Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.04.2015 08:58
Azia skimtede kroen sidste ansigter. Nattens mørke var faldet ned over Hovedstaden og de sidste ansigter i kroen viste, at det var sent. Det var de sidste genkendelige ansigter som stadigvæk hang over deres halv tomme krus. Hun rejste sig fra hendes plads, med besvær, alkohollen havde ramt hende hårdt og hun havde måske fået en snes for meget end hvad hun plejede. Personen som hun var kommet her med tideligere på aften var for længst smuttet, om det var alene eller med en anden havde hun ingen erindringer om, men det var ikke fordi det betød noget. Med hendes egen profession var der altid tilbud nok at vælge mellem, det var ikke fordi at folk i Hovedstaden ikke vidste hvem hun var, eller hvad hendes job var, men det var ikke lykkedes hende at få det rette tilbud denne aften, som snart var ovre.

Hun gav et nik til bartenderen og tog et par slingrende skridt hen mod døren og smuttede ud af den og lukkede den igen bag hende. Den friske luft ramte hende hårdt, men nattens kulde var en rar ting og at få renset kroppen for kroens lugt og alkohol havde aldrig virket friskere. Hun tog endnu et par slingrende skidt ned mod markedspladsen, hvor der måske stadig var et par hungrende ansigter til stede, men om det var et offer for tyveri eller begær hun søgte, var hun ikke helt sikker på. Alkohollen havde igen spillet hende et puds med hendes fantasi og hoved, og det hele virkede meget sløret.
Der var dog ikke så mange som hun havde håbet på, men de få mennsker rystede enten på hovedet eller smilte halv charmerende til hende, men det var stadigvæk ikke de rigtig ansigter som hun søgte.

Hun puttede dog hendes begær til side og fulgte efter en mand, ældre end hende, men omtrent lige så fuld som hende. Det var ikke en hun havde set før og det lignede heller ikke en som betød noget særligt for byen. Hun fulgte, stille som hun nu kunne uden at trække den alt for store opmærksomhed, efter ham og bumpede ind i ham da han stod stille og formåede i hendes fuldskab at hive hans pung op ad den ene lomme og lod sig vælte ned på vejen. Manden tog ikke meget notis af Azias fald og bandede egentligt bare over hendes klodsethed, ”Se dig dog for” vrissede han.

”Rolig nu, man har vel lov til at være lidt fuld. Du da vidst heller ikke helt ædru selv?!” sagde hun højlydt tilbage. Manden vrissede endnu en gang af hende og trissede slingrende videre. Hun plantede hendes hænder i jorden og gav et forsøg i selv at skubbe hende op på fødderne igen.

Rosalie Kane

Rosalie Kane

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Gloria 13.04.2015 18:15
Rosalie var sent oppe, men hun havde flere opgaver denne aften, at hun til tider arbejde for ham de kaldte Hanry, var ikke noget mange vidste, men de havde en form for, forståelse for hinanden, hun . hun havde sine fordele. og hun elskede natten. Denne nat var skyfri, og et utal af stjerner der omkredse den halve måne.

Der var heller ikke mange ude så sent som det var blevet, så hun strøg hænderne ned af den simple kjolen for at glatte den lidt. hun havde den egentlig kun den på for at skjule ulvehalen der ellers ville være synlig, og kappen udenover skjulte det endnu mere. hendes hår var tuperet så ørene var skjult i håret.

Rosalie stop lidt på afstand da hun hørte stemmer i mørket. hendes blik vandrede hen på de to der åbenbart begge havde drukket lidt for meget. Kvinden så endda ud til at have besvær med at komme op. hun gik med lette skridt hun til kvinden. hvor hun så på hende med et drillende smil før hun rakte en hånd ned til hende "brug for en hånd.. eller klare man det selv?" hun kendte pigen og havde set hende på gaden før, når Rose selv var et gadebarn lærte man hurtigt ens bofæller.

Never forget your true form. 

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 15.04.2015 08:09
Azia hænder og arme var ikke skabt til at få en fuld person på benene igen, så hun smilte sødt da hun så en bekendt pige komme hen med en hjælpende hånd. Hun tog fat i den unge piges hånd og trækkede sig selv op. Hun så bekendt ud, men Azia var ikke helt sikker på hvad hun hed, men at hun selv var en af gades børn var hun klar over, det var derfor hun så bekendt ud. Hun var en pæn pige og ikke mindst hjælpsom ”Tak for hjælpen” fik hun sagt på en fuld måde og smilte til hende, ”Det er ikke altid nemt når man har fået for lidt for meget sådan en aften”

Hun mærkede pungen hun havde hapset fra den ældre mand i hendes anden hånd, og var ret sikker på at den unge pige intet havde set af den del af optrinnet, så uden hun ville se noget, smuttede Azia pungen ned i en af hendes lommer. Hun gav endnu et smil fra sig, Azia var en meget smilende pige og der skulle ikke meget til at gør hende glad og slet ikke når alkohollen sprudlede i hendes årer. ”Hvad laver en så sød pige som dig ude så sent om natten?”

Rosalie Kane

Rosalie Kane

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Gloria 19.04.2015 14:45
Rosalie smilte en smule af kvindes fuldskab, hendes stemme var sløret men hun var heller ikke så fuld at hun var ubehagelig. nærmere bare hyggelig og tipsy. Rosa slap hendes hånd og børstede sine hænder mod hinanden. "ingen årsag." svarede hun med et glimt i øjet. før hun lo kort "Jeg må tage dig på ordet, har aldrig rørt alkohol" hun brød sig ikke om at miste kontrollen over sig selv, eller hendes ulv. derfor havde hun, da hun kom til byen og lærte om folks færdig og ikke mindst rusmidler som alkohol havde bestemt sig for at holde en afstand til det.

en let klingene lyd nåde Rose ulve øre og fortalte hende at kvinden foran hende nok sagtens kunne have nydt en drink til, hvis hun havde villet. hun lagde et hoved på skrå og træk lidt på skulderne mens det skæve smil strøg over hendes læber. "Jeg kan bedst li natten, der er ikke så meget larm. men lige nu... leder jeg efter en bekendt, han skulle ha været her på torvet i aften, men der ser ud til jeg er blevet brændt af.." der var en irriterende note i hendes stemme, men det var sandheden. Hun skulle nu nok finde manden alligevel i løbet af aftenen. om ikke anden vidste hun i hvilket kvarter han boede, hun kunne starte sin søgen der senere.

"har du brug for hjælp til at komme hjem?" hun ville helst ikke efterlade den unge kvinde for sig selv i en alt for fuld tilstand. "Desuden jeg er Rosalie, bare kald mig Rose"

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 01.06.2015 23:00
Azia kunne ikke lade være med at grine lidt da Rose begyndte at grine af hende fuldskab, det synes hun selv var sjovt, når hun var fjollet. Hvilket hun for det meste var når hun var fuld. ”Åh, det må jeg nok sige” fik hun små utydeligt sagt, inden hun forsatte ”Det er meget flot at dig, det kan være roden til al ondt, heldigvis er det ikke noget som har gjort så meget skade på mig endnu. Jeg kan godt lide at more mig, det hører lidt til mit erhverv. Men det kan også godt tage overhånd som nu” Hun grinte lidt endnu en gang og tippede lidt frem og tilbage og lod en hånd røre hendes skulder for at støtte sig op ad hendes nye bekendte. Som hun allerede var begyndt at blive glad for, nok mest fordi at hendes rus gjorde hende glad.

”Åh jeg er også selv glad for aftenen og natten, mest fordi at det er her jeg kan møde flest kunder og nyde natte livet, ligesom du. Hvem skulle du havde mødt?” Hun kiggede på hende med fulde øjne og et bredt smil, som om alt i livet og landet bare var godt.
”Nej, jeg har prøvet det før, så jeg ved hvordan jeg klarer mig hjem. Der er alligevel ikke langt.” Hun rakte hendes hånd ud og svingede lidt frem og tilbage ”Hej Rose. Jeg hedder Azia” Smilte på hendes læber forsvandt ikke, men blev kun ved med at sidde på.
”Det er nu også meget hyggeligt at havde fundet en at snakke lidt med”

Rosalie Kane

Rosalie Kane

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 15 år

Højde / 160 cm

Gloria 08.06.2015 19:53
Rose grinede igen lidt af kvinden foran hende. eller ikke så meget af hende som med hende. hun var dejlig positiv på livet virkede det til.
jeg takker. jeg more mig tit ved at at være sammen med folk der drikker lidt, i er så dejlig nemme at være sammen med" svarede hun smilende mens hun lige lagde en hånd bag ryggen på kvinden mens hun styttede sig op af hende, mest for at hjælpe hende.

"Åhh det ligemeget. Han skylder bare en af mine venner en del penge, jeg plejer at hjælpe lidt til med at få dem tilbage, det virker tit når en sød halvdyrspige kommer og spørger pænt og nuttet om at få dem tilbage" det var ikke helt sådan det forgik, men hun så ingen grund til at kvinden her fik afvide at hun nærmere var en bødel og jagthund end hun var den søde veninde. desuden kunne hun godt li Kvinden. og som det gik op for hende at hun var prostitueret, smilede hun igen, hun havde altid undret sig over erhvervet, men denne kvinde fik det til at lyde som en dejlig ting.
"Vi kan snakke på vejen hvis du har lyst?" bestemte sig i sit stille sind at hjælpe AZia hjem. om ikke andet så distræt i at bare ville snakke. "Der har måske ikke været de bedste kunder i aften?" spurgte hun som de langsomt gik fremad

Azia

Azia

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.06.2015 11:41
Azia var enig i den unge kvinde i at fulde mennesker var lidt morsomme, men det var også det ved at være fuld som hun fandt morsomt og tiltalende. Azia havde ved første øjekast ikke troet at kvinden var et halvdyr, men der var jo mange typer af racer i Hovedstaden, derfor kom det heller ikke som noget chok for hende.

”Åh på den måde. Ja, med dit udseende og lidt spørgen pænt, hoster de vel op med det samme?” Hun grinede lidt, for hun kunne godt selv se hvordan hun fik indbragt den skyldende gæld, det var ikke svært. Men hun var også selv enig i at det var den måde man måtte gøre det, hvis folk ikke selv forstod at betale deres gæld tilbage.

Azia takkede ja til at snakke på vejen og tog hendes nye veninde under armen, det kunne være en god støtte hvis hun nu skulle få overbalance, så vidste hun at hun ikke ville falde og det var også trygt ikke at gå alene, selvom det aldrig havde været noget som hun sådan havde været bange for. Hun kunne godt klare sig selv.

”Åh. Selvom jeg selv til tider kan være et drukhoved så siger de mandelige drukhoveder mig ikke så meget når vi snakker arbejde. Jeg ved at man ikke kan være kræsen, men for det meste kan de slet ikke betale og derfor vil jeg slet ikke tage den chance” sagde hun stille og forsatte bagefter, ”men man ved jo aldrig hvad sådan en nat kan byde på” hun smilte endnu en gang og sendte hendes nye veninde et glimt med det ene øje, sådan halv charmerende og halv fuldedum måde, i håb om at hendes joke gik ind, men inderst inde mente hun det også. En indkomst var altid en indkomst.

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack
Lige nu: 1 | I dag: 5