Åben

Inviteret til festlig lag.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 04.12.2017 17:35
Midtvinterballet var en stor begivenhed i Krystallandet, og især i Hovedstaden og for den borgere. Alle var inviteret til denne storslået fest, med forbehold selvfølgelig. Dette var første gang at Agnes skulle deltage i dette bal, og så bestemt frem mod en lang og behagelig aften i et godt selskab med byen og landets borgere. Agnes kom fra en fin familie og normalt plejede forældrene at deltage i denne festlighed, men denne vinter var hun den eneste som repræsenterede familien. Hun var iført en figursyet kjole i et blødt og let stof, som utrolig flot på hende. Kjolen var i en hvid farve og havde en pels siddende ved kraven. Kulden havde sænket sig over landet, og derfor var denne kjole også tilpasset dette, og havde stadigvæk en lille mulighed for at holde hende varm.

Balsalen var bestemt ikke noget koldt sted, men her var en god varme. Dannet af mennesker, stearinlys og varme kilder. Alt andet, ville være at klage over. Der var allerede troppet mange op på stedet, og hun var klar over at hun måske ikke kendte så mange, måske ingen. Musikken var festlig og der var dækket op til en storslået buffet.
Der gik ikke længe før musikken stoppede og Dronningen fandt frem til et podie hvor hun bød folk velkomne til denne fest. Dette var første gang at Agnes havde set Dronningen. Ellers en person som man havde hørt meget om, men kun rygter. Men nu stod hun der, og så nærmest syg ud. Ikke sådan man havde forventet at se denne kvinde.

Kort efter at ballet var åbnet forsvandt hun igen. Musikken startede og Agnes søgte ud på gulvet for at finde en dansepartner, en at snakke med eller måske noget mad.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 04.12.2017 21:29
Efter at Kiles pris var ovre, og den opløftende musik atter vendte tilbage til balsalen.
Drog Valkar ud i salen for at finde sig noget selskab, da hans øjne faldt på en ung kvinde.
Hun så ung ud syntes han, måske atten eller i starten af tyverne. Hun gik nydeligt klædt, og lod til at fører sig som en adels frøken.
Valkar smilede for sig selv, hun ville med al sikkerhed være et spændende bekendtskab at gøre sig.

Valkar selv var klædt i mørkeblå klæder broderet med sirlige mønstre i sølvtråd, der afbildede faldne fjer.
Han bar ligelede fine tynde handsker af blødt lysebrunt læder, samt lange detaljerede brune støvler, men det mest iøjnefaldende ved hans påklædning, var hans frakke. 
Frakken var lavet af vævet himmelblåt stof. Ærmerne var prydet af sirlige snørklede mønstre i sølvtråd, samt skinnende sølv knapper. 
Det smukkeste ved frakken var dog broderiet af vinger på ryggen af jakken. Vingerne funklede som var de af månelys i skæret fra de mange vokslys fordelt ud i salen.

Valkar gik med målbeviste skridt hen mod den unge kvinde, han gjorde sit for at bevæge sig som man bør begå sig, i et selskab som dette. Da han nåede frem bukkede han høfligt for frøkenen.
"Ærede frøken, mit navn er Valkar, jeg vil hører om de vil have noget imod at jeg gør dem selskab for en stund?" Sagde Valkar i et venligt samt høfligt toneleje, alt imens at han rakte et glas vin hen mod frøkenen, det var blot et spørgsmål om hun ville tage imod.

Vi ønsker os alle sammen noget, så fortæl mig hvad dit hjerte begærer...
Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 04.12.2017 23:53
Eftersom at hendes bekendtskaber til festen var små eller ikke eksisterende, var det måske svært at komme i gang med en samtale med folk, men hun kunne samtidig ikke bruge tiden alene til festen, og var derfor nød til at tage kontakt. Hvilket heller ikke ville svært, hun var en imødekommende og meget åben person, så at snakke med fremmede var intet problem.
Der gik alligevel ikke længe før hun blev taget kontakt til, hvilket måske heller ikke var noget som kom bag på hende, eftersom hun selv ville se at hun var en smuk ung kvinde, og egentligt virkede meget interessant. Den unge mand som præsenterede sig selv med et buk og sig selv som, Valkar. Han så ung og flot ud, og var klædt i lige så flot tøj. Hans tøj var elegant og brugt med meget fine stoffer, lige som hendes eget, så om denne unge fyr var adel eller andet, var næsten noget han ville være.

Hun nejede elegant, det var alligevel ikke tit hun brugte den former, eller fik dem vist selv, men det viste bestemt klasse hos den anden. ”Selvfølgelig, må De det, Valkar. At det er en stund eller længere, har ingen betydning” svarede hun ham roligt og sendte et roligt smil, ”Mit eget navn er Agnes” eftersom at han havde præsenterede sig selv, ville det være unfair ikke at gøre det samme overfor ham. ”Tak” sagde hun roligt og tog imod vin  glasset. Hun havde måske lidt betænkeligheder ved at tage imod glasset, man skulle vel passe på i disse tider, men det var for en kort stund og hun lod glasset berøre sine læber og drak kærkomment af de røde dråber. ”Er det Deres første gang til et bal på slottet?” spurgte hun nysgerrigt.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.12.2017 11:13
Valkar smilede, den unge frøken var både nydelig at se på, men også elegant. En yderest glimrende kombination, der uheldigvis ikke var i Valkars nærhed så ofte for tiden. 
"Jeg håber på at kunne være dem interessant selskab i så tilfælde" svarede han den fine frøken høfligt, men med en snært af iver. Forhåbentlig ville hun opdage dette og blive nysgerrig over hvad hans iver bestod i. "En glæde at møde dem frøken Agnes, de har at ganske nydeligt navn" svarede Valkar, det var et navn han ofte havde hørt før, dog var der i sandhed noget nydeligt over det, men hvad kunne han ikke placere.  

Han rakte ud og tog selv et glas vin fra en tjener der gik forbi, og drak en smule af det selv. Vinen var overaskende sød, med et strejf af bær, et atypisk valg så at sige.
Valkar smilede "Er det så tydeligt? Jeg havde håbet at der var gået lidt længere tid, før at en kvik frøken som dem, havde gennemskuet at det var mit første bal på slottet" Hendes nysgerrighed var ikke gået ham forbi, og at fodre den gjorde kun alting mere spændende i det lange løb.
"Hvad med dem kære frøken? De har vel sagtens været til utallige bal som dette?" sagde han med et charmerende smil på læben, alt imens han gestikulerende ud mod resten af salen.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 05.12.2017 15:50

Hun sendte ham et roligt smil og spillede lidt med de blanke øjne, ”Jeg er sikker på at De kan give mig interessant selskab, Valkar. Hvorfor skulle de ikke kunne det?” Valkar var lige som hende selv, en høflig og elegant person, ligesom han var påklædt. Meget nydelig herre. Valkar beherskede en ivrighed, men om det var ballet eller hvad der var skyld i dette, var svært at sige. Men hun var sikker på at han var et interessant møde. Allerede nu nød hun den spændende fyr.

Hun tog selv endnu en tår af de røde dråber og smagte på den søde vin. Det var ikke ofte at hun drak, men hun nød det når hun endelige gjorde. Mest vinen, som flød tykt i Krystallandet og var relativ nemt at få fat i, det var det meste. ”Ikke tydeligt, det var blot et spørgsmål” hun kunne ikke have haft nogen viden, om dette var hans første møde med slottets arrangementer. Han havde en bestemt smigren i sig, men det var slet ikke noget som hun havde noget imod, men nærmere nød. Han var chamerende at stå overfor, ”Der er ingen skam i at lade sig gennemskue” sagde hun med en roligt smil og kiggede over på ham, og smagte på vinen igen. ”Desværre ikke” lød det fra hende, ”Det har normalt være mine forældre, som har taget del i disse arrangementer, men jeg er glad for at det i år er blevet min tur”

Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 05.12.2017 21:07
Valkar smilede "Ah, det er blot at jeg håber på ikke at komme til at kede dem kære Agnes" den unge Agnes mindede en del om ham selv, hun havde sans for de finere ting, og alt tydede på at hun også nød at spille spillet. Det var kun et spørgsmål om at finde ud af hvor dygtig hun reelt var.

Han drak atter af sit glas, og nød vinens sødme. Det var en betydeligt bedre vin end den lokale hvor han holdt til, dog målte den sig ikke med den bedste han havde smagt. 
Han smilte atter en gang "De har skam ret kære Agnes, der er der ingen grund til at føle skam over det"
Hendes interesse i hans selskab, var tydelig for ham. Han skulle nok få hans fingre i hende.
Det var da en skam, men kunne det tænkes at de vil have lyst til at vise mig hvad der er at se til et bal som dette? spurgte en smilende Valkar. Endnu engang med en snert af iver, og en tydelig interesse i hendes selskab.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 05.12.2017 23:37
Hun sendte ham et charmerende smil, noget af det hun var god til. ”Ah, jeg tvivler på at De vil kede mig. Det ville være værre, hvis jeg stod alene og kiggede, så jeg er kun taknemmelig for at De fandt min vej” hun ville hellere end gerne have selskab til dette bal, og at han havde fundet hendes vej, var kun heldigt også at der ikke var gået ret længe før det skete. Hun havde frygtet det værste, og måske skulle stå længe før hun fandt en interessant sjæl.

”Eftersom at dette også er mit første bal, så er jeg mere en klar på at se hvad sådan et bal kan byde på, Valkar” de var bestemt i samme båd og hun ville gerne opleve det med en person, som havde lige så lidt erfaring som hende, og det havde hun da også fået. Men hvad var der så at gå i gang med? Der var dans, musik, mad og andre spændende mennesker som man kunne interegere med, men lige nu havde han hendes fokus, men vidste ikke om hun skulle lade ham lede ordet? ”Jeg ved at dette ikke er efter normen, men må jeg få Deres første dans?” hun smilede roligt, og han nåede måske ikke helt at give et afklarende svar, før hun tog hans hånd som var iført en læder handske. Måske havde hun håbet på noget andet. Men hun trak ham langsomt ud mod det åbne dansegulv. Som adelig kvinde, så var hun opvokset med dans i hjemmet og vals og ligesindede danse var noget hun havde et godt tag på. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.12.2017 00:46
Valkar tog sig selv i at nyde hendes smil, der var åh så charmerende. Det lod til at hun har mere fod på spillet end han først antaget. "Jeg er glad for at have været behjælpelig" smilede Valkar. 

"Jamen, lad os!" erklærede han muntert, måske nød han oprigtigt Agnes selskab? en tanke han prøvede at ligge fra sig.
Han så ud over salen og mærkede indtrykene. En liflig duft at krydret mad fandt hans næse. Stegt kød røget over bark, salater bestående af grønsager fra hele landet. Musikken var nydelig, musikkerene var tydeligvis dygtige. 
Da Agnes spurgte om hans første dans tabte han kort masken, og så tydeligt overasket ud. Han havde forventet at hun muligvis ville kærtegne hans hals, eller på en anden måde bryde på formerne. Men ikke at hun ville byde ham op til dans.
"Gerne, det vil være mig en glæde" fik han svaret, da han hurtigt genvandt hans fatning.

Han tog føringen og ledte dem ud mod danse gulvet, han var ikke den bedste danser. Men skæbnen var på hans side, da en vals skulle til at starte og lige valse var han ganske øvet i. Valkar førte Agnes som det hør og bør sig. Dog gjorde han sit for at holde hende en anelse tættere end normalt, andre ville kunne se at han havde en interesse i den unge frøken. Undervejs i valsen hviskede han til hende "Er de mon trolovet?"

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 06.12.2017 07:12
Det var glædeligt at han ville bruge sin tid på hende, for det var ldt det hun manglede. En person at tilbringe sin tid med, til dette fine og utrolige bal, som hun så fint var blevet inviteret til. ”Lad os” sagde hun med et roligt smil. Agnes var klar over hendes egne evner i dette spil, det havde hun aldrig været tvivl om. Hun havde en klar smigren, og vidste hvad hun ville med den og hvad hun kunne bruge den til. Dette var dog oprindeligt, og der lå ikke meget andet bag.
Der skete meget til ballet, mere end Agnes blot havde opdaget da hun kom. Musikerne virkede rigtig gode, og dansegulvet var blev taget i brug og de valse danset. Maden og buffen var åben og storslået, der manglede tydeligvis intet og på et eller andet tidspunkt, var det også meningen at hun skulle sætte tænderne i.

Hun forstod ikke helt hans overraskede mine over hendes spørgsmål. Normalt var det herreren som spurgte kvinden op til dans, men ville han have gjort det? Hun ønskede at danse, men han var da heller ikke langsom til at sige ja, hvilket fik et af de behagelige smil frem på hendes læber. Men hvad der havde spillet ind hos ham, havde hun ikke helt en idé om.

Agnes lod sig føre med ud på dansegulvet af sin partner og smilende tog hun imod hans hånd og lod sig fører. Agnes var stærk i hendes dans, og Valkar virkede hvert fald lige så, da han førte dansen an. De var noget tættere, en de andre par, men hun havde intet imod det. Han var en køn mand og hendes øjne var rettet mod hans under dansen. Hans næste spørgsmål, fik dog hende til at overraske. Hun havde slet ikke ventet et sådan spørgsmål, så tidligt i deres møde, men samtidig kunne hun lide hans direktehed, noget hun ellers ikke så blandt de andre adelige bejlere som hun havde haft i årernes løb. ”Ikke endnu” sagde hun med et roligt smil, da hendes overraskelse havde lagt sig, ”Den rette mand har endnu ikke vist sig, selvom bejlerene har været mange” hun kunne ligeså godt være ærlig. Hun havde en standard. Bestemt. Hvad ligger bag deres spørgsmål, Valkar? hun sendte ham et blink og et charmerende smil, som hun nød deres dans som bevægede dem rundt på det store dansegulv.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.12.2017 11:36
Det var en fryd at den unge frøken var øvet ud i valsens kunst, alt for ofte havde hans danse partnere kun kunnet de basale trin.
Han nød at se ind i hendes grå øjne under dansen, og den følelse der fulgte ved at have en persons komplette opmærksomhed.
Hendes overraskelse over hans spørgsmål var ligeledes en fryd, men i særdeleshed at hendes interesse for ham, lod til at være blevet større.

Valkar lod hendes spørgsmål hænge en stund, og fortsatte dansen i den store sal. Det var som om at flere af de andre par var gået til side, for at give de yngre par mere plads til at danse uforstyrret. Det lignede ligeledes at flere af de andre valsene par var begyndt at danse tættere, lige som han gjorde med hende.
Da dansen atter gav dem et øjeblik af tæthed svarede Valkar. 
 "Jeg er blot en nysgerrig sjæl" han smilede, og det var som at hans øjne smilede med. "Samt det er rart at vide om der var nogen der blev fornærmet hvis at jeg fik vundet mig et kys af dem kære frøken" hans stemme havde en snert af håb, men hans nødebrune øjne viste liv og gav hende et charmerende blink.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 06.12.2017 12:24
Når man kiggede rundt i den store balsal, kunne man se hvordan der blev givet plads til de to unge personer, som bestemt havde styr på deres vals. Flere af de andre par var også rykket tættere på hinanden i løbet af deres dans, hvilket afspejlede at de to unge måske havde lagt en grundsten for aftenens dans. Valkar var god i sin dans, det var ikke fordi at Agnes ikke havde danset med fyrer som havde styr på deres dans, det var en meget almindelighed når man var til komsammen i de riges lag, men Valkar var alligevel anderledes, på sin egen spændende måde. De havde hinandens opmærksomhed og Agnes kunne næsten se hvordan han nød at se ind i hans øjne, og det samme gjorde hun. Ingen tvivl om det.

Hun smilede roligt som han lagde hendes spørgsmål hænge lidt i luften, og lod deres dans bevæge dem rundt i mellem alle de andre par. Hun kunne ikke lade være med at føle sig glad, og det var da også en smule romantisk at møde denne spændende fyr og kaste sig ud i en åben dans med ham, hun fortrød på ingen måder. ”Nysgerrig, det tror jeg gerne” gentog hun roligt, og lod smilet brede sig på læberne. Hun havde lyst til at komme med et lille grin, men lod være og smilede blot så stort som hun næsten kunne, ikke at hun ikke var fristet, men det var samtidig meget hurtigt efter deres møde. ”Jeg kan lide Deres direkthed, Valkar” smilet sad stadig malet på læberne, og hun kiggede ham dybt i øjnene, ”Ingen andre end jeg selv, burde blive fornærmet over dette. Men hvem ved? Jeg er ikke en kvinde som ofte bliver fornærmet” afsluttede hun drillende, med et roligt smil. Hun havde intet imod at lade dette ske men havde heller ikke forventninger om at han bare ville tage det. Han var en fyr med stil og høflighed.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.12.2017 16:52
I det flakkende skær fra de mange stearinlys dansede de to stadig, i den store sal. Pladsen der var blevet dem given blev udnyttet til fulde, både af dem, samt de få andre par der var fanget i dansens væsen. Valkar kunne ikke andet end anderkende at den unge frøken havde gå på mod, samt sans for hvad hun ville have. Kvaliteter han beundrede, kvaliteter de der er stærke af sjæl besidder.

Scenen Valkar prøvede at fremsætte føltes til at virke, og hendes anderkendelse af hans målrettethed understøttede blot dette. Han mødte hendes smil med et svarende til, jo han morede sig i hendes selskab, det var efterhånden en sjældenhed.
Han førte hende ud i mod kanten af danse gulvet og fik sig placeret sådan at han skærmede for nysgerrige blikke, som der kunne blive sendt i deres retning, det handlede om at få den unge frøken til at føle sig tryk.
"Det lyder yderst interessant" Han lænede sig tæt ind til hende og hviskede "Det ville jeg gerne udforske nærmere" Valkar lænede sig endnu tættere for at kysse hende, han tøvede kort, blot for at give hende muligheden for at vende sig bort. Dog var han sikker på at Agnes ikke ville fornægte ham, og sig selv det kys hun sikkert begærede.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 06.12.2017 18:50
Det var længe siden at hun havde nydt en dans på denne måde, de havde måske ikke danset længe, men alligevel lang tid til at det allerede kunne føles i fødderne, som var placeret i fine og skinnende bal sko, men det var alligevel en behagelig følelse, fordi at den kom fra noget dejligt. Det var hurtigt gået op for hende, at de begge indeholdt nogle stærke kvaliteter. Hun var bestemt bevidst om sine egne, og hun havde et gå på mod og en lyst for nye eventyr, hvilket også var grunden til at hun havde kastet sig ud dette her. Det var et nyt eventyr for hende, han var et nyt eventyr på Agnes.

Hun havde bestemt givet Valkar muligheden for at sætte en scene her til aften, hun havde lidt ladet ham føre sig an. Hun havde lagt op til dansen, men han havde hurtigt taget rettet og ført dem ned ad den vej hvor de nu var endt, og det var spændende. Hun morede sig bestemt i hans selskab, og eventyr var mange ting, så hvis det lige pludselig endte ud i et fantastisk kys, så var det sådan det var. 
Han havde stadig kontrollen og førte an og lod dem glide dansende ud til kanten, og kunne egentligt godt føle hvor dette førte hen, men stoppede det heller ikke. Hun lod det ske, hun lod Valkar skærme for dem, lod hende føle sig tryg i hans selskab. ”Det undre mig ikke at De synes det” sagde hun med et charmerende smil og et drillende blink, ”Selvfølgelig vil De det” hviskede hun tilbage, og så hvordan han lænede sig ind mod hende og lod dansen glide videre. Hun fangede hans læber med hendes og lod dem mødes i et roligt og lidenskabeligt kys. Hun lod det holde, til hun havde fået det hun havde brug for og lod læberne skilles, ”Jamen dog, Valkar” sagde hun hviskende og smilede stort.     
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 06.12.2017 23:25
Og som musikken nåede til sin ende, endte kysset mellem de to dansende.
Kysset var som ballet, smukt, påpasselig og passion der ulmer under overfladen. Valkar nød oprigtigt øjeblikket, hvordan at denne smukke unge frøken hungrede efter ham, og de oplevelser han repræsenterede. Var han mon håb? et håb for at opleve et liv, med mere frihed til at gøre hvad hun ønskede? Var han en vej? en vej hun kunne følge mod nye oplevelser, som hun var bange for at forestille sig? Hvad end han var for hende, så var han i al fald spændende, og det virkede især for ham som at hun ikke havde lyst til at lade ham gå. 

Hendes smil og drillende blikke var bedårende, han håbede på at opleve flere af disse.
"Kære frøken, jeg har så evigt svært ved ikke at give en frøken som dem det de ønsker" Han smilte bredt og gengældte hendes drillende blik "Måske frøkenen ønsker noget frisk luft?, eller en bid mad?" Han håbede mest at hun ville gå med til den friske luft, men om det blev det andet var underordnet. Han var ganske sikker på at hun stadig var interesseret i hans selskab, og der var stadig mange ting han ville hører hende om. Ballet var trods alt stadig i fuld gang.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 07.12.2017 00:10

Kysset havde bestemt været det hele værd, selvom det var kommet bag på hende og relativt hurtigt efter deres møde. Men der var ingen fortrydelse at spore hos hende, for kysset havde været godt og passioneret. Agnes havde dog svært ved at tyde hans handling bag dette, hvorfor han ønskede det så hurtigt. Hvad var han ønsker og håb, for dette møde? Agnes kunne nemt sætte trådene sammen, men havde et spinkelt håb om at det ikke blot var en enkelt nat som han var ude efter i hendes selskab. ”Som det jeg ønsker? Hvad ønsker jeg?” hun kiggede nysgerrigt og ville bestemt gerne have et svar på dette spørgsmål, fordi at de havde nok to forskellige svar, måske ikke vidt forskellige, men alligevel. Hun havde selvfølgelig en interesse, og en lyst til at fange de rug læber igen.

”Jeg tænker at frøkenen, kunne bruge lidt mad til at stille appetitten med” sagde hun smilende og lod hans hænder slippe, som dansen var overstået og havde den fornemmelse at han nød hendes selskab og ikke havde noget imod dette. Det ville være ærgerligt ikke at smage al den mad som var blevet lavet og stillet frem. Hun tog dog hans hånd igen, og trak ham rolig med sig, ned til buffetten. Det var overdådigt og sikkert også velsmagende, ”Vi tager den friske luft efterfølgende, kære” hvilke tanker han havde om den friske luft kunne hun ikke helt aflæse.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 07.12.2017 01:12
Valkar smilede bredt, over hendes kommentar om hendes ønsker. det var ganske sikkert at han ville finde ud af det, før eller siden.
Hans bud var at hun nok ønskede endnu et kys, eller muligvis en hun kunde være sig selv med. Begge dele lettere klassiske, men den slags er jo klassikere af en årsag.
"Kysset var i første omgang min gave til dem, kære frøken" han smilte og gav hendes hånd et blidt klem "Hvis de ønsker det, behøver det ikke være den sidste?" Smilet blev om end bredere og mere charmerende end før, samt han gav hende et let drillende blink.

Han tilbød hende hans arm og de gik sammen ned mod buffeten "Hvilke dele er de mest til Frøken Agnes?" han forsøgte at få et overblik over maden, men gjorde det kun halvhjertet. Det så trods alt ganske indbydende ud alt sammen, det var længe siden at han havde været ved et fest måltid som dette. 
Han skænkede dem hver et glas vin og rakte hende det ene, dette gjorde han dog uden at slippe hendes hånd. Det var trods alt vigtigt at vise at han stadig var interesseret, og at det ikke blot var et kys han søgte hos hende. 

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 07.12.2017 07:19
Der var ikke noget konkret svar på hendes spørgsmål, men ud fra hans smil kunne hun måske sætte flere ting, og selv komme med bud på hvad han mente at en kvinde som hende ønskede sig. Hun var dog ikke helt sikker på, om hun selv var så langt i sine ønsker. ”En gave siger De?” hun kom med et lille grin, det var tydeligt at han havde en interesse i hende og fandt hende spændende, så gaven var helt sikkert lige så meget for ham selv, for han ønskede nok det kys noget mere end hende, ellers havde han trodsalt sikkert ikke lagt op til sådan et. ”Det må vi finde ud af” sagde hun roligt og kiggede over på ham, ”Jeg tænker ikke at vi har travlt, og jeg vil gerne lære dem bedre at kende” travlt var nok det sidste hun havde, hun ville ikke skubbe noget hurtigt igennem, og bare falde i klørene på denne mand. Selvom han var interessant og spændende, og kyssede ganske fint.

Hun tog uden problemer imod armen, og lod ham tage kontrollen endnu engang og lod sig føre op til buffeten, ”Det er et godt spørgsmål” svarede hun ham roligt og smilende, og lod sit blik glide ned af bordet og alt maden. Hun tog imod glasset, ”Tak” hun kiggede over på ham med endnu et smil. Hun var nød til at slippe hans hånd, for at fylde mad op på den tallerken som hun blot havde samlet op på bordet. ”Skal De have noget med?” sagde hun drillende, og begyndte langsomt at gå ned igennem buffeten, og lagde op på tallerkenen samtidig. ”Er de her fra Hovedstaden, eller hvor kommer De fra?” spurgte hun nysgerrigt og lod hendes fokus slippe maden, og over på ham. 
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 08.12.2017 00:52
Det lod til at gave analogien faldt i god jord hos hende, men så igen det er langt de fleste finder det mere interessant, når ord bliver formet og raffineret. I stedet for at blot at blive brugt som stumme instrumenter. At hun holdte en smule tilbage var forståeligt, men på sin vis også upraktisk. Han var dog sikker på at hun nok skulle få ønsket tilbage. "Selvfølgelig, det vil også glæde mig at lære dem bedre at kende kære Agnes" Han smilte varmt til hende

Til hans glæde fulgte den unge frøken hans føring, han smilede til hende "Jeg selv er mest til fugl" han gjorde som hende og begyndte at fylde hans tallerken, ganske som han havde sagt hovedsageligt med fugl. Han tog en sip af has vin. "Jeg er kommer fra det nordlige Azurien, det er dog noget tid siden at jeg sidst har været der" Azurien var ikke en ting han yndede at tale meget om, men ind i mellem var det nødvendigt, så som i tilfælde som dette. "Hvad med dem Agnes? hvor stammer de fra?"  han smilte venligt, og så hende interesseret i hendes grå øjne, alt imens at han afventede hendes svar.

Agnes Baker

Agnes Baker

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 176 cm

Nao 08.12.2017 01:26
”Det er selvfølgelig glædeligt at høre, at De også gerne vil lære mig bedre at kende, og det ikke kun er mine læber og kys de vil kende” sagde hun med et roligt grin og blinkede til ham. Hun håbede at han havde humoren på det rette sted, og kunne klare lidt sjov. Det var ingen nedgørelse af hendes nye bekendstkab, kun for at lave lidt sjov med ham, for at se hvordan han ville tage det. ”Fugl er heller ikke noget dårligt valg” bekendt gjorde hun og kiggede over på ham med et roligt blik, som de begge bevægede sig ned af buffeten og fik fyldt deres tallerkner med de lækreste mad, som man kunne ønske sig at spise til sådan et arrangement og der var ingen tvivl om at kokkene havde sat nogen begrænsninger i deres madlavning.

”Azurien?” hun kiggede interesserende på ham. Hun måtte indrømme overfor sig selv, at hun ikke vidste meget om denne del af landet og hans fødeby, men det kunne hun da komme til. Hun var hvert fald åben overfor at vide mere omkring stedet. ”Det er en længere rejse, Valkan” sagde hun roligt, det vidste hun da i det mindste, ”Det eneste jeg ved om Deres fødested er den skønhed som floder og bjerge bringer med sig. Jeg har aldrig selv haft fornøjelsen af at komme så langt væk fra Hovedstaden” selvom hendes eventyr lyst var stor, så havde der ikke været megen rejsen i hende liv, men i fremtiden var det da et ønske om at lave om på dette. ”Hvad bringer Dem så til Hovedstaden? Blot ballet her?” spurgte hun ham interesseret, hun ville selvfølgelig gerne vide hvad der lå bag hans besøg, om et bal som dette var grunden. ”Jeg er født og opvokset her i Hovedstaden. En by som virker noget kedeligt, i forhold til Deres hjemstavn” sagde hun smilende og rykkede hen imod ham, som hun havde taget det mad som hun mente var nok til en kvinde som hende.
Valkar

Valkar

Baron af Lapiskysten

Retmæssig Neutral

Race / Engel

Alder / 128 år

Højde / 182 cm

Erforias 08.12.2017 22:58
"Om end deres læber er henrivende, og deres kys ej kun er af denne verden. Så er jeg sikker på at der er mere til dem end dette" svarede han hende, imens han lo med en smittende latter. Hun ville dog ikke lade sig kue så let, hvilket var ganske glimrende, og hun lod ligeledes til også at gerne ville have lidt sjov. En beundrings værdig ting syntes Valkar.
Han ænsede ikke maden synderlig efter at have fået noget på hans tallerken, trods det hårde arbejde kokkene havde lagt i at frembringe den.

"Azurien ja" Det var længe siden at han havde tænkt på Azurien som værende hans hjemstavn, men det er trods alt det nærmeste svar. "Ganske rigtigt det er en længere rejse, men jeg vil sige at det har været tiden værd" han smilte bredt "Jeg mødte trods alt dem frøken Agnes" Han blinkede drillende til hende.
"De har ganske ret. Bjergende er ganske smukke"  han stod et øjeblik og tænkte tilbage. "jeg holder dog personligt mere af floderne i foråret, der hvor det grønne bryder gennem vinterens hvide, og flodens brusen skyller kulden væk" Han smilte bredt imens at han fortalte og gestikulerede ivrigt med hans vinglas. "Måske de vil se Azurien en dag?" Han smilte og blinkede til hende. "Jeg kom her hovedsageligt for ballet ja, men også med et håb om at gøre mig nye bekendtskaber"  så meget var sandt, han havde dog også håbet at finde ud af lidt mere om hvad der skete i hovedstaden. "Langt de fleste finde deres hjemstavn en smule kedelig kære frøken, men jeg tænker at hovedstaden trods alt har ting at byde på" sagde han smilende til hende.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Lux , Serina, Helli , Tatti, Lorgath
Lige nu: 6 | I dag: 14