoverskridende, lang og udmattende tur, men hold da op, hvor har jeg oplevet meget!
Jeg har selvfølgelig en masse billeder og videoer, så ville da lige smide et par stykker af billederne op her :D




Det sidste er et billede af de hytter vi boede i, taget ude fra Savannen, hvor vi kørte rundt i Land Rover blandt dyrene <3
Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 15.04.2024 09:19
Efter en alt for lang sag mellem min bilforhandler og mig (som har haft FDM i ryggen), har jeg endelig fået fikset min bil på forhandlers regning, og hentet den hjem!!! Det har godt nok været udmattende at skulle kæmpe den sag, og ville aldrig kunne have gjort det uden hjælp fra FDM, men er så stolt over, at jeg ikke bukkede under en eneste gang og holdt fast i min ret!
Se lige den lækre skønhed <3


Som sidenote:
Jeg har lavet en lille bitte mini stjerne på kontoret, og derfor har min kollega nu taget et lille mini stjerne kit med til mig, som hun tilfældigvis havde liggende 8D <3
Muri

Muri

King of Lummer

8586
posts
16
karakterer

Muri 25.04.2024 10:54
Selvom jeg efterhånden har lavet min helt egen side i det her emne, så bliver jeg simpelthen nødt til at dele det her med jer :O
Hvem bliver ikke glad af at se hvor lille bitte en stjerne, jeg har foldet?! XD

Hurtigsvar Besvar 7 7


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Charmander , Helli , Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 20