Åben

En del af festen

Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 21.03.2020 14:50
Den første dans var tilendebragt og gulvet givet frit. Med det var stemningen i salen løsnet op og tøjlerne om de unge lidt det samme. For Isadora var det endda lykkedes at bevæge sig et stykke væk fra hendes mormoders side, skønt ikke helt væk fra dennes årvågne blik. Det ville nok følge hende hele aftenen, men nu ville hun i det mindste kunne tale med nogen uden at blive direkte overhørt.
Atter engang gled hendes blik på jagt efter den velkendte skikkelse, men uden at spotte den i mængden. Hun var næsten sikker på han ville være her, for alle var her! Nok til at enkelte kunne forsvinde i mængden også.

Som hendes blik vandrede gled det første frie hold på dansegulvet og fyldte det med farver og latter. En fri flok med få bekymringer - set fra sidelinien - og så sikre på deres plads i det hele. På en aften som i aften ønskede hun næsten hun var en del af dem. Næsten.
For nu var de dog underholdende at følge.

//Påklædning:
Hun var klædt som en forårsblomst. Skørtet og kjolens liv var i sart lavendel og flød frit og blødt omkring hende. De løse ærmer og den brede bådformede krave var i sart grøn, som der også var flettet grønne silkebånd ind i hendes lange hvide hår. Masken var holdt med samme farve bånd og selv holdt i grønne nuancer.
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 28.03.2020 17:06
Det første der afslørede Kareem da han nærmede sig var parfumen, omkring ham hang en sæd næsten cremet duft af sandeltræsolie, med en mere diskret note af citrus frugt. Med et indbydende smil der strålede under kanten på Haldir masken, lavede den unge mand i officersuniform et elegant buk.

“En dans frøken”.

Spurgte den unge mand med en fremstrakt hånd der var mere mørk end de fleste andre ved festen.
Hans accent var fremtræden grænsende til påtaget og var den man ville forvente at hører blandt de veluddannede inde fra staden. Kareem havde valgt at smørrer lidt tykt på da hans normale accent nok ville afslører ham for hurtigt.

Kareen havde udvalgt hende til denne første af sine dans, da det virkede som om hun havde stået og søgt noget, eller nogen, som hun ikke havde fundet. Hvilket bestemt var en skam så nu måtte han jo sørger for at det ikke blev for kedelig en aften for hende. Desuden måtte han også bare vide om det var hendes eget valg at måde op som en blomst eller hendes moders. Det sendte trodsalt lidt blandede signaler, en skønhed at værne om eller en blomst lige til at plukke?



//Har vi noget mål med tråden andet end introduction og høffelig flirt?


//vedr. Accent forstil dig amerikanske skuespiller der laver oxford accent, fordi de er med i et period drama.
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 31.03.2020 11:51
Isadoras blik havde afslappet fulgt et par træde ind på dansegulvet og finde de første trin sammen, da luften omkring hende ændrede sig og med en duft af sandeltræ melde en afbrydelse af hendes ensomhed. Selv brugte hun kun en meget lidt parfume med et hint af syren, som en frossen node i en overdådig mangfoldighed af stærkere toner der udgjorde aftenens duftende sang.
Drejende sig ganske let og ladende et smil flyde frem på læberne fandt hun en ung mand nærmende sig hende. "Med glæde, min herre." Hun tog hans hånd og sank yndefuldt ned i et svarende nej, før hun lod sig føre ud på på dansegulvet. Hendes bevægelser afslørede for den vidende hendes mange års træning i fægtningens kunst, som ingen mængde af etikette timer havde kunne sløre helt.

Hans hånd, så meget som den synlige del af hans ansigt, antydede rødder i Rubiniens adel, hvor der gik fem Kazimi på dusinet og en god del af resten ikke skulle søge langt tilbage i anerne for også at have navnet nært. Hans accent trak dog i en anden retning, skønt den ikke virkede mere ægte en stjernerne på græsset udenfor. Spillet var bestemt i gang og hun håbløst bagud på viden eftersom hun næsten ingen tid havde tilbragt mellem de andre adelige. Det talte dog også til hendes fordel i ikke selv at blive genkendt.
"De gør tjeneste i flåden?" Hun lod hans uniform give anledning til et interesseret spørgsmål.

//Introduktion og høflig flirt er et godt sted at starte. Hvis kemien er der og snakken flyder kunne mere politiske og idiologiske emner komme op. Hun har tilbragt en ikke uvæsentlig del af sin ungdom rejsende som "almindelig" borger, så kunne måske give lidt andre synspunkter end adelige vil flest.
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 01.04.2020 16:41
Kareem bukkede elegant ind over frøkenens hånd da hun accepterede hans invitation. Herefter førte han dem begge ud på gulvet, forbi de yderste dansere og ind blandt de mange, ikke dybt nok til at være centrum krævende men dybt nok til at gøre det klart at han forventede mere end en enkelt dans. Herefter kastede han et hurtigt blik på de der dansede omkring dem og faldt ind i rytmen. Der var noget ved den måde kareems partner bevægede sig på der forsikrede ham om at hun nok kunne finde ud af at danse mere end til husbehov.


"De gør tjeneste i flåden?"

“Omkring to år, selvom jeg dog må erkende at det ikke er aktivt længere”
Svarede han med gådefuld morskab i stemmen. Det lod til at uniformen havde virket.
“Jeg kan dog godt lide at tage den frem til visse lejligheder”
Tilføjede han så inden han sendte sin partner videre til en anden for nogle få trin.


“Må jeg spørger hvem der er idehaveren til jeres betagende klædning i aften?”
Spurgte han da den hvirvlende dans atter lod dem mødes.


//Foretrækker du det korte mere direkte format som nu eller skal vi gå mere teatralsk så vi er tættere på at bytte monologer?
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 09.04.2020 09:20
Isadora fulgte glidende med ind midt i dansen, hvor de var sløret for søgende blikke, men også i plads for mere end en dans. Sigende valg fra hendes partner, som hun kun kunne glædes ved. Især som musikken førte dem i en velkendt dans og en hun let kunne falde ind i.

"Pligterne hjemme kaldte?" spurgte hun interesseret videre. Hun lod til at acceptere hans historie, trods hint om at den måske ikke var mere end det. Det næste forblev ukommenteret med andet end et sigende smil om at uniformen var værd at se på eftersom dansen førte dem fra hinanden da.

Et tydeligt muntert glimt fyldte hendes mørkeblå øjne, som hun svarede. "Ikke jeg, må jeg indrømme. Min mening har meget lille betydning i dens slags vigtige beslutninger." At hun ikke fandt det en vigtig beslutning var tydelig i hendes tone, men også at der nok var en årsag til muligheden var frataget hende. "Min ærede mormoder fandt den passende til lejligheden."

//Det korte format virker til at glide fint lige nu. Monologer kunne snige sig ind alt efter deres emne i samtale
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 09.04.2020 16:08
"Pligterne hjemme kaldte?"

Kareem var glad for at det var en af de nemme dage, en af dem hvor hans forbandelse kun plagede ham let, der var en begyndende borende fornemmelse i baghovedet, men ikke noget han ikke havde prøvet før. Da hendes spørgsmål ramte ham, var han i sandhed glad for at han havde lidt overskud, han missede ikke sit skridt i dansen, ej heller fældede han en tårer, han blev blot lidt mere stiv i sin fremtoning og hans mund, blev til en bestemt streg.

“Mere end du aner” svarede han lidt tørt.
“Min bror overlevede ikke dæmon plagerne” uddybede Kareem med sorg i stemmen.
“Men jeg mener ikke at vi skal lade sidste års smerte ødelægge denne fest, hvad mener du Aften Blomst?” Fejede han det afslutningsvist til siden.

Idet han førte dem videre til den næste dans, en mere personlig affære da de kun dansede i Kvadriller nu og ikke hele linjer.

"Ikke jeg, må jeg indrømme. Min mening har meget lille betydning i dens slags vigtige beslutninger."

Kareem Rystede på hovedet
“En skam må jeg sige, gad vide hvad frøkenen selv havde fundet frem af klædning?”
Tonen gjorde det klart at det nok ikke ville være passende at svare, med mindre hun var ude på mere end blot høflig lej.

"Min ærede mormoder fandt den passende til lejligheden."

“I så fald sender jeg hende mine varmeste tanker det klæder dem, om end det er noget gammeldags” smigrede han med et varmt smil.

Da det nuværende dansenummer lakkede mod enden trak Kareem hende tættere ind end hvad var nødvendigt og hviskede
 “Skal vi prøve at se om vi kan tage centrum, eller foretrækker De en forfriskning?”.
Han var i humør til at vise sig en smule, og det virkede som om at hans partner bestemt havde mere spræl i sig end hun udviste.
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 12.04.2020 20:38
Isadora havde ikke forventet så markant en reaktion på hendes enkle spørgsmål, men det fik hendes partners mund til at stramme til et øjeblik før han gav grunden dertil. En velkendt grund og en der havde taget så mange.
"Min sorg for Deres. Det var en hård tid for landet. For alle." Hun havde ingen nære mistet til de plager, men set hvad de gjorde ved egnen omkring godset. Mistroen, mismodet og magtesløsheden noget ikke gjort bedre af mørket der havde afsluttet det hele. Værst af alt havde det åbnet for den næste plage af landet.
Hans næste ord var en kærkommen distraktion fra tankerne og hans kaldenavn til hende fik endda et ægte smil frem på hendes læber. "Det er ville være en skam at lade årtiet overskygge aftenen, ja." For hende havde det været et årti. Fra mørket tog magten og hendes moder og til nu hvor lidt lys var begyndt at samle sig for hendes fremtid.

Hun fulgte glædeligt med fra den ene dans til den næste, mens hun undertrykte en latter nok til kun at være synlig i hendes blik over hans ord. "Næppe noget acceptabelt?" Hun lod det svæve der med et bevidst glimt i de mørkeblå øjne og intet ønske om her at sætte flere ord på.
Morskaben vaklede dog ved det næste, skønt det næppe havde været hans hensigt med bemærkningen. "Jeg.." Hun manglede for engang skyld ordene og mærkede sit blik glide fra hans, før hun tvang det tilbage op med et nu affærdigende smil. "Det var det årti, vi ikke skulle lade overskygge aftenen." Hun sank som dansen sluttede klædeligt ned i et nej, der både var for dansen og som svar på hans kompliment.

Som hun rejste sig var det kun for at blive trukket ind tættere end hvad var passende, men til et forslag der fristede i to retninger. Især for en der altid havde levet i skyggerne af tingene. "De tænker der er mulighed for at vi fejler i det?" Hvor ingen vovede, ingen oplevede. Hun tog de første, førende skridt baglæns ind i centrum og lod ham så tage over, som musikken startede igen. Ikke at føre havde været den sværeste del i dansen for hende.
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 21.05.2020 13:40
Det glædet Kareem at han stadig kunne begås sig blandt de adelige uden for Rubinen, han havde stille frygtet at hans isolation de seneste år havde resulteret i at han var blevet forvænt med ved sin faders hof, hvor der trods alt var nogle helt andre omstændigheder der gjorde sig gældende. Det var en velsignelse at kunne være mere fri igen.

Kareem måtte dog indrømme at der var mere spræl i hans partner end han havde forventet. Han havde altid være af den opfattelse at kvinderne fra de andre dele af krystallandet blot sad derhjemme med hænderne i skødet og brodere eller sådan noget. Hendes ord

"Næppe noget acceptabelt?"

Blev ved ham lidt tid, enten var hun fremragende til flirt eller meget desperat, hvis det sidste var tilfældet, måtte han desværre skuffe, Den tid den sorg.

Da hun nejede, kvitterede han selv med et kort buk, fremragende undveget Aften blomst, tænkte han stille og var efterhånden ved at danne sig et billede af sin partner.

"De tænker der er mulighed for at vi fejler i det?"

Kareem tillod sig selv en kort perlende latter
“Kun hvis Leander selv bliver misundelig”.
Et sted ærgrede han sig over ikke at have nok kobber på sig til virkeligt at imponere, pyt så måtte han nøjes med hvad han selv kunne.

Kareem måtte for engangs skyld den aften blive tavs da han i stedet koncentrerede sig om dansen. Da den første dans i midten var slut og det var tydeligt at de fortjente at være der samme med de andre, talte han atter igen.
“Hvad sig frøkenen til en lille lej?” spurgte han med morskab i stemmen.
“Lad os se om vi kan regne ud hvem der gemmer sig under masken. Fem spørgsmål skiftevis og sandfærdigt besvaret, så må vi se om det er til at gætte inden for de rammer?” Herefter lagde han an til den næste dans.
“Damerne først, spørg og jeg vil svare”.
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 28.06.2020 16:07
Latteren blev i Isadoras øjne, som hendes dansepartner ikke helt så ud til at have forventet hendes svar. Det var måske også til den letsindige side med mulighed for at blive fortolket på flere måde. Flere af hvilke ikke skulle nævnes i pænt selskab. Det var ikke dem hun havde haft i tankerne, men hvor skulle manden kunne gætte det fra?

Han havde en behagelig latter, som han lod den følge hendes ord og med lethed og elegance førte dem i centrum af dansen. "Lad os håbe han ikke gør det." At holde trit med ham med den selvtillid kunne blive udfordrende nok, men hun håbede hun var i form til det. Alt der manglede var et skift i musik til en af de helt nye danse med de håbløst overkompliserede figurskifte.

"En leg?" Isadora lod ansigtet glide let på sned, som hun så spørgende og interesseret op i hans mørke øjne. Hans forklaring kom beredvilligt og tiltalte hende. Spørgsmål afslørede trods alt mere om folk end deres svar havde hun erfaret, så det kunne blive særdeles interessant.
Hun nikkede accepterende og tøvede så let, tænkende sig om før hun brugte sit første spørgsmål. "Hvilken titel besidder Deres Fader?" Det burde give hende enten det halve af Rubinien eller en mange-sønnet familie at reducere videre fra. Hvis ikke hans hudfarve snød hende til allerede at have afskrevet en egn af Krystallandet han var fra.
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 15.08.2020 14:27
Kareem måtte jo erkende at det ikke var første gang han havde brugt denne lille leg til at se folk an, og til frøkenens forsvar var hun ikke en af de der følte sig umenneskeligt snedigt ved at spørger ‘deres navn mystiske fremmede’, de folk forstod sig ikke på at have det sjovt. Personligt fandt han dog hendes spørgsmål lidt for direkte, en person af lavere stand end han selv kunne måske se det som et forsøg på at fastslå om de var tiden værd så at sige.

“Farligt spørgsmål” sagde Kareem med en munter tone der fik det til at virke som var han med i et skuespil
“Hvad nu hvis jeg ikke har nogen fader? eller flere af dem?”. Uddybede han drillende, man kunne svagt ane hans øjnbryn danse i kanten af masken.
“Heldigvis har jeg kun en, men hans titler er mange; Fader, hersker, tyran, hærfører, frelser og fyrste” Svarede Kareem og håbede at hans poetiske flair måske fik skjult det faktum at det nu ikke var svært at fastslå præcis hvilken mand hans far var.

Den næste dans begyndte og Kareem førte videre.
“Jeres hænder, jeg antager at deres rughed ikke komme fra harpespil, hvad er deres last, Aften blomst?” var så hans spørgsmål tilbage.
lad se om hun blev intimideret af hans stand og om hun stod ved hendes fægtekunst eller sejlads.
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 15.08.2020 18:50
Latteren vendte tilbage til Isadoras blik, som svaret på hendes spørgsmål lod vente på sig og den karismatiske fremmede gav legen en drejning mere. Måske havde hun taget den for alvorlig til en start, men direkte var desværre en ufravigelig del af hendes personlighed. Hun kunne dog løsne op, nu han havde påpeget sin seriøsitet. "Så havde jeg fået et ganske andet svar end forventet og fornyet mystikken om hvem masken mon skjuler."
Hun lod smilet vokse frem, som han begyndte at svare og gjorde det med et ordflor Haldis-masken værdig. Han indskrænkede dog også mulighederne for hvem han var ikke så lidt, men hun holdt fast i at behandle ham som ligesindet, så længe han ikke gjorde notits om at forvente andet.

"Åh, så evigt afsløret, skønt utallige forsøg på at sløre deres ruhed." Hun lod undertone af lidelse glide ind, uden at den var at se andre steder. Tydeligt ikke hendes forsøg på at blødgøre hænderne. "Fægtning er og blive min last. Min faders fortjeneste, men helt igennem min fornøjelse."
Dansen førte dem kort fra hinanden og rundt i formationen de dansede i, før den førte dem tilbage sammen. "Nu vi er ved fornøjelse, hvad er så Deres foretrukne tidsfordriv?" Et stadig direkte spørgsmål, men med langt friere muligheder for ham til at vælge hvad han ville svare. Hvad han betragtede som tidsfordriv.
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 20.09.2020 11:23
Fægtning, jaså her havde han forventet det havde været sejlads eller måske klatring. Kareem skulle lige til at bruge sit næste spørgsmål på den naturlig opfølgning om hvilket våben der var hendes foretrukne, da dansen delte dem for en kort bemærkning.

"Nu vi er ved fornøjelse, hvad er så Deres foretrukne tidsfordriv?"

Hun var ligefrem, det måtte man give hende, dog var det her grænsende til upassende, men så igen han havde ikke ligefrem været helt stueren tidligere.
Da denne dans sluttede hilste han høfligt deres øvrige partner farvel inden han førte sin partner ud fra dansen centrum og i retning af en lille alkove med nogle forfriskninger.

“Ikke at danse mine fødder til blods” svarede han en smule sarkastisk inden han klargjorde siddepladser til dem begge.
“Et bedre svar ville være Poesi, filosofi og astronomi, i den rækkefølge dog er jeg mere en nyder end en yder når det kommer til den første af de tre.”
Kareem betragtede kort udvalget af drikkevarer og fyldte sit glas med hvad han vurderede var den stærkeste af vinene. Han kunne mærke at Byrden var begyndt at røre på sig. Han tømte glasset i tre store slurke inden han igen rettede opmærksomheden mod Aftenblomsten, og sørgede for at hun fik hvad hun ønskede af forfriskninger inden han atter fyldte sit glas.

“Siden vi begge er her” Kareem indikerede salen med en gestus af sin slanke hånd.
“Antager jeg at jeres slægt må have land eller indflydelse på en eller anden vis...”
Kareem lod den hænge lidt, siden hun nu vidste at han var af fyrstelig slægt så kunne det godt være at hun ikke var helt komfortable med at snakke om hendes egen besiddelser. Dog havde hun vist sig fra en mere sprælsk side denne aften.
“Så sig mig, i hvilken retning fra Dianthos er jeres families besiddelser at finde?”
Isadora Highwell

Isadora Highwell

Komtesse

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Safirien

Alder / 23 år

Højde / 162 cm

Grace 24.10.2020 10:07
Isadora fulgte eksemplet og tog pænt afsked med deres dansepartnere gennem den sidste dans, før hun lod sig føre af gulvet og væk fra hvor de oprindeligt var kommet fra. Det betød hun nu var forsvundet helt fra sin Mormoders synsfelt og at den gamle Drages utilfredshed ville finde hende senere. Den tid den sorg dog.
En let latter slap fra hende ved det første svar på hendes spørgsmål, der dog næppe ville få lov at så alene. Ganske rigtig kom der da også flere ord på, som de sammen betragtede udvalget af forfriskninger. Hendes valg gik dog i en ganske anden retning end hans, som hun skænkede en interessant udseende cider op og diskret tilføjede et par juveler i is. Salen var ikke alt for kølig og dansen havde ikke forbedret den tilstand det mindste.
Alvor havde sneget sig ind i hendes blik, som han næsten tømte det første glas, mens hun selv gjorde sit udvalg. Det var en uventet drejning fra den sofistikerede opførsel hidtil og var værd at notere sig. Det kvalte så også hendes spørgsmål om hvilken poet der fangede ham mest. Om ikke andet til legen var ovre.

Alkoven havde et glimrende udsyn over salen og det meste af det åbenlyse der skete i den. Selv et glimt af Dag siddende i samtale ved et bord som dansen splittede på den helt rigtige måde og så var den anden atter skjult bag hvirvlende skørter. Smilet var dog let tilbage på hendes læber, som hendes blik atter gled tilbage til hendes kavaler.
"Mod syd." Et enkelt spørgsmål, der kunne svares så kort, hvis hun ønskede det. Legen kaldte dog på noget andet. "Hvor vinmarker og frugtplantager deles om det meste af pladsen og der er langt til bjergene fra min barndom." Så hårdt som hun havde skåret ind til benet med hvem han kunne være var det kun retfærdigt hun gav ham lidt mere viden om sig at gætte fra.
"Min hånd er bundet i trolovelse - har De samme frihed?"
Menneske - adelig

Prins Kareem

Prins Kareem

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 184 cm

Chilitoke 28.10.2020 19:54
"Hvor vinmarker og frugtplantager deles om det meste af pladsen og der er langt til bjergene fra min barndom."

Kareem løftede sit glas i hilsen inden han tømte det
"Jeg kondolere, tabet af sit hjem..."
Kondolerede han i en anstrengt tone, som måtte han koncentrer sig for at tale roligt og ikke i stød. Kareem lukkede øjnene, hvis da bare han kunne få en nat uden smerter.
"
Medanien, hvilken Rigdom har Du
af Naturens Deilighed;
Palmeskov og Cactus-Vildhed,
udbrændt Ørken, Blomsterbed.
Skjønheds Skikkelser her vandre,
malerisk er hver en Dragt,
Og om dine Kyster svulmer
Havet i sin Storheds Magt.
[...]
"
Reciterede han den første del af digtet. Inden han igen åbende øjene med en dyb ind ånding. Bare et par timer uden at blive mindet om hans byrde.

"Min hånd er bundet i trolovelse - har De samme frihed?"

Oh, oooh så det var der deres samtale var endt nu.

"De bånd jeg har er ikke i ægteskab, min byrde er af en anden karakter" Svarede han kryptisk. Men mente stadig at han gjorde det klart at han hverken var gift eller lovet bort endnu.

Kareem slog op i en perlende latter. Ved guderne han var et fjols, ganske var hun frisk og fyrig, men måske han havde været lidt for direkte.
Kareem lagde en beroligende hånd oven på frøkenens.

"Jeg beklager hvis jeg har været upassende, men jeg kan forsikre dem om at jeg ikke er her i aften for at søge nogen hånd, dyd eller andet. Blot selvskab"
Forklarede han og slog øjenened på som var det et buk i sig selv.

"Beklager hvis jeg på noget tidspunkt har givet Dem det forkerte indtryk" Forsatte Kareem sin undskyldning, og tog en af sine ringe og lagde den på bordet imellem de to.
"Jeg håber at I vil tage imod denne gave, som bod for hvad end bekymring jeg måtte have bragt jer, og fordi jeg antog I var en anden, det var godt at jeg sagde fem spørgsmål og ikke tre." det sidste blev tilføjet noget mere lavmælt.

Herefter gav Kareem plads til at hans partner kunne svare inden han forsatte deres leg.

"Her kommer en alvorlig en mere, Hvis I kunne ændre en ting i denne verden hvad skulle det så være"
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Lux , Alianne_ , Mong
Lige nu: 4 | I dag: 7