Let me join, and I'll love you forever

Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.09.2017 20:30
En irriteret lyd undslap hende som hun lod sig selv falde ned på sengen under hende. Der var intet at lave, ikke en sjæl at irritere bare en lille smule her på skibet, da de alle sammen var taget med hendes fader ud og hente de sidste forsyninger inden de skulle sejle om nogle dage. Hun sukkede opgivende og kastede blikket over på hendes ur og udstødte endnu en irriteret lyd, klokken var ikke mere end tre om eftermiddagen. Hun kom til at ligge og tænke på noget hendes  fader sagde til hende, Heather havde nævnt for ham at hun ville sejle sammen med nogle andre, for hun havde snakket med en anden kaptajn som havde lovet hende massere af eventyr og alt muligt andet, plus hun kunne ikke blive ved med at hænge op af sin far, trods der var en form for tryghed over det, men alligevel. Hun var trods alt et voksent menneske og kunne gøre hvad hun ville, hvilket hendes fader også havde sagt til hende. Hun rejste sig fra sengen og tog sig til hovedet, det dunkede og hun havde det som om der var en der havde slået hende med en hammer. Typisk at hun skulle have tømmermænd lige i dag, men sådan var livet med meget alkohol, så skulle det jo ske før eller siden. Hun så sug i det store spejl og lod en hånd glide gennem det krøllede hår og rettede så på tøjet "Ugh" udstødte hun og sukkede over sig selv. Hun lignede noget der var løgn, men hun gad virkelig ikke til at skulle tage et bad, for så skulle hun døje med korsaget og det kunne hun godt være for uden, så en mild parfume blev sprøjtet på hendes hals og hun tog da afsted. De mørke øjne flakkede rundt som hun kom ud mellem de mange folk og fik sig selv lusket ind på kroen. Hun så blot på manden bag disken og han begyndte med det samme at fylde et krus med mjød og et lille med rom, hun var stamkunde når hendes far var i havn her, så han vidste hvad hun ville have "Tømmermænd Heather?" spurgte han og så på hende som hun tømte begge dele og rettede da blikket mod ham "Det er en underdrivelse.. Tak for skænken" sagde hun og smed et jade stykke, for hun skyldte lidt så han kunne bare beholde det der ville være tilbage. Hendes blik gled rundt og faldt på et velkendt skib og hun smilede for sig selv da hun gik imod det. 

Med rolige skridt gik hun rundt på dækket, forsøgte at spotte ham, men han var der ikke. Hun søgte lidt over hele skibet og endte da i køkkenet. Hun så på kokken og trak sig langsomt inden hun så gik til hans kahyt og skubbede døren op. Der sad han "Nej.. Du er rent faktisk stadig i live, hvilken fryd for øjet" sagde hun og sendte ham et kækt smil som hun lænede sig op af dørkarmen i kort tid inden hun gik ind og lukkede døren bag sig og gik med langsomme skridt mod ham. Han lignede sig selv, men igen det var ikke mere end godt en uge siden hun sidst mødte ham "Var du ved noget? i så fald så har du gæster nu" sagde hun og smilede kækt "Og man skal tage sig af gæsterne" sagde hun og blinkede til ham. Hun var provokerende men flirtende på samme tid, for de havde begge vist en interesse i hinanden, men der var ikke sket andet end de havde udvekslet nogle blikke og aftalt at mødes igen, men fik aldrig aftalt hvornår, så hun tog sig friheden til at møde op på hans skib og stod nu der. 

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 23.09.2017 00:26
Kaptajn havde været ude hele natten med druk og hore, og en masse andet sjov og ballade han havde lige pludselig fået fat på en kort, som han havde på en måde stjålet sig til i hans rus, men hva fanden han var jo pirat så det lå jo ham naturligt at tænke på sig selv først, let og elegant begav han sig afsted imod han skib i en meget langsom fart, men frem kom han da men der gik lidt tid før han fandt hans skib, han gik om bord og lige imod hans kahyt som han idet mindste vidste hvor lå, han satte sig ved sit bord og hev kortet frem og fik det bredt ud, han fandt kompas frem og hans måle enhed frem, ved hans side var der altid en flaske rom for han tænkte best på fuld mave, " fire længde grader mod syd, tretten imod vest " mumlede han som han sad der og prøvede at koncentrer sig, mens hans flaske blot blev mere og mere tom.

Ide hans dør gik op og han hørte en velkendt stemme fik det ham til at kigge, han smilede kort hvor efter han roligt og elegant fik rullet hans kort sammen og gemt væk ind under hans frakke, han lænede sig tilbage i stolen og satte bene på bordet og så meget afslappet på hende " ja utroligt ikke, at være i live er en sand gåde for mig nogen gange selv ikke jeg selv ved hvordan jeg gør det, men en ting er sikkert de er også i live frøken ? " sagde han og søgte et navn han havde noget været lidt beruset i deres sidste møde, så han kunne ikke rigtig huske om han havde fået hendes navn eller hvad der var sket, men han var sikker på hun nok skulle fortælle ham det.

" gæster ja tag plads, jeg kan desværre ikke tilbyde dem noget at spise har ingen mad, måske rom kunne de tænke dem " sagde han og skænkede hende et glad hvor efter han selv drak af flasken, mens han blik stadig var på hende for en person der kende noget til ham var ikke nødvendigvis godt, han kunne nemlig ikke huske hvad de havde snakket om eller noget som helst, så hun var ham en gåde.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 26.09.2017 20:31
Hun så på ham med et hævet øjenbryn og så på de tomme flasker der stod ved ham. Han havde drukket igen, men hun havde heller ikek regnet med andet, manden var trods alt pirat og oven i købet kaptajn. Hun sukkede over ham ”I live? Tja.. Det er jeg vel” sagde hun og så nærmest opgivende på ham. Manden havde glemt hendes navn, men så vidt hun huskede havde han også været godt fuld sidst de havde mødtes. Bevares hun var heller ikke helt ædru den aften og lige nu, flatlinede hun eftersom hun kun havde fået lidt til at dulme de værste tømmermænd, hvilket også havde virket bare lidt, men de mange flasker med rom der stod, gav hende lyst til at drikke noget mere.  Hun grinede kort ”Nostalghia… Heather Murion Nostalghia” sagde hun nærmest opgivende som hun så på ham. Okay, hendes navn var også lidt usædvanligt, så det kunne godt være lidt en mundfuld at skulle huske på.

”Jeg har spist… Men rom? Det siger jeg ikke nej tak til” sagde hun med et kækt smil på læberne som hun gik over og satte sig i en stol og rettede blikket mod ham. Han kunne sikkert ikke huske en skid om hvad de havde aftalt og hvad de havde snakket om, så måske skulle hun opfriske hans hukommelse. Hun sippede til rommen ”Du husker ikke en skid gør du vel?” spurgte hun og hævede et øjenbryn. Det var tydeligt på ham at han ikke kunne huske hende specielt godt. Hun satte glasset med rom fra sig ”Vi var begge fulde, men det virker til du har hukommelse som en si..” sagde hun og holdt en kort pause inden hun fortsatte ”Vi snakkede om at jeg skulle blive en del af dit mandskab, for du mente ikke en kvinde som mig skulle sejle med sin fader resten af hendes liv” sagde hun og tog igen glasset med rom og drak mere af den.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 28.09.2017 17:12
Drake smilede lidt han var nærmest busted allerede at hun vidste at han ikke kunne huske noget, det var ham en gåde men hvad fanden det gik nok alt sammen, det plejede altid at gå udenset hvor sort det så ud for ham, hendes navn sagde ham heller ikke rigtig noget, men til sidst kunne han huske noget om hende, han blik skiftede meget imellem at være forvirrende og forstående, også alligevel ikke, " du er ikke unikt vel " sagde han og tog flaksen med rom og kiggede ned i den, hvor efter han kiggede op på hende igen " er det en drøm det her, for hver gang en smuk kvinde dukker op foran min dør, ender det altid galt på en eller anden måde " sagde han og hævede den ene øjenbryn, hvor efter han rejste sig op og gik til et bord hvor han fandt nogle papir frem, han lagde dem foran hende og satte sig ned igen og så på hende.

" det papir er et stykke papir der vil binde dg til min besætning hvis du acceptere vilkårene, som du selv kan læse er vilkårne følgene, 1. altid gør som jeg siger, 2. ja kan ikke rigtig huske reglerne mere " sagde han og kiggede forvirret op i loftet inden han kiggede på hende igen, " så har vi en aftale " sagde han og rakte hånden frem imod hende.

at have en kvinde i sin besætning har altid betydet uheld men Drake levede for fare, og hvis det ville bringe uheld måtte han få det til at bringe held istedet, så hvorfor ikke bare forøje sine chance og søger for at det hele gik som det skulle, men kunne han stole på denne kvinde det var en anden ting men hun skulle have chancen for at bevise sig overfor ham.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 01.12.2017 12:14
Smilet på hans læber fik hende kort til at trække på smilebåndet, men smilet forsvandt hurtigt igen da han begyndte at tale til hende ”Mig unik... Jo, men det er på min egen fucked up måde” sagde hun og blinkede kort til ham og lyttede til de følgende ord. Hun fnøs af ham ”En drøm? I en drøm ville kvinden sikkert ikke holde sig på sikker afstand ville hun? Hun ville sikkert allerede sidde i dit skød og forsøge at forføre dig til at smide hende hen over bordet, så du kunne nyde hende” sagde hun med et kækt smil på læberne. Som han rejste sig fulgte hendes øjne ham, som et rovdyr der holdt øje med sit bytte, for hun ville være sikker på han ikke angreb hende, men det var han sikkert for fuld til alligevel. Hun skævede kort på papiret foran hende og så derefter på ham og trak kort på skuldrene som hun lyttede til hans ord. Det var tydeligt at han var fuld, eller også var han bare ufatteligt glemsom og kunne ikke huske sine egne regler, som han sikkert selv havde lavet i tidernes morgen, men det var typisk kaptajner, men så igen.. Det hele stod sort på hvidt på papiret, så hun kunne bare læse sig frem til hvad der stod.

Hurtigt skimmede hun over diverse regler og trak kort på skuldrene som hun greb ud efter hans hånd og holdt fast som hun lænede sig ind over bordet og smilede kækt ” En kvinde som besætning.. Mhm du lever livet farligt kaptajn” sagde hun og lod kort tungen glide over læberne inden hun trak hånden til sig og lænede sig tilbage i stolen hun sad i.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 01.12.2017 22:37
Hendes ord fik ham blot til at se mere forvirrende ud i ansigtet, " så det er en drøm eller er det, måske er det eller er det i virkeligheden ikke, hmm " sagde han med en peget finger i vejret, han kørte hånden tænkene igennem hans skæg, hvor efter deres hænder mødes, hans blik blev meget fast hende som hun lænede sig hen over bordet, og selvfølgelig kiggede han ned i blusen på hende, blot for at se om der var noget at se men skynde sig at kigge på hende igen, hvor efter han satte sig tilbage meget afslappet i sin stol og smilede " Velkommen til mit crew kvinde " sagde han kort og gned sig i hænderne, " det skal fejres...ROM TIL ALLE " råbte han, hvor efter han kom i tanke om at det blot hvad de to som både var oppe og var i det rum de var i.

" så hvis de blot skriver under der, så skal jeg fortælle dem hvor farligt jeg virkelig lever mit liv, for ja der går rygter om at de ikke er datter af hvem som helst, så hvad vil de far ikke sige til du forlader ham, ville han følge efter os når vi skal plyndre eller hvad vil han, og hvor langt vil du gå for din kaptajn " det var de ord der lød fra ham, for ja selvom han var fuld så var han stadig klar i hovedet på en eller anden fuckt up måde.

Drake blik var meget fast på hende imens hans øjne nærmest prøvede at forfør hende, uden rigtig at hentyde til det, for hvor hun slikkede sig om læberne så kiggede han mere intenst på hende. 

" så hvad blir det til frøken "sagde han og blinkede til hende.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 25.01.2018 20:48

Hun grinede igen af ham. Det var næsten sødt så dum han var grundet den store mængde alkohol, men det var trods alt sådan det var med de fleste pirater og især kaptajnen. Hun tog imod hans hånd og smilede ganske kort ”Kvinde... Ja den var ny” sagde hun og blinkede til hende. Det var ikke just det ord hun var vandt til at høre at folk kaldte hende. Oftest var det -kælling- eller andre stødende ord folk råbte, nok mest af alt grundet de ting hendes far havde gjort og de vidste hun var datteren, der næsten gjorde selv samme ting, men det skulle være slut, hvilket var derfor hun har kommet til denne mand. 


Hun så på ham med et kækt smil inden hun lænede sig ind og greb om en pen så hun kunne skrive under. Hun levede selv livet farligt, det var derfor hun forlod sin far ”Min far? Han er en idiot, han kan følge efter mig til verdens ende, men uden at få noget ud af det.. ” sagde hun og stoppede som hun så op på ham, stadig lænet forover ”Spørgsmålet er ikke hvor langt jeg ville gå.. Men mere hvad jeg ikke ville gøre” sagde hun og blinkede kort til ham inden hun fik underskrevet med – Heather Murion Nostalghia- og satte sig igen op og lagde godt mærke til det intense blik og det var bestemt ikke nemt for hende, for hans øjne var fortryllende, hvilket han sikkert selv vidste og derfor brugte det mod hende.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 24.04.2018 21:08
Godt nok var han fuld men hvornår var pirater ikke fuld, så jo lidt fuld og lidt mere lumsk var man da altid men han forstod sig for det meste at beherske sig, men med en kvinde ombord havde altid været no go for en kaptajn som ham, en kvinde høre ikke hjemme på vandet, men folk skulle vide at han var sindsyg nok til at trodse sig selv, selvom det faktisk lød tåbeligt at man trodser sig selv, men det gav mening i hans hoved på hans helt egen måde, ide hun underskrev papirerne og gav ham hånden, så han tilfreds på hende og smilede på hans helt egen lumske måde.

Hendes sidste sætning fik han til at se undrende på hende, men stadig med et meget interessant blik på hende, imens han kørte hånden igennem hans skæg “ så velkommen til mit Crew sagde han og slap endelig grebet fra hendes hånd, da grebet havde varet lidt længere ind normalt, og ikke i et sekund havde han fjernede blikket fra hendes øjne.

Kaptajnen satte sig tilbage og fandt to guld skåle frem hvor efter han hælde ROM op til dem begge ” lad os fejre det, hver dag er fest og vil plyndre og aldrig give tilbage sagde han Råbene på sin egen fulde måde, hvor efter han drak sin slurk af skålen imens hans blik var på hende.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 24.04.2018 23:36
Det var tydeligt at hendes sidste kommentar havde sat nogle tanker i gang i hans hoved, men det var hun også ret godt til at gøre ved mænd og det var ikke altid, at der lagde noget bag dem. Hun nikkede ganske kort ”Tak” sagde hun og sendte ham et smil som hun lagde mærke til, at han fjernede blikket fra hendes øjne. Det morrede hende lidt, men hun kunne ikke sige hvad der var over det, men sjovt var det lidt.

Hun så på guld skålen der blev sat på bordet foran hende og fyldt med rom ”Hver dag er en fest... Og at plyndre er næsten på bølgelængde med sex” sagde hun og rakte ud efter skålen med et kækt smil på læberne inden hun tog en slurk og så på ham med et smil.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 28.04.2018 09:26
Som hendes sidste sætning blev sagt og ordet sex blev nævnt, var kaptajnen lige ved at fås in ROM galt i halsen, han kiggede på hende og stillede koppen fra sig, imens hans øjne var på hende denne kvinde hvad var hun for en, ja altså en kvinde men hun virkede til at være en kvinde der var meget fremme i skoen, ville hun mund sove med alle mænd i besætningen eller hvad vil hun, kunne han spørger eller var han mere bange for det svar han ville få tilbage, men nu var han ikke manden der var bange for at spørger, han kørte hånden igennem sit skæg som han lænte sig tilbage i sin stol, hvor efter han smed benene op på bordet stadig med et fast blik på hende “ så sig mig en ting, kunne du finde på at gå i seng med hele besætningen på længere sigt så spurgte han roligt men stadig med et overraskende blik, for når alt kom til alt kende han hende jo ikke.

Kaptajnen selv vil til hver en tid ikke være i tvivl om hvis hun spurgte ham ville han bestemt sige ja, men det ville nok ikke være klogt eller ville det, en tanke han var nød til at få væk fra hovedet, “ jeg mangler en anden styrmand til roret ville det måske være noget for dig sagde han ud det blå hvorfor ved han ikke, men måske var tanken at han gerne ville have hende tæt på sig.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 01.05.2018 06:54
Hun kunne ikke lade være med at smågrine af ham som han fik rommen galt i halsen. Det var uden tvivl kommentaren om sex der havde fået ham til at gå kold og hun som troede, at han var mere udholden? Hun fik selv sin rom galt i halsen som han spurgte om hun kunne finde på at sove med hver mand på skibet. Hun hostede og fik kontrollen igen ”Hele mandskabet? Nej ellers tak, jeg er ikke skøge... Hvis jeg vil have sex... Vælger jeg som regel en fast, hvis han i så fald er det værd” sagde hun og blinkede til ham. Altså hvis det var kaptajnen der spurgte... Skulle hun nok ligge med røven i vejret for ham, ingen tvivl om det..

Anden styrmand... Ikke en dårlig stilling måtte man sige.. Hun så på ham med et kækt smil ”Anden styrmand. Mhm ikke dårligt. Jeg er klar” sagde hun og tog en tår af hendes rom, trods den næsten var ved at være tom, men hun kunne nu sikkert godt få mere, for kaptajnen virkede som om han havde lidt andet i tankerne, bevares hun skulle ikke spille uskyldig, for hun havde ikke lagt med en mand længe og hendes kaptajn så godt ud...

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 15.03.2019 14:48
Kaptajnen smilede til hende endnu engang, som hun svarede på hans spørgsmål endnu engang, han kløede sig i skægget nærmest nullede det med fingrene, " så det du siger er at manden skal være værdig, for at få æren af dit selvskab " sagde han og skænkede hende mere rom, hvor efter han igen selv begynde at drikke af hans krus, som hun sagde ja til at være hans anden styremand, rakte han hende hånden for at velkommen hende til hans besætning, hvor han gik ud fra at hun ville tag den.

Han havde hørt det aldrig var godt at medbringe en kvinde til ens besætning, men lige her med hende tog han chancen for når alt kom til alt levede han livet farligt, han kiggede på hende fast og underne kunne han stole på denne kvinde, han tog sig igen til skægget, og besluttede han var nød til det.

Drake tog hånden af under hans frakke hvor han hev et stykke papir frem og smed det på bordet foran hende, papiret var folt sammen sådan man ikke kunne se hvad der var på det, men hvis hun folede det ud ville der være et billede af en nøgle på papiret.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 05.04.2019 16:36
Et kækt smil kom frem på hendes læber som hun lænede sig indover bordet " Vil du være værdig, Kaptajn?" sagde hun med en kælen stemme inden hun tog hans hånd og klemte den. Hun var nu en del af hans besætning om de andre ville det eller ej, men hvordan ville de reagere på en kvinde ombord? Ja det ville tiden jo så vise, hun glædede sig til at se deres ansigter når de fik at vide, hun var deres styrmand. 

Heather lænede sig tilbage i stolen som hun greb papiret der var blevet placeret på bordet foran hende. Uden at fjerne blikket fra kaptajnen, åbnede hun papiret og sendte ham et kækt smil fra tid til anden "En nøgle... Aha" sagde hun og hævedet et øjenbryn mod ham inden hun smed papiret på bordet og igen lænede sig ind over det. Hun lod en hånd glide gennem håret og så op på ham med et kækt smil som hun lagde hovedet på skrå "Så sig mig Kaptajn... Hvad vil du helst være foruden i din besætning?" spurgte hun og bed sig kort i underlæben. Hun havde tænkt sig at holde øjne og ører åbne for hvad end han måtte sige, blot for at være hans lille kæledække. 

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 27.05.2019 00:42
Drake smil forsvandt hurtigt og blev til et lille pause af nervøsitet, hvor efter han selv sikker smil kom frem igen, med en tone af lummerhed i hans stemme åbnede han munden ” du skulle bare vide love “ sagde han og fulde hende med øjne, inden han tog en slurk af romen, som hun kiggede på papirer og blot nævnte hvad der var på, og derefter satte sig tilbage med et nyt spørgsmål i ærmet, kiggede han undre på hende “ hvad mener du “ sagde han undrende hvor efter han kiggede på nøgen og på hende, og derefter nøglen igen “ sig mig hvad gør nøgler “ var den sætning han sluttede af mig.

Kaptajnen selv var ikke sikker på om det alligevel var en god ide det her, men er eller andet ved hende gjord han var nød til det, om det var noget andet der talte for vidste han ikke, men han var sikke på at hun ville overraske på den ene eller anden måde
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 17.08.2019 18:44
Heather trak på smilebåndet over hans kommentar, men sagde ikke noget da hun trak på skuldrene ”Udover kvinder… Så må der være andet du ikke vil have.. Løgnere, tyve, mordere.. Er nogle af dine mænd fundet på gaden efter en dårlig episode i deres liv? Eller fatter de hvad de har gang i?” spurgte hun med et hævet øjenbryn. Personligt var hun ligeglad, for det ville være hans hovedpine at lære dem deres arbejde og ikke hendes, men hun ville have det bedst med at de folk der var på skibet, var kompetente. Heather’s blik rettede sig mod nøglen og derefter mod kaptajnen ”De åbner ting.. Jeg kan ikke åbnes med en nøgle, hvis det er det du hentyder til” sagde hun med et lettere slesk smil på læberne som hun tog lidt af sin rom.

Kort kastede Heather blikket over skulderen for at se mod døren, være sikker på han ikke havde lokket hende i et baghold eller noget, men denne kaptajn havde tydeligvis ikke noget imod at bryde de uskrevne regler for pirater. At have en kvinde om bord som en del af besætningen.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 17.01.2020 13:14
Denne kvinde var rap kæftet, men hun manglede en ting, og det var fantasi ser du der var en grund til at folk hadet Drake, det var fordi han havde fantasi i alt han fortog sig, han smilede til hende kort og lænede sig tilbage i stolen, inden han igen rettede sig op og lænede sig ind over bordet nej, hvis vi ikke har nøglen, kan vi ikke åbner det som vi ikke har som nøglen åbner, så hvilket formål vil det have at lede efter det som nøglen kan åbne som vi ikke har, uden først at have fundet nøglen som åbner det vi ikke har “ sagde han på sin meget forvirende måde, og for ham gav det fuldstændig mening, for denne pirat var slet ikke så dum som han så ud.

Han vidste dog alligevel ikke hvad der vil ske ved at have denne kvinde om bord på hans skib, men en ting var sikkert der var ikke mere rom, så derfor ville han hente noget rom, eller nærmere “ kvinde hent noget rom til os “ sagde han frem brusende.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 17.01.2020 22:44
Heather forsøgte at ligge to og to sammen, men de ord der kom ud af munden af hendes nye kaptajn, gav slet ikke mening for hende. En nøgle… Noget de ikke havde? Hvad fanden ævlede manden om i det hele taget. Hun sagde ikke et ord, men så blot på ham som om hun forstod hvad han sagde og nikkede kort. Hun var fuldkommen lost.. Nøgle… Ting de ikke havde… Nøgle?

Som hans ordre blev slynget ud i rummet, lænede hun sig indover bordet og endte ikke langt fra ham ”Mhm, jeg elsker når folk koster rundt med mig” sagde hun med et kækt smil inden hun satte hænderne på bordet og nærmest skubbede sig op og stå. Heather sendte kaptajnen et kækt smil ”Jeg finder det bedste af det bedste… Jeg ved hvor jeg kan anskaffe det” sagde hun med et smil på læberne. Hun havde tænkt sig at opsøge sin fader, for han havde massere af rom og drak det ikke selv.

Der gik en lille time før hun kom tilbage sammen med to mænd, der bar en tønde under hver arm, samt hun selv havde også to. Hun piftede for at få fat på Drake ”Kaptajn! Let dit smukke korpus og kom ud.. jeg har en fin lille gave” sagde hun kækt og ventede på han ville komme ud. Seks tønder rom, de to mændene bar indeholdt fem liter, mens dem hun bar måske indeholdt tre.

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 20.02.2020 14:01
Denne kvinde blev hans død, var han sikker på men han som sådan frygtede ikke døden, men ville heller leve for evigt hvis han kunne, som hun lænede sig ind over bordet , lænede han sig stille frem mod hende, og smilede kort inden han igen fjernede sit hovede da hun rettede sig op og gik sin vej for at hente Rom.

Kaptajnen sad i noget faktisk og ventede på hun kom tilbage hvor efter en lille time kom der lyd tilbage fra hvor hun var gået fra, det havde virkelig været en lang time uden Rom, som han rejste sig lettere elegant op fra stolen og gik vanklene ud for at se hvad den kvinde havde fundet, og til hans stor overraske var det et synd af Rom, en masse Rom for at være præcis, han klappede en enkelt gang i hænderne og råbte “ Rom til alle “ kom der fra hans læber, inden han gik hen for at smage på varen, han tog en god slurk og kiggede på hende “ god klaret af en kvinde at være “ sagde han han og tog en tønde under armen, og gik hen til hans kahyt igen.

Hvad hun nu ville gøre var op til hende, de vil alligevel først sætte segl i morgen alligevel.
Heather

Heather

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 170 cm

Nyxx 20.02.2020 21:38
Et kækt smil bredte sig på Heather's læber som hun så kaptajnen komme ud. Hun var nærmest stolt over hun havde fået al den rom med til det nye mandskab. Dette måtte vel i og for sig give plus point på hendes konto? At hun kunne skaffe rom til dem? Hans kommentar fik hende til at hæve et øjenbryn, men hun sagde intet, for hun vidste godt man ikke skulle sige sin kaptajn imod, for så kunne man hurtigt blive smidt over bord. Hun så efter ham som han forsvandt igen og fik sat tønderne på dækket og tog et krus rom før hun stille gik væk fra alle de andre glade pirater og mod kaptajnens kahyt. 

"Så du vil ikke ud og fejre, kvinden, der har været så sød at skaffe rom, hmm? " sagde hun med et kækt smil på læberne som hun skubbede døren i bag sig og gik over til hans bord og satte sig på kanten med ryggen til ham, før hun lå sig ned og rullede om på maven og så op på ham "Kom nu... Enten fejrer vi to det her inde... Eller også kommer du med ud" sagde hun, stadig med et kækt smil på læberne. 

Kaptajn Drake

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 30 år

Højde / 185 cm

KraveKage 24.03.2020 14:51
Der havde altid været et ordsprog med, man aldrig skulle have en kvinde med i sit Crew, men det havde kaptajnen ignoreret, men ide hun fulgte efter ham og kom ind Ungarns kahyt, og faktisk lukkede døren efter sig, fik det ham til at tænke en ekstra gang, han tog sot til sit skæg og kørte fingerne igennem
Det som han fulgte hende med hans blik, da hun satte sig på bordet og kravlede om og lagde sig på maven, trak han sig lidt tilbage “ fejre “ det ord havde mange minder bag sig, sidst han fejrede noget vågnede han op med en gris og to kvinder ved hans side, og har ikke tænkt videre over det siden.

Hans blik var forførende og ikke til at tag fejl af, hun var bestemt ude på ballade, og hvorfor kunne hun ikke bare feste med resten af besætningen?

“ hvad med du kravler sødt af mit bord, og går ud og fester med besætningen og måske lærer dem at kende, jeg har noget kort der skal læses på “ sagde og viftede lidt med hånden til at han skulle have plads, for det ville ikke ende godt det her hvis hun forsatte, for denne kaptajn hvem nem at forføre men han prøvede at stå imod, han fandt hans kompas frem igen og hans passer, hvor efter han begynde så godt han nu kunne at regne deres næste retning ud, men hun gjord det ikke nemt.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 4