Skadi kiggede lidt på Talia som denne grinede igen. De havde det sådan set hyggeligt, og det var egentlig også planen at hun ville vedblive denne hyggelige drikkestund, men et blik ud af et af vinduerne og synet af én af mændene fra før satte kriller i hendes hænder: Kriller efter at smadre hans ansigt. Hun skævede mod ham, før hendes blik igen vendte sig mod Talia.
"Så længe vi kan det, så er jeg stærkt tilfreds.. Så håber jeg også at du forstår når jeg lige om lidt tager af sted igen, og at jeg har tænkt mig at tæske de der mænd på vejen. Bare rolig, det er kun lidt tæsk," et skævt smil krøb sig vej op til hendes mundvige, før hun tømte kruset og rejste sig. Rundskjoldet blev taget med, sammen med oppakningen da hun skulle til at gå.

"Må vi mødes igen en anden dag," hendes blik var nu alvorligt. Hun havde fundet denne Talia spændende, og ville gerne møde hende igen en anden dag. Men lige nu var hendes trang til at slås oven på at have drukket, alt for stor. Hun klappede vandelementalen på skulderen før hun forlod kroen. Og mændene fik skam tæsk. En del tæsk, men da ordensmagten kom, var Skadi allerede forduftet.

Triggered by violence, hatred of silence