Rekruttering ved vandfaldets top

Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 06.03.2011 01:19
Solen strålede klart, som den gik ned langt mod vest. Den skyfri aftenhimmel så næsten ud som om den var inddelt i forskellige lag - et gyldenorange lag nederst, derpå et lettere purpurfarvet og øverst, som desuden udgjorde hovedparten af himlen, et begyndende mørkeblåt lag, der formørkedes jo længere mod øst, man kiggede.
De sidste, sparsomme solstråler reflekteredes i Argons rustning, hvilket på sin vis var til gene for ham. Næsten hver gang han førte sin venstre arm frem for sig, blev han blændet af, der sendtes tilbage fra hans armskinne og ramte ham direkte i det ene af sine røde øjne. Endnu engang var hans elviske gener et irritationsmoment, da hans ekstra følsomme øjne, der normalt opfangede ting, som menneskelige øjne ikke gjorde, blev påvirket for meget af lyset.
Med højlydte skridt, besteg han møjsommeligt, men selvsikkert vandfaldets side af den snævre bjergsti, som bugtede sig langs klippesiden. Den konstante brusen fra vandet, der styrtede ned fra den tårnhøje klippevæg, var konstant at høre i baggrunden, men overdøvede dog ikke Argons tankestrøm. Han var kommet hertil efter sit nylige besøg i en af Medaniens småbyer, hvilket dels havde skyldtes et hævntogt, og dels de informationer han havde fået på en af de mange havneknejper i Byen.
"Han er næsten altid i området," havde den halvfede gnalling af en kroejer sagt, da Argon havde været på besøg i knejpen sidst. "Det bliver ikke noget problem at finde ham."
Endelig havde det vist sig nyttigt at gå på kro, tænkte Argon, som han rundede et hjørne på stien, der dels afslørede at stien blev bredere, dels at han havde nået toppen af vandfaldet.
Nu skulle han bare finde den mulige tilføjelse til klanen, som han var blevet sendt på sporet af.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 06.03.2011 01:30
På toppen af vandfaldet kunne man se achillius hvis det ikke var fordi solen skinnede så kraftigt på ham og gjord at han bare så helt hvid ud, selvom Achillius stod på spidsen kiggede han ikke ned han stod blot og kiggede ud over det hele, da det var det som achillius allerbest kunne lide ved at stå på toppen et højt sted.
hans tanker var alle mulig steder oppe i hans hovede så han lagde ikke mærke til at argons tilstede værelse på vej op af vandfaldets klippe.
Achillius havde ikke i langtid haft menneske kontakt med nogen ikke siden han mødes med hans nye kærlighed i hans liv, men en ting var sikkert han var nød til at få noget mening ind i hans liv igen.
han stod og kiggede ud over det fri hvor han ser direkte op i solens stråler " mor hvis mig en vej jeg skal tag " siger han blot og stod afventene, " giv mig et tegn og jeg vil tag imod det "
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 06.03.2011 16:47
Argon stoppede op, da han nåede til et relativt fladt område. Lige midt i solens skive, set fra hans synsvinkel, stod en mand. Hans hvide påklædning reflekterede næsten ligeså meget af solens lys, som Argons rustning havde gjort, hvilket gjorde den halvirriterende at kigge på i længere tid af gangen. Han lagde hånden over øjnene, for at skygge en smule for solen, hvilekt dog ikke gjorde den store forskel. Dog kunne han skimte lidt flere træk hos manden nu - vinger og kort, hvidt hår.
Det undrede ham en smule, da manden pludselig begyndte at tale til sig selv. Han så ud som om han imiterede en engel, der var i færd med at blive tildelt en opgave af sin gud, sådan som han stod og stirrede højtideligt op mod solen.
"Giv mig et tegn og jeg vil tage imod det"? Hvad snakkede fyren om? Hvad enten han var meget nært sindssyg, eller bare ensom for tiden, så valgte Argon at tage chancen. Manden havde jo, i en eller anden forstand, bedt om det.
Argon drejede sig, så hans rustnings skær blev reflekteret i retning af manden med englevingerne. Forhåbentlig kunne dette henlede mandens opmærksomhed på Argon og samtidig ses som hans ønskede tegn fra oven. Det ville bare gøre det så meget nemmere at hverve ham.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 07.03.2011 14:29
Achillius mistede synede til hans mor da et lys rammer ham lige i øjne han vender hovedet ned imod argon og ser undrene på ham som om at denne person gjord det med vilje.
Achillius slår sine hvide vinger ud og flyver op i luften, men vender der oppe og flyver ned ved siden af argon, sådan han på en måde står stille i luften lige ved siden af ham.
Achillius kigger på ham undrene " vil du mig noget " siger han blot hvor efter han ser afventene på ham.
normalt er Achillius rar imod folk men når folk blinder ham så tager han det ikke positivt.
et lille smil kommer frem på hans læber " har du brug for en hånd til at komme på til toppen eller vil du kravle selv?"
Achillius vidste ikke rigtigt hvad denne mand vil her også var det somom han ikke rigtig passede ind.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 07.03.2011 15:26
Ups, jeg kom til at lyse ham i øjnene, tænkte Argon og sænkede straks armen igen. Da gutten flaksede hen til ham, gjorde han et mindre skuldertræk. Nu havde han i det mindste fået hans opmærksomhed.
"Det kommer an på," sagde Argon som svar til mandens første spørgsmål. "Er du Achillius?"
Da manden, som forhåbentlig var den, han havde gået hele vejen fra hovedstaden for at finde, begyndte at tale igen, slog han bemærkningen til side med en misfornøjet grimasse.
"Og jeg er ikke kommet her for spottende bemærkninger, lige til din orientering."
Argon kiggede ud over afsatsen, ud mod solen, hvor omridset af en halvstor fugl kunne ses. Den fløj lige så stille hen imod dem, mod sin herre. Han strakte armen ud og lod den mørkegrå måge lande på håndleddet, hvor den stirrede på ham med sine intelligente, røde øjne. Den havde et stykke pergament om anklen, sikkert sat der af Into. Han tog det af og ganske som ønsket var det blankt.
Endnu engang vendte han opmærksomheden mod manden med englevingerne.

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 08.03.2011 12:09
han ser undrene på argon " hmm ja jeg er Achillius søn af Peleus hvad søger du?" siger han overlegen.
Achillius ser fulgen som kommer og lander på Argon " Din?" siger han og peger på fuglen som havde sat sig på argon
han venter stadig lidt på at han svarede Achillius, for hvis denne person var kommet langt fra for at finde ham hvilke nok var sandt, så må det være noget vigtigt for normalt vil folk kun have fat i achillis hvis der skulle vindes nogen slag.
Achillius placere sig på det lille stykke af kanten som argon også står på, hvor efter han slår hans vinger ind og ser på argon " men hvad med at du fortæller mig hvem du er inden du fortæller mig hvad du søger i mit navn "
Achillius snakker rolig og afslappende til Argon som tegn på at han ikke føler at der er noget skidt ved at han har opsøgt ham så langt væk som de nu var.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 10.03.2011 21:31
"Hvis det passer, så er det dig jeg har søgt," sagde Argon til den englelignende skikkelse, som virkede irriterende hovmodig? "Jeg fik at vide at Achillius var en god, fri mand med fantastiske evner, så jeg tog afsted for at finde ham."
Da Achillius spurgte indtil mågen på hans arm, svarede han med et nik og et blik på fuglen.
"Jep. Den adlyder mig i et og alt, men det er nu ikke lige vigtigt nu."
Han vendte atter opmærksomheden mod Achillius. "Men før jeg fortæller om mig selv og selve grunden til mit besøg, skal jeg lige spørge dig om noget. Første spørgsmål - hvor vigtig er frihed for dig?"

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 11.03.2011 08:15
Han nikker til argon for at vise at det var ham som var Achillius som han havde søgt, han ser på Argon med et skævt smil på læben " jeg ved ikke hvor du for dine oplysninger fra men jeg vil ikke lade oplysninger kommer folk til gode, jeg vil heller lade folk kende for den måde jeg er på " siger afslappene og roligt, der skulle meget til at få Achillius til at tænke over hvad han sagde og gjord.
han ser på Argon " frihed...jeg mener at alle mennesker er frie og selvom man er slave eller hvad man er, så har man ret til frihed" han peger på Argon " du er en fri mand jeg er en fri mand din fugl er en fri fugl, selvom den lyster dig, men som sagt før vil jeg ikke stå og fortælle dig ting, når jeg ikke ved hvem det er jeg snakker med "
siger han lidt irriteret. Achillius synes selv at det var uhøfligt ikke at fortælle hvem man var når man søgte en anden person.
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 11.03.2011 23:34
"Selvfølgelig," siger Argon undskyldende. "Glemte lige at introducere mig selv. Jeg er Argon Dracoran - Lord Argon Dracoran," tilføjede han, og fortsatte: "Og jeg kommer med et tilbud. Du er, som du og andre folk, jeg har udspurgt, en fri mand."
Dette var jo trods alt, hvad manden lige havde svaret.
"Jeg arbejder på at få opbygget en klan, som er fri. De er ikke under kontrol af Mørkets Lord og adlyder ligeledes ikke hans krigere, ej heller Inkvisitionen. Det samme gælder Lysets Krigere, da de kan være akkurat ligeså hovmodige som Mørkets Krigere. Derfor har vi samlet os et sted, hvor de ikke længere kan koste rundt med os. De piner os for deres eget velbefindende, hvilket vi ikke vil finde os i. Jeg mener, ligesom du, at alle bør være frie. Derfor har jeg valgt at opsøge dig, for at finde ud af, om du skulle være interesseret i at slutte dig til os?"
Han kiggede på Achillius igen.
"For klanen har brug at dens medlemmer kan og vil beskytte hinanden. Det er en af dens vigtigste regler."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 11.03.2011 23:47
Achillius lytter til hvad Argon siger og smiler lidt af de ting han siger " nuvel en klan som er fri lyder til at være en god ting og jeg kunne godt trænge til at være lidt social" han rækker hånden frem til argon " rart at møde dig".
han afventer lidt argon og spærger så der efter " men hvad vil du gerne ha denne klan skal gør. altså har den nogle formål?" han stiller sig afslappet op af klippen " er der andre ind mig i denne klan? og hvis der er hvilke personer er det? er der nogle kvinder? " siger han med et lille smil på læben uden rigtig at have nogen anden tanke om det.
han ser på Argon " men ja jeg vil gerne slutte mig til jer " siger han med et smil på læben
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 12.03.2011 00:08
Argon tager imod hans hånd og ryster den godmodigt. Det var sjældent at han mødte nogle, der både var høflige og glade, når han spurgte dem.
"Klanens eneste hovedformål er at vi sørger for at beskytte hinanden. En vigtig ting at huske er, at vi, selvom vi er frie, stadig skal være loyale og ærlige over for hinanden. Og i disse tider har folk brug for frihed og specielt beskyttelse."
Argon ser på den afslappede mand, og lægger selv vægten over på højre ben, krydser venstre indover og læner sig lidt til siden. Sådan stod han nu engang bedst.
"Der er adskillige andre medlemmer i klanen, og ja, der er kvinder." Med et smil tilføjede han," Men du skal holde dig lidt i skindet. Nogle af dem er ikke just glade for at blive oversavlet. Vi har haft et par uheld, må jeg indrømme. Men opfører du dig ordentligt, så tager de sikkert godt imod dig."
Ved hans sidste udsagn breder et større smil sig på Argons læber. "Jamen det er da perfekt."
Der skulle godt nok ikke meget til at overbevise ham her, tænkte Argon. Bare en opsummering af klanens formål og benævnelse af et par kvinder. Jeg håber bare ikke at jeg kommer til at fortryde det her. Izilarna og Nadia er ikke ude af stand til at slå folk ihjel, hvis de føler sig forulempet.
"Så mangler jeg kun én ting," sagde han og tog papiret, som mågen havde medbragt, frem. "Hvis mig, hvad du kan."

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 12.03.2011 00:28
Achillius nikker til ham " lyder fair nok, og bare rolig det er ikke mig der skal holde fingerne væk fra pigerne det er dem der skal holde fingerne væk fra mig " smiler han til ham.
han ser det papir Argon tager frem " hmm og det papir skal bruges til? " siger han afventen men forstår så at denne person gerne vil ha en smags prøve af Achillius evner, han løfter hånden lidt imod det vandfald der var bag dem og lidt efter lidt bliver det til is " det er det " smiler han lidt Achillius stolede ikke på denne fyr nok til at vise ham hans anden evne, så derfor lod han somom det var det eneste han kunne.
" men sig mig skal jeg møde nogen fra klanen af?, eller må jeg gå og gør hvad jeg lyster " siger han undrene
Lord Argon Dracoran

Lord Argon Dracoran

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Halvelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 47 år

Højde / 193 cm

Stan 12.03.2011 12:27
Argon slog en falsk latter op, da Achillius kom med sin kommentar om kvinderne.¨
Jeg kan allerede mærke Izilarna og Nadias forsøg på at kvæle mig, for at have fået ham med i klanen,tænkte han.
"Bare sørg for at holde charmen på et rimeligt niveau. Det kunne let gå galt," tilføjede han og kiggede ned på papiret. "Og det her skal jeg bare bruge, for at fortælle de andre, at du sagde ja til at være medlem. De skulle nødig tro at du var en spion eller noget, når du kom første ga---"
Argon stoppede midt i ordet, da Achillius frøs vandfaldet til. Det var sket så pludseligt, at det næsten skræmte ham. Specielt, taget i betragtning af, at der var konstant bevægelse i vandet. Hans evne måtte være enormt stærk.
Achillius afbrød hans fascination af det frosne vandfald.
"Selvfølgelig skal du ikke møde dem, men det ville være en god idé. Vi holder til her," sagde Argon og rakte ham et lille stykke pergament fra sin lomme, hvorpå vejen til hovedkvarteret fandtes. "Men hvis du misbruger det kort, så kommer du ikke med alligevel. Men ellers er du fri til at komme og gå. Så længe du bare overholder reglerne," tilføjede han. "Men der er intet pres."
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3