Deprecated: Optional parameter $hashtag declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 422

Deprecated: Optional parameter $users declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 422

Deprecated: Optional parameter $user1 declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 422

Deprecated: Optional parameter $user2 declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 422

Deprecated: Optional parameter $hashtag declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 453

Deprecated: Optional parameter $users declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 453

Deprecated: Optional parameter $user1 declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 453

Deprecated: Optional parameter $user2 declared before required parameter $nominatedOnly is implicitly treated as a required parameter in /home/krystall/public_html/dataaccess/DBTopic.php on line 453
Krystallandet - Online Rollespil

Dybt inde i den mørke, tågede og uhyggelige gyde (4)

Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 20:15
Murizz kommer langsomt gående, med blikket vendt mod jorden. Han har den ødelagte bluse i hånden, og nogle alt for store bukser på, der bliver holdt oppe af et hvidt bælte. Eftersom hans bluse er gået rimelig meget i stykker, render han rundt i bar overkrop.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 20:17
Felix sidder i skreder stilling på jorden lidt væk fra Murizz, han har set han for længe siden men han gider ikke helt snakke med han efter deres sidste møde.
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 20:24
Han stopper op, da han ikke står specielt langt fra Felix, dog har han ikke set ham. Han ser kort rundt, og først efter lidt tid får han øje på Felix. Han holder blikket på ham i noget tid, men vender så blikket mod jorden og lægger armene over kors.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 20:30
han sukker irriteret "du så mig svækling" siger han roligt og rejser sig, og ser bare på Murizz, "du er sku også alle de steder jeg kommer"
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 20:38
Han bider sig let i læben, og smiler skævt.
"Hvor skulle jeg vide fra, at du sad der?" spørger han kort. Han sætter sig ned på knæ og ligger blusen på jorden ved siden af sig.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 20:40
"hold kæft" mumler han og sukker irriteret
"nårh, du vil sikkert gerne have jeg går.. såeh.. farveller" siger han og går væk fra Murizz
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 20:44
Han rejser sig op og løber hen bag Felix, hvorefter han lægger armene om ham. Blusen har han ladet ligge på jorden.
"Nej! Du må ikke gå..," siger han kort. Han tager forsigtigt fat i hans bluse, på maven af ham.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 20:50
"han går lidt vidsre med Murizz hengende om sig, men standser så "og hvorfor filen må jeg nu ikk det" siger han med et svagt grin "pff. jeg må ikke gå" gentager han lavt
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 20:54
Han holder kun et bedre greb om Felix, men løsner det en smule, da han stopper med at gå.
"Fordi ... Jeg vil ikke være alene.. ," siger han lavt.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 20:55
"bange buks" siger han bare og går igen , han sukker og gaber så lige bag efter.
"hold kæft jeg er træt"
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 10.11.2008 21:01
Han slipper hurtigt Felix, og falder ned på knæ.
"Hvorfor kan du ikke lide mig?" spørger han lavt. Han ser på Felix, og rejser sig så op igen.
Kort efter rejser han sig op, vender ryggen til Felix og løber hurtigt derfra, uden blusen.

//Out.

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt

Felix Eclipse

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 187 cm

DistortedDiva 10.11.2008 21:05
"det er dig der ikke kan lide mig" siger han ligeglad.. "mærkelig unge" mumler han og forsvinder selv

//out
Mørketskriger!
Slå først, så har i noget at skændes om


0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3