They don't know about my curse.

Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 17.01.2020 22:39
Evander trak svagt på skuldrene til hendes spørgsmål ” Jeg har sådan set ikke nogle planer… Måske få en eller anden form for mad, men udover det… Intet” sagde han med et kækt smil på læberne. Han kunne vel godt blive her lidt? Bare for at få lidt mere at vide om denne kvinde. Hun virkede i hvert fald spændende og havde uden tvivl vækket hans interesse. Evander havde ikke tænkt sig at lade denne kvinde glide fra ham, som havde hun været sand i hans hænder. Han havde flere gange forspildt sin chance fordi han havde været for god af sig, men det var efterhånden slut og han var efterhånden sikker på hvad det var han ville have. Han var vel hankøn? Som hun sagde hans navn blinkede han til hende og sendte hende et kækt smil  ”Aliana… Smukt navn til en smuk ung kvinde” sagde han og holdt det kække smil. Ganske vidst var det ikke tit Evander flirtede med folk, men fra tid til anden skete det og så gik han bestemt også til den.

Evander nikkede til hendes ord. Der var bestemt nogle ting der var nemmere at give slip på end andre.. Han havde selv svært ved at slippe tanken om dengang han blev lukket inde i et lille bur, de gange han var lukket ind i en ring mod en varulv der var behersket, mens han selv var klar til at rive modparten i tusinde stykker. Han hadede sig selv for hvad han var, men han kunne nærmest ikke gøre andet end at slutte fred med det. Han sukkede ”Jeg ved skam godt det ikke er alt man kan slutte fred med… Jeg har selv noget fra fortiden jeg endnu ikke har sat en streg over” sagde han stille. Der var ikke ret mange der kendte til hans fortid som ”kamphund”, hvilket formentlig også var bedst sådan. Et kækt smil spredte sig da på hans læber som hun igen talte ”Jeg er i det mindste ikke helt dum” sagde han og blinkede til hende.

Hans blik rettede sig mod afløseren der kom luntende ind af døren. Hurtigt blev blikket kastet på Evander og så på Aliana, hvilket fik et smil frem på læberne af personen. Evander stivnede, nærmest som om han vidste hvad der skulle ske, for det var efterhånden en løbende joke, at Evander var til mænd, for han var aldrig blevet set sammen med et tøs på stedet. Afløseren kom over og lå hånden på skulderen af Evander og rettede blikket mod Aliana ”Hvis han ikke tager dig med hjem… Så gør jeg” sagde han og klappede Evander på skulderen og luntede ud i baglokalet. Evander sukkede opgivende og så på Aliana ”Uanset hvad du gør… Tag ikke med den mand hjem… Han er forfærdelig” sagde han lavt og så sig over skulderen så han var sikker på det ikke blev hørt.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 31.01.2020 18:34
Ingen planer? Det kunne da næsten ikke være rigtigt en ung mand som ham kunne da umuligt have ingen planer liggende klar for en arbejdsdag der skulle slutte. "Jaså, ingen planer, det er da en skam" kom det fra hende og blinkede til ham. Egentlig kunne hun vel bare invitere ham et sted ud i busken, men så igen det var ikke Manuel, og hun manglede Manuel noget så grusomt lige nu. Hun havde allerede været væk for længe, og hun ville egentlig også bare gerne hjem. Så ville det ikke bare være for meget arbejde hvis hun skulle tilbringe lidt tid i en busk med en fremmed mand? Dog kunne hun mærke en varme sprede sig i hendes kinder som hun tænkte over det, og hans ord om at hun var smuk gjorde det ikke ret meget bedre. Hun var måske smuk og hun vidste det, der var bare nogle ting på hendes krop som ikke var smukke og dem gemte hun for alle og enhver bortset fra Manuel. Han havde set dem så mange gange, og det ville ikke være sidste gang at han så dem når det faktisk kom til stykket. "Det er meget pænt af dig at sige sådan om mig Evander" kom det fra hende og kiggede ned i baren.

Hun lyttede til hans ord, og inderst inde kunne hun faktisk kun give ham ret i det han sagde. Det var ikke altid nemt at skulle forene sig med ens fortid, men der var kun en vej frem at acceptere den og så lade det gå sin gang. Men med alt det hun havde været udsat for kunne det bare være svært for hende at se et lysglimt i at være slave. Alle de mange slag hun havde fået af sin herre, alle de udulige opgaver som aldrig ville kunne lykkes, for at blive solgt alle de mange gange fordi hun var varulv. Det var bare ikke nemt for hende at se lyset i det. "Når alt kommer til alt er der vel kun en ting at gøre, acceptere verden som den er og hvad man har været igennem." kom det fra hende og et enkelt suk kom over hendes læber. Det var svært for hende at gøre det, men Manuel mindede hende tit om det og om hvor smuk hun var selv med hendes mange slavemærker. "For en gangs skyld er der en mand der tænker på andet end med det nederste af deres hoveder." hun kluk lo en anelse og kørte en hånd igennem sit hår for at lade blikket glide ned på sit tomme krus.

Som døren blev åbnet bag hende kunne hun mærke en kulde sprede sig på hendes ryg, men hun tog sig ikke af det, og slet ikke at manden gik forbi hende og hen til Evander. Hun stirrede lidt på manden og himlede lidt med øjnene af den kommentar han kom med til Evander. Hvor var det egentlig typisk mænd sådan bare at tro man var et omvandrende sexlegetøj. Hun havde altså også følelser om end at hun havde udseendet med sig. Hun kiggede efter manden som Manuel snakkede og vendte til sidst blikket hen på ham. "Hør, jeg skal slet ikke med nogen hjem. Jeg skal blot hjem alene uden at bliver overfaldet på vej hjem." hun smilte lidt til ham og skævede ud til baglokalet, hun skulle bestemt ikke med nogen hjem. Det var i hvert fald ikke det hendes plan skulle være, om end at Evander var yderst attraktiv.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 15.02.2020 20:07
Et kækt smil bredte sig på Evander’s læber som hun talte ”Jeg kunne godt overtales til at blive her og tage et eller andet at drikke med dig” sagde han og blinkede tilbage til hende. Han var efterhånden ved at have samlet mod til at være flirtende overfor hende, hvilket som regel tog noget tid for ham at nå det stadie, men eftersom hun selv virkede interesseret i ham, så turde han godt tage chancen overfor hende. Det værste der kunne ske, var han blev afvist senere, me4n han regnede ikke med han ville klokke i den, for han var ganske rolig og forsigtig. Evander bemærkede de opblussede kinder og kunne ikke lade være med at smile. Han var formentlig delvist skyld i det. Evander bed sig kort i underlæben som hun så ned i baren. Havde han sagt noget forkert? Han rakte ud efter hende og hvis hun tillod det, ville han placere en finger under hendes hage og hæve hendes hoved så han kunne se hende i øjnene ”Jeg mener det Aliana” sagde han med et blidt smil på læberne. Han vidste godt hun ikke troede ham, men et hvert ord der kom fra ham, mente han.

Evander ville ønske han kunne lave om på den fortid han havde, men sket er sket og som han havde sagt til hende, var der ikke andet at gøre end at slutte fred med det der var sket. Ja, verden var et barskt sted og man kunne som ene person ikke gøre ret meget ved det, udover at gøre sit for at overleve, hvilket han bestemt syntes han havde gjort ret godt. Evander forstod hende godt, det var ikke altid nemt at omgås rundt om i verden. Hendes næste ord fik et kækt smil frem på hans læber ”Ak ja… Der er nogle mænd der kun tænker med det nederste hoved… Hvilket stiller mænd som mig i ret dårligt lys” sagde han, nærmest med et suk i stemmen som de sidste ord efterlod ham. Der havde været en del gange at kvinder havde nægtet at snakke med ham, fordi de troede han var lige som alle andre mænd og kun havde en ting i tankerne, men det var på ingen måder tilfældet.

Evander brummede nærmest lettere irriteret efter hans afløser var smuttet ud bagved for at vise krofatter at han faktisk var ankommet. Han hadede den mand, havde mest af alt lyst til at opsøge ham under en fuldmåne og rive ham i tusinde stykker, men på samme tid vidste han også det var ret risikabelt, for han ønskede ikke at folk skulle finde ud af, hvad han i virkeligheden var. Evander trak svagt på skuldrene ”Altså… Hvis du ønsker, kan jeg godt følge dig hjem? Hvis du tillader det” sagde han med et lettere kækt smil. Evander havde ingen lumske tanker om hende, jo ganske vidst var Aliana yderst smuk, men han havde ikke tænkt sig at gå på med det samme.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 21.02.2020 14:56
Så han kunne rent faktisk godt overtales til noget. Skulle hun så overtale ham til at tage hende hårdt oppe på et værelse? Nej det kunne hun ikke, desuden så ville hun også meget hellere have at Manuel tog hende ned i vandet eller inde i hans telt. Hun skulle bare lige spille lidt op til ham. "Jaså, men jeg ser ingen grund til at du skulle tage hjem når der nu er et godt selskab." kommenterede hun og blinkede til ham. Hun var ikke i tvivl om at hun lagde en anelse an på ham, men hvad gjorde det også at man flirtede lidt, det var jo ikke fordi det var forkert at gøre den slags. Det var helt naturligt, og hun havde jo kun sig selv at stå til ansvar over for.
Hans hånd under hendes hage fik hende til at kigge op på ham med et svagt smil. Det var faktisk et stykke tid siden hun var blevet kaldt smuk. Manuel havde gjort det mange gange før, men det var ikke sådan længere. Han havde sikkert også et hav af andre kvinder han sagde det til. Måske det var en af grundende til at de ikke længere var sammen, måske var hun bare blevet for gammel til en som Manuel. Man kunne jo sådan set aldrig helt vide med de mænd når det kom til stykket.

Fortid var fortid og den kunne ikke laves om, men man kunne hade den noget så grusomt, og man kunne skamme sig over den, men alligevel kunne hun ikke gøre noget ved den. Hendes krop afslørede en del for dem der så den, men Evander var ikke en af dem der havde set den, og det skulle han heller ikke gøre når det kom til stykket. Han var blot en bartender og en der skulle snakke med kunderne. Så hvad der var på hendes krop var hendes historie og ikke noget han behøvede at få af vide. "Og alligevel er du ikke en af dem, det klæder dig" kom det fra hende og blinkede til ham. For en gang skyld var det ikke en mand der kun ville en ting, men rent faktisk ville føre en samtale med en som hende. Ja hun var smuk og hun vidste det, men det var ikke sådan det skulle være. Hun havde måske sine lyster og men Evander skulle hun ikke have noget sammen med nu. Måske hvis de fik set hinanden lidt mere kunne hun da godt lige hoppe på ham en enkelt gang.

Hun rystede lidt på hovedet af den anden mand, tænk at nogle kunne være så afskyelige, og så var der mænd som Evander som egentlig ikke havde gjort noget som helst, men var ganske normal. Ikke ligge alt muligt i andres hænder, og egentlig bare nød sit arbejde. Ja som bartender skulle man måske flirte lidt med kunden, men hvad vidste hun egentlig om det job når det kom til stykket. Hun var jo sikkert ikke den eneste han havde flirtet med i sidste ende. "Det behøver du ikke, jeg skal nok klare mig." hun ville på ingen måder afsløre hvor flokken var henne, og det ville bare stille en masse spørgsmål om hvorfor de var så mange og hvorfor de boede under åben himmel. Nej hun ville ikke engang tænke tanken om at lade nogen følge hende hjem.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 04.03.2020 22:31
Et kækt smil kom til syne på Evander’s læber som han hørte hendes kommentar ”Det er det bedste selskab jeg har haft længe” sagde han og blinkede til hende. Evander var ikke typisk den der blev hængende på værtshuset efter han havde fået fri, han tog som regel hjem til sig selv, tog et bad, spiste et eller andet og hoppede i seng. Ikke fordi han var træt, nej han havde bare ikke rigtig andet at give sig til når han kom hjem klokken lort. At hun flirtede med ham var efterhånden ikke et problem, for nu var han selv hoppet med på vognen, måske også fordi hun havde vækket en interesse i ham. Jo i starten var han måske en anelse usikker, men det forsvandt ret hurtigt, når han først kom i gang.

Evander trak ganske svagt på skuldrene. Han syntes ikke han gjorde noget specielt anderledes end andre mænd, det handlede sikkert bare om opdragelse? Han havde aldrig været typen der med det samme havde spurgt en kvinde og de ville med hjem eller op på et værelse, blot for han kunne få stillet sin lyst og rykke videre til den næste i køen. Dog kom der et smil frem på hans læber ”Tak, Aliana” sagde han og blinkede til hende. Det var første gang der var nogen der havde givet ham ros for netop at være sådan en person, men det var da rart at vide, der stadig var nogle der ude der satte pris på sådan en type.

Han hævede et øjenbryn og trak på skuldrene ”Ikke fordi jeg ser dig som værende svag… Mere fordi jeg ønsker du kommer tilbage og drikker sammen med mig” sagde han med et forsigtigt smil på læberne. Han havde bestemt på fornemmelsen at Aliana nok var i stand til at kunne klare sig selv, men det kunne da bestemt også være hyggeligt at hun før eller siden kom tilbage og drak med ham, måske på nogle af de dage han havde helt fri? Men var det for meget at forlange allerede?
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 05.03.2020 14:43
Aliana kunne ikke gøre andet end at smile til ham. Han var helt anderledes end Manuel var, og det var faktisk kun på den gode måde. Manuel var måske hendes eneste ene, men det ville aldrig være de to igen, om end at hun faktisk håbede på det. Hun vidste dog godt at hun skulle komme videre i livet, men det var svært når hun var så forelsket i ham som hun var. Forhåbentlig ville der en dag komme en og spænde ben for hende. Den dag kom nok ikke, slet ikke hvis hun ikke selv søgte det. Men der kom vel en dag hvor hun kunne finde roen og en mand der ville det samme som hende selv. "Hvor du sød" kom det fra hende og blinkede til ham. At hun var et godt selvskab var vel egentlig kun en god ting. Hun var sikker på at han også var et godt selvskab, og han prøvede jo ikke lige frem på et eller andet med hende. Hvilket var rigtig rart at mærke. Hun var sikker på at han nok skulle fortsætte i den gode tone, og desuden så havde hun jo ikke lagt op til noget andet end lidt flirt, og det var ikke forbudt at gøre.

Han ville gerne have hun kom igen, men hvorfor skulle hun ikke gøre det? Hun kunne godt lide at drikke, om end at hun rent faktisk fandt et mandligt bekendtskab hyggeligt. Det var jo ikke fordi at han var et dårligt selvskab, han skulle bare ikke følge hende hjem, hun ville nødig afsløre hvor flokken var henne, og hun ville ikke have der skulle stilles spørgsmål om hvorfor hun ikke boede i et hus. "Mun ikke jeg kommer tilbage på et tidspunkt. Det er jo ikke farligt at være her." det var netop lige det som det var. Hvis folk vidste hvad hun var ville hun blive jagtet og måske slået ihjel. Det var netop en af de ting hun ikke ønskede skulle ske, for det ville bare ende med at Manuel skulle flytte lokaliton fordi hun netop havde taget et forkert valg her i livet.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 06.03.2020 19:34
Evander sendte hende et kækt smil som hun talte ”Det er ikke just fordi jeg er vandt til så fint selskab” sagde han, stadig med det kække smil på læberne. Ikke at han klagede, for hun var bestemt det bedste selskab han havde haft, nu handlede det bare for ham om, ikke at smide det hele over bord, for det ville ikke være noget nyt for ham… Han havde forsøgt to gange, men så havde han bare været en engangsforestilling.

Evander trak kort på skuldrene ”Det håber jeg da... Og det kommer vel an på hvem der kommer her i løbet af aften… Af og til kan det godt blive lidt spændende at være her” sagde han og blinkede til hende. Han havde været her en aften, dagen før en fuldmåne og der havde det bestemt været en udfordring, for han skulle finde sig i meget, men måtte holde tilbage, for at folk ikke fandt ud af hvad han i virkeligheden var for en. Nu havde han dog været klog til at få fri dagen inden, på dagen og dagen efter for at forberede og komme sig. Gudskelov havde det næsten lige været fuldmåne, så der gik lige lidt tid før han skulle forberede sig.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 08.03.2020 23:22
Fint selvskab.... Det var noget af det sidste hun var. Hun var bestemt ikke fin på den og det blev hun heller ikke. Men tanken om at være det skræmte hende faktisk også lidt. Det var endda lige så slemt som at være i et fint selskab. Hun hadet det som pesten. Alt den takt og tone fik hende blot til at tænke på tiden som slave, noget hun ikke ville mindes. "Ja så.. Men nu er jeg skam ikke fin." kom det fra ene og kiggede på ham med et smil. "På den anden side er jeg da glad for at du nyder det selskab jeg giver dig." det var lidt sødt sagt, men hun fastholdte et smil på læben. Der var ingen tvivl om at denne mand havde noget specielt at byde på.

"Spændende siger du? Og hvad kan der ske sådan et sted som dette? Ud over jagt på varulve når nogen for nys om hvor de er?" hun afslørede intet at hun selv var det, og små blikke blev da også vendt hen imod hende for at se om hun kunne afsløre en lokalition på nogen. Men hun viste intet i ansigtet på hvor nogen kunne være. Og hun ville aldrig afsløre noget om hende selv. Det var et farligt sted at gøre den slags ting. Nej det var langt nemmere bare at holde sin mund, desuden så kendte hun heller ikke den mand der var foran hende.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 12.03.2020 23:53
Evander hævede et øjenbryn over hendes kommentar om hun ikke var fin, det syntes han nu hun var. Et kækt smil kom da frem på hans læber ”Du er i så fald en af de eneste jeg har brugt tid sammen med her på stedet… Jeg klager ikke” sagde han, med svagt blussede kinder. Han var så dårlig til at flirte, at det næsten gjorde ondt på ham selv. Ikke fordi han var bange for det, mere fordi han ikke var vandt til at der var nogen der viste ret meget interesse i ham, men det virkede til denne kvinde gjorde, så han kunne vel bare smørre lidt tykt på, men uden at overdrive.

Evander så lidt rundt og så på nogle af de folk der havde rettet blikket mod dem. Igen rettede han blikket mod hende ”Der er også slåskampe her inde af og til… Men ja, der er bestemt nogle her inde der er på jagt efter varulve… Men hvorfor skulle de være i byen? Jeg har ikke hørt nærmere koordinater på dem i så fald” sagde han med et skævt smil på læberne. Hun vidste ikke han var en af dem der blev jagtet, men hvordan skulle han også få det sagt? Specielt nu hvor de endnu befandt sig på værtshuset og der fra tid til anden var blikke låst på dem.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 17.03.2020 13:12
Han var nu lidt fin ham Evander. At han lige frem fik svagt blussende kinder efter sit ordvalg kunne ikke lade vær med at le en smule. Hun lænede sig ind over baren og ham direkte ind i øjne. "Så det gør du ikke. Jeg vil våge at påstå du ikke ville kunne håndtere mig i særlig lang tid." Den kommentar kunne forstås på flere måder. Hvilket også var lidt meningen i det hele, bare for at se ham blive mere flov eller kigge væk. Være mundlam eller andet sjov der kunne få hende til at le lidt mere. For der var ingen tvivl om at hun flirtede ret meget med ham. Dog var hendes tanker mere på Manuel. For det var ham hun savnede inderligt. Men hvad gjorde lidt flirt egentlig når det kom til stykket. Det havde aldrig skadet nogen, og hun skulle alligevel gå alene hjem, det havde hun selv sagt.

Hvordan øjnene end fandt dem fra de andre der sad på kroen rørte hende ikke. Hun have ikke afsløret noget som kunne bringe hende eller flokken i problemer. Der var ingen til at forhindre hende i at tage hjem. Ja hun var varulv, men hun havde ikke sagt at hun var det. Det ville bare skabe flere problemer end hvad godt var. Desuden så ville hun aldrig kunne vende tilbage til Manuel og resten af flokken, og det var det hun helst ville. "Og du tror ikke jeg kan håndtere en slåskamp, er det sådan det skal forstås?" spurgte hun og kiggede lidt på ham. Hun kunne sagtens klare sig selv det havde hun altid kunne. Hvis man lige så bort fra den tid hun havde været slave. Der havde hun ikke kunne gøre noget som helst i 6 år. "Varulve lever i blandt os, men jeg har heller ikke hørt om nogle der skulle være lige i nærheden, og hvis der er så holder de sig godt skjult efter hvad jeg har hørt." kom det fra hende og kiggede på ham med et smil. Hendes blik vandrede dog lidt rundt i kroen for at kigge på hver enkelt mand der vendte blikket væk fra dem, så de på ny kunne føre en privat samtale.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 21.03.2020 00:31
Et kækt smil kom frem på Evander’s læber som hun talte ”Årh tro mig… Jeg ser ganske vidst blid og sød ud… Men jeg er skam i stand til mere end du tror unge dame” sagde han med et glimt i øjet som hun lænede sig indover baren. Hun undervurderede ham en smule, men det var han så vandt til, ikke det gjorde ham noget, for det gav ham på en eller anden måde en fordel, for de fleste fik som regel et chok, når den rigtige Evander kom frem i ham… Lige nu var han bare ikke vandt til kvinder der flirtede på den måde med ham, som hun netop gjorde.

Blikkene fra de andre fik ham til at sukke opgivende. De var sikkert overraskede over han blev på stedet, eller også var det hende det var fuldkommen forgabte over. Et kækt smil kom frem på hans læber ”Vil gerne se dig i en slåskamp, så længe jeg ikke er ofret og du ikke starter den nu” sagde han med et grin i stemmen. Han regnede godt med hun kunne forsvare sig selv, for det virkede hun bestemt som. Hun havde en stærk aura omkring sig, som om han nærmest kunne mærke den. Evander nikkede ganske kort ”Tror blot de har fundet en måde at maskere dem selv på… Selv hvis de var i byen… Så søgte de nok andetsteds under en fuldmåne, men hvad ved jeg?” sagde han og trak svagt på skuldrene. Det var i hvert fald den strategi han selv brugte… Sørgede for at have en hest han kunne ride ud i skoven på, fare vild og håbe på han ikke fandt en by når han kom under magten fra fuldmånen.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 24.03.2020 17:50
Et grin kom over hendes læber og hun rystede lidt på hovedet af ham. Hvis han kunne mere end han beviste så måtte han jo egentlig også vise det på en eller anden måde. "Ja så..." kom det fra hende og lænede sig lidt ind over baren så de var tæt på hinanden. "Jeg er beæret over at du kalder mig ung" hun blinkede til ham og lænede sig tilbage for at tage fat i sit krus og tage en tår af den væske der var tilbage i det.

Hun var lige glad med de blikke der kom hen imod dem. De kunne rage hende noget så grusomt. Hun ville bare gerne være her i nuet og snakke med en ret pæn mand. Der helt klart tænkt med det øverste hoved og ikke det nederste. Desuden så ville hun hurtigt kunne trække sin kniv hvis der skulle ske noget hun ikke ønskede. "Så det må jeg ikke. Ham den anden bartender der er kommet ind kunne da godt få et par flade hvis det skulle være?" et lumsk smil kom frem på hendes læber og hun kiggede lidt ud imod baglokalet hvor manden var gået ind af. Hun vendte blikket tilbage til Evander. "Men så igen, han har ikke gjort mig noget så hvorfor skulle jeg?" hun trak lidt på skuldrende og kiggede lidt på ham og fortsatte sit smil. "De er blevet klogere de varulve. Men menneskerne her i byen er også blevet klogere. Det handler bare om hvem der har modet til at gøre noget først" kom det fra hende og kiggede lidt rundt på de mange der kiggede på dem. Hun var lige glad, hun havde endnu ikke afsløret noget og det ville hun heller ikke komme til.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 26.03.2020 20:09
Evander sendte hende et kækt smil som hun lænede sig ind over baren og nikkede ”Pff, jeg vil væde med du er i den bedste alder” sagde han og trak sig lidt fra disken. Han vidste ikke helt hvor han skulle sætte hende når det kom til alder, måske lidt ældre end han selv? Det gjorde vel heller ikke noget? Han kunne da i så fald ikke se noget forkert i det, desuden så var hun gudesmuk at se på, uanset hvad hun selv syntes, ville han altid sige det stik modsatte når det kom til hendes udseende.

Evander sendte hende et smil og blinkede til hende ”Tro mig… Folk har været der” sagde han. Han frydede sig nærmest over de gange der var kommet en eller anden flok og banket ham, fordi han enten havde lagt an på en fyrs kæreste eller den forkerte mands datter, det var vist efterhånden det han var ved at være kendt for, så hvorfor krofatter endnu ikke havde sparket ham af pinden, kunne han ikke helt forstå, men ak ja. Evander sendte hende et smil som hun sagde han endnu ikke havde gjort hende noget, det var også ganske rigtigt, men han kunne bestemt nå det endnu, ikke Evander håbede på det… Som hun begyndte at snakke om varulvene nikkede han ”Jeg er ikke i stand til at sige hvilken part der tager det første skridt, men det må tiden jo vise” sagde han med et skævt smil på læberne. Han vidste godt hvad side af kampen han ville være på og det ville måske overraske en del af dem der havde set ham stå bag disken og lange dem deres alkohol.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 19.04.2020 22:16
Så charmerende han kunne være. Hendes bedste alder, ja hun var i den alder hvor hun gerne ville have et barn. Men den eneste hun ville have barn med var Manuel, og han var ikke lige frem villig til den slags. Så hvorfor skulle hun ikke bare få det med en anden? Hvis hun altså havde været sådan en person, men det var hun ikke. Sex var måske bare sex, men det at stifte en familie var noget helt andet. "Hvor er du kær" kom det fra hende og trak på smilebåndet. Der var ingen grund til overhovedet at sige hendes alder. Det var ikke derfor hun var her, om end at hun egentlig burde tage hjem. Men der var noget over denne her bartender som bare fangede hende på en eller anden måde.

Der var ingen tvivl om at den anden bartender havde oplevet det. Han var lige den type, men det var ikke sådan hun tænkte over det. Bare fordi at han var en idiot betød det jo ikke at en som Evander var det, og han havde i det mindste noget imellem ørerne der fangede hende. Så hvorfor ikke bare nyde at være en del af denne her nutid og bare lade tingene ske som de skete, på både godt og ondt. "Jeg har ikke haft fat i ham, men så igen det kan vel nås endnu, en dag." kom det fra hende og fastholdte sit blik på Evander. Hun ville ikke skænke den anden bartender en tanke mere. For han var ikke noget for hende, men Evander? Han var så meget mere anderledes end Manuel, og det var vel egentlig kun en god ting når det kom til stykket. "Måske kommer dagen aldrig, men hvem ved. Når det sker så sker det, men man må jo gå med flokken for ikke at blive frosset ud." kom det fra hende. Det var en tydelig henvisning til menneskerne, men det var ikke dem hun tænkte på. Hun tænkte på flokken som Manuel havde samlet. Hun ville aldrig blive frosset ud, men hun ville bestemt heller ikke undvære den familie der  betød noget for hende.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 01.10.2020 15:41
Evander trak bare på skuldrene som svar på hendes ord og blinkede kort til hende ”Pff… Nej. ” sagde han og lo ganske kort. Ham kær? Altså han havde flere gange fået at vide, at han lignede et forskræmt barn fra tid til anden. Måske også fordi han så ud som han gjorde… Man kunne vel kalde ham for boytoy materiale, blot fordi han ikke var specielt alpha han. Bevares, så havde han da sine stunder hvor han godt kunne blive bragt op i det røde felt, men der skulle som regel en del til. Han smilede let til hende ”Jeg er blevet kaldt mange ting… Men kær? Det er første gang. ” sagde han og holdt en kort tænke pause og nikkede så ”Jo, jeg kan lide det… ” sagde han og sendte hende et kækt smil.

Evander’s før kække smil blev forvandlet til et lidt mere dystert ”Du skal nok få din chance, jeg vil næsten love dig det…” sagde han med et opgivende suk, men nok om den kæmpe klaphat til kollega og tilbage til Aliana. Inderst inde håbede han ikke på at den anden bartender fortsatte, men på samme tid gad han godt se hende give ham tørt på, for det fortjente han. For at vende tilbage til varulve og menneske problemet, trak han svagt på skuldrene ”Vi må blot håbe at varulvene i dalen holder sig der samt menneskerne holder sig til deres marker. Ikke jeg personligt ved hvor grænsen går for menneskerne og lige ledes med varulvene. Men ja, man må følge med mængden for ikke at blive set som et udskud” sagde han lettere opgivende. Han havde det dårligt blot ved tanken om at skulle gå mod varulvene der befandt sig i dalen. Ikke at han havde nogen relation til dem, men han var selv varulv… Han ville ikke kunne skade nogle af sine egne, om det så ville koste ham livet. Let kom der et gyldent glimt i hans øjne, som om de kort skiftede farve, før han blinkede til hende og satte en finger for sine læber, som tegn på hun ikke skulle gå i panik eller komme med en lyd. Han havde givet hende et hint om hvad side han var på, men hvis hun så var menneske... Var dette hans endeligt. 
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 02.10.2020 20:51
Han var i sandhed kær, der var der ingen tvivl om. Desuden havde han ikke prøvet at hoppe på,hende, eller det der var værre end det. Hvilket egentlig var en ting hun satte pris på, også selvom hun var stærk nok til at klare sig selv. Hun kunne sagtens håndtere et våben, hendes knive var bedre. Men hun var nu heller ikke bange for at bruge dem hvis det skulle komme til stykket. Egentlig ville hun meget hellere bruge alene tid med Evander end hun ville gå hjem, men hun vidste også at før eller senere måtte hun bryde selskabet og give sig i kast med at komme ud og hen imod flokken. Hun havde allerede været væk fra flokken for længe, hvilket bare gav,hende lidt dårlig samvittighed i forhold til manuel, hun var jo beta, og hun havde ne position at holde, hvis ikke manuel allerede havde fundet en anden at overtage hendes plads. Hun smilte til Evander som han nævnte at han kunne lide det hun havde sagt. “Jeg lyver aldrig, og jeg siger hvad jeg mener” kommet fra hende og blinkede en enkelt gang med det ene øje.

Et grin kom over hendes læber, og han havde sikkert haft ret i sine udtalelser. Men en ting var sikkert det var ikke nu hvor Evander stod og underholdte hende. Så var det som om at kollegaen havde haft andre ting at tænke på end at irritere hende. Hun kunne have fortalt ham meget omkring varulvene og hvad manuels flok gjorde, men det ville vække for meget opmærksomhed, og det ville sætte en mistanke op omkring hende, men samtidig virkede han oprigtigelig, hun kunne bare ikke fortælle ham sandheden, og hvis hun nogen sinde kunne det.. ja så måtte det være en anden gang. Hun fast holdte et smil og stirrede ham ind i øjnen som skiftede farve. Så han var varulv, ikke noget hun havde regnet med, men hun kunne ikke sige at hun var det. Det var en af de dybeste hemmeligheder hun havde, måske en dag hun ville sige det til ham, men det var ikke nu. Hu; blinkede til ham som for at sige hun forstod ham, men hun sagde ingen ting. Hun skulle nok holde sin mund, især når hun selv var varulv.
Evander

Evander

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 27 år

Højde / 185 cm

Nyxx 07.01.2021 15:26
Evander ville næsten ønske han var i stand til at læse tanker, blot for at finde ud af hvad der gik igennem hovedet på hende, hvad hun egentlig sad og tænkte på. Hun så i hvert fald betænksomt, måske bekymret ud? Et kækt smil fandt vej frem til hans læber som hun talte ”Jeg kan kun sige i lige måde” sagde han og returnerede det blink hun havde givet ham. Evander var ikke ligefrem vandt til at flirte med folk, bestemt ikke folk der var ældre… Eller det virkede hun til at være i så fald. Ikke det var noget der ville stoppe ham i det lange løb, måske var det noget han havde smag for? Ældre og modne kvinder? Tanken gjorde fik hans hjerte til at hoppe et par slag over.

Evander vidste godt det lille nummer han netop havde lavet var risky, men i det svagt oplyste rum, ville det sikkert ikke være så synligt for så mange andre end Aliana, eller han havde lov at håbe. Et skævt smil kom frem på hans læber og han lænede sig lidt ind mod hende ”Bare rolig… Jeg siger ikke et ord..” næsten hviskede han inden han blinkede til hende igen og lænede sig tilbage. Han kunne nærmest dufte det på hende, den blide undertone af ulv og frisk luft. Hendes hemmelighed var sikker hos ham, det kunne hun godt stole på. Jo det virkede måske en smule creepy, den måde han gjorde det på, men han forsøgte ikke at hyle hende ud af den, hvilket han håbede smil og blink kunne bevise, uden han virkede som en slesk type.
Aliana

Aliana

Beta for Manuel's flok ulve

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 30 år

Højde / 168 cm

Fnuggie 02.02.2021 04:41
Hun kiggede lidt på ham,uden at sige noget. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige eller hvad hun skulle stille op. Han havde netop afsløret hende, og det gjord hende bekymret, uanset om han var varulv eller ej. Han kunne sådan set være fra en rivaliserende klan, eller han kunne være slene. Det var e nå risiko hun ikke kunne løbe, og bestemt ikke en risiko for at kunne afsløre hvor flokken lå henne, nej det var lige pludselig meget farligt, og hun trådte da også et skridt bagud for ikke at stå for tæt på ham. Hvad der havde virket uskyldigt og lige til,virkede lige pludselig farligt og usansynligt for en verden som hendes. 

Hun rømmede sig lidt og med svag stemme sagde hun “jeg må nok hellere komme hjem” hun ville ikke reiskere mere end højst nødvendigt hun ville ikke afsløres mere, og hun ville bare gerne have hygget sig, måske finde en hun kunne have drukket lidt med, der måske kunne have erstattet manuel for en nat. Men det var for sent. Evander havde netop,ødelagt det for sige selv.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , Tatti, Helli
Lige nu: 3 | I dag: 13