Log ind Opret bruger
Koda
Krystalisianer

Sand Neutral
Race: Vampyr
Alder: 28 år

Skaber: Koda

Koda var godt nok på afveje, hun var taget med en hyrevogn hen over natten for at komme nærmere hovedstaden,men de havde rejst om dagen så hun havde sovet, og af en eller anden grund stod hun nu i den forbannede flodby til Azurien.
Koda brød sig ikke om det her sted, det lugtede jo nærmest permanent af hav, ikke lige hendes ting, der var en fisket lugt over det. Men nu var hun er og det var sent om aften og hun ville blot have et sted at være for at få lidt varme, hvor bedre end det end den nærmeste varmestue.

Koda syntes ikke at kunne finde en varmestue men kom ind i noget der lignede noget finere kro, nærmest mere noget for lidt finere folk, det virkede i hvert fald sådan som folk begloede hendes lidt slidte tøj der bestod af en vest, en hvid skjorte inde under og et bar bruge læder bukser og et par støvler. Sværdet hang ved hendes side og hendes hånd blidt der på.
Det virkede til de fleste troede at hun var livvagt for en anden siden få kiggede Koda over skulderne for at se om der kom andre ind.
*Perfekt her bliver det* tænkte Koda for sig selv og ville bestemt more sig overat sidde på denne fine bar og skille sig ud, trods det sikkert vil koste hende en mindre formue.

Koda satte sig over til et bord nærmest en pejsog slog begge ben oven på bordet og ventede på en eller anden kom og betjente hende.
Astra
Krystalisianer

Retmæssig Neutral
Race: Menneske
Alder: 29 år

Skaber: Mong

Astra havde været oppe på kroen med en herre. hun havde da også moret sig med ham og kom ned til kroen og bestilte et glas vin. hun gik glasset og gik ned og satte sig ved et bord. lidt over for kvinden der lignede en kriger af en art. eller en vagt. Astra havde en fin sort og lilla kjole på. som hun havde haft i nogle år. hun havde fået at vide af sin bror at de skulle spare så hun gik i denne kjole igen.
Astra tog brillerne på imens hun gik over til bordet og satte sig ned og drak lidt af vinen. hun så rundt og kunne ikke se nogle der behøvede en vagt som denne kvinde lignede. skulle hun mon gå over til kvinden og spørger hvad hun lavede der. hun virkede som om at hun boede der med føderne oppe og det hele. Astra havde aldrig set noget så ubehøvlet. hun kunne i det mindste  bruge den stod der var ved siden af kvinden. så hun ikke svinede bordet. Astra kunne aldrig finde på at gøre sådan noget.
176x250 <-- kjolen hun har på.
Koda
Krystalisianer

Sand Neutral
Race: Vampyr
Alder: 28 år

Skaber: Koda

Koda følte sig allerede godt hjemme, men syntes betjeningen manglede så hun piftede efter en tjener som så kom gående ned til hende.
"Et glas vin, min kære" sagde Koda blidt og viftede tjeneren væk igen. Ikke fordi hun kunne drikke af det men det ville se lidt dumt ud at være her inde uden at bestille noget. Gud hvor Koda savnede smagen af øl og vin, men det var bare ikke det samme længere.

Koda så sig om i stuen og fik øje på en kvinde der sad lidt fra hende og virkede nærmest til at stirre en smugle. Koda kunne ikke lade hver med at smågrine lidt for sig selv og da vinen kom ned til hendes bord, rejste Koda sig op og gik over til kvindens bord og spurte "De ser ensom ud her til aften frøken, må jeg?"
Uden om kvinden svarede eller ej satte Koda sig ned med sit glas og så med et veltilfreds smil på kvinden.

"Hvad bringer dem hid her til aften?" spurte Koda venligt og lod som om hun tog en tår af sin vin, men ikke en dråbe kom ned.
Astra
Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Astra så på kvinden der kom over til hende og satte sig før hun nåede at svare. hun så på hende og mod en mand der stod ved baren. havde hun ikke set hende komme ned med ham. hun drik lidt af sin vin og nød smagen og arumaen fra vinen. "jeg har mødtes med en af mine herre bekendtskaber." sagde hun stille og roligt og rettede sine briller der var faldet ned over hendes næseryg.
hun så på hende kunne ikke mindes at ha set hende før. måske var hun omstrejfer. "men hvorfor tror De at jeg er ensom? fordi jeg ikke er sammen med nogle? eller det faktom at jeg altid sider alene for mig selv?" Astra mente ikke hun var ensom. hvorfor troede folk det. måske var det fordi hun ikke var gift endnu. men hun kunne ikke finde en mand der gav hende det kik som forelskelse siges at gi. noget hun aldrig havde prøvet.

Astra så på kvindens vin med rolige øjne. hun kunne se at kvinden fakede med at drikke. for der blev ikke mindre i glasset så det måtte være fake.
Astra
Krystalisianer

Retmæssig Neutral

//out gammel tråd.
Tråden er afsluttet