Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.03.2011 23:36
Ønskespringvandet er kort sagt, brugt til at ønske. Det ligger midt på markedspladsen, så dette sted bliver meget tit besøgt, for ikke at sige hvert sekund for det meste. Det er et travlt sted, men dette er stedet hvor man kan finde lykken. Det modsatte kan også ske, tag endelig ikke krystallerne der ligger i! (Før du skriver herinde, så ansøg først under emnet på opslagstavlen, for information om dit ønske bliver opfyldt).
Stedet er forholdsvist roligt, men alligevel ligger det meget centrum i forhold til de mange forskellige boders placering. Et par bænke er blevet stillet op omkring stedet. Pladsen er primært brugt til en gennemgang mellem de forskellige gader, hvorpå boderne ligger.
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Devyn Velvise

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Havfolk

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Fnuggie 18.03.2011 23:37
Devyn kom stille gående lidt for sig selv. Hun så at folk smed nogle underlige dimser ned i noget vand. Det måtte da være noget værdifuldt. Hun spurgte nogle af de folk om hvad det var de kastede ned i og hvad det var for noget vand siden de gjorde det.
Da hun fik forklaringen smilte hun stort og fandt en af de dimser som man brugte. Hun kastede det ned i vandet og lod sit ønske komme. "Jeg ønsker at min sygdom vil gå væk så jeg kan være på land og hav lige så lang tid jeg ønsker" sagde hun og bed sig i læben i håb om at det ville lykkes for hende.

Fundet på Photobucket ^_^
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 3