Are you a wanderer?

Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 30.03.2020 21:04
gnæk, gnak. Det var lydende der kom fra skoende når de ramte gruset og kort efter blev løftet op igen. Solens sidste stråler var på vej ned, og det betød at Gordon snart skulle finde sig et sted hvor han kunne træde ind til siden, måske i lidt skjult og sætte en lejer op. Han var efterhånden usikker på hvor langt han var nået på sin rejse. Hans stedssans var okay, når han havde været på ruten et par gange, og at han overhovedet var nået så langt som han var, det var nok mere held end det var forstand. Men at spørge folk om vej og følge skiltning, havde været hans overlevelse for nu. Han tog en dyb indånding, inden han skiftede retning og forsvandt ind imellem træerne, gik nok omkring 100 meter ind imellem træerne, indtil han fandt et sted, hvor han kunne sætte en lille lejer op.

Gordon fandt hurtigt et sted, og samlede nogle sten, som han lavede en cirkel med, inden han fandt nogle grene der allerede lå på jorden. Gordon lagde pindebrændet mellem stenene inden han grab fat i lædertasken, og åbnede den op, for at se om han havde husket sit strygestål. Der gik ikke mange sekunder, før det var fundet frem, og efter et par klik og noget pusteri, kom de første tegn på at hans pindebrænde ville starte op og give varme. Han lukkede sin taske sammen igen, og lagde den på jorden, inden han lagde hovedet tilbage på den og slappede af.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 30.03.2020 23:11
Den nedadgående sol havde gjort det svært for Lianna at få øje på sine små pejlemærker i skoven, og hun havde til sidst måtte erkende, at hun nok var faret vild. Hun var derfor i stedet begyndt at lede efter et sted, hvor hun kunne slå lejr for natten. Så kunne hun søge tilbage efter noget hun kendte imorgen.
Ikke længe efter havde hun fornemmet den svage duft af røg, og havde fulgt i retningen af lugten.  Lidt længere fremme kunne hun se, at der lå en skikkelse tæt ved bålet. Lianna gik forsigtigt nærmere, og håbede ikke skikkelsen ville vise sig at være et fjendligsindet væsen. Lidt efter kunne hun se, at det vidst nok var en mand, selvom han så meget høj ud, så der var også mulighed for at det var en elver. Hun overvejede kortvarrigt, hvad hun skulle gøre. Hun havde hørt mange fortællinger om alle de sære og farlige væsner, der fandtes rundt om i verden, men elvere var aldrig blevet nævnt i hendes familie som noget decideret farligt. Hun vovede sig derfor tættere på, og da hun var inden for talerækkevidde, rømmede hun sig og sagde
”Godaften, undskyld jeg forstyrrer, men må jeg have lov at slå mig ned her for natten?”
Hun håbede ikke, at herren ville afvise hende, da hun ellers ikke vidste, hvor hun så skulle gå hen.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 30.03.2020 23:26
Gordon nød lyden af ilden der stille og roligt brænde i hans intamistiske bål. Han havde ikke forventet at det rent faktisk ville give den mængde varme det gjorde, men det var rigeligt til at han var døsset en smule hen. Han gav et spjæt fra sig, da han hørte en stemme sige noget, for han havde ikke regnet med at der var nogle. Han åbnede øjnene op, og kiggede på personen han kunne se. Blinkede et par gange, inden han gav sig til at nikke. "Ehm ja, selvfølgelig." Svarede Gordon med sin dybe stemme, og trak vejret et par gange. Han havde ikke mødt nogle mennesker, siden han havde været i den helt store by der var en dags tid væk fra hvor han var. Og han havde bestemt heller ikke regnet med at det skulle ske, før han havde ramt byen efter. "Hvad laver du så langt inde i skoven?" Spurgte Gordon, det var stort set ren nysgerrighed, der gjorde at han stillede spørgsmålet. Han satte sig op, og satte sig med fronten mod bålet der kørte foran ham, og rykkede lidt rundt på hovedet så der kom nogle enkelte knæk fra hans nakke af.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 30.03.2020 23:45
Da manden havde besvaret hendes spørgsmål, nikkede hun kort, og tog så tasken af og satte ned på jorden foran sig. Hun fandt derefter sit skind frem, og lagde på jorden, og satte sig på det.
”Du må undskylde hvis jeg vækkede dig, jeg havde ikke bemærket du var faldet i søvn.”
Hun smilede til manden, og da han havde sat sig op så hun ordentligt efter, nej han havde ingen horn, spidse ører, hugtænder eller noget der indikerede, at han skulle være andet end en helt almindelig mand.
Hun hørte hans spørgsmål, og bed sig i underlæben, mens hun tænkte.  Han virkede umiddelbart ganske almindelig, men det var for tidligt at sige, om han havde reelle hensigter eller ej, så hun overvejede hvor meget hun skulle fortælle ham. Til sidst rømmede hun sig, og svarede
”Jeg er ude for at lede efter en, som er forsvundet.”
Hun mente det var præcist nok til ikke at virke som et uhøfligt svar, men stadig ikke nok til at han ville have nogle reelle informationer på hende, hvis han skulle have ureelle hensigter.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 31.03.2020 08:25
Gordon hørte det svar som hun gav, og gav sig bare til at nikke. Det var et fint nok svar for ham at modtage, og det gjorde også bare at han ikke behøvede at stille yderligere spørgsmål. På sådan nogle punkter var det vel bedst ikke vide mere end der overhovedet var nødvendigt. Gordon nikkede bare roligt. "Ah, okay." Svarede Gordon, inden han kiggede på ilden. Han greb nogle pinde på jorden og kastede ind i bålet, så det kunne blive ved med at brænde lidt. Hans øjne greb blikket på ilden og fulgte måden de dansede på. Det var en længere rejse han var blevet sendt ud på, for at købe nogle agern til at plante nogle flere træer der hvor de hentede træer til hans arbejde. Gerne nogle forskellige sorter havde været helt perfekt.
"Og ja, du vækkede mig ikke helt. Jeg var kun døset halvt hen på grund af varmen. Men det var godt jeg ikke var faldet i søvn, for så havde jeg ikke spist noget her til aften." Sagde Gordon, mens han greb sin taske, han vidste han havde noget røget kød og noget røget fisk som han kunne få til aftensmad. Ikke at han havde noget til det, men det kunne være en fin nødløsning når man ikke ligefrem havde pakket mere end nødvendigt. Og han skulle nok købe noget mere proviant når han kom til den næste by så han også havde mad med på vej tilbage. Han hev noget tørret kød ud af sin taske og knak det i nogle stykker, inden han spiste dem som nogle finger bider.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 03.04.2020 16:33
Lianna sad bare stille og så ind i flammerne lidt, usikker på hvad hun nu skulle sige. Da manden foran hende nævnte at han endnu ikke havde spist og begyndte at finde noget kød frem, kom hun i tanke om at hun heller ikke havde spist noget endnu. Det var for mørkt nu til at jage, så hun måtte nøjes med hvad hun havde i tasken. Hun fiskede et stykke brød op, knækkede det i små bidder og spiste. Hvad hun ikke ville gøre for noget frisk-stegt kød, eller måske en fisk lige nu!
Hun sukkede, og gumlede videre på sit brød. Hun måtte huske at bruge lidt tid i morgen på af få skaffet sig noget mad, jage efter lidt kød og se efter om der var nogle interessante, spiselige planter i skoven.
Efter lidt tid, så hun over på manden igen, og smilede venligt. Han så ud til at være noget ældre end hende, nok omtrent på alder med hendes ældste bror, Alf. Han så i grunden ganske godt ud, tænkte hun for sig selv, og skyndte sig at tage blikket fra ham igen, inden det blev for akavet. Ingen brød sig om at nogen sad og stirrede på den i evigheder.
”Hvad bringer dig til skoven?”
Hun var nysgerrig på, hvad hans ærinde på disse kanter var.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 03.04.2020 20:13
Gordon rev stille og roligt noget af sit tørrede kød, før det var at han proppede det i munden. Han kunne godt fornemme der var øjne på ham, men det gjorde ikke noget, for han holde egentlig også lidt øje med hende. Han hørte hvad hun spurgte om smilede stille og roligt til hende, mens det var at han sådan, halvt lænede sig tilbage og holde sin position med mavemusklerne. "Jeg er på vej til Sumplandet. Der skal jeg købe agern og frø, til nye sorter af træer." Lød det fra Gordon. Der var nogle agern man ikke kunne få særlig mange steder, og de havde så fået en aftale med en som kunne levere hvad det var de søgte. Og det var en god måde til at få flere træer til at vokse rundt omkring i landet, eller forsøge på det. Gordon lod blikket falde rundt på de mange træer der stod rundt omkring dem, inden hans blik farede over til hende igen. Gordon tiltede sit hoved i retning mod hende. Gordon rettede sig op, og lænede sig mod ilden. Han lod sin hånd føre uden om ilden over ved hende. "Gordon. Bare lige for at introducere mig kort." Lød det fra Gordon. Han sende hende et roligt smil. Mens han prøvede at læse detaljerne i hendes ansigt. Han havde ikke forventet at møde nogle inde i skoven, men han kunne ligeså godt gøre det så behageligt som muligt.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 05.04.2020 03:51
Lianna så på ham, mens han talte, og nikkede svagt til det han sagde, for at vise hun lyttede interesseret. Dog var hun samtidig fascineret af hans træk, og udseende. Hun havde aldrig været så tæt på andre mænd end hendes brødre og far, og hun fandt det… Interessant, var vel det rette ord, at studere hans ansigtstræk, den maskuline kæbe, skægget, øjnene, det var så anderledes og fascinerende. Hun slog dog blikket ned igen, og valgte i stedet at kigge ind i bålet igen, inden det blev alt for akavet. Ingen brød sig om, at nogen sad og stirrede på dem uafbrudt.
”Hvilke sorter leder du efter, hvis jeg må spørge?” Hun var nysgerrig, naturen havde altid fascineret hende. Da han rakte hende hånden, tog hun den.
”Hej Gordon, rart at møde dig. Jeg hedder Lianna.”
Hun smilede, og holdt hans hånd, usikker på om hun burde give slip eller ej. Hun burde nok, hvis det ikke skulle blive akavet, men omvendt havde hun ikke lyst, selv hans hænder var interessante, de var en del større end hendes, mere firkantede og lidt grovere, det var tydeligt han brugte sine hænder til dagligt arbejde. Hun sad og så lidt på hans fingre, og var egentlig bare gået i stå midt i en tankestrøm. 
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 05.04.2020 12:38
Gordon kunne fornemme øjnene på sig, men han sagde ikke noget til det. Han var stadig ikke van til opmærksomhed, men det var mest bygget på at han var høj, og derfor mange der kommenterede på det og gjorde det til at være noget negativt. Han lyttede til at hun spurgte om hvilke sorter han ledte efter, og Gordon lo let. "Selvfølgelig må du spørge. Jeg leder efter blodbøg, arvnbøg og cedertræ." Lød det fra Gordon der var næsten helt begejstret for at have nogle der kunne virke til at være interesseret. Blodbøg kunne på nogle punkter være svære at skaffe, og bestemt fordi de krævede så meget tid til at vokse. Men han skulle have fat i tre. Et til hans egen have, og to som de kunne plante i den ene skov for at få noget arbejdsmateriale, til når de var klar. Det kunne tage tid med blodbøg, men det var det hele værd når det endelig kom til.
"Lianna. Sødt navn." Lød det fra Gordon, mens han gav hendes hånd et roligt klem. Han gav dog slip og trak sin hånd til sig, mens han sad og nød at få varmen i hovedet fra ilden. Det var behageligt at sidde på den måde og kunne slappe af, mens man alligevel kunne side og nyde noget mad. Han tog noget mere og kiggede på hende, inden han knak noget kød af og rakte rundt om ilden til hende. Gordon havde lært fra sin tømrermester, at folk i ens situationer, sagtens kunne dele, og det var også noget han havde vendet sig til at gøre.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 05.04.2020 23:30
Lianna nikkede blot, da han nævnte de forskellige typer af træ han ledte efter. Hun kendte ikke så meget til de forskellige træsorter, men det var spændende at høre om syntes hun. ”Blodbøg, det er den med de røde blade, ikke?” Hun mente nok hun havde set den før, på en af nabogårdene hjemme i landsbyen.

Da han sagde, at hendes navn var sødt, kunne hun ikke lade være med ar rødme lidt. ”Tak.” Fik hun fremstammet, og så igen ind i ilden. Hun var ikke rigtig vant til at få komplimenter, og slet ikke af fremmede. Hun havde aldrig været særligt tæt på andre end sine søskende, og så nogle af de andre børn i landsbyen, men det var mere da de var små og rendte og legede med dyrene og den slags. De seneste par år var hendes brødre blevet meget overbeskyttende overfor hende, og ingen fik længere lov at komme særligt tæt på Lianna, især ikke mænd af en eller anden årsag. Hun forstod ikke helt hvorfor, men det havde egentlig aldrig generet hende heller. Hun kunne rigeligt få tiden til at gå med at hjælpe til på gården, og dyrene var alligevel ofte nemmere at snakke med end andre mennesker.
Hun vidste ikke rigtig hvad hun skulle sige efter det lidt akavede øjeblik med hans hånd, og sad derfor bare og så ind i ilden, og nød varmen fra bålet der bredte sig i kroppen. Hun så ham række noget over mod hende, og så op og fik øje på kødet. ”Oh, mange tak!” Hun smilede, og tog imod kødet. Det var venligt af ham, sådan at dele sin mad med hende. Hun faldt lidt mere til ro i hans selskab kunne hun mærke, og troen på at han ikke havde nogle ureelle hensigter eller ville hende noget ondt, havde indfundet sig. Det var alligevel rart, at sidde her med et andet menneske, som virkede venlig og rar.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 05.04.2020 23:55
Gordon hørte at hun spurgte om det var den med røde blade. Gordon nikkede og kiggede overrasket på hende, da det ikke var så mange der kendte til at blodbøg, men det var et af de smukkeste træer han selv havde prøvet at se. "Jo, det er det tykke træ med røde blade." Lød det fra Gordon, mens han kiggede overrasket på hende. 

Han lod mærke til hendes rødmen der stod flot i forhold til hendes hår der virkede rødt i forhold til ilden. "Jeg tror din måde at sove på, nok er noget mere behageligt end min er." Lød det fra Gordon, som han kiggede på hende og lod hans øjne bide mærke til detaljerne omkring hende. Gordon var ikke altid den der snakkede mest, men når han endelig gjorde, så var det også direkte fra hjertet og hvad han mente. Gordon ville ikke være til fare for meget mere end en flue, da han ikke brød sig om visse former for vold, og var nærmest decideret modstander af det på visse punkter. Han slog igen, hvis det var. Han mindedes tilbage, på hvor blød hans seng var at sove på, i forhold til jorden han nok ende med at skulle ligge og sove på i løbet af natten. Skindet hun havde, så noget blødere ud da han bare ende med at ligge og kunne trække et tæppe over sig for natten. Men det kunne også virke for nogle, selvom Gordon han foretrak at kunne sove på en seng. 
"En klog person, fortalte mig engang, man kan altid dele sin mad med andre, når man er i samme situation." Lød det fra Gordon, mens han rykkede sin taske over til sig, og åbnede den op, og gennemsøgte den. Han trak et tyndt tæppe ud fra tasken og lagde tasken ned, for bag efter at lægge tæppet ovenpå hans tasken, mens han kiggede på hende. Gordon rykkede sin hånd helt hen til ilden, så han kunne mærke den blev varmet op, inden han trak den væk fra ilden, men holde ude, så man kunne se hans håndflade, mens han trak vejret roligt, og studerede hende for at se hvad hun var for en.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 06.04.2020 00:40
Lianna nikkede, og fornemmede hans overraskelse over at hun kendte til træet, så hun valgte at uddybe lidt. ”En af nabogårdene i min landsby, har et stående i deres have. Det er så smukt.”
Hun så på ham da han talte igen, og undrede sig lidt over hans ord. Hendes måde at sove på var mere behagelig? Hvad mente han mon med det?
Hun bemærkede, at han betragtede hende, og rødmede svagt igen. ”Hvad mener du?” Spurgte hun og så nysgerrigt på ham, mens han trak et tæppe op af tasken. Hvis han ikke havde andet sovegrej end det, forstod hun godt hvad han havde ment. Det ville blive hårdt at ligge på den bare jord, og muligvis også koldt, hun var i hvert fald glad for sit dejligt bløde, store skind, som hun havde taget med sig. Det plejede at ligge hjemme i hendes seng til at holde hende varm om natten, men nu var hun der jo ikke til at sove i den dejlige bløde seng, så hun havde taget det med sig på eventyr.
da Gordon igen snakkede, så hun på ham og smilede. ”Det har mine forældre også altid sagt til mig, at man skal dele når man kan. Det er en god ting at have med sig.”
Hun så ned på sit skind, og fik en ide. Hun havde jo også sit tæppe til at have over sig, og skindet ville være stort nok, de ville måske ende med at ligge ret tæt, men det var vel bedre end at ligge på den hårde jord, tænkte hun.
”Har du kun tæppet der? Hvis du vil, tror jeg godt vi kan ligge på mit skind begge to. Det er noget blødere end jorden, trods alt.”
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 06.04.2020 08:20
Gordon lyttere interesseret i hvad hun forklarede. Han havde kun set en blodbøg en gang, men det var en blodbøg nogle havde skåret for tidligt, så det var ikke i stand til at kunne genbruges, da det havde været skåret forkert. "Det er godt. Det er et smukt træ, og det giver godt tømrer, hvis det får lov til at stå og passe sig selv. Jeg vil gerne have et i min have, ikke for at bruge det, men det er et super smukt træ." Lød det fra Gordon, næsten helt drømmende, inden han sende hende et tandsmil, med hans hvide tænder.
Gordon kiggede på hende, da hun spurgte hvad han mente med det, han pegede ud på sin oppakning. "Det er hvad jeg har levet med at sove, siden jeg forlod Lazura. Jeg har ikke rigtigt noget skind, og jeg fik ikke købt det inden jeg rejste." Forklarede Gordon med en blid stemme, mens han kiggede mellem ilden og hende. Han forventede egentlig ikke noget af det, han kunne godt overleve med at sove på jorden en nat eller otte til, selvom det var hård, men det var konsekvensen af ikke at have et skind han kunne sove på. Han havde overvejet at han skulle købe et i den næste by han kom til, hvis de havde et han kunne købe. 
Gordon lyttede til at hun sagde hendes forældre også havde sagt det. "Det er et godt ordsprog, og det skaber gode bekendtskaber." Lød det fra Gordon, mens han kiggede. Han overvejede lidt at rykke tættere på, mest af alt fordi han havde lagt mærke til hvordan hun kiggede på ham.
"Jeg har kun tæppet og min taske. Men det lyder til at blive hyggeligt. Det kan jeg jo nærmest ikke sige nej til." Lød det fra Gordon. Han greb sit tæppe og rejste sig op, inden han gik over og satte sig ved siden af Lianna, med plads nok til at de stadig kunne bevæge armene.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 06.04.2020 15:21
Lianna nikkede til det, han sagde, og sendte ham et lige så oprigtigt smil som det, han lige havde sendt hende. Hvor var det dog i grunden hyggeligt at sidde her og tale med et andet menneske, og lære ham at kende. Hun lyttede til hans ord, og nikkede kort igen. Så havde hendes formodning været korrekt, at han ikke havde andet at sove med end sit tæppe. Da han talte igen, kunne hun ikke lade være med at smile. ”Det håber jeg da. Jeg…” Hun bed sig usikkert i læben, hun vidste ikke hvor meget hun skulle sige, men han virkede jo så flink, og hun følte sig faktisk tryg ved ham allerede, skønt hun ikke havde kendt ham i meget mere end 20 minutter. Hun rettede lidt på sin stilling, og fortsatte så. ”Jeg er ikke så vant til at lære nye mennesker at kende. Jeg er vokset op i en lille landsby, hvor vi har klaret os selv, og kendt alle i byen fra jeg var helt lille.” hun bed sig blidt i underlæben igen, og så væk. Hun lagde derfor ikke mærke til, at han havde rejst sig mens han sagde det sidste, og blev lidt forskrækket da han pludselig dumpede ned ved siden af hende. Hun fik dog frembragt et smil på læberne, og så på ham igen. ”Jamen, du skal da være så velkommen. Som sagt er jeg ikke særlig vant til at omgås mennesker jeg ikke allerede kender, så jeg undskylder for hvis min fremtræden er lidt…. Klodset, akavet.” Hun kunne ikke lade være med at slå en lille, dæmpet latter op, og så ind i ilden igen for en stund. Var det mon varmen fra bålet der var blevet kraftigere, eller det at han pludselig sad så tæt på hende, der fik hende til at føle sig varmere? Hun vidste det ikke, men det var rart uanset.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 06.04.2020 23:09
Gordon fulgte med i hendes bevægelse, og fulgte med i hendes munds bevægelse som hun snakkede. Han kiggede på det resterende kød han havde i hånden og knak det over i to stykker. Han lyttede til hvordan hun snakkede og hvordan hendes stemme bøjede sig alt efter hvilke ord hun brugte. For ham var det egentlig super hyggeligt at sidde og bare lytte til hvad hun sagde, da det gav ham nogle grunde til ikke at sige noget overhovedet, og bare være i stand til at tie stille. Han lyttede til hvordan hun forklarede om at hun var vokset op i en lille landsby. Gordon havde rejst meget, for enten at hente byggemateriale, eller hvis ham og hans mester manglede nogle ekstra folke. Og selvom han kun havde mødt hende, for hvad? Tyve, tredive minutter siden, virkede hun flink. Gordon havde absolut ingen sans for tid, og bestemt ikke når han var i et godt selskab. Gordon kunne være ret socialt akavet, men han prøvede at overleve så godt han kunne, og prøvede at skabe så mange venskaber som det var muligt. Da hun var færdig med at snakke og lod en dæmpet latter op, kiggede Gordon på hende, og tænkte sig om, inden han sagde noget. "Små byer er fantastiske. Er selv født og vokset op i Lazura, også hvor jeg bor nu. Men, man kan godt høre du ikke er van til at omgås mennesker. Det er jeg heller ikke selv, men det er noget du kommer til at lære med tiden." Lød det fra Gordon, mens han smilede let og rakte hende det ene af de to sidste stykker kød han havde, mens han spiste det han havde i den anden hånd og kiggede på hende. Han overvejede lidt om han skulle placere sin hånd på hendes, for at berolige hende, eller om der var noget han kunne gøre for at få hende til at være afslappet. Det var en fordel for Gordon at være lidt oppe i sine slut tyvere efterhånden, men han var rolig og trak vejret ligesom han havde det. 
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 07.04.2020 21:23
Lianna så på ham mens han talte, og nikkede. ”Lazura, er det ikke langt herfra?” Hun mente at vide, at det lå en del dagsrejser fra deres nuværende lokation. Hun grinede lidt af hans kommentar om at hun nok skulle lære at omgås andre med tiden. Hun håbede han havde ret, men det gik da også meget godt i forhold til ham nu.  ”Tak.” Hun tog imod kødet og smilede venligt til ham, inden hun puttede kødet i munden. Det var rart at have mødt et venligt menneske, så aftenen og natten ikke blev så ensom som de foregående nætter havde været.

Et stykke inde i skoven hørtes pludselig en lyd, der mest af alt var en blanding af et hyl og et brøl. Et ryk af forskrækkelse gik igennem Lianna, og smilet på hendes læber stivnede pludselig. Hun plejede ellers ikke at blive skræmt af de forskellige lyde fra skovens dyr, men det her lød anderledes end noget, hun havde hørt før. Hun så på Gordon som for at aflæse, om han vidste var det var. Det lød til at være langt nok væk til ikke at være en trussel for dem, men man kunne aldrig vide med de væsener, der holdt til i skovene.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 07.04.2020 22:25
Gordon holde øje med hende som hun nikkede og spurgte om det ikke var langt herfra. Han var usikker på hvor mange dage han havde rejst, så han kunne ikke sige nej. "Jo, jeg har ikke længere styr på hvor lang tid jeg har rejst, men det må man overleve med." Lød det fra ham, og han lagde ikke skjul på at han egentlig lidt tænkte over det. Det blev værre når han skulle hjem igen. Men der kunne han muligvis få et lift af en eller anden så han hurtigere kunne komme af sted. Han fulgte med i hvordan hun tog imod kødet efter at have takket ham, og begynde at spise det. "Skulle det være en anden gang." Lød det fra Gordon, mens han ændrede sit blik fra at være på hende, til at glide ud over skoven der var omkring dem. Hans øjne skyllede ind mellem mørket der var begynd at danne sig over dem. Træerne virkede mørke og dystre, men det skræmte ikke rigtigt Gordon. Han holde dog øje med hvordan hun reagerede på mørket dem. Gordon tiltede sit hoved stille og roligt og lænede hovedet tilbage.

Gordon hørte brølet, og rettede sit hoved i retning af hvor det var. De var for langt væk for at der ville komme ekko af det, så han var ikke bekymret. Han bed dog mærke i hvordan Lianna kom med et ryk og han løftede sit øjenbryn. Han smilede til hende, før han løftede sin arm op og placerede den rundt omkring hende. Han trak hende ind til sig, og nussede hende på armen. "Der er ikke noget ekko, hvilket vil sige den er langt væk. Det har nok været højt, fordi den har været oppe og lyd falder ned." Lød det fra Gordon, inden han gav hende et knus ind mod sig, og lod armen være løst omkring hende, for at sørge for hun følte sig en smule tryk. Han kiggede på ilden og derefter på hende. Han tænkte sig om og kiggede på hende, han fjernede noget hår fra hende og placerede bag hendes øre. "Noget du har lyst til at lave?" Spurgte Gordon, mens han tænkte på om han havde taget noget med til at løse tiden. Det eneste han havde var en bog. Men han duede ikke til at læse højt, selvom han gerne gad have det. Han prøvede at kigge på hende, for at aflæse hendes reaktion på lyden og på hans forsøg på at berolige hende. Mest for det sidste, hvilket også var derfor han ikke havde fjernet sin arm fra hende. Han tog en dyb indånding og kiggede på hende, med sit hoved der var tiltet let til siden.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 08.04.2020 01:38
Lianna nikkede bare af hans ord omkring lyden, det lød meget logisk. Da han lagde en arm hende og nussede hende, lænede hun sig villigt ind til ham, det var rart at blive nusset om, og selvom hun prøvede at bevise at hun vare mere end bare den lille pige alle skal passe på og som ikke kan klare sig selv, så var det alligevel rart at lade nogen omfavne hende. Det mindede hende lidt om Alfs varme bjørnekram, men alligevel var det her anderledes, dog ikke på en dårlig måde. Hun ændrede sin siddestilling lidt så det blev mere behageligt at læne sig ind mod ham, ved at hun nu sad mere med ryggen ind mod ham end siden, og lukkede kortvarigt øjnene da han strøg en tot hår om bag hendes øre. Hans hånd ramte flygtigt toppen af hendes øre og et lille stykke af halsen, hun fik små kuldegysninger af det og et lille gisp forlod hendes læber. At sidde så tæt med et andet menneske, og så endda en mand… Birk og Hjalmar havde da flået hende levende, og dræbt Gordon på stedet, for at have rørt deres søster. Hun forstod stadig ikke hvorfor, hvad var det dog der var så farligt ved at komme så tæt på en mand? Hun mindedes svagt, at Freydis havde haft nogle af de samme problemer da hun var yngre, men Lianna havde været for ung til at forstå hvad det handlede om, og da Freydis havde fortalt at hun skulle giftes var brødrene bare blevet glade.

Da han snakkede igen, åbnede hun øjnene, drejede hovedet og så på ham. Nu hvor de sad så tæt, kunne hun rigtig se hans ansigtstræk tydeligt, det mørke hår og de dragende, blå øjne. Hun måtte se væk igen, for ikke at blive opslugt og forsvinde helt i hans øjne, og hun puttede sig i stedet lidt mere ind til ham, og satte den hånd der var nærmest ham, blidt på hans knæ.
”Det ved jeg ikke… Det her er fint.”
fingrene på den hånd der lå på hans knæ, begyndte at køre forsigtigt rundt på hans knæ, i blide, nussende bevægelser.
Gordon

Gordon

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Azurien: Flodlandet

Alder / 28 år

Højde / 190 cm

Dragster 08.04.2020 20:54
Gordon trak vejret stille og roligt, mens han holde øje med hvordan hun nikkede af det han havde sagt. Hendes reaktion da han havde lagt sin arm omkring hende var sød. Han havde ikke forventet at hun ville læne sig ind til ham, men det havde også været hans måde for at sørge for at hun ikke ville larme for meget og prøve at tage hendes opmærksomhed væk. Selvom det var at de var langt væk derfra, så ville han ikke lave mere støj end nødvendigt for at trække dens opmærksomhed. Det var en fordel ved at han var stille og ikke sagde særlig meget. Han kiggede dog på hende som hun ændrede sin siddestilling og han smilede af hende, som hendes ryg kom mere i retning mod ham. Han overvejede kort at gøre noget, men fjernede kort tanken. Han var overrasket over at høre hendes gisp, men han drejede bare hovedet lidt mere, så han bedre kunne holde øje med hvad hun lavede. Han kiggede på hende, undersøgende for at prøve at finde ud af hvad hun tænkte. Men hans hjerne var langt væk derfra. Han begynde at studere hendes hår, da han fandt hendes hårfarve ret interessant. Han rykkede sin hånd op og lod fingeren rotere med hendes hår, før han lod den glide ud. Han kunne godt lide det røde hår, men han kunne ikke forklare hvorfor han kunne selvom han fandt det interessant. "Jeg ved ikke hvorfor, men, jeg kan godt lide din hårfarve." Hviskede Gordon efterfulgt af en blid latter. Han følte sig lidt tåbelig for bare at sidde og rode ved hendes hår, i et forsøg på at danne nogle krøller i håret. Han havde ingen forstand på det i den længde. Men, han kunne godt lide når kvinder havde langt hår, og han havde bestemt ikke noget imod hendes hårfarve og længden på det.

Han fulgte med, som hun forsøgte at kigge på ham. Han overvejede om han skulle drille hende. Han hørte hvad hun sagde, han tiltede hovedet stille lidt til siden, mens han kunne mærke hendes hånd. Han fulgte den, som fingrene begynde at køre forsigtigt rundt på knæet i hendes blide og rolige nussen. Han tænkte på om der var noget hun kunne have lyst til at lave, før han kiggede på hende med en idé. Han lod sin arm omkring hende, rykke sig ned under hendes bryst. Han gav et klem omkring hende, inden han trak hende tættere på, og fik hende placeret oppe på hans skød. Han lod begge sine arme omkring hende. "Når, så kan vi jo sidde her og nyde naturen." Lød det fra Gordon, og gav hende et let grin, mens han begynde at nusse hendes arm, og kiggede på hende. Gordon prøvede ikke ligefrem at skjule at han studerede hende. Han fandt ikke nogen grund til at skulle skjule, hvis han holde øje med en person og personens bevægelse, bestemt fordi det ikke ligefrem var noget der burde skjules. Han rykkede sin ene hånd op, og nussede hende med en tommeltot på hendes kind. Måden han havde sat hende på, gjorde at hun sad halvt på hans lår og halvt på hans skød. Han tiltede hovedet let på siden, mens han overvejede noget de kunne lave i sjov, for at dræbe tiden og for at holde selskabet lidt ud.
Lianna

Lianna

Eventyrer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 163 cm

LunaThor 09.04.2020 00:13
Hun nød hans nussende bevægelser i hendes hår, og kom med en lille, brummende lyd af nydelse. Hun forstod ikke sin krops reaktioner, men hans berøring sendte små gnister ud i hele hendes krop, der langsomt bredte sig som en blid varme. Da han talte om hendes hår, mærkede hun varmen stige op i kinderne, og hendes stemme var kun en lille, spinkel hvisken da hun svarede ham. ”Tak…”

Da han rykkede på hende, snørede hendes hals sig sammen og hun holdt vejret. Hvad ville han mon med hende? Hvorfor ville han have hende op på skødet? Der var så mage ting, hun ikke forstod, men hun nød at være kommet endnu tættere på ham, det føltes trygt og rart. Hun var landet på hans skød sådan at hun nu havde siden delvist mod hans mave, sådan halvt ryggen halv siden, så hun ikke behøvede at dreje hovedet helt bagud for at kunne se på ham, men bare dreje det lidt til siden. ”Ja, det kan vi jo.” Hun lænede sig igen ind mod ham, blidt så han ikke blev skubbet bagover, og da han kiggede på hende, rødmede hun igen. Hun var ikke vant til at blive betragtet på den måde, og hun havde aldrig tænkt så meget over hvordan hun så ud, kun i forhold til hvordan hun selv gerne ville have håret skulle sidde osv. Men aldrig om andre fandt hende køn eller ej. ”Ka… Kan du lide hvad du ser?”  Spurgte hun med et drilsk smil, da hun fik kontrol over sin stemme igen. hånden, der før havde ligget på hans knæ, trak hun nu lidt bagud og placerede på siden af hans hofte, om mod lænden, hvor fingrene igen begyndte at nusse rundt i små cirkler og mønstre.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 8