Den Dansende Solblomst

Elisor

Elisor

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 854 år

Højde / 203 cm

Erforias 29.01.2020 19:53
Elisor nikkede til hendes ord for at læne sig tilbage, nu noget mere afslappet end før. At starte ud med at fortælle det kunne desværre få nogle af dem der var mere fast satte i deres veje, til aldrig at give dem selv og Netrish chancen for at lærer hinanden at kende. "Så er det det vi gør" smilede han mod hende, det glædede ham at hun virkede så kløgtig. Selvom han gerne ville sige at hun havde det fra ham, var det nok nærmere hendes mor hun slægtede på der. Ind i mellem var det bare lidt for let at ligge sin tiltro hos synene.

"Åh?" Lød det først fra sommerens stemme, som han fik rettet sig op atter engang og endelig fangede smilet der spillede i hendes øjne. "Ah! Der er intet jeg hellere vil!" Klukkede han varmt, glæden strålende fra hele hans væsen. Af alle ting hun kunne ende med at spørge om han ville lære hende var dans nok det han ville fryde sig mest ved! "Der er dog mange forskellige, men jeg har tanker om et par stykker der ville være gode at starte med! Men det må nok blive efter vi er oppe af vandet" 
Netrish

Netrish

Ypperstepræst for Kile

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Dianthos

Alder / 192 år

Højde / 177 cm

Dragonflower 29.01.2020 22:18
Netrish kunne ikke andet end nærer sig ved sin faders entusiasme ved hendes foreslag, og det var rart at ligge de tunge emner bag dem igen, om end hun viste det blot ville være for en stund. Men det var med at nyde de øjeblikke de kunne fange, før Netrish igen måtte forlade skoven.

"Det lyder som en glimrende idé. Jeg tror jeg er en kende mere elegant med fast grund under fødderne" kommenterede hun med et lille smil og lod sig glide ned i det varme vand, blot for at mærke det et øjeblik mere, inden hun gjorde mine til at rejse sig.

"Men med så meget at lærer, må vi hellere komme igang" sagde hun energisk, men med et lille suk, som hun rejste sig fra vandet, og trak sig op på bredden. De varme kilder var bestemt en luksus hun kunne vende sig til, og lige så vel en hun ville komme til at savne.

Denne aften var dog ikke til at begræde hvad hun ville miste, men fejre hvad hun havde fundet. Sin far, sin familie, og, måske, et par dansetrin i løbet af aftenen.
You got what everybody gets. You got a lifetime.

Netrish har forladt tråden.

Elisor

Elisor

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 854 år

Højde / 203 cm

Erforias 04.02.2020 20:15
En mild latter undslap Elisor, de fleste var i sandhed mere elegante danser på land end i vandet. "Det er jeg også selv, jeg kendt som den dansende blomst, ikke den dansende åkande!" lo han fortsat som han fik bakset sig selv op på land igen.

Heldigvis havde Elisor været forudseende nok til at tage klæder med de kunne tørrer sig med. "Ganske! Heldigvis behøver vi ikke nå det hele på en nat, men jeg har tænkt mig at lærer dig så meget som muligt!" smilede han, tydeligt smittet af hendes energi. Han havde altid hold meget af kilderne, men at dele dem med sin datter, det var trods alt det største han havde prøvet der. For nu.

Måske ville hans egen skæbne blive varmere end han havde frygtet, men det var ikke tanker til nu. Det handlede om at få det meste ud af tiden med hans datter mens den var.

Elisor har forladt tråden.

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Muri , Mong, Blæksprutten
Lige nu: 3 | I dag: 10