April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 17.01.2017 18:51
Det var lidt af en anden oplevelse, da han begyndte at placere hende korrekt. Det var nogle andre stillinger, end hvad hun var vant til, men som hun genkendte fra at have observeret dem blive gjort og derefter forsøgt at genskabe. Dog uden held viste det sig nu, hvor han tog grundig hånd om det. Hun havde samtidig forventet dem til at være en smule grovere, eftersom at det omhandlede kamp og den eneste form for yndefuld kampstil, hun kendte til, var måden elverfolket gjorde det på. Så på den måde, kunne hun egentlig godt se logikken i, nu hvor Zane var i samme kategori.

Måden han skubbede hendes fod til det mest ideelle sted i hendes radius, virkede så præcis, at det næsten virkede skræmmende. Dog var det først, da han greb om hendes hånd og førte det omkring, at hun virkelig kunne fornemme hans tilstedeværelse bag sig. Hun gjorde hvad han sagde, så godt som hun nu engang kunne, og følte selv at det i hvert fald gik nogenlunde. Og i dét at han skubbede hendes ryg på plads i stedet for at hun svajede for meget som en adelig frøken, kunne hun straks mærke en bedre form for stabilitet. Så han havde haft ret.
Automatisk var hendes vejrtrækninger blevet mere idylliske. Mere kontrollerede, sådan som hun gjorde sig umage med at inhalere igennem næsen og langsomt puste ud igennem munden, for at skabe den indre ro, der var nødvendig. Hans berøring mod hendes mave, fik den per refleks til at blive suget ganske lidt ind og spændte mavemusklerne, inden den kunne vænne sig til det og derefter slappe helt af igen. Dog måtte hun indrømme, at hun mistede noget af sin fokus, da han pludselig skiftede over i et helt andet samtaleemne. Godt nok forblev hendes krop i standen, han havde sat hende, men hendes hoved drejede sig alligevel for at se på ham over sin skulder. Igen – i svag uforståelighed.
Hun sagde ikke noget til at starte med, men søgte i stedet efter noget i hans øjne, hvorefter hun så åbnede munden: ”De har ret.” sagde hun sagte, og drejede så hovedet tilbage på sin plads og rettede et koncentreret blik frem mod den fiktive modstander, han havde proppet ind i hovedet på hende. ”Men jeg drager desværre snart til Medanien.”
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 17.01.2017 19:16
Det var ikke hver dag han var så tæt på en kvinde. De fleste veg fra ham hvis de så ham i en kro eller på landevejene - så et eller andet sted var dette behageligt.
Og han havde tilmed hånden på hendes mave lige nu!

Det var ikke fordi han som sådan manglede kvindeligt selskab, han var hverken desperat eller noget...
Det var ganske simpelt rart.

"Sådan ja.. godt. Og du er afslappet nu, kan jeg mærke." sagde han og flyttede næsten modvilligt hånden fra hendes mave, efter at hun havde nævnt den forestående tur til Medanien.
"Ah.. det kan være der er lidt varmere der. Jeg vil overveje at tage med - i skyggerne, naturligvis."

Det ville være en rar afveksling... og han ville måske være i stand til at træne April yderligere.

"Og nu..." sagde han og holdt stadig om hendes hånd,
"Lette bevægelser. Langsomt her til at starte med."
Han svingede roligt og langsomt hendes hånd og våben i forskellige vinkler, som flød sammen i de ret elegante bevægelser.
April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 18.01.2017 23:52
Et diskret morende smil kunne ikke undgå at formere sig på hendes læber, da han sammenlignede hendes næste destination med varme. Det var meget vel korrekte, men med den dæmoniske plage, der hærgede over Krystallandet, tvivlede hun stærkt på, at det ville være meget anderledes fra, hvad der var her ved Hovedstaden. Hun undlod også at kommentere yderligere på det. For selvom hun havde en fornemmelse om, hvor dum en idé det ville være for hende at bringe ham med sig, så var det hans eget valg, hvis det blev sådan. Og derfra måtte han acceptere konsekvenserne. Hun havde trods alt ikke afvist ham fordi, hun ikke ønskede at lære fra ham. Hvis det var tilfældet, ville hun ikke stå med ham, som hun gjorde og lyttede til hans forklaringer, som var hun hungrende efter bare den mindste form for lærdom.

Automatisk fulgte hendes blik de bevægelser, som Zane fik hendes krop til at lave, indtil hun meget kort faktisk endte med at lukke sine øjne i – mere eller mindre ubevidst. Dog skabte det hende en bedre fornemmelse af, hvilke muskler der blev brugt og hvilken retning, hun blev ført hen imod. Det gik heldigvis hurtigt op for hende, hvordan det tydeligvis var for tidligt for hende at fumle rundt med den slags og slog straks øjnene op igen. Måske en smule for pludseligt, da hun endte med at miste en smule af sin koncentration og spændte en smule mere op i kroppen, som sendte hende ud af balancen for et splitsekund.
Hun valtede et enkelt skridt tilbage, og hvis ikke mørkelveren havde nået at flytte sig, væltede hun blødt ind mod ham, dog uden nok kraft til at hun ville kunne vælte dem begge om kuld. Langt fra. Hun var skam også fluks med at rette sig op igen. Ingen grund til at lege den hjælpeløse jomfru i tårnet. ”Jeg… beklager.” undskyldte hun refleksivt. Hun vidste når hun havde gjort en fejl. Men hun vidste også, at det ikke nyttede noget at græde over det. ”Det er her er lidt af en anden måde for min krop at bevæge sig på.” Hun gjorde sit bedste for at stille sig korrekt. Fodsporene i sneen gjorde det lidt nemmere.

"Jeg undrer mig lidt... Er rygterne om, at Deres folk er trænet til at blive kriger fra barnsben?"
spurgte hun så ud af ingenting, for at lette stemningen for hendes fejltrin.
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 27.01.2017 17:15
Joo... mon ikke en tur til Medanien kunne være interessant. Hvis han altså holdt afstand, så der ikke blev en fandens  masse ballade...!
Det ville give ham, den hvileløse vandringsmand, noget at lave - også hvis April ikke kunne finde tid til at snige sig afsted for at træne sværdkunst.

Zane vidste det med det samme hun lukkede øjnene, og han smilede lidt ad hendes iver.
Da hun så mistede koncentrationen som et resultat heraf, flyttede han sig ikke.
Hvorfor dog? Han risikerede bare at hun faldt på røven i sneen... eller troede at han væmmedes ved menneskekvinder, endda...

"Hmm..." sagde han til hendes spørgsmål, efter hun febrilsk var kommet op på sin plads igen.
"Mange børn bliver trænet i kamp, ligesom mange børn hurtigt får blodtørst. Det er ganske normalt for mørkelvere - og meget praktisk, da vi ikke just er de mest populære."

"Og... undskyld ikke for at komme til at læne dig op ad mig. De fleste mænd ville se det som charmerende, ikke sandt?" sagde han og lo kort.

"Øv dig i de bevægelser jeg lige har vist dig. Det vil være nok for nu."
April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 01.03.2017 21:43
”Men… kommer blodtørsten fra den tidlige krigeriske optræning? For jeg kan sagtens tro, at det er en stor del af Deres races opdragelse, hvilket oftere end ikke har vist sig at være med til at påvirke den udviklende tankegang.” spurgt April stadigvæk så roligt, som det lå hende naturligt. Hun var nysgerrig. Hungrede efter den viden, hun ikke just ville finde i de bøger, som hun ejede. Og ligeledes havde hun ikke den største frygt for at træde forkert og ende med at give sit liv til fordel for det. Det betød dog langt fra, at hun gik rundt med et ønske om at dø. Det var mere tilgangen, hvor skrækken for at sige eller gøre noget der ikke stod andre rigtigt til, blot ville forhindre i at tilfredsstille diverse spørgsmål. Så indtil videre havde hun været ganske taknemmelig for at han faktisk svarede uden videre. ”Eller vil De sige, at det er medfødt?”

Hun pustede tungt ud og forsøgte igen at finde fokus. Den var godt nok til stede, men hun følte sig ikke motiveret på samme måde, som hun nu ellers længtes efter. Så derfor gik der heller ikke længe før hun med et par elegante skridt trådte væk fra sin plads opad ham. Og drejede omkring med en mindst lige så elegant bevægelse. ”For jeg som menneske ejer også en tørst for blod. Men af hvad jeg er bekendt med så ligger det ikke i mit folks gener. Og da slet ikke hos os kvinder.” Hun kunne ikke helt lade være med at finde et let og morende smil frem, som da tankerne vendte tilbage til en af hans tidligere kommentarer. ”Det vi bliver opdraget til er den charme, som De påpegede.” Hun løftede prøvende sværdet mod ham igen, denne gang med en del mindre lyst til at spidde ham med det, som første gang. ”Men nu siges det også at charme er en frøkens mest faretruende våben.”
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 05.03.2017 09:38
Så nysgerrig hun var! Først på kamp, og nu på hans race? Endda de mørkere sider...
Menneskepigen blev mere og mere interessant jo mere tid han tilbragte med hende.
Det var godt, at han ikke havde valgt at gøre hende fortræd... det ville have kostet ham chancen for disse samtaler.

"Det er svært at sige hvor det helt nøjagtigt kommer fra. Otte ud af ti mørkelvere er sadister - hvad end det er seksuelt eller bare sadistisk glæde. Det viser sig forskelligt og i forskellige aldersgrupper. Alle er individuelle." sagde han og smilede skævt.
Ingen grund til at lyve, hun havde jo selv spurgt om dette!

"Med sadismen kommer ofte blodtørsten, men somme tider er det kun den éne der er til stede. Igen... alle er forskellige."

Hendes næste ord overraksede ham en smule. Hende? Blodtørstig?
"Blodtørst kan komme af mange ting. Det ligger sjældent til menneskekvinder, så vidt jeg ved - men begrav det ikke af den grund." lød det fra ham mens han betragtede hvordan hun løftede klingen mod ham.

"Ganske korrekt," stort smil
"Charme er en køn kvindes våben, som man siger!"
Og med det ord, trak Zane hurtigt sit ene sværd samtidig med at han tråde frem.

Hvis ikke hun gjorde noget, ville hans klinge ramme hendes og slå den væk, ganske før hans fod ramte jorden under dem.
"Hurtighed... er nøglen til al kamp."
April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 06.03.2017 17:31
En undrende rynke formede sig mellem hendes øjenbryn, og man kunne sagtens bilde sig ind at hendes læber snerpede sig en smule ind i samme følelsesmæssige facon. ”Jeg husker ikke at have ytret mig om, at jeg går med den begravet.” kommenterede hun lettere fornærmet. ”Ganske rigtigt at det ikke er noget der kan gås med på ydersiden og fremvise til verdenen hele tiden, ligesom rygterne og historierne om Deres folk går. Men jeg ville aldrig undertrykke det som eksisterede det ikke. Min blodtørst er trods alt, hvad der holder mig i gang.” Mere ærlig kunne hun nok ikke blive overfor ham. Men nu forlød der også kun løgne fra hendes strube, hvis det var ønsket af hende. Hvis det var absolut nødvendigt. Og ligesom han havde været hudløst ærlig med sine svar på hendes spørgsmål, så var der ingen grund til ikke at tage det samme igen.
April havde nær ikke opfanget hans pludselige bevægelse, da hun havde været en tand for opslugt af sine egne følelser. Og så var hans bevægelser ligeledes overraskende hurtige. Kom som ud af ingenting. Men alligevel endte det ikke med at hun blev afvæbnet, som han nok havde håbet, da hun tæt på ubevidst og mere instinktivt slap sit tag i sværdet for blot et kort sekunds tid, så det i stedet svang omkring, så da hun greb om skaftet igen pegede spidsen af bladet ned mod jorden. Samtidig reagerede resten af hendes krop ved at træde et støttende skridt tilbage i sneen og bøjede smidigt overkroppen tilbage for at undgå det mulige sammenstød med hans klinge. Alt imens at hendes øjne genfandt et blik af fokus, der blev afsløret da hun rettede sig ordentligt op igen.

Kortsværdet blev denne gang løftet op igen – klar til at parere – og drejet til at ligge vandret langs hendes arm. En stilling der normalt så blive brugt af større knive. Hun havde godt nok heller ikke nok kraft i sit ene håndled til at holde det helt stabilt, så automatisk lagde hendes anden arm sig over kors med den anden for så at også gribe fat i skaftet, hvilket straks fjernede skrøbeligheden. Blikket i de lilla øjne var atter blevet lige så intenst, som det havde været, da han først havde vist sig for hende. Og hun stirrede næsten refleksivt på ham, som var hun nød til at se ham and endnu engang for at sikre sig, at han ikke var hende en trussel. Også selvom hun stadig var klar over, at dette kun var en del af træningen.

”Det er ikke høfligt at distrahere…”
Zane

Zane

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Mørkelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 260 år

Højde / 185 cm

Efterlyst af Lyset

Neph 12.03.2017 13:10
Undertrykkelse... ah ja, at undertrykke noget, som man har i sig. En farlig ting at gøre - men var det ikke i nogle tilfælde nødvendigt?
Som for eksempel hans egen vrede og det kulsorte, ulmende had, som boede i hans hjerte...? Den underlige, sadistiske lyst som prægede ham af og til? Var det ikke bedre at holde alt det indespærret?

Han vidste det ikke... og for nu, skubbede han tankerne væk og fokuserede på nu'et. Det nu, som havde placeret ham over for en menneskepige, som ikke var bange for ham, og som var indstillet på at lære ad ham.
En højst mærkværdig situation, når man tænkte over det...

Han smilede da hun undveg hans angreb.
"Godt... du har gode reflekser." sagde han med et anerkendende nik.

"Naturligvis er det ikke høfligt at distrahere - men det er ganske effektivt. Hvis man kan finte sin modstander, kan man hurtigt få overtaget."

Han kunne ikke helt slippe tanken om det hun havde sagt lige før... med at blodtørsten holdt hende i gang?
Det var noget underligt noget at høre fra en menneskepige som hende... 

Zane rettede sig op og lagde sværdet over sin skulder, mens han kiggede undersøgende på hende.
"Din blodtørst holder dig i gang...? Det er en interessant ting at sige..."
April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 16.03.2017 19:48
Det tog noget tid for April at selv rette sig bedre op. Da han ikke længere stod klar med sit sværd med chancen for, at hun kunne svinge af ham, hvert øjeblik det skulle være, så blev hun stående lidt endnu. På vagt. Han havde trods alt lige demonstreret, at det var en god idé at altid være mere eller mindre parat. Især i hans selskab. Han havde godt nok ikke givet hende indtrykket af, at han faktisk ønskede at gøre hende ondt, men han var stadig lige så meget en fremmed som en hver anden mand. At de havde præsenteret sig for hinanden – falske navne eller ej – betød det bestemt ikke, at hun kunne stole hundred procent på ham. Og han kunne som sådan heller ikke stole hundred procent på hende. Men efter lidt overvejelse fjernede hun nu sit eget sværd fra sin parade, og trådte det enkelte skridt frem igen.

”Hvad mener De med det?” spurgte hun noget forvirret. En forvirring der også var at finde i hendes ansigtsudtryk, der nu foldede sig ud. ”Er det ikke meget normalt at en stærk følelse kan være med til at drive folk? Til hævn, fx. Min blodtørst er ikke medfødt, men er – som hos mange andre – vokset ud af lysten til hævn. Lysten til at gøre kål på det uretfærdige og uretfærdiggjort.” Hendes mimik var så følelsesneutral, at man udefra nok ikke have svært ved at tro, at hun stod og talte om noget så brutalt som hævntogt. Måde hendes ansigt og blik forholdte sig i blide toner ville nok nærmere få folk til at tro, at hun fortælle om smukke enge eller hverdagens alverdens ting.
”Har De ikke selv noget, der driver Dem? Deres liv er trods alt meget længere end os mennesker, så jeg vil da tro, at der skulle noget til for at opretholde lysten til at leve og bevæge sig frem.” Hun så nu mere efterspørgende i øjnene og trådte en smule tættere på ham. ”Hvad med den vrede, jeg kan fornemme…” Hun løftede roligt en hånd, og hvis han så ellers tillod hende det placerede hun blødt spidsen af sin pegefinger mod hans brystkasse. ”... herinde. Gemt bag selv Deres selvsikre smil.”
April Foster

April Foster

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 167 cm

Dew 16.11.2017 17:31
//Afsluttet: Mangel på aktivitet//

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Blæksprutten
Lige nu: 2 | I dag: 5