Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2297
posts
7
karakterer

Venus 24.05.2019 09:48
Man kunne have en blok ude siden med områdernes status. Jeg forestiller mig en overskrift per omrade (Mediangen, Dianthos, Kzar Mora, Rubinien, Øerne, osv.), hvor man kunne klikke på navnet og så udvider den sig med et tekstfelt, hvor der står en sætning eller to om status, f.eks.:

Kzar Mora: Mørkets borg under angreb. Dæmoner har vækket hær af dragefødte.

Havde en kort samtale med Dragon og Karanu i chatten til morgen, en der er er meget aktiv, og en der lige er vendt tilbage, og de gav indtryk af, at det kan være svært at holde styr på, hvad der sker, selv med plottråde osv. De ville være meget godt med et kortere overblik. Evt. kunne navne skifte farve, når de er blevet opdateret og tilbage igen, når de er blevet læst.
Helli

Helli

Grovgoplen

9627
posts
39
karakterer

Helli 24.05.2019 10:07
Jeg stemmer klart for. Det vil gøre det nemmere at overskue hvad der sker i de forskellige områder, og det vil faktisk også gøre det nemmere at køre mere lokale plots, når man hurtigt kan tjekke hvad der sker i området.

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
posts
15
karakterer

KraveKage 24.05.2019 11:30
Enig med hell ;)
Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3291
posts
19
karakterer

Dragonflower 24.05.2019 11:48
Fed ide! Det vil også gøre det nemmere at tage lokale plots med i sit spil, når man laver en tråd i et område, hvis informationen er let tilgængelig!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2297
posts
7
karakterer

Venus 24.05.2019 17:47
Rettelse til design: Måske hellere at man klikker på overskriften "Se Områdestatus" og så enten kan se alle statusser eller ingen. Forestiller mig det andet godt kunne bliver irriterende med en masse klik, hvis man bare gerne vil se flere. Kunne jo også fylde en del, så det bør kunne skjules.

Chilitoke

184
posts
3
karakterer

Chilitoke 24.05.2019 21:15
Ideen er meget fed, men vedligeholdeses byrden er enorm.

På den detajlegrad det er forslået er der idag 20 emner.
så enten skal det ikke være for alle steder eller også kan jeg være bange for at det bliver opdateret sjællendent så det blot er hvad vi har idag. Altså statiske beskrivelser, eller værrer beskrivelser der ikke matcher så der kommer til at stå 'gamle' beksrivelser der ikke længere er relevante.


Alternativt skal man så beslutte at der er A og B lokations, så der er steder der fortjerner at blive opdateret og andre der ikke gør.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2297
posts
7
karakterer

Venus 24.05.2019 21:44
Jeg forstår din bekymring. Som en af dem, der måske skulle stå for at opdatere den, er jeg ikke enig. De skal ikke opdateres oftere end plottet på kl gør, og det arbejde er ikke besværligt :)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5777
posts
21
karakterer

Krystal 30.12.2019 14:18
Dette kommer som en del af systemopdateringen fredag :)
~ Krys ~

2 2


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Leviathan
Lige nu: 2 | I dag: 9