Raider 01.02.2019 21:01
Ja, halløj igen. Nu har mit fravær været halv slemt her over julen, da der sket en masse personlig drama som gjord at rollespil blive den sidste ting som jeg havde lyst til. Men nu er februar kommet og med den, vil jeg gerne gør et forsøg på at blive aktiv igen.

Jeg har to nye eller den ene semi ny, mens den anden har en aktive tråd, som jeg gerne vil have flere tråde til.
Den første er min engel, Alisana. Hun er en ældre engel som har levet et liv på vampyr jagt. Hun er med årene blev en smule paranoid, fordi at hendes udseende er blev kendte af vampyrerne. Hun er en de der no bullshit personligheder, hun har slået sig mere fast ned nu hvor selv kommet til dagene hvor hun ikke længere er på vampyr jagt. 
Alisana er ret mandet med sit tøj, hun ser ikke meget kvinde i sig selv som sådan da hun vokset op mellem drenge.

Hvad søger hun?
Alt næsten, hun tager stadig job som vampyr jæger hvis jobbet betaler hende godt. Dertil kunne hun også godt blive en slags mentor for andre som måske har en ambition om at blive vampyr jæger.
Hun kunne godt bruge flere loyale venskaber, dem har hun ikke mange af i disse dage.
Hun kunne måske godt gå hen blive fristet til onde ting, hun er ikke engel med moralsk sans.

Så har vi den helt nye i landet, Andreous. Gadedrengen der taler til rotter, og som lever af lommetyveri. Han har overlevet alene i Dianthos gader, i en del år. Han har kunne tale med rotter i mange år, og delvist er mange borger bange for ham, netop på grund af hans tale til rotterne. Hans loyalitet er hos dem som betaler ham bedst, eller over for dem der køber hans løgne.

Hvad søger han?
Alt, han kunne blive god kilde for information fordi at han netop taler med byens rotter. Dertil kunne han godt komme i problemer med byvagterne for hans lommetyveri.
Ellers er der andre åbne muligheder.