Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Jæger, Buebygger, Smed, Lejesoldat (Ikke samtidigt, men alt efter hvad folk har brug for ham til)

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 21.02.2015 02:16
TImber havde brugt det meste af dagen på at få sat nogle sedler op flere af de velbefærdigede steder i byen. Det var blevet sværere og sværere at finde arbejde, og han havde nu set sig nødsaget til at tage ind til byen for at søge arbejde, sedlerne han havde hængt op var korte og lige til hvad det handlede om:

Søger De nogen til at lave en bue, smede noget, eller anden hårdt fysisk arbejde stiller jeg mig til rådighed, er at finde på det Halve Svin, jeg vil ikke være svær at finde, høj arret kraftig mand, alene på kroen.

Han havde set det blive gjort af andre, og tænkte at det vel var den eneste mulighed han havde tilbage for at få de penge. Hans håb var blot at ingen ville tage det som at han ville gå ind som lejesoldat igen, ikke fordi han ikke ville gøre det, men fordi han helst ville undgå det.
På kroen var der varmt og den store mand sad ved et bord alene, med et krus i hånden. Han havde en smule sved på panden som han tørrede væk med bagsiden af hånden hurtigt, og kiggede sig omkring igen. Han sukkede tungt og opgivende som han kiggede ned i kruset igen, tog en stor og lang slurk, før han kiggede op igen. Rankede sig selv op og kiggede sig omkring igen, i håbet om at se nogen der var der for at snakke med ham. Han havde brug for pengene. Ikke så meget til ham selv men mere fordi han skulle helst give nogle af dem til hans mor så hun kunne leve et bedre liv.

Han tømte kruset som han begyndte at rode sin pung igennem for at finde de sidste penge frem for at betal et krus mere som han kunne mærke at han faktisk manglede hele pungen. Han blev vred med det samme, og han rejste sig op hurtigt og tørrede sin pande endnu engang. Han slog i bordet og med en dyb steme kaldte han ud for at finde ud af hvem det kunne være der havde taget hans pung.

"Hvem har stjålet fra mig!"

Han vidste dog lige så godt som den næste at hvis nogen havde stjålet fra ham, ville personen nok ikke komme krybene frem og fortælle det, men han var vred og i hans vrede satsede han lidt på at vedkommende var bange for ham, og derved ville træde frem.
Percival Teallach

Percival Teallach

Professor i Krystallære og Alkymi

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 21.02.2015 15:16
"...ville ikke fungere. Gennemstrømningen af lyset ville blive brudt i de forkerte vinkler hvis krystallernes struktur var blot den mindste smule ude af fase og alle ved det er så godt som umuligt at finde perfekte krystaller til en overkommenlig pris i disse tider. Selv bjregkrystal der ellers kan være en glimrende stedfortræder for..." En ældre - for ikke at sige gammel - herre i gråt kom mumlende med sig selv ned af trappen. Hans hår var sølvhvidt, hans kåbe stålgrå som stellet om glasset i hans monogel dog kantet og forret med sort. Hans benklæder var sorte, som hans støvler også var det. Solide støvler til at rejse i og noget afvigende fra resten.

Som han gik ned af trappen fra førstesalen i 'Det Halve Svin' fortsatte han med at diskutere med sig selv og understrege sine ord såvel for som imod egne forslag med de elegant talende hænder. Percival Teallach var tydeligvis ikke stamgæst på stedet, men en af de mange tilrejsende. Han var ankommet dagen før og sent, for selskabet han havde fulgtes til byen med var blevet forsinket flere gange på vejen af sne og overfald. Det første en del mere end det sidste da disse hurtigt fortrød.

Teallach så op som han satte de anden fod for foden af trappen og lod halvt blikket glide rundt. halvt fordi det nogenlunde var så meget fokus han lod til at lægge i bevægelse, mens hans mumlen hørte op, da den ene side vandt diskussionen. Så fandt hans blik et ledigt bord, hans fødder af sig selv tog ham ned mod. Det førte ham forbi adskillelige andre og nogen af dem endda besatte. Det ene af en bemærkelsesværdig stor mand, der i det samme rejste sig op og brølede ud over forsamlingen. Det fik den lille ældre herre til at stoppe op foran ham og se en smule forundret på ham. "En tyv ville være den mest logiske formodning, ville De ikke mene det?" Han virkede fuldstændig upåvirket af den andens størrelse og vrede. Også som han trissede videre til bordet lige ved siden af. "Var det noget vigtigt, der forsvandt?"
Menneske - 67 år - Alkymist
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Jæger, Buebygger, Smed, Lejesoldat (Ikke samtidigt, men alt efter hvad folk har brug for ham til)

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 21.02.2015 15:43
Han blev en smule overrasket over den ældre herres ord til ham, nok mest fordi at han fandt mandens ord tåbelige. Fordi selvfølgelig var det en tyv, han var jo ikke ligefrem hverken dum eller klodset nok til at tabe den ved et uheld. Han talte derfor med en lidt roligere stemme men dog stadig højt til den ældre herre.

"Ja selvfølgelig er det en tyv! Eller du tror måske at jeg ikke kan holde styr på mine egne ejendele?"

Det irriterede ham også at manden virkede så ligeglad med ham, hvilket fik ham til at knytte næverne for at holde hans vredesudbryd bare en smule under kontrol. Han begyndte at trække vejret i lange dybe tag i et forsøg på at komme ned på jorden igen. Han fik sig selv en smule ned på jorden, og han rystede så bare på hovedet af den ældre herres andet spørgsmål.

"Nej det er lige meget der var sikker alligevel kun krystaller nok til et krus mere... Nu er det bare det vigtigere at nogen har brug for arbejdskraft."

Imens han snakkede med manden, kørte han en hånd igennem hans hår næsten opgivende, og kiggede stadig strengt på flere af de andre i kroen da han ikke solede på nogen af dem overhovedet, han var sikker på at en eller anden havde stjålet fra ham. Da der var en yngre kvinde eller spinkel mand der var på vej ud af kroen, rejste han sig op og pegede på personen og udbrød så.

"Tyv! Kom tilbage lige nu!"

Han rejste sig op så hurtigt han kunne og satte i løb mod døren, men selvfølgelig da han kom udenfor så han ikke tyven nogensteder overhovedet. Det var da også bare typisk! Han slog til dørkarmen, dog ikke noget der efterlod nogen form for skade, mere for at undertrykke hans egen vrede.
Adrien Trent

Adrien Trent

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 185 cm

Lorgath 21.02.2015 18:43
På en anden stol ved et andet bord sad en mand med hætten på sin kappe over hovedet. Den var ikke trukket voldsomt godt ned, da dette ville give folk hang til mistro, men samtidig dækkede den stadig det meste af hans hoved, da han var eftersøgt for tyveri en lysets krigers bue. Han havde faktisk selvsamme bue med herind på kroen, men han havde dækket symbolet, der viste hvad for en bue det var, dækket af nogle læderstykker, så man ikke bare uden lige ville kunne hvad det var for et våben. Han var faktisk også mistænkt for mordet på den lysets kriger, han havde ranet våbenet fra, og skønt dette havde været sandt, så havde han kun dræbt hende i selvforsvar.

Midlertid var dette et problem, han ikke tænkte på, for han havde lommerne fulde af rigdomme, og ville have masser af drikkelse for dem. Hans blik afsøgte stadig mulige rige folk, og kort landede hans blik igen på den store vrede mand, der i øjeblik var i gang med at forfølge et par, der var på vej ud af døren, råbende som en gal tyr. Det morede ham lidt, men han lod være med, at le over det. Det kunne nok kun gøre det hele så meget værre.
Hans blik landede også på den gamle mand. Men han endte med, at tage tanken i sig igen. Alt for rig. Og for gammel. Han ville ikke udsætte gamle mennesker for sin lyst til, at stjæle fra folk, det var ikke så pænt. Ikke ifølge hans hoved og verden.

I stedet kiggede han uanfægtet op på kromutteren, og stak en hånd i vejret, fjerde gang den dag.
"Kunne man få et krus øl mere, eller har I helt udsolgt?" Spurgte han med et skævt smil, mens han rullede et par krystaller rundt i den anden hånd.

Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 22.02.2015 08:00
Et stille smil gled frem på den ældre herre læbers, som han ikke overraskende blev mødt med mere frustration fra den høje mand med den korte lunte. Det skræmte stadig ikke Teallach, men havde dog sikret at blandingen foran ham - for det måtte manden være, intet menneske havde de træk uden andre racer var i blandet - havde hans fulde og udelte opmærksomhed. "Uden kendskab til Dem eller Deres forhold til Deres egendele strejfede tanken mig da, men nuvel en tyv ville endnu mindre undre." Kom det ganske venligt og eftertænksomt fra Teallach, som han tog opmærksomheden en smule fra den anden, mens han undersøgte stolen foran sig, før han satte sig på den. Den virkede dog solid og virkelig nok.

Så var hans blik dog tilbage oppe ved mandens ansigt der tårnede sig op ved siden af ham. "Des mere ærgerligt at miste dem vil jeg antage. Jeg stod faktisk og manglede..." Han nåede ikke længere på sit svar til den anden før denne var faret op igen med et råb der fik flere i krostuen til at hoppe i sæderne. teallach så en smule overrasket ud denne gang og rettede på monoglen, som han fulgte den høje mand forsvinde hen mod døren ud. Så typisk ungdommens utålmodighed.

Opråbet havde også revet Teallach ud af de tanker han havde haft, så med en let hovedrysten drejede han blikket mod baren og smilede til den unge dame bag den, som et tydeligt tegn på at han gerne ville bestille, når hun havde tid til at komme forbi hans bord.
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 22.02.2015 18:17
Der skete næsten for meget på kroen til at Timber kunne håndtere det. Han var ikke ligefrem den mest tålmodige mand, han lyttede kun kortvarigt til det den ældre herre, og havde slet ikke nogen ide om at manden faktisk havde haft noget af vigtighed at sige til ham. Så da han stod i døren og bare gloede efter de tyveknægte der var forsvundet ud af døren, kom han i tanke om hvad manden havde sagt.

"Undskyld min opfaren, men De var i gang med at sige at De også manglede noget?''

Det var alt sammen i håbet om at manden måske manglede nogen der kunne udføre et stykke arbejde for ham. Han skævede over til en anden mand i krooen som med en arrogant tone og irriterende stemme bad om at få noget mere at drikke. Han trak vejret dybt og vendte så sin opmærksomhed mod den gamle mand igen. Han trak vejret endnu engang for at forsøge at falde ned igen.

"Har de brug for hjælp med noget? Noget jeg muligvis kunne hjælpe med?''

Han var usikker, og imens sendte han et skævt blik til den unge mand ved et af de andre borde, måske hans blik kunne få møgungen til at holde mund. Han kunne desværre ikke så meget andet end at håbe.
Adrien Trent

Adrien Trent

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 28 år

Højde / 185 cm

Lorgath 26.02.2015 20:52
Trent lagde godt mærke til, at den vrede mand skævede over mod ham. Han stirrede direkte tilbage på manden med et skævt smil, og da en kropige kom ned med et krus til ham, gav han hende de to krystaller, den kostede og drak en tår med det samme. Igen skævede han op til manden, overvejende hvad hans næste træk skulle være. Han var lidt i tvivl. Normalt plejede han, at provokere lidt, når han først havde fået nogen i fedtefadet, men ham her var ret stor. Da han med sit kiggertagtige syn så ham tættere an, syntes han at kunne se, at manden virkede lidt større og med lidt anderledes muskler end et normalt menneske havde. Han var nok heller ikke bare et andet menneske.

Da manden igen sendte ham et blik, rejste Trent sig op med mjødkruset og gik langsomt over til ham. Han fandt sig sgu ikke helt i, at blive set på på den måde, når han blot forsøgte at puste lidt liv i kroen med sin kækhed. Ikke alle forstod ham, men denne mand havde seriøst misforstået ham. Eller også var han måske bare et førsteklassesrøvhul? Hvem ved.

Da han var kommet hen til de to mænd, den store, og den gamle, stillede han kruset fra sig på den store mands bord, hvorefter han kiggede direkte på den store. "Problem? Jeg synes jeg blev nedstirret lidt, og jeg sku' vidst ikke mene, det er mig der har pisset din sukkermad i smadder," spurgte han, lidt mere neutralt denne gang.

Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 27.02.2015 22:06
Teallach fik sig sat til rette på stolen og endda øjenkontakt med den unge dame bag baren, før hans opmærksomhed blev ønsket. Denne gang mere end før hvor den blot var blevet givet, men som en stemme talte til ham fra et sted over hans hoved, lænede han da nakken tilbage og så op. Et lidt overrasket smil brød frem på hans læber, som han så det var den hidsige mand fra før. "Var jeg det? Manglede noget.. hvad kunne jeg dog have...?" Han så på manden med en blanding af forundring og forventning, som forventede han den anden vidste hvad han havde haft i tankerne de få øjeblikke før og samtidig forundret over at blive husket på tanken.

Så lyste han dog op, som den anden uddybede og gav ham en ide om hvad han havde haft i tankerne tidligere. "Det er rigtigt, ja, jeg mangler hjælp til at få udført et stykke arbejde, men om De kan hjælpe er jo stadig usikkert. Er De arbejdende med metal?" Teallach betragtede manden som han talte, men måtte så lade sin opmærksomhed glide ud og dele sig, som en anden kom til. Denne havde han ikke lagt mærke til før som andet end en af de andre gæster, men nu gjorde han. Den ældre herres blik var skarpere end forventeligt, som det løb over den tilkomne og noterede sig tøjets slidtage, arene og glimtet i blikket. Ord var så lette at forfalske, men mimik ikke altid så. Det var dog tydeligt at han var ude på et eller andet nu.
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 27.02.2015 22:54
Han kunne ikke lade være med at lade sig smitte af den gamle mands venlighed og rolighed, det havde en behagelig effekt på ham, der gjorde det nemmere for ham at slappe af, om ikke andet så bare midlertidigt. Det var som om han bare udstrålede en hvis form for ro.

"Ja De snakkede om De manglede noget, men De nåede desværre ikke at færdiggøre Deres sætning og fortælle præcis hvad De manglede.''

Han blev så afbrudt af den anden mand, og han kunne mærke hans trang til at slå noget komme tilbage op i ham, han vendte sig roligt om imod manden, og så på ham, Han kiggede en smule opgivende og samtidigt irriteret på manden. Han fik med en smule vejrtrækningøvelser sig selv beroliget nok til egentligt bare bede manden om at tage det roligt, og sætte sig igen.

"Hvorfor sætter du dig ikke igen? Så kan jeg lige tage og snakke færdigt her.''

Han vendte sig så imod den gamle mand og satte sig ned ved bordet ved siden af ham, mens han lyttede til mandens ord om at han havde brug for hjælp men ikke vidste om det var noget Timber kunne hjælpe ham med, men så kom han da lidt ind på hvad det var han havde brug for hjælp til, og han smilede og nikkede så blot.

"Jeg kan smede ja, og kan finde ud af både at støbe og legere, hvad er det præcis du skal bruge hjælp til?''
Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 14.03.2015 11:21
"Gjorde jeg det? Ja, når De siger det må jeg jo have gjort det." Teallach smilede let til den mande der tårnede sig op over ham og virkede stadig ubekymret over deres positioner. Hvilket han sådan set også var, for meget kunne man sige om den noget distræte mand, men langsom med sin magi var ikke en af dem.
Han fik dog et øjebliks tænketid over hvad det var han havde haft i tankerne, da en anden mand støtte til dem kun for at provokere. En umoden adfærd, som Teallach andre steder ville have påtalt på sin egen noget særprægede måde, men nu var manden jo ikke en af hans elever eller tidligere studerende, så det faldt ikke rigtig under hans ansvar at opdrage på ham. Desværre. Nogen gange var det for fristende at sætte flabede lømler på plads til at han kunne modstå det.

Den tidligere så vrede mand virkede dog til at have styr på situationen og få afsluttet den på bedste vis. Som den forvoksede lømmel fortrak slog den anden mand sig ned ved Teallachs bord, hvilket kun gjorde det lettere at møde dennes blik og tale med ham. Noget Teallach også gjorde uden at virke til at have bemærket den lille afbrydelse de havde haft. "Jeg har brug for at få lavet boks. Den skal være indgraveret med runerne for beskyttelse og neutralisering foruden være bestående af en sammensætning af bestemte metaller." Som han talte var hans stemme mere fokuseret end den hidtil havde været og hans blik det samme, givende et klart indtryk af at det muligvis var sådan han mest var. Om ikke andet til han begyndte at klappe rundt på lommerne i sit tøj. "Jeg har en skrivelse med mål, blandingsforhold og kombinationer af runer i sted på mig..." Han så op og mødte den andens blik fuldt. "Hvis det ellers er en opgave De har mod på at varetage?"
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 19.03.2015 20:52
Han kiggede på den ældre mand der sad foran ham, og bare da manden talte om at han havde brug for at få noget lavet så lyste han en smule op, tanken om at kunne lave noget med sine hænder var noget der glædede ham, i hvert fald så længe det ikke omhandlede at skulle kæmpe. Han forsøgte ofte at holde den krigeriske del af hans natur nede.

"Jeg er mere end frisk på at tage din opgave, jeg er glad for at kunne tage den.''

Han sendte den gamle mand et smil. Han tænkte så over hvad den mon skulle bruges til men nåede frem til at eftersom det var runer for beskyttelse og neutralisering kunne det ikke være så onde formål den skulle bruges til, hvilket gjorde ham det mere glad.

"Men sig mig, har du de metaller der skal bruges til legeringen, eller skal jeg ud og skaffe dem også?''

Han ville vide hvor meget af det materiale han skulle bruge, den gamle mand kunne skaffe. Han ville ikke kaste sig over det uden at vide præcis hvad det var han egentligt skulle lave. Han kiggede på den gamle mand og ventede på svaret. Han havde tænkt sig at tage imod opgaven selvom han selv skulle ud og finde de krævede metaller.
Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 28.03.2015 12:21
"Dejligt!" Teallach nikkede som den store mand påtog sig opgave og gengældte dennes smil med en lille antydning af lettelse. Han havde været rundt til forskellige smede i byen allerede, men ingen havde haft tid til at tage hans opgave ind. Ikke med alle de opgave den vedvarende krig førte med sig i form af reperetioner og fornyelse. De havde dog haft tid til at sælge ham materialerne og været mere end villige til at tjene de ekstra krystaller i en fart også! Ikke at han ligefrem klagede for nogengange var det lettere at overtale folk til en opgave, hvis man havde alting klar og kun manglede en med evnerne.

Hans søgen i lommerne gav endelig resultat, da han ellers mente at nu var han da vendt tilbage til at søge i de første lommer en gang mere. Det var han, men pargamentet havde fundet en fold at skjule sig bagved til hans tøj havde flyttet en smule position. Atter gled lettelse op i hans træk som han nærmest triumferende fremviste sit fund. Derefter rullede han det ud på bordet mellem det.
På pargamentet var tegnet en kasse med mål noteret ved alle siderne der også var navngivet ved et bogstav. Hvert bogstav havde længere nede sin egen tegning af fladen med mål for siderne og runerne afbilledet for hvilke han ville have hvor. Runerne var igen angivet i større format længere nede så de var lettere at gengive korrekt. Aller nederst var blandingsforholdet angivet for selve kassen og for hvad skulle lægges i hvilke mønstre hvor. Det var intet simpelt projekt han var ved at give den store mand, men et han virkelig havde brug for at få udført. "Det hele skulle være angivet her.. håber jeg.. og jeg har forsøgt at købe alle matrerialerne ind på forhånd. Det virkede desværre som det eneste folk havde tid til at hjælpe med."
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 02.04.2015 16:48
Timber kiggede ned på papiret han blev givet, han sank en klum og begyndte at studere den meget indgående. Han var ikke den mest intelligente person men han havde da lært at læse men ikke super godt. Han lod sin ene finger følge ordene som han nikkede i takt med stavelserne som han læste det inde i sig selv, han kiggede så op på den ældre mand.

"Du må undskylde mig, læsning er ikke min stærkeste side men bare rolig jeg forstår hvad du har skrevet"

Han kiggede på manden, det var en rar ting at han ikke skulle ud og finde alle materialerne. Nu skulle han bare have materialerne af manden og bragt det ud til hans smedje, hvor han kunne gå i gang med arbejdet. Det var ikke den største smedje men den burde være rigeligt til det manden ønskede.

"Hvornår ønsker du den lavet færdig? Og er der dele af processen som du ønsker at være der til at overvære?"

Han var meget rolig og var faldet til ro igen helt. Han glædede sig meget til at komme i gang med arbejdet. Han sad nu bare og ventede på om den ældre herre havde mere at sige til ham, eller om han egentligt bare skulle kaste sig over arbejdet. Det var interessant at skulle lave den her boks, det ville blive det mest komplekse han havde lavet men det skulle nok lykkes det var han sikker på.
Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 06.04.2015 14:17
Teallach fulgte med interesse hvordan den store mand gav sig til at studere pargamentet. At den anden gav sig god tid og måske også havde brug for god tid til at forstå det skrevne bekymrede ikke den ældre herre det store. Han arbejdede trods alt med gadebørn nu og der var langt imellem dem der kunne læse og skrive før de blev afleveret på skolen. Noget der blev ændret på der, men ting tog tid.
Så han smilede da også bare venligt, som den store mand - det kunne han heller ikke blive ved med at tænke den anden som, det var så uciviliseret! - forsikrede om sin forståelse. "Det er jeg glad for. Jeg for ikke altid skrevet tingene så pænt ned som mine omgivelser kunne ønske.. Det minder mig om.." Han mødte den anden mands blik og rettede en smule på monoglen. "Jeg har aldrig fået navnet? Har jeg?" Det sidste kom med en tvivl om hvor vidt det var en del af deres samtale han blot havde glemt eller måske overhørt, skønt han tvivlede på det. Han plejede da at opfatte den slags ting.

Det var dog rart at se at manden så ud til at se frem til opgaven. Det var altid rart at handle med den slags, der faktisk kunne lide deres arbejde og ikke kun gjorde det for fortjeneste. At der bestemt ville være en for smeden var så en anden sag, der ikke påvirkede Teallach det store.
"Hvor hurtigt kan du have den færdig?" Han havde faktisk ikke den store ide om hvor længe den slags arbejde ville tage. Så rystede han let på hovedet. "Jeg må desværre afstå fra det. En anden opgave ude af byen, ser du, men jeg skulle være tilbage indenfor et par uger." Det var blot en lille tur ud efter nogle ting han ikke kunne skaffe i hovedstaden og som han skulle have med tilbage til skolen, når han vendte tilbage dertil med de nye elever og sin nye kasse. "Jeg har materialerne liggende ude i stalden, hvis du vil se om der er nok?"
Aethelwulf Timber

Aethelwulf Timber

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 198 cm

Timber 13.04.2015 19:52
Han nikkede blot roligt da manden fortalte at han ikke altid fik skrevet tingene så pænt som andre nok gerne ville have det. Han kiggede undrende på manden, kunne han virkeligt ikke huske ret meget? Det fik ham til at trække på smilebåndet og rystede så på hovedet for at fortælle at han ikke havde fået et navn.

"Aethelwulf Timber, bruger som regel kun Timber."

Han kiggede på papirerne igen som han blev spurgt om hvor længe det ville tage, og han tænkte at en måned nok ville være nok med normalt arbejde, men det ville nok også godt kunne gøres hurtigere end det, hvis det var noget manden havde stærkt brug for.

"Jeg vil sige en måned med mindre du har stærkt brug for det gøres hurtigere?"

Han nikkede til at han gerne ville se materialerne og rejste sig derfor også op for at kunne følge med manden udenfor, Timber havde ikke selv det store behov for at kende hans navn, for ham var det nok at kende ansigtet. Han lavede en håndbevægelse for at at lade manden lede vejen ud til stalden.
Percival Teallach

Percival Teallach

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 72 år

Højde / 169 cm

Grace 19.04.2015 15:50
Teallach rettede på monoglen uden at tage sig det store af om han virkede forvirret eller ej. Han var distræt, men han brugte det også til sin fordel ved at virke som det på tidspunkter hvor han rent faktisk ikke var det. Ikke så meget som ellers under alle omstændigheder.
Han nikkede let og skulle til at sige noget, men den anden virkede mere interesseret i papirerne end høfligheder. Selv en høflighed i at vide hvem den anden skulle til at arbejde for. Ikke at ønske en sådan vide havde Teallach dog erfaringer med, men det fik ham også til at se nærmere på den store mand. Sådan arbejdsgivere var gerne nogen folk ikke ville kunne udlevere eller ikke forbindes med. Interessant.

"En måned vil være ganske passende. De kan lægge besked her, når De er færdig, så vil jeg få den når jeg vender tilbage, hvis jeg ikke allerede er det på daværende tidspunkt." Som landet var for tiden var det ikke helt til at sige hvor længe hans ærinde ville komme til at tage ham.
Han ledte vejen til stalden og til den bagerste bås i den, som lige nu indeholdt en bunke under et stykke lærred. Teallach ændrede ubekymret spærring han havde sat om stedet til at tillade den store mand også og gik selv forrest ind for at fjerne stoffet og fremvise hvad han havde købt. Så trådte han til side og så afventende på den anden. "Hvordan ser det ud, Mr. Timber?"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 9