Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 03.06.2019 22:26
Siddende på en kro i byen havde Kayla nu siddet i snart 2 timer, og der var slet ikke sket noget som helst. Hendes øjne gled rundt på omgivelserne, hun kendte ingen af personerne der sad herinde. Det blæste udenfor, og der var lidt småregn som kunne høres mod vinduerne. Hun sad ved et bord bagerst i rummet med det ene ben over det andet, og lagde hovedet på skrå. Et lille smil bredte sig over hendes læber og hun tog fat rundt om kruset foran sig, bare for at lige få lidt at drikke. At sidde på kroen i snart 2 timer føltes som længere tid, især når der ikke skete noget.

Det røde hår hang løst, og hun tog nogle store tårer af mjøden der var i kruset. Det smagte fantastisk, og var lige hvad hun trængte til. Kruset satte hun ned på bordet igen, og valgte så at efterlade nogle mønter før hun rejste sig op. Kursen satte hun mod døren, og gik udenfor. Da hun så stod udenfor i småregnen og vinden kiggede hun rundt, hun var i humør til at der skulle ske noget. Iført det sædvanlige i form af nogle tætsiddende bukser med huller i siderne, nogle høje støvler, en top. Self havde hun også hatten på, og sværdet med sig, fordi hun kunne aldrig vide hvad eller hvem hun ville støde ind i.

"Hmm"mumlede hun for sig selv, og gik lidt rundt, indtil hun stoppede op ved en butik ved siden af kroen. Hun betragtede den lidt, og kiggede ind ad vinduet. Den så hyggelig ud, og hun overvejede kort at gå derind men ventede lidt fordi det kunne være at der ville komme nogen forbi som hun kendte. Lyden af nogle skridt kunne så høres lidt væk fra hende, og da hun ville vende sig rundt mødte hun hurtigt et slag ramt mod hendes mave som fik hende til at falde bagover ned på jorden"Urg...Hvad..I"nåede hun blot at sige, før en mand satte tape foran hendes mund, og bandt hendes hænder med et reb

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 04.06.2019 10:32
Man kunne nok tælle på en hånd, hvor mange gange Shinji havde været i Lazura. Det var ikke noget, der skete ofte, men på det sidste havde det været svært at finde steder, han kunne sælge de dyr, han fangede. Dette havde fået ham til flodbyen, hvor han vidste, at der var mangel på alt andet end fisk. Han var netop blevet færdig med en handel af to rådyr, og han var nu på vej tilbage igen med en pose krystaller. Han havde ladet Shura blive uden for byen. Der var ingen grund til, at folk panikkede over den store panter, også selvom hun godt kunne finde ud af at beherske sig. Det var kun i selve piratbyen, hvor han var godt kendt, at hun fik lov at være, uden at alle frygtede hende.

Den lette regn havde fået de løse dreadlocks, der ikke sad i hestehalen, til at lægge sig tungt over hans ansigt, og han skubbede dem bagover for at få frit udsyn igen. Spyddet havde han lagt over den ene skulder, så spidsen pegede bagud og skråt opad. Den hvide skjorte med den dybe udskæring klistrede let til kroppen fra regnen, selvom den grønne frakke havde taget det meste af vandet. De beaudeux-farvede bukser hang ligeledes tungt om hans hofter, fordi de også var gennemblødte af regnen. I det mindste havde hans sorte "piratstøvler" holdt hans fødder tørre.

En svag nynnen kunne høres fra Shinji, som han gik op ad gaden. En lyd fik ham dog til at tie og spejde omkring med lettere sammenknebne øjne. Det havde kun været et øjeblik, men han kunne have svoret på, han havde hørt et skrig fra en velkendt stemme. Han lukkede øjnene og tog en dyb indånding gennem næsen, så alle nærliggende dufte kunne blive analyseret. Han gispede stakåndet, da han genkendte den ene. Kayla. Var det hende, der var i fare? Han genkendte ikke andre lugte, og han var sikker på, at stemmen var en, han genkendte, så det kunne vel kun være hende? Det måtte undersøges. Han satte med det samme i løb mod lyden, og han nåede ikke langt, før han så en mand stå bøjet over en skikkelse. Da denne rejste sig, fik Shinji øje på de røde lokker, og den velkendte duft af Kayla ramte igen hans næse. Han trak med det samme spyddet ned fra skulderen og rettede spidsen mod manden. "Jeg ville råde dig til at gå" sagde han med en stemme, der havde en faretruende knurren over sig. Det var næsten som om, en ulv knurrede i baggrunden af hans stemme, og hans ellers lilla øjne fik kort et gult skær over sig.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 04.06.2019 21:46
Lyden af en bekendt stemme var en lettelse, for så slap hun for de mænd her som hun ikke havde nogen idé om, hvorfor de havde bundet hende. Hun havde ikke engang gjort dem noget, eller sagt noget til dem men måske de bare havde lysten til at kidnappe en køn kvinde. Hendes øjne hvilede sig på Shinji som var kommet, han lignede sig selv selv efter så lang tid siden de sidst havde set hinanden. Mændene havde fokus på ham så det ud til, så hun så hendes mulighed for at komme fri, selvom det var lidt svært med hænderne bundet. Ja hun havde heller ikke mulighed for at sige noget for hun havde tape for munden, den her situation kunne man jo godt kalde en skøn jomfru i nød. 

Synet af spydet der var rettet mod manden, fik hende til at smile indeni. Det var i sandheden et skønt syn, ikke at det var et ligeså skønt syn at se en lidt våd Shinji med skjorten klistrende til den flotte overkrop. Men hun sagde ikke noget til det, og hun kunne bogstavligtalt ikke sige noget, men hun skulle fri så hun prøvede at komme fri fra rebbet men det var svært. Hendes øjne gled rundt efter noget skarpt, men der var hvist ikke noget. Et suk kom fra hende men det kunne ikke høres, så hun sad bare hjælpeløs og kiggede på Shinji og manden, den anden mand var forsvundet i panik da han så spyddet. Den anden mand knurrede lidt og efter lidt tid gik han væk i arrigskab. Det var nok ikke så godt at han blev hængende, han virkede også bange. Nu skulle hun bare fri, og vidste at det blev Shinji nok nød til at hjælpe hende med fordi hun var ret hjælpeløs hvilket hun på en måde hadede.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 06.06.2019 10:46
Shinji havde ikke ligefrem forventet, at det ville være så let at skræmme mændene væk, så et øjeblik stod han bare og undrede sig lidt over, hvad der lige var sket. De havde forsøgt at kidnappe Kayla ved højlys dag på åben gade, men de stak af, ligeså snart, der var problemer? Det gav absolut ikke mening. Han kom dog tilbage til virkeligheden, da han mindede sig selv om, at Kayla stadig var bundet og kneplet. Hvor længe havde han lige stået i sine egne tanker? Han vidste det ikke.

Han satte spyddet fra sig og knælede ved hende. "Hej Kayla. Jeg beklager, at det ikke er under bedre omstændigheder, vi møder hinanden igen" sagde han med et smil. Han kunne nu godt se det sjove i situationen. "Jeg undskylder på forhånd, for det her kommer nok til at svide" fortsatte han og trak tapen af i en hurtig bevægelse. Så fandt han en kniv frem og gav sig til at skære rebene over. "Ved du, hvorfor de mænd prøvede at bortføre dig?" spurgte han oprigtigt bekymret. Han var udmærket godt klar over, at det ikke var alle situationer, han kunne tillade sig at være flabet i, og det her var bestemt en af dem. Da han havde fået hende fri, tilbød han hende en hånd for at hjælpe hende op.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 06.06.2019 16:54
Tja de skulle mødes på en eller anden måde, og den her måde havde blot vist sig at være helt unikt, og måske underlig. Men sådan var det jo, dog var hun glad for at se ham igen. Et smil bredte sig over læberne da tapet kom af hendes mund, for det var virkelig også rart. Det var også træls at have på, og det sveg lidt da han rev det af. Han hjalp hende også fri fra rebbet,så det var jo rart at hun igen kunne bruge hendes hænder og arme. Det her var jo nærmest en perfekt redningsaktion for hånden der blev tilbudt fra ham, tog hun glædeligt imod. Hun kom op at stå på benene, og lagde hovedet lidt på skrå imens hendes øjne hvilede sig på ham"Det beklager jeg også, jeg havde ikke troet jeg ville blive fanget"sagde hun og kiggede hen imod en sti, hvor mændene forsvandt ud ad. 

Mærkeligt, at de ikke ville blive hængende og kæmpe. Måske de bare ikke ville have chancen imod Shinji, eller også var de måske bare nogle kujoner. Så gled blikket ned ad hende, og hun børstede sig fri for støv, og jord. Før hun skulle til at gå tættere på ham, tænkte hun lidt over det spørgsmål han gav hende"Jeg ved det faktisk ikke, det undrer mig meget at de ville bortføre mig, for jeg er ikke en særlig vigtig person"sagde hun og lagde en finger ved munden for at tænke lidt ja det var godt nok underligt. Gad vide, om hun nogensinde ville finde ud af det, det var et godt spørgsmål. Så vendte hun blikket hen på Shinji, og sendte ham et smil, fingeren fjernede hun fra munden, og trådte så lidt tættere på ham"Lang tid siden"sagde hun uden at flytte blikket væk fra ham.

Det havde virkelig været alt for lang tid siden, og hun var da glad for at han kunne huske hende. Det var slet ikke noget hun faktisk troede, fordi han havde sikkert mødt en helt masse, og glemt hende. Det var det hun troede, men det viste sig ikke at være sandt han kunne hvist godt huske hende. Det gik hun ud fra, eftersom han kunne huske hendes navn"Jeg er glad for at se dig igen"sagde hun så og lagde armene rundt om hans nakke, for at give ham et kram.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 07.06.2019 08:47
Shinji så lidt tænksom ud over Kaylas ord. Det var ret usædvanligt, at der overhovedet blev forsøgt kidnapninger på åben gade ved højlys dag. Han hævede dog et bryn over de næste ord. "Jeg synes da, du er aldeles vigtig" svarede han imponerende alvorligt for hans standard. Det var dog sandt; han mente virkelig, at Kayla var vigtig. Hun var måske ikke borgmester eller noget, men for ham var hun for vigtig til at lade hende kidnappe.

Et grin undslap hans læber, over hendes konstatering, men han sendte hende alligevel et smil. "Ja, det er længe siden. Har du det godt? Er du stadig på et skib?" spurgte han, og det var tydeligt, at hans nysgerrighed tog over et øjeblik. Han blev også opmærksom på det, og hans kinder blev en anelse mere røde end brune et øjeblik, som han så undskyldende på hende. "Undskyld, det var ikke meningen at overfuse dig med spørgsmål. Jeg blev bare nysgerrig" sagde han ærligt og kløede sig lidt flovt i nakken.

Shinji gengældte glædeligt krammet, han fik af hende, og han sendte hende et stort smil, da de slap hinanden igen. "Det er skam også godt at se dig igen, Kayla" svarede han, inden han samlede sit spyd op. "Hvor var du på vej hen? Den regn her er næppe stedet for en genforening" sagde han og kiggede op med en snert af væmmelse i ansigtet. Regn generede ham normalt ikke, men nu var det ved at være lidt irriterende at være i.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 08.06.2019 00:21
Da han nævnte at hun var vigtig mærkede hun kinderne blive en anelse røde, og kiggede lidt væk fra ham. Det gjorde hende glad at høre, og hun strøg noget hår væk fra ansigtet. Hvad skulle hun lige sige i øjeblikket, det var virkelig sødt af ham at sige at hun var vigtig. Hun burde nok få svaret ham med at han også var vigtig, inden det bare ville se ud som om hun bare stod og stirrede på ingenting. Så betragtede hun kort omgivelserne, og kiggede i retningen af kroen. Det kunne være at det snart var på tide med noget at drikke måske, dog efter nogle minutter kiggede hun tilbage på Shinji. Et smil bredte sig over hendes læber, og hun var glad for at han gengældte krammet. Hun gik lidt væk fra ham for at nærme sig kroen, men stoppede for at være sikker på at han var med. 

"Jeg har det godt, hvad med dig"svarede hun med et smil kastet hen mod ham over hendes skulder. Regnen var begyndt at blive vildere, og det var næsten begyndt at blive træls at stå ude i den. Det var måske en god mulighed at gå ind på kroen, så ville de da være i læ' for regnen, og så ville de heller ikke blive alt for våde. Dog var der også muligheder for, hvad de kunne gøre hvis det skete. Hun fik så et tilbageblik på dengang hvor de var sammen første gang, ja det var godt nok alt for lang tid siden. Hun havde savnet hans selskab, uden tvivl, og han vidste det nok godt hvis ikke så skulle hun nok fortælle ham det, fordi han var nærmest nød til at vide, når han var savnet"Ja jeg er stadigvæk på skibet og sejler lidt rundt, men jeg syntes tit der ikke sker så meget, det er mest udsigten over havene og de omgivelser man kommer forbi jeg nyder at se"sagde hun med et stort smil, og drejede sig lidt så hun stod med fronten mod ham. 

Så tog hun et skridt tættere på ham, og lod en hånd stryge ned over hans kind. Hun fangede hans øjne imens, og stod og nød synet af hans øjne igen, ja enlig nød hun bare at stå tæt ved ham og kigge på ham. Om han havde noget imod at hun rørte ham gik hun ikke ud fra, ellers måtte han skubbe hende væk, eller andet. Det var enlig rart at røre ham igen, selvom det kun var lidt så havde hun savnet at røre ham, så det skulle da nydes lidt. Efter få minutter stoppede hun, og to hånden til sig, og lagde så hovedet på skrå"Det gør ikke noget, jeg syntes det er sødt at du er nysgerrig"sagde hun med et blidt grin, og gav ham et blidt puf med skulderen. Så gik hun endnu engang hen mod kroen, og stoppede henne ved døren, for kroen var ikke særlig langt væk fra der hvor de stod. Glad for at være fri for rebbene og tape kunne hun ikke lade være med at undre sig, hvorfor de mænd ville bortføre hende, det var ikke til at vide. Hun håbede ikke at de ville komme igen, hvis de ville skulle hun og Shinji nok få skaffet dem af vejen, det var sikkert. 

"Jeg havde ikke de store planer, kroen var et sted jeg havde tænkt at tage hen"svarede hun og kiggede sig igen over skulderen hen på ham, og lagde armene afslappet over kors. Hun kunne mærke regnen begyndte at styrte mere og mere ned, og langsomt kunne hun mærke hvordan tøjet begyndte at blive drivvådt. Det var nok bedst snart at smutte ind på kroen, så hun blinkede til ham"Måske vi burde komme afsted ind på kroen inden vi kommer til at ligne drukne mus"grinede hun blidt, og kunne sagtens forstille sig hvordan det ville se ud, og det ville ikke være særlig kønt. Shinji ville nok nærmere se endnu mere tiltrækkende ud med vådt tøj og hår, men det var ikke noget hun ville sige. Tanken om det gjorde blot at hendes kinder igen blev røde, og hun kiggede væk fra ham"Du er også vigtig Shinji"sagde hun så og smillede for sig selv, mens kinderne blev lidt mere røde, hvilket hun syntes var træls, men sådan var det jo. Han havde ret den her regn var ikke så hyggelig at have en genforening i.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.06.2019 11:09
Shinji bemærkede Kaylas rødmen, hvilket kun fik ham til at lægge en hånd på hendes kind for at få hende til at kigge på ham igen. "Du behøver ikke rødme, selvom jeg ser godt ud" sagde han drillende med et glimt i øjet, inden han fjernede hånden igen. Folk plejede som regel kun at blive mere flove, når man påpegede, at de rødmede, så det var egentlig kun for morskabens skyld, at han prøvede at gøre det værre. "Desuden har jeg set dig uden tøj på, og så bliver du flov over, at jeg siger, du er vigtig" drillede han videre med en noget mere flabet stemme end før. Hans blik lagde dog ikke skjul på, at han nok ikke ville have noget imod at se hende smide tøjet igen.

Shinji nikkede til Kaylas svar med et smil. "Jeg har det også ganske udmærket, tak" svarede han ærligt. Han overvejede lidt, om hun kedede sig på skibet, men han kunne ikke sætte sig ind i det. For ham var der ikke noget vigtigere. "Udsigten er jo netop det bedste ved at sejle" svarede han med tydelig hentydning til, at han ville elske at have hende som udsigt på et skib. Faktisk var Kayla som udsigt generelt slet ikke et dårligt billede at have.

Shinji havde bestemt ikke noget imod, at hun rørte ved ham, men han kiggede misbilligende på regnen, da den lod til at tage til, og han nikkede derfor kærkomment til hendes forslag. "Det lyder slet ikke som en tosset idé" svarede han og tilbød hende sin arm, inden han igen bemærkede hendes rødmen. "Nu gør du det igen. Er det virkelig så pinligt at være i nærheden af mig?" spurgte han i en tydeligt drillende tone.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 12.06.2019 12:57
Idéen om at tage ind på kroen var han frisk på, hvilket var heldigt for regnen begyndte at blive mere og mere voldsom. Inden hun gik derind kiggede hun over skulderen på ham, bare for at se om han var med. Da hun var sikker på at han var med kiggede hun kort væk fra ham, mest fordi hun havde fået mere farve i kinderne, den røde farve kunne nærmest snart sammenlignes med det røde hår. Hans søde ord, og at han faktisk havde nævnt at hun rødmede gjorde blot, at hun rødmede endnu mere. Med blikket væk fra ham, stod hun pludselig inde på kroen, det var rart at komme i læ' for regnen. Hele hendes tøj var blevet gennemblødt, toppen blev gennemsigtig, så undertøjet kunne kort skimtes, hvis man kiggede. Så stod hun overfor Shinji, og det var svært for hende at kigge væk, eftersom hans skjorte var blevet gennemsigtig pågrund af regnen. Hans overkrop der i forvejen så godt ud, så nu bare endnu bedre ud, det var både lokkende og pirrende. Med vilje valgte hun at kigge væk, så hun ikke blev forstyrret af synet af hans overkrop, selvom hun godt kunne lide at kigge på ham, og hans overkrop.

"Er det alt for mærkeligt at jeg bliver flov over det, for jeg syntes det var sødt sagt"sagde hun med et smil på læben, og kiggede hen på ham. Deres tøj var blevet drivvådt fra regnen, men måske de kunne leje et værelse ovenpå, kroen havde jo en etage ovenpå, hvor der var værelser. Hun stod og betragtede ham lidt, før hun strøg nogle våde hårtotter væk fra ansigtet, og gik hen mod krofatter"Jeg må sige at synet af dig uden tøj på er et syn jeg med glæde vil gengælde"sagde hun og sendte ham et drilsk blik over skulderen. Det var sandt, hun ville slet ikke have noget imod at være sammen med ham på den måde igen, generelt havde hun faktisk intet imod at være sammen med ham. Det var også en rar følelse at være sammen med ham igen, for der havde da gået lidt tid siden de sidst så hinanden. 

Da hun nåede hen til baren, skulle hun til at trække en stol ud men lod være, eftersom hun stadigvæk var drivvåd fra regnen, så måske det var bedst at få tøjet af og noget nyt på. Uheldigvis havde hun ikke noget tøj med, så måske det bare skulle tørre i luften, eller hænge til tørre"Udsigten er fantastisk, og helt klart hvis det er noget man ikke tit ser"sagde hun som en hentydning til ham, alt imens hun drejede kroppen mod ham, og lænede sig lidt op ad baren. Hun stod afslappet, og kunne godt mærke regndråber falde ned på gulvet, især fra hårspidserne. Så kiggede hun på Shinji fra baren, og ventede på han skulle komme hen til hende, især fordi hun kort sendte ham de drillende blikke, men også gav ham et tegn til at han skulle komme tættere på.  Som hun stod og ventede på ham, sendte hun ham et smil, og stod i en god stilling op ad baren, så hun kunne følge ham med øjnene, og nyde synet af hans gennemsigtige skjorte, for han så godt ud, og han vidste det godt"Kom"mimede hun hen til ham med et nærmest sensuelt blik. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.06.2019 13:14
Shinji trak på den ene skulder over spørgsmålet. Han var ikke ligefrem personen at spørge, om det var mærkeligt at blive flov over komplimenter. "Det var ærligt sagt. Er det da normalt at blive flov over, at det samtidig var en kompliment?" spurgte han stadig drillende. Det var tydeligt, at han nød at kunne lave lidt sjov med hende. Det var dog også ret klart, at han absolut ikke mente det ondt.

Brynet blev hævet over hendes næste udsagn. Han havde da fået sat flere fantasier i gang i hendes hoved, end han selv lige havde regnet med. Det gjorde ham nu ikke noget. Hun så godt ud, og hun var i forvejen gennemsigtig, hvilket han absolut ikke lagde skjul på med sit blik over hendes krop. "I det tilfælde vil jeg nok foreslå at bestille et værelse. Jeg tvivler på, at ejeren bliver glad, hvis vi smider tøjet lige her" svarede han. Det kunne nu være sjovt, men han havde heller ikke ligefrem lyst til at blive smidt ud i regnen uden tøj på.

Shinji kunne ikke lade være med at grine over hendes kommentar. Han forstod udmærket hentydningen, men han svarede ikke. Han satte dog kurs mod hende ved hendes mimeri, og da han stod foran hende, stillede han spyddet op ad baren. "Hvad er planen så nu?" spurgte han, som han trådte et skridt tættere på, så han stod helt op ad hende. Han kunne også pirre.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 12.06.2019 13:33
Synet af en tiltrækkende Shinji vandrende hen imod hende, gjorde da at hun lige blev nød til at bide sig kort i underlæben. Hvorfor skulle han også se så godt ud, det var svært at holde sig fokuseret på tankerne om at leje et værelse. Så igen udsigten til en drivvåd Shinji var bestemt ikke tosset. Dog var hun nød til at holde fokus, så hun lagde hovedet lidt på skrå og fulgte ham med øjnene. Da hun kunne mærke at han stod helt op ad hende, lagde hun kort en hånd rundt om hans nakke, og lod den anden glide ned over hans overkrop"At leje et værelse, så vi ikke kaster os over hinanden foran gæsterne"svarede hun, selvom det ville være sjovt. Men hun ville heller ikke blive smidt ud i regnen, den havde de hvist begge to fået rigeligt af lige i øjeblikket.

Så lod hun blikket hvile sig på ham, og lod hånden glide lidt mere ned ad hans overkrop. Hun kunne godt mærke stoffet var drivvådt, derved var det også tydeligere for hende at mærke hans overkrop igennem stoffet. Det fik et smil frem på hende, og hun pressede med vilje hendes overkrop imod ham"Du ser altid godt ud, jeg tror ikke du kan se grim ud"drillede hun ham og holdte blikket på ham før hun få minutter efter kiggede i retningen af krofatter.

Da krofatter nærmede sig sendte hun ham et smil, og stoppede bestemt ikke med at røre ved Shinji, lidt drilleri skadede ingen jo. Desuden havde hun da savnet at røre ved ham"Et værelse til to"sagde hun så og kunne se krofatter nikkede, og begyndte at finde nøgler frem. Det var ikke fordi hun faktisk havde noget imod at leje et værelse sammen med Shinji, tværtimod så så hun frem til det. Der kunne ske lidt af det hele, og det var næsten ikke til at vide når det var de to"Jeg er virkelig glad for at se dig igen Shinji"sagde hun så med et smil på læben, og det blev sagt i en blid tone, imens hendes øjne hvilede sig på hans ansigt.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.06.2019 13:44
Shinji kunne ikke lade være med at grine over hendes svar. Det var trods alt det, han lige havde foreslået. Han brugte dog hendes berøringer til at trykke sig lidt mere op ad hende, og denne gang lod han også sit underliv strejfe hendes. Han lod dog som om, at det var som følge af hans andre bevægelser, men det havde været med fuldt overlæg, og hun burde nu ikke være i tvivl om, hvor hans tanker var henne. "En udmærket idé" svarede han, mens han lod en finger glide fra hendes hals og ned over det ene bryst. Den blev dog ved det, hvor han lod den kærtegne brystet, der hvor brystvorten burde være.

Shinji sendte hende et smil ved hendes ord. "Du ser skam også fantastisk ud, især når du er gennemsigtig" svarede han ærligt med et smil, som han lod fingeren presse lidt hårdere mod brystet, mens han lænede sig frem, så han kunne hviske hende i øret: "Jeg har nu stadig mere lyst til at se dig uden tøj." Hertil nappede han hende kort i øreflippen og placerede et enkelt kyst på hendes hals, inden han rettede hovedet op igen, så han kunne se hende i øjnene.

Shinji var ikke helt sikker på, at han havde tålmodighed til at vente på, at krofatter fandt et værelse, men han holdt sig da i skindet endnu. Hendes ord fik hans smil til at vokse. "Det er bestemt også godt at se dig igen" svarede han, som hans anden hånd begyndte at vandre om mod hendes bagdel.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 12.06.2019 14:05
Følelsen af hans finger der gled ned ad hendes hals, og ned over hendes ene bryst fik hende til at bide sig kort i underlæben. Hans berøring mod hendes brystvorte, samt bryst var pirrende, og lokkende for hun fik pludselig meget lyst til ham. Endnu mere efter tanken om også at se ham uden tøj på igen, for det nød hun sidst. Da hans underliv strejfede hendes, sendte hun ham et smil, og rykkede ansigtet tættere på hans. Det var en glimrende idé, og nøglerne havde hun fået, og værelset var klar, så hun var desværre nød til at gå væk fra ham. Dog skete der ingenting i nogle minutter, for hun nød hans berøringer og at han stod så tæt på hende"Jeg nyder skam også udsigten til en gennemsigtige dig"sagde hun og blinkede kort til ham.

Da fingeren blev presset hårdere mod hendes bryst, og hviskede hende i øret bed hun sig endnu engang i øret, det var pirrende virkelig meget, og det gjorde blot at hun slet ikke kunne lade være med at ville have mere, mærke mere. Det var derfor godt at de nu havde et værelse de kunne være, og nærmest gå i krig med hinanden"Så er det godt vi har et værelse"sagde hun lavt, og blinkede kort til ham. Hun kunne godt lide det de havde gang i ligenu, og nød at stå tæt op ad ham, det var rart selv efter så lang tid siden sidst.

Da han så plantede et kys på hendes hals, bed hun sig hårdere i læben, og lukkede kort øjnene. Det var måske nu at de skulle gå op mod værelset, inden hun blev utålmodig og slet ikke ville kunne vente længere. Følelsen af hans hånd på hendes bagdel, havde hun bestemt intet imod, og hun kunne godt lide det"Vi må hellere komme op på værelset"sagde hun med et smil på læben og kiggede ham ind i øjnene.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 12.06.2019 15:01
Shinji sendte hende et udfordrende smil ved hendes ord, idet han gav hendes balle et lidt hårdere klem. "Ville det ikke være bedre at se mig uden tøj?" spurgte han, men han gav hende egentlig ikke tid til at svare, inden han klemte om hendes bagdel en gang mere, mens han denne gang nappede hende i halsen. Underlivet blev igen trykket op mod hende, denne gang noget mere åbenlyst, da han ikke lagde skjul på det denne gang.

Shinji sendte hende et nyt smil, da hun foreslog, at de skulle gå op, og han var tydeligt ikke færdig med at drille. "Hvad? Er det ikke så spændende at blive pirret?" spurgte han med henblik på, at hun trods alt lige havde prøvet at pirre ham. Han understregede dette ved at lade sin finger pirre hendes brystvorte endnu mere. Dette lod han dog kun stå på et øjeblik, inden han med en bevægelse trak sig væk fra hende. "Så lad os komme afsted" sagde han, samlede sit spyd op med den ene hånd og rakte den anden frem mod hende. Hvis hun tog den, ville han lade hende føre vej op til værelset.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 12.06.2019 16:13
Blikke kastet hen imod dem kunne hun godt mærke, måske det var fordi de var fuld igang med at spise hinanden nærmest med øjnene, og klæde hinanden af. Det var noget af en velkomst og genforening, og den var slet ikke slut endnu, langt fra. Blikkene gjorde ikke hende noget, tværtimod kunne hun godt lide de fik så meget opmærksomhed, selvom de måske var igang med nogle ret så intense, og private ting. Det var svært at holde fingrene væk, især for hende hun kunne slet ikke holde fingrene væk fra Shinji, og da han pirrede hendes brystvorte lidt mere bed hun sig endnu engang i underlæben"Jeg nyder at du pirre mig, ligeså meget som jeg nyder at pirre dig"sagde hun og lagde hovedet en smule på skrå.

Hånden gled lidt længere ned ad hans overkrop, og hun rykkede ansigtet lidt tættere på hans. Lod hendes læber strejfe hans med vilje, så han ville tro at hun skulle til at kysse ham. Så trak hun sig lidt tilbage da hun fik øje på hans hånd han rakte frem mod hende, det fik et smil frem på hendes læber og hun tog imod den, så de var klar til at gå ovenpå. Hun gik hen mod trappen sammen med ham, og kiggede kort ned mod hendes bælte hvor hendes sværd sad i, bare så det ikke ville stikke ham.

Da de kom ovenpå, kiggede hun kort ned på nøglen i hånden for at se hvad nummer det var, og kiggede så rundt på alle dørene. Efter få minutter fandt hun døren, og satte nøglen ind derefter drejede den rundt. Døren gik op, og hun gik derind imens hun fik slæbt Shinji med indenfor"Os to uden tøj på, har altid været et flot syn"sagde hun så og blinkede til ham, imens hun kort pressede ham op ad døren. Hun havde slet ikke kigget sig omkring på værelset, slet ikke set at der stod et fad med nogle få flasker på, og krus"Vi burde komme af med det våde tøj"sagde hun og lod kort blikke glide ned over ham,og hende. 

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 13.06.2019 12:06
Shinji var generelt ligeglad med, om folk kiggede på ham eller ej. Det var han vant til i forvejen, så han tog sig ikke videre af det. I stedet fulgte han villigt med Kayla, da hun begyndte at gå, og der var tydelig længsel i hans blik, som det fulgte hendes bagdels vuggende bevægelser.

Shinji havde tydeligt ikke noget imod at blive skubbet op ad døren. I processen snuppede han dog fingernemt nøglen fra hende og stak den i døren, så han kunne låse den. Der var ingen grund til at blive forstyrret. Han lod hende kun lige tale ud, inden han allerede var i færd med at befri hende for den våde trøje. Herefter løsnede han også bh'en og fjernede den. Så så han på hende med et udfordrende blik, inden han langsomt begyndte at kysse og nappe hende ned ad halsen. Han gav sig god tid, men da han nåede kravebenet, fortsatte han videre ned over det øverste af hendes bryst. Herefter var det hendes brystvorter, der fik en ordentlig omgang, og også her gav han sig god tid til at lege med dem, med både læber, tænder og tunge. Han ville kun afbryde sig selv, hvis hun begyndte at hive hans skjorte af ham. Det tog nogle minutter ved hver brystvorte, inden han fortsatte sine kys og nap ned over maven. I processen ville han også åbne hendes bukser og trykke dem ned over hendes hofter, så hun blev befriet fra dem. Herefter fulgte resten af undertøjet, og han ville fortsætte ned på knæ. Han brugte sine hænder til insisterende at sprede hendes ben lidt, så han kunne komme til at lade sin tunge kæle for hendes underliv. Det var dog helt bevidst, at han var kommet derned, hvor hun ikke kunne nå at fjerne hans bukser. Han ønskede at pirre hende først, og han holdt provokerende pauser imellem tungens bevægelser, så hun ikke kunne nå tæt på orgasmen men blot blive mere tændt. Hans hænder var samtidig i fuld gang med at befamle hendes bagdel.

Efter ca. ti minutter, begyndte Shinji igen langsomt at kysse hende op ad maven, og igen gav han sig overordentlig god tid ved hendes brystvorter, inden han fortsatte videre op for så at nappe hende en gang i øreflippen, inden han tillod sig at lade sine læber møde hendes i et intenst kys.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 14.06.2019 15:56
Da hun blev befriet af det våde tøj lod hun blikket glide ned over hende kort, det var nu meget rart at komme af med tøjet. At han havde været hurtig til at få det af hende, fandt hun lidt morsomt men også interessant. Han virkede ligeså utålmodig som hende, og nærmest heller ikke kunne vente med at få alt det tøj af, dog manglede hun at klæde ham af. Men det skulle nok komme, hun havde da planer om det. Følelsen af hans kys mod hendes kraveben, og hud fik hende til at bide sig i underlæben. Det føltes rart, og var meget pirrende for hun fik mere og mere lyst til at flå hans tøj af og smide ham ned i sengen. Men der var da også noget lokkende og nærmest legende over, at de brugte lidt tid på at drille og pirre hinanden. Det ville sikkert også kun øge lysten til hinanden, hvilket faktisk var fint nok. Hun bed sig lidt hårdere i læben da han fortsatte ned over hendes øverste bryst, og også gav brystvorterne en tur. Hans tunge og tænder der hyggede sig gjorde blot at hun måtte kæmpe lidt imod for ikke at stønne for meget over det, dog nød hun det meget. 

Hovedet lagde hun lidt bagover, og hendes øjne blev lukket kort for at nyde det lidt mere. Han havde altid været god til at bruge hans tunge, men også tænder og hænderne vidste han godt hvordan han skulle bruge mod hende. Det gjorde det efterhånden meget svært at holde munden lukket, for hun var nød til at stønne over nydelsen han gav hende"Mhmm!"lød det fra hende, og da han fortsatte med berøringerne, og kyssene men pludselig også gik ned på knæ åbnede hun øjnene da hun kunne mærke hans tunge kælede for hendes underliv. Endnu engang lagde hun hovedet bagover, og lod nogle fingre glide igennem hans hår, og hun fik fremstammet nogle støn. Hun kunne tydeligt mærke at han gjorde det med vilje, og nærmest trak den ud, så lang tid han kunne. Hun stønnede lidt mere, og kørte fingrene lidt mere rundt i hans hår, bare for at nusse og kæle lidt"Du driller"stønnede hun lavt, og kiggede så kort ned på ham, det var tæt på at hun nåede hendes orgasme, men så alligevel ikke. Det var altid sammen drilleri, og for at pirre hende meget mere end hvad hun allerede var.

Da han så kyssede hende op ad maven, fulgte hun ham med øjnene, og strøg nogle af de røde hårlokker væk fra ansigtet, så hun bedre kunne se ham. Et støn kom ud ad de læberne da han nappede hende i øreflippen, og da hans læber så mødte hendes i et intens kys lukkede hun øjnene. Hænderne lagde hun rundt om hans nakke, imens neglene kærtegnede den, og hun pressede med vilje hendes krop tættere op ad hans, så brysterne blev trykket lidt ind mod hans brystkasse. Det var vel også snart tid til at hun kunne drille ham endnu mere, og lade ham få en masse nydelse over hendes hænder, tunge, og tænder.

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 21.06.2019 11:31
Kayla var imponerende dejlig, og Shinji elskede hendes krop. Han elskede at se på den, at røre ved den, at kæle for den. Han glemte alt om Amalia, når han var sammen med hende, hvilket også var grunden til, han havde lyst til Kayla nu. Hun var virkelig fantastisk til at få ham til at holde fokus, og det blev kun nemmere, da hun trykkede sig ind mod ham, hvortil han plantede sine hænder på hendes bagdel og begyndte masserende at kærtegne den.

"Nej, jeg driller ikke. Jeg prøver faktisk at tænde dig" svarede han ærligt med et smil. Han prøvede faktisk at få hende til at miste tålmodigheden, som han selv var tæt på at gøre. "Nu må det så være min tur til at komme ud af det våde tøj" sagde han med et kækt smil og et drillende glimt i øjet, hvorefter han rokkede med skuldrene et par gange, så den grønne frakke gled af dem og landede på gulvet.

//Jeg undskylder altså lige det halvkorte svar :/

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Kayla

Kayla

Pirat - Danserinde

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 173 cm

Jinx 22.06.2019 23:29
Da han nævnte at det var hans tur til at komme ud af det våde tøj, fulgte hun ham med øjnene, fordi hun var da nød til at se det hele. Der var bestemt ikke noget hun skulle gå glip af, hver detalje næsten skulle hendes øjne opfange. Nu var Shinji jo også en ganske tiltrækkende mand, så det var svært at kigge væk, dog havde hun så heller ikke lyst til at kigge væk. Hun bed sig kort i læben, og betragtede ham som han fik det våde tøj af. Men efter nogle minutter besluttede hun sig for at træde tættere på ham, og tog fat i resten af hans overtøj"Jeg skal nok hjælpe til"drillede hun, og blinkede så til ham.

Hun var måske mere og mere ved at miste tålmodigheden, men det var da også svært når man var så tæt på en tiltrækkende og lokkende Shinji. Hun sendte ham et smil, og blinkede endnu engang til ham. Med lidt hjælp fra hende, kunne hun se at han fik det våde overtøj af, og hun lagde hovedet en smule på skrå. Lige i øjeblikket sagde hun ikke noget, nød blot at være tæt på ham, og kigge på ham. Hendes øjne hvilede sig på hans ansigt, han havde altid været dejlig, lige fra første gang de mødte hinanden til nu, og hun rykkede så ansigtet tættere på hans"Tak endnu engang for at du reddede mig, jeg ved ikke hvad de mænd ville mig"sagde hun og kort lod blikket glide ned over ham. 

Da hans overtøj var blevet fjernet ved hjælp af hende, manglede der bare resten, og hun trak sig lidt tilbage og gik hen mod sengen. Trak nærmest automatisk ham med, fordi han skulle da ikke stå helt alene der, selvom hun blot kunne nyde en udsigt til ham på afstand, så ville hun have ham tættere på. Da hun kunne mærke sengekanten, lagde hun en hånd rundt om hans nakke, og rykkede ansigtet tættere på hans endnu engang"Det virker også, for jeg kan ikke vente længere"sagde hun og bed sig kort i underlæben. 

//Det er iorden ^^ //

Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 34 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 30.01.2020 08:26
Shinji kunne ikke lade være med at grine over kommentaren, og han Kayla et nyt smil. "Det undrer mig faktisk ikke" svarede han og lod hende glædeligt hjælpe til. Han lagde absolut ikke skjul på, at han blev ved med at tjekke hende ud. Hun var dejlig at se på, og det gjorde det kun bedre, at hun absolut ikke havde tøj på. Bevægelserne længere nede hos ham talte også sit tydelige sprog om, at han heller ikke var så tålmodig længere.

Hendes ord fik ham kun til at smile større og ryste på hovedet. "Slet ingen årsag" svarede han muntert. "De ville nok det samme, som jeg vil nu, men de havde vist ikke tænkt sig at spørge om lov. Det var dog det mindste, jeg kunne gøre. Det ville være uetisk at efterlade dig i sådan en situation."
Det var sandt. Nok kunne Shinji være temmelig egoistisk, og han havde da også før i tiden kun tænkt på at redde sit eget skind i nogle situationer, men Kayla var ikke hvem som helst. Personer, Shinji anså for venner, havde han ikke bare tænkt sig at overlade sig til sig selv, hvis de var i problemer.

Som Kayla trak i ham, fulgte Shinji villigt med. Hendes ord fik ham dog til at smågrine. "Det bliver du desværre nødt til. Jeg har stadig tøj på" pointerede han og lavede en gestus mod sine våde bukser og skjorten. Sidstnævnte kunne dog ligeså godt mangle, for den var mere eller mindre fuldt gennemsigtig, som den klæbede sig til overkroppen. På vej over til sengen havde han dog været behændig nok til at træde ud af støvlerne. "Men jeg har trukket den længe nok. Du får lov at føre herfra" sagde han med et nyt smil.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1