Selv i den kaotiske verden, Mørkets Lord ønskede at skabe, hvor der kun var plads til de stærkeste, mente Asha, at der måtte være en form for orden. Mest af alt ønskede hun selv en verden, hvor der var plads til hende og hendes klanfæller: orkernes krigeriske natur og menneskene gik sjældent spænd med hinanden, og Asha havde oplevedet rigeligt af menneskeracens had til hendes orkblod.
Derfor rynkede hun også brynene en smule, som manden over for hendes tonefald nærmest lød en smule spottende, da han begyndte at snakke om retfærdighed. Hun havde sin egen form for retfærdighed, men denne mand lod til at holde af kaos mere end noget andet.
"Så du hører altså til blandt Mørkets styrker." Sagde hun skarpt, da han begyndte at snakke om at have spurgt rundt omkring i hæren. Hun kendte endnu ikke mange af hærens medlemmer, og især mange af menneskene forekom hende ganske ens af udseende.
"De fleste ved tilgengæld hvem Mok'garu-klanen er." Svarede hun igen. Hendes ork-klan, som for kun omkring et år siden havde sluttet sig til mørket havde tiltrukket sig meget opmærksomhed i hæren, som orker nu engang ofte gjorde blandt andre racer.
Asha havde ikke så meget imod, at folk endnu ikke kendte så meget til hende - der ville blive tid nok til at skabe et navn for sig selv, og hun ville hellere være kendt for sine handlinger, end for sin grønne hud.
Hun løftede øjenbrynet af hans udfordring - ikke om hun havde tænkt sig at krybe for en mand som ham, bare for at han skulle fortælle hende mere. Nysgerrigheden efter at finde ud af, hvor han havde sine oplysninger fra brændte imidlertid stadig i hende, og hun var ikke langt fra at gribe sin økse for at få ham til at spytte ud.
I stedet greb hun dog sit mjødkrus og tog en dyb slurk af det, før hendes lilla øjne igen hvilede på manden.
"Jeg plejer ikke ligefrem at spørge pænt." Svarede hun. Mjødkruset blev igen stillet på bordpladen foran hende, og hun placerede albuerne på bordet, som hun lænede sig en smule fremad:
"Jeg ved imidlertid også bedre, end at skabe ballade her midt i Hovedstaden, så det kan jo være, at jeg finder lidt venlighedfrem." Et lille glimt at munterhed kunne ses i hendes øjne - selvom hun fandt manden utroligt irriterende, kunne hun egentlig godt lide hans attitude. Han lod til at hvile i sig selv.
Asha Drakkari // Halvork // Mørkets Ridder