Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 24.04.2018 23:02
Sted: Kroen den Skallede Musling i Piratbyen
Tid: Sen eftermiddag
Vejr: Let blæsenede og mild regn.

Den Skallede Musling havde ikke ændret sig meget siden Amalias sidste besøg. Selve krostuen virkede mindre på grund af de skrånende planke vægge, hvor at regnen dryppede ned af.
Dunsten af sved, blod, tårer og sæd der hang tungt i luften i lokalet, kæmpede med røgen der klistrede til næsen, der kom fra piber og andre... ting. Lokalet var fyldt med alverdens afskum, der skiftede i mellem at sidde i skumle klynger og hviske med hinanden, til folk der højlydt råbte af hinanden imens de spillede terninger, dog uden at deres knive blev trukket... endnu.
Største delen af klientellet lod til at tænke at et bad var noget man fik når man var til søs, og mængden af salt i deres klæder bevidnede dette.

Amalia rystede det værste regn af hendes hat, hvorefter den prompte vendte tilbage på sin plads på hendes hoved. Hendes lange blonde hår hang løst, let klistrende til hende. Hendes klæder var lyse næsten forårs lignende farver, brudt af det lyse læder stammende fra hendes lange frakke samt lange støvler.
Med faste skridt gik hun mod et bord, hvor dem der sad der flyttede sig prompte fra det, de huskede hvad der skete sidst hun var kommet forbi.
Aftalen var at mødes med Shinji, en gammel bekendt. Rygtet sagde at han var interesseret i hyrer på hendes skib, men som tingene stod skulle der noget overtalelse til for at det kom til at ske. Heldigvis for ham havde den dage hvor hans talegaver fik ham ud af flere problemer end han kom i.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 00:20
Shinji troede faktisk ikke, at han var kommet i betragtning til at blive en del af besætningen. Det var derfor noget af en overraskelse, da han fik brev om, at hun gerne ville se ham. Lettere fløjtende på trods af regnen var han derfor gået mod Den Skallede Musling, hvor hun havde bedt ham møde op. Brevet havde ikke sagt noget om, om hvor lidt eller meget der skulle til, men kendte han Sirenesang ret ville det ikke blive en dans på roser. Hun var striks omkring, hvem hun lod om bord på skibet, men det var også noget af det, Shinji respekterede ved hende. De kendte hinanden i forvejen, men det gjorde ikke, at han var fritaget for en samtale.

Allerede da han stod ude foran døren, kunne han dufte hende, og han blev kort mindet om Sky, der nu enten var på vej til eller var ankommet i krystalbjergene. Han kastede et kort blik på Shura ved hans side. Hun havde opfanget duften også, og hun så ligeså spændt ud, som han følte sig. Han tog en dyb indånding og åbnede døren. Med det samme strøg noget sort forbi ham og videre ind. Det var Shura, og før Shinji overhovedet nåede at sige noget, var hun faret over til en lyshårede kvinde og gned sit hoved kælent op ad hendes lår. Så satte den sig og placerede det store hoved i skødet på hende. Shinji 'facepalmede' sig selv og lod hånden glide ned over ansigtet. Det her startede virkelig ikke godt. Han bestemte dog som sådan ikke over panteren, og han kunne ikke nægte, at den tydeligt havde savnet Amalia. Tanken fik ham til at smile. Det var et kærkomment gensyn. Han trådte selv hen til bordet og nikkede til hende som hilsen. "Eftermiddag Agerbo" sagde han, og smilet var igen tilbage på hans ansigt. Det var længe siden, han havde set hende, så det var med fuldt overlæg, at han ikke brugte hendes fornavn. Stemmeføringen var høflig, og for en gangs skyld var der ikke noget flabet at spore i den. Han rakte hende hånden, inden han satte sig (uanset om hun gav hånd eller ej).

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 25.04.2018 23:30
At sige at Amalia blev overrasket over se Shura, ville være en direkte løgn, Shinji havde hende med mere eller mindre alle steder hen! Men at hun lagde sig i hendes skød havde hun ikke forventet! Lidt fraværende nussede hun Shura bag det store øre. Hun viste godt at hun ikke ville gøre hende noget, men lidt forsigtig var hun stadig omkring det store dyr. Hun kunne sagtens huske hvad hun gjorde ved folk hun ikke kunne lide.
Hun rullede kort med øjnene, der var ingen der kaldte hende hendes "rigtige" familie navn. "Shinji, du ved godt at det er Sirenesang" svarede hun let opgivende, det var garanteret endnu et af hans numre, og hun kunne ikke rigtigt gøre op med sig selv om hun mente det var kært eller bare irriterende. Nok en blanding. Hun lænede sig tilbage og placerede støvlerne på bordet.

Nok om det! Hun var ikke kommet til det her hul for at spekulere på den slags. "Rygtet siger at du håber på hyrer på Sirenen, hvis jeg skulle tage dig med ombord, hvad tænker du så at du skulle lave?" Hun ville ikke love noget, men hun var lidt spændt på hans svar, og selvom han kom med et godt et der. Så var der nogle andre ting der skulle tages hånd om, som han sikkert ikke ville bryde sig om.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 25.04.2018 23:44
Shinji nikkede til hendes svar om, hvad hun helst ville kaldes. Han var dog på ingen måde ude på numre. Han ønskede sig det job noget så brændende. Amalia var en fantastisk leder! Og... Han rystede lidt på hovedet. "Undskyld. Det var bare længe siden, jeg havde set dig, så jeg skulle lige være sikker på, hvor vi lå henne?" svarede han ærligt. Hun vidste udmærket godt, at han ikke var i stand til at lyve, og Shinji gruede lidt for, om hun stadig kunne huske det, for han vidste, at hun var fandens intelligent og brugte alle fordele.
Han lyttede til hende, og han sendte hende et smil. "Vi har sejlet med hinanden før. Du ved, at jeg har flair for at styre et skib. Desuden er almindeligt arbejde heller ikke fremmed for mig, så selv hvis du allerede har fundet en styrmand, er jeg stadig habil sømand. På trods af min drillende natur er der endnu ikke en ordre, jeg ikke har udført. Jeg ville aldrig svigte en kammerat." Det var sjældent at høre Shinji seriøs, men det var tydeligt, at han hungrede efter at sejle igen. Dog skulle det være hendes skib. Han havde prøvet at finde andre at sejle under, men ingen af kaptajnerne var så skrappe som Amalia, hvilket hurtigt havde fået ham til at opgive igen.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 28.04.2018 12:23
Amalia rystede let på hovedet, ham og hans dagdrømmeri. Det blev også kun værre når hun var i nærheden, som at hun var en frodig ø og han skibbruden. Det var lidt kært, men kært var ikke det hun havde behov for. "En fin undskyldning Shinji, men du ved godt at det kun er mine forældre der kalder mig det" svarede hun med et skævt smil. Han blev ved med at sige at han aldrig løj, men han havde aldrig fortalt hende hvorfor at han ikke kunne. Var han forbandet? eller var den en undskylding for at sige hans mening og lade som om at det var fint.
Hun løftede et øjenbryn, endnu en der ville styre hendes skib? Man skulle næsten tro at folk havde en forventning om at hun ikke kunne klare mosten. "Så du vil også styre mit skib? Og du har ingen planer om at lave numre med besætningen?" Selvfølgelig havde han det, men det var sjovere at se ham indrømme det. 

En seriøs mine faldt over Amalias ansigt som hun lagde armene over kors. "Shinji, hvis du kom med om bord, ville du tage Shura med? Hvordan ville du sørge for at hun fik mad nok? Jeg har set hvor meget hun spiser og det er ikke let at stille hendes sult til søs" Selvfølgelig ville han insistere på at tage hende med, hun var som familie for ham. Men Amalia have en besætning at tage hensyn til, og hun var ikke engang nået til den trælse del af de ting de skulle igennem. 
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 28.04.2018 15:14
Shinji nikkede til hende med et svagt smil og flyttede lidt på sig i stolen, så han sad lidt mere tilbagelænet og afslappet. "Det skal ikke ske igen, så. Det beklager jeg" svarede han. Det var en af de sjældne gange, hvor der rent faktisk ikke var en drillende undertone i hans stemme, og det var ganske tydeligt, at han stadig nærede en god del respekt for Amalia.

Shinji hævede et bryn over hendes ord. Lige nu lød hun nøjagtig ligesom hende. Han brød sig ikke om at få lagt ord i munden, og han brugte et øjeblik på at granske sin hukommelse. "Det var aldeles ikke det, jeg sagde. Jeg sagde, jeg kunne" svarede han lettere stødt. "Siden hvornår har jeg givet indtryk af, at det jeg siger er et krav? Jeg undskylder, hvis det lød sådan. Jeg fremlagde bare mine erfaringer. Jeg har absolut intet ønske om at stille krav, når jeg ville tage stort set hvilken post, det skulle være for at få en plads på skibet?" Hans blik var dybt seriøst, og der var ikke skygge af den drillende mine i hans ansigt, der ellers kendetegnede ham. "Og hvis det spænder ben for arbejdet, har jeg ikke tænkt mig at gøre grin med nogle." Det var sandt. Han kunne være spøgefuld, men det var aldrig på bekostning af arbejdet. Han kunne godt tage tingene seriøst.

Shura lagde sine ører ned og trak sig lidt skamfuldt væk fra Amalia, da mængden af mad blev nævnt, men Shinji kunne ikke helt lade være med at grine. Han rystede dog lidt på hovedet. "Vi er ikke ligefrem limet sammen ved hofterne, og det er i sidste ende op til dig, om hun skal med. Jeg kan sagtens forstå dit synspunkt, og hun kan sagtens klare sig selv på land" svarede han seriøst, men der var nu et smil på hans læber over panterens reaktion.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 30.04.2018 22:22
I det mindste virkede det til at han slappede lidt mere af nu, og hun viftede den del af samtalen væk, der var andre mere spændende ting at snakke om. Også selvom han lød mere seriøs end hen plejede.

Amalia rystede let på hovedet og lo kort. Han havde fyldt mere i hans last end hun havde regnet med. "Jeg spurgte hvad du tænkte at du ville lave ombord hvis du fik hyrer, ikke hvad du kunne. Så at du svare forkert på mit spørgsmål, og derfor ender med at sælge din last forkert er din egen skyld." Det var ret morsomt at han tog så meget på vej, hvorfor var en så villig til at bukke og skrabe? det  var meget ulig den Shinji hun huskede.
"Godt at hører" kom det kort fra hende, lidt sans havde han da.

Det var en lettelse at Shura flyttede sig, og frembragte et smil. Hun kunne godt være lidt kær. "Sandt nok, det op til mig." Hun kunne dog ikke lade være med at tænke over hvis mad Shura så ville spise mens de var afsted, men det var hans hovedpine ikke hendes.

Amalia piftede mod kroværten, en bistertudseende ork "To flasker grog" den næste del ville kræve at hun havde fået lidt indenbords. Hun hældte op i sit glas, bundende det og hældte et mere op. "Hvad med ved fuldmåne? Du ved godt at mandskabet vil have stillet sikkerhed." Spurgte hun sobert, mens hendes øjne hvilede mod hans. For det Shinji havde mest imod sig var at han var en Varulv.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 30.04.2018 23:10
Shinji hævede let det ene øjenbryn over hendes ord. Så det var med den på? Et smil gled over hans læber, da han rent faktisk fandt det ganske morsomt, at hun havde svaret temmelig flabet igen. "I så fald hvad end du har fucking lyst til? Hvor længe har vi kendt hinanden nu? Otte år? Du burde vide, at jeg ikke ligefrem er sart med at blive sat i arbejde" svarede han, og hans smil voksede en smule. Det var dog sandt. I tiden på Søhesten havde han på ingen måde brokket sig over, det han var blevet sat til, og selvom han til tider var kommet med flabede svar, havde han altid gjort, hvad han havde fået besked på. Det var dog temmelig tydeligt, at hendes ord havde sat en knap så alvorlig stemning.

Ved hendes ord så han lidt tænksom ud. "Så andet end dit ord for, at jeg ikke er en sørgelig undskyldning for en køter, der ikke kan styre sig, men rent faktisk en raffineret sejler, der rent faktisk har styr på sit temperament?" svarede han med påtaget spydighed. Det var dog hans normale adfærd, og hun burde kende ham godt nok til at vide, at han på ingen måde var alvorlig lige nu. Uden at vente på svar fortsatte han: "Lad mig nu se..." Han gav sig til at rode lidt rundt i den grønne frakke, inden han fandt en daggert frem i en fuldskede på omkring en halv meter, som han lagde på bordet. "Hvis det utænkelige skulle ske, og jeg mister besindelsen så sigt efter hjertet uden at tøve" sagde han, og hans toneleje var med et alvorligt. Hvis hun tog den ud, ville det være tydeligt, at den ikke var lavet i stål men i sølv. Han var ikke sikker på, at det gjorde nogen forskel, men symbolikken var tydelig. "Mandskabets sikkerhed kommer altid i første række."

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 04.05.2018 00:46
Amalia håndflade koliderede kort med hendes pande. Ved skat og død han var lige så god til at forstå det spørgsmål som Hicks! Måske han kunne følge ordre, men svare på spørgsmål var ikke hans stærke side.
Han havde ret de havde kendt hinanden en del år, hans tone var dog lige så rådden som altid. Han tænkte sikkert at han var kæk og drillende. Men af en eller anden årsag endte han lige så sikkert som at tidevandet kom, med at lyde som en røv med ører. Egentlig ville hun gerne forklare ham hvor dum han lød, men ærligt talt havde hun ting hun hellere ville bruge tiden på.

Et øjeblik knugede Amalia sin hånd til en næve. Igen havde Shinji prøvet at være morsom, men i stedet været i fuld gang med at forlise sin chance for at få hyrer. Nogen ting lavede man sjov med, men det der var at skærer i rebet der var blevet kastet ud til en. "Hvis jeg var dig ville jeg vare din tunge Shinji. Jeg finder det på ingen måde morsomt at hører nogen sige at mit ord ikke er noget værd" kom det koldt fra hende som han rodede sin jakke igennem efter noget. Han havde med al sandsynlighed ikke tænkt over hvad hans ord betød, men at sige at han skulle finde en løsning der var mere værd end hendes ord. Var på ingen måde en god løsning, selvom han mente det i spøg.
Let irriteret trak hun daggerten halvt ud af skeden for at undersøge den. "Daggerten er en fin tanke, men hvor mange tror du kommer til at risikere livet ved at skulle gennemborde dit hjerte? Meget ridderligt af dig at ville ofre dit liv dog" Hendes tone var ikke synderlig imponeret, egentligt gik mødet værre end hun havde håbet. Udover det var han en af de bedste krigere hun kendte så den løsning satte utroligt mange i farer. "Ville du være villig til at lade dig være lænket i lasten?" Ikke at det var en værdig løsning, men sikre end den anden.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 04.05.2018 01:42
Nu var det Shinjis tur til at lade sin håndflade møde sin pande, hvorefter den gled ned over ansigtet. Det var tydeligt, at hentydningen var røget lige over hovedet på hende. Det var formået hende to gange at misforstå, hvad han sagde, og han var temmelig irriteret over sig selv. Nuvel tid til at skære det så firkantet ud som muligt. Han lukkede øjnene et øjeblik for lige at køle lidt og ikke komme med noget spydigt. Han flyttede sig lidt i stolen, inden han åbnede øjnene og så på hende igen. "Min pointe var lidt, at når du siger, mandskabet vil have stillet sikkerhed, burde dit ord være nok. Du kunne lige så godt sige, jeg ikke er til at stole på" fnøs han. Hans jokes virkede ikke ligefrem på situationen, så nu valgte han den seriøse vej. Han lænede sig lidt tilbage i stolen igen, mens han hævede et bryn over hendes spørgsmål. "Jeg ville langt hellere bevise, jeg ikke er et bæst, der skal tæmmes" svarede han nu tydeligt irriteret. Han rejste sig og gav sig til at træde frem og tilbage, mens han lod blikket hvile på hende. "Har jeg virkelig altid virket så upålidelig? I så fald er jeg ked af, det er det indtryk, jeg har givet. Ved du, hvorfor jeg egentlig gerne ville med på dit skib?" spurgte han, men egentlig uden at vente på svar fortsatte han: "Fordi du har gode lederegenskaber. Fordi du er en venlig sjæl, der rent faktisk bekymrer sig om sit mandskab. Fordi jeg rent faktisk forventede at få en bedre behandling end på Søhesten." Han stoppede og lagde hænderne på ryglænet af stolen og sukkede dybt, inden han kort så ned. Han så ud til at tænke sig lidt om, inden han igen så Amalia i øjnene. "Helt ærligt, Sirenesang, jeg bliver hellere i land, når jeg ikke er pålidelig" afsluttede han og rettede sig op, så hænderne igen slap ryglænet, inden han satte sig igen. Han var ærligt træt af at skulle bevise sit værd flere gange, for det havde han i forvejen gjort. Hvis hun stadig ikke følte, at hun kunne stole på ham, så han absolut ingen grund til, at hun tog ham med om bord.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 09.05.2018 23:46
Amalia så forhåbningsfuldt på Shinji, som hans håndflade klaskede mod hans ansigt. Det lignede at han havde rundet pynten og kunne få vendt skuden på ret kurs! At han lukkede øjnene og tog en dybindåndenig tegnede godt. Et svagt smil brød frem på hendes læber, jo det kunne nok gå. Men som han åbnede munden fordampede smilet som dug fra solen.
Så han mente oprigtigt at hendes ord ikke var noget værd? Hendes øjne blev smallere, egentlig havde hun mest lyst til at skylde ham væk med tidevandet bestående af forbandelser og ukvemsord.  Men af respekt for deres fortid fik han lov til at tale ud. 
Han irritation smittede som rotter yngler. Kæderne var måske at gå lidt langt, men det ville være den letteste løsning for alle. Varulvene fra Medanien havde på ingen måde et godt ry, bare et fejltrin og en persons liv var ødelagt. Tvunget til at være et frådende monster hver fuldmåne. Jo Shinji have ikke bidt nogen af hvad hun viste, men han var ikke ligefrem helt sig selv heller under fuldmånen. Nej, Risikoen var for stor. 
Hans smiger var fin og det skar lidt ved at han nævnte Søhesten. For jo, hun og hendes besætning var bedre end Søhestens. Men han forstod tydeligvis ikke den fare han bar i sig. 

Stolen knirkede som hun rettede sig op.  "Af hvad jeg kan hører kan jeg ikke give dig det du håber på, det er nok for alles bedste at du finder hyrer et andet sted." hendes stemme var rolig og ganske seriøs. Der var meget hun ville sige til ham, råbe af ham for den sags skyld. Men af respekt for deres fortid lod hun det ligge. "Jeg håber at der skyller noget i den retning snarest" kom det med et lille smil. Han var dygtig, men ikke det hun skulle bruge, og slet ikke med hans mening om hendes ords værdi.
Shinji

Shinji

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Varulv

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 190 cm

Efterlyst af Lyset

Karen 10.05.2018 00:19
Shinji kunne med det samme se, at hans ord ikke ligefrem havde den effekt, han gerne ville have dem til at have, og at hun endnu engang havde misforstået hende. Han vidste dog ikke, hvordan han skulle redde den, men han havde ikke sådan uden videre tænkt sig at give op. Han lænede sig lidt frem i stolen og uden egentlig at spørge om lov, skænkede han sig selv et glas af groggen og bundede den i et drag. Herefter fandt han en cigarillos frem, strøg en tændstik og tændte den. "Hør... jeg har dyb respekt for dig, og der er en grund til, at jeg ønsker at sejle under dit flag. Jeg er ked af, at mine ord er blevet misforstået. Jeg har ikke tænkt mig at sige mere om det, for det virker til, at jeg kun gør det værre. Jeg har prøvet et par andre skibe, men jeg har ikke følt mig hjemme. Jeg kan godt forstå dit synspunkt, og jeg er helt enig i, at mandskabets sikkerhed kommer i første række" forklarede han. Det var en lang smøre, og han regnede egentlig ikke med, at det løste situationen, så han rejste sig. "Hvis jeg ikke får hyre på dit skib, er jeg ret sikker på, at jeg finder noget andet at lave end at sejle" sagde han og lavede et let buk som afsked, men inden han vendte sig, tilføjede han: "Jeg er villig til at tage hvilken som helst prøve, det skulle være. Men jeg er ikke et dyr, og jeg nægter at blive behandlet som et." Han vendte sig og satte kursen mod døren. Shura brummede højlydt mod ham uden at rejse sig, hvilket fik Shinji til at vende sig om og se på panteren. "Ja, det ville jeg. Men skal det være på bekostning af min egen frihed?" spurgte han stadig med øjnene rettet mod panteren, der igen brummede og nærmest stirrede dybt på ham med de gule øjne, hvilket fik Shinji til at grine. "Åh min kære ven. Nogle gange må man acceptere, at slaget er tabt og komme videre" svarede han. Han rettede blikket mod Amalia igen og nikkede til hende. "For hvad det er værd, var det rart at sig dig igen" afsluttede han, inden han igen satte kursen mod døren denne gang med panteren i hælene. Hvis hun ikke stoppede ham, ville han forlade kroen.

- Hvis De vil have mine læber til at lukke, må De gøre det med et kys.
- Jeg er tulipaner! Nej vent... det er ikke rigtigt. Tulipasianer? Nej. Topalisianer! Der var den!
- Aww blev De lidt muggen? Vil De have en kiks?

Amalia

Amalia

Pirat

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 35 år

Højde / 168 cm

Erforias 13.05.2018 00:09
Amalia sukkede. Hun havde forventet at noget ville gå galt. Men hun havde ikke forventet at Shinji ville sejle samtalen direkte på grund, for derefter at påstå at den ikke var.  
Hun nikkede som roste hende og hendes evner, men skaden var sket. Det kunne godt være at han mente det var en misforståelse, men hun var på ingen måde sikker på at det der hvor skatten lå begravet. Så hun valgte at tie, det var nok for det bedste for dem begge. 
"Jeg står ved mit ord, jeg kan ikke tilbyde det du håber. Men jeg håber stadig at noget skylder i din retning."
samtalen med panteren var kær, men ikke noget der ændrede noget for hende. Det havde egentlig altid undreret hende at han kunne tale med Shura. 
"God vind til dig Shinji, hvorend den nu bærer dig hen"
svarede hun som han forlod kroen. Hun tog et ordenligt drag af flasken på bordet. Mens hun ventede for at se om han stak snuden ind igen. 
Som det gik op for hende at han ikke kom tilbage igen, bredte skævt smil sig. Heldigvis holdt havde han respekt nok for sig selv til at blive væk. 
Amalia rettede på hatten og slog støvlerne ned i gulvet, og gik ud af kroen. Hun havde stadig et mandskab hun skulle have styr på.
1 1 0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Krystal
Lige nu: 2 | I dag: 14