hun sukkede lettet da Catarina sagde hun var okey og ikke fået en skræmme. hun så ud i regnen kort for at se hvor voldsomt det faldt ned. hun så derfor mod grottens gang og lyttede til Catarina.
"ja. jeg har engang faktisk prøvet at ha en "maske" på for at tilfredsstille dem der var i min nærhed, men den maske kunne jeg til sidst ikke passe mere" sagde Yuri lidt tænkende imens hun så ind i grotten. dens lyd af regnen og deres stemmers ekko gav Yuri lidt ro for det var en helt naturlig lyd.
Yuri smilte forsigtigt til det Catarina sagde. hun kunne være venlig når hun gad. men hun kunne tænde af som en ild lige så hurtigt.
Yuri havde faktisk ikke grinet i lang tid af hvad andre sagde men Catarinas kommentar med en stor, våd panter fik et grin frem på Yuris læber. det lød så fantastisk sjovt.
"Tør panteren være i en våd hule med en ulve ildmager" sagde hun med et grin og så igen af en eller anden årsag ind i grotten. det var som om mørket tiltrak hende af en eller anden grund. men.... det virkede som om det kaldte på at blive udforsket.
Yuri rystede let på hovedet for at få fornemmelsen lidt væk så hun kunne koncentrere sig om Catarina og hvad hun sagde.

Krystallandet