Aethelwulf Timber
Jæger, Buebygger, Smed, Lejesoldat (Ikke samtidigt, men alt efter hvad folk har brug for ham til)
Kaotisk Neutral
Race / Varulv
Søger De nogen til at lave en bue, smede noget, eller anden hårdt fysisk arbejde stiller jeg mig til rådighed, er at finde på det Halve Svin, jeg vil ikke være svær at finde, høj arret kraftig mand, alene på kroen.
Han havde set det blive gjort af andre, og tænkte at det vel var den eneste mulighed han havde tilbage for at få de penge. Hans håb var blot at ingen ville tage det som at han ville gå ind som lejesoldat igen, ikke fordi han ikke ville gøre det, men fordi han helst ville undgå det.
På kroen var der varmt og den store mand sad ved et bord alene, med et krus i hånden. Han havde en smule sved på panden som han tørrede væk med bagsiden af hånden hurtigt, og kiggede sig omkring igen. Han sukkede tungt og opgivende som han kiggede ned i kruset igen, tog en stor og lang slurk, før han kiggede op igen. Rankede sig selv op og kiggede sig omkring igen, i håbet om at se nogen der var der for at snakke med ham. Han havde brug for pengene. Ikke så meget til ham selv men mere fordi han skulle helst give nogle af dem til hans mor så hun kunne leve et bedre liv.
Han tømte kruset som han begyndte at rode sin pung igennem for at finde de sidste penge frem for at betal et krus mere som han kunne mærke at han faktisk manglede hele pungen. Han blev vred med det samme, og han rejste sig op hurtigt og tørrede sin pande endnu engang. Han slog i bordet og med en dyb steme kaldte han ud for at finde ud af hvem det kunne være der havde taget hans pung.
"Hvem har stjålet fra mig!"
Han vidste dog lige så godt som den næste at hvis nogen havde stjålet fra ham, ville personen nok ikke komme krybene frem og fortælle det, men han var vred og i hans vrede satsede han lidt på at vedkommende var bange for ham, og derved ville træde frem.