KraveKage 10.11.2015 20:29
Ra smilede tilfreds til hende, han havde givet tid til at tænke over hans forslag og ærligt kunne han ikke blive her hele dagen, så om hun ville det eller aj så ville han have et ordentlig svar snart, da hun nævnede om han virkelig troet at folket vil følge ham, smilte han til hende
" hvorfor tror du at du stadigvæk er i live deres højlighed "
han vidste godt at mennesker nok aldrig vil følge ham, men det var der hun kom ind i billede hun havde en vigtig indflydelse på alt ting omkring menneskerne og han vidste de vil følge hende,
" ser du jeg behøver ikke at have din menneske race til at følge mig, jeg har en hel hær der vil gøre det, så hvis du lader mig få tronen så kan du være menneskernes budbringer, og hvilket gør du for lov at leve, ellers så må jeg dræbe din race også og udslette dem fra dette land " Ra håber på for hendes egen skyld at hun tog ham seriøst, for hvorfor skulle han nærmest give en hende nogle valg, en hver anden vil bare dræbe hende på stedet hvis de fik chancen.
da hun snakkede om hendes liv, nikkede han
" men så kan jeg vel ligeså godt tag deres liv nu selvom jeg nu ikke rigtig havde tænkt mig det, for dit land vil som sagt blive mit for mund ikke Mørkets lord takker ja til mit tilbud, for at i sidste ende røv rend mig, hvilke jeg på en måde regner med han vil gøre så mund ikke du virkelig burde tænke dig om før de snakker, der højlighed " sagde han rolig og i kontrol.
Han vidste godt man ikke vil kunne knække dronningen eller true hende på nogen måde, men han vidste at hun blot skulle have et ultimatum, der gjord hun var nød til at vælge.
" men jeg vil give dig en chance for at bestemme dig over mit seriøse tilbud, du har 24 timer til at vælge 1. takker du nej vil det være din undergang. og 2. takker du ja ser jeg du møder op på min klans tilholdssted, som er i de kolde bjerge godt gemt væk og ser gerne du er alene hvis det er det de beslutter, for at finde stedet tag dette kort hvis du vil " sagde han bestemt
" og husk ser jeg andre ind dig dør de " sagde han roligt men sådan hun vidste han mente det, det var ikke fordi han regnede med hun tog imod hans tilbud, men han håbede for hendes skyld.
Ra gik hen og lagde et kort på en af de mange bænke som var i templet
" og de kan altid besøge mig hvis de vil sludre, selvom det vil være uvant fra din side, men husk at tænkt på hvad der er bedst for dit land også selvom det ikke er for næsen af dig " sagde han og vende ryggen til hende for at gå, lige inden han forsvandt vende han sig om imod hende
" 24 timer "