I Spy You? (emnesøgning)

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3551
posts
10
karakterer

Alianne_ 04.12.2018 18:11
Jeg er ny herinde, men absolut ikke i skriverollespil! Alle de fora jeg ellers har været på er somewhat døde, så nu får jeg glæden af at møde jer! :D

Jeg har spionen Zirra, der er klar på at spionere på dig og infiltrere dit hus, hvis du er tilhænger af Mørket, eller en dæmon, Lyset ikke lige ved hvad laver (endnu ;) ).
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
posts
26
karakterer

Lorgath 04.12.2018 18:19
Jeg er ikke lige helt aktiv endnu, men til når jeg bliver det (når jeg er færdig med helvedes-eksamen og har fået pulsen ned), har jeg Era, som er spion for Lyset? Kollegaer? xD

Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
posts
2
karakterer

Raider 04.12.2018 18:33
Er mere eller mindre aktiv igen, men der vil være dage i denne måned hvor der jo sker meget.
Anycase, jeg har en dæmon og mange andre skønne karakter som måske kunne være interessante at møde. Jeg bruger ikk PM system meget da discord er min ting, og hvis du er i gruppe der, kan du nemt finde mig :) 
Soul

Soul

The tea drinking Kitten!

113
posts
2
karakterer

Soul 04.12.2018 18:59
Hej Alianne og mange gange velkommen! :)

Håber du ender med at føle dig godt tilpas herinde, og allerede gør! Vi er mange der normalt hænger ud i chatten, hvor alt mellem himle og jord bliver talt om, hvis du ønsker så syntes jeg at du skal komme forbi og sige hej :D selv hvis du allerede har gjort dette.


Nå tilbage til din post :P jeg har en karakter Opia (Ja kun en, af mange grunde), men hun er en omrejsende dæmon der er tilhænger af mørket, hvis du er frisk på at finde ud af noget de to kan opleve/udforske :)

Lige for tiden rejser Opia rundt tilsyneladende uden mål, efterlyst både af lyset og mørket, men mørket efterlyser hende grundet mistanke om at være desertør.  ^^ Send en PB og lad os snakke noget mere om dette.

Igen velkommen til :D

Mange hilsner, Soul.
Stefanie.
The twin eyed demon, with a voice colder than ice: Opia
The emotional weapon, with a mind of its own: Lality

Use as you see fit:
Spørgs og du får et svar :) ligemeget emnet!
Facebook: https://www.facebook.com/stefanie.hvilsom
Discord: Zhadalina/Soulzero #4530
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3551
posts
10
karakterer

Alianne_ 04.12.2018 19:13
Amazing! :D

Lorgath, vi kan mega meget være kollegaer :)

Raider, jeg er på discord, men den er holdt op med at pinge mig når folk skriver, men smid en besked når du er bestået! (_Louw#9380)

Soul, lad os finde ud af noget ^^


Jeg regner med at være rimelig aktiv, og så vil jeg lige advare om at det kan variere, da jeg har en 8 mdr baby ;)

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
posts
15
karakterer

KraveKage 06.12.2018 17:19
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3551
posts
10
karakterer

Alianne_ 06.12.2018 19:20
😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳😳🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈🙈


Hvordan tolker man de emotes?
Hide and seek? XD


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 2