Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 10.08.2017 20:12
Hun lukkede døren efter sig og trådte ind på hendes værelse, som var en smule større end nogle af de andres værelse, men dette var nok mere tilfældigt. Med hende var en renlig duft som hang i luften, det havde været godt med et bad, det fortjente hun og ikke mindst kunden som snart ville dukke op hos hende. Det var længe siden at hun havde haft besøg af en kunde som ville have hende for hele natten, men det var faktisk noget hun glædede sig til fordi at det betød da at kunden havde set et eller andet hos hende som hun kunne lide, hvilket altid var positivt. Det våde hår dryppede på det bare gulv som hun gik hen og satte sig ved det lille bord, foran det store spejl som hang på væggen og begyndte at påføre sig den smule sminke som hun nu havde til rådighed, hun var ganske smuk uden men hun kunne blive smukkere med, selvom hun ikke påførte så meget og så afsluttede hun med lidt duft, hvilket helt sikkert ville falde i god jord hos kunden.

Sengen var redt med nyt og rent sengetøj, hvis der var noget som var i stor omgang hos bordellet så var det sengetøjet, for det skulle hele tiden vaskes, for ingen af pigerne ville bruge det samme to gange og ingen af kunderne ville sikkert blive glade for at hører at det ikke var blevet vasket siden sidste gæst havde fået sit sex i den store dobbelt seng som stod op ad væggen, kun skilt af et sengegærde. Hun rejste sig som hun blev færdig med sit ansigt og lod blikket falde ned af sig selv, hun synes selv at hun var fantastisk smuk og hun nød sig selv til fulde og hun kunne godt mærke på sig selv at hun var spændt på denne lange nat, som helt sikkert ville byde på en masse behagelige oplevelser. På bordet ved siden af sengen stod der en der en flaske vin og to glas, det var ikke ofte at dette var inkluderet, men når det var hele natten som han ville have hende, så skulle der være lidt til dem.
Azia gik hen til sengen hvor hendes hvide og små gennemsigtige silke kåbe lå og tog den på, men lod være med at binde den, man kunne lige ane hendes bryster og ikke mindst resten af hendes krop, så kunne han jo hurtigt se og bedømme den når han ville ankomme, hvilket burde være snart. Hun nåede ikke at tænke mere inden det bankede på døren, hun tog et sidste kig på sig selv i spejlet og gik hen til døren og åbnede den og lod et smil forme sig på hende læber, det første indtryk af gæsten var meget positivt, han var flot og titalende. ”Velkommen” sagde hun roligt og trak ham inden for døren og lukkede og låste den bag dem.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 11.08.2017 18:07
Han sukkede kort som han så på de to mænd der stod foran ham, nærmest rettede på hans tøj ”Er det ikke fint nok… Jeg skal alligevel have det af, det er heller ikke dronningen jeg skal besøge for guds skyld, stop dog” sagde han og viftede dem væk. Han lod en hånd glide gennem det mørke hår som han så ned af sig selv. Ja bedre blev det sikkert ikke, men han var pirat trods alt, så egentlig kunne det også være lige meget og kvinden han skulle over til, havde sikkert set værre skravl end ham, han levede i hvert fald i troen. De havde sejlet til byen og var næsten lige ankommet ”KAPTAJN!!” hørte han en der råbte. Nærmest stormede han ud og så sig omkring ”VI ER DER NU KAPTAJN!” råbte den unge mand i udkigstårnet. Han nikkede kort ”Udmærket… Lad os komme i land så jeg kan komme videre i livet” sagde han og grinede. Der var ingen på skibet der vidste hvor han egentlig skulle hen. De havde blot fået at vide han skulle på besøg et sted som han kendte, hvilket ikke var helt løgn, for han havde da været der en gang eller to før, så han kendte i og for sig stedet. Som de kom i land hoppede han nærmest af skibet ”Hold fri… Nyd tiden i Hovedstaden, men hvis jeg hører nogle af jer laver ballade.. Så lover jeg jer i bliver smidt i vandet og bliver der!” sagde han inden han gik. Jo normalt var han en sød og rar man, men når det kom til hans eget crew så skulle der være respekt overfor ham og lavede man ballade, ja så var man efterladt til sig selv.

Han prøvede at huske vejen til bordellet og stoppede op og kløede sig i nakken ”Det var lige godt s…” sagde han som han så sig omkring og fik øje på bygningen. Et smil spredte sig på hans læber og han gik mod døren og gik indenfor. Han så sig omkring og fik øje på bordelmutter og hun rakte blot hånden ud mod et værelse ”Tak” sagde han og bukkede kort inden han gik mod værelset. Som den gentleman han jo var, bankede han på døren og ventede spændt på at se hvad der var blevet udvalgt til ham denne nat. Som døren blev åbnet smilede han kækt til kvinden ”Mange tak.. ” sagde han og skulle tage sig selv i ikke at stirre for meget på hende i den let gennemsigtige silke kåbe. Han gik indenfor og så sig lidt omkring. Det var et ganske fint værelse og kvinden der boede her var uden tvivl mindst lige så fin, måske endda smuk. Som døren blev lukket og låst vendte han sig mod hende med et smil.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 11.08.2017 22:50
Som døren blev låst bag dem gik hun langsomt længere ind i rummet og fandt vin flasken og hældte op til dem begge, så var det da klaret og de skulle ikke bøvle med det senere, først når begge glas var tomme. ”Ønsker De noget at drikke, hr? Hvad hedder De?” spurgte hun interesseret for det var jo meget rart at vide hvilket navn hun skulle stønne i løbet af natten, hun smilede lidt til sig selv over det og gik langsomt hen imod ham og tog fat i ham, hun havde godt lagt mærke til at han havde stirret på hendes krop, men det var hun vant til og det var meget normalt når et hankøn kom på besøg og så hendes vel vedlige holdte krop og med de gode former. ”Er der noget bestemt De ønsker inden vi går i gang, hr?” hun trådte helt op til ham, så han kunne dufte hende og hun havde hans duft i næseborene. Hun lænede sit hoved ind og fangede hans læber i et tiltrækkende og krævende kys, bare lige for at sætte lidt i gang hos hendes gæst, ”Normalt er folk ellevilde med at komme i gang med akten” sagde hun roligt i hans øre og blinkede drillende til ham, samt lod sig blide blidt i hendes egen underlæbe. Hendes hænder gled ned af hans overkrop og knappede knapperne i skjorten langsomt op og satte sig mere og mere på hug for hver knap som blev åbnet.

Som hun nåede ned at sidde på hug lod hun hendes hænder glide ned over hans underliv og fandt frem til snørerne og knapperne i hans bukser og begyndte roligt at løsne dem, så han kunne blive fri for dem, der skulle ikke spildes tid, ikke når en gæst havde betalt for et produkt. Langsomt trak hun bukserne ned over benene og lod hans underliv komme frem fra det skjulte, og lod ham til sidst træde ud af bukserne.
Hun lagde en hånd rundt ham og mærkede hvordan blodet pumpede rundt i hans krop og ned i underlivet, ved hendes berøring, den reaktion var hun bestemt vant til og noget hun virkelig nød, så hun smilede roligt op til ham, som hun lod hendes læber glide fra hinanden og gled langsomt ned over ham og lod tungen lege med ham.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 13.08.2017 12:01
Han betragtede den yderst smukke kvinde og så på flasken med vin som hun hældte i glas med det samme, et smil bredte sig på hans læber ”En lille smule.. Mit navn er Atreyu og hvad med skønheden foran mig?” spurgte han og blinkede til hende. Han så lidt ned mod hende som hun kom helt op til ham og smilede kækt ”Der er så mange ting… Du er så forbandet fristende, men det ved du godt… Plus du bruger det mod svage mænd som mig” sagde han og blinkede kort til hende. Hun duftede godt og som hun lænede sig ind mod ham, fandt han også vejen mod hende og lod deres læber mødes i et krævende kys. Så hun kunne lide at have noget kontrol? Det passede ham udmærket, da han elskede kvinder der ville have kontrol, dog havde han ikke selv noget i mod at være den der skulle være den der bestemte. Hendes hviskende ord i hans øre fik ham til at ligge to fingre under hendes hage og han fik hende til at se på ham ”Pas på hvad du ønsker min kære… ” sagde han og mærkede hvordan hendes hænder gled ned over hans overkrop og knappede skjorten op og langsomt kom ned på hug. Et kækt smil kom frem på hans læber som hun nu sad foran ham og var begyndt at åbne hans bukser. Uden at tænke over ret meget lod han skjorten glide ned over skuldrene og ned på jorden bag ham.  Hans muskuløse overkrop kom til syne, ja ganske vidst var han en gammel mand, men han havde holdt et strengt træningsprogram, hvilket var sådan han stadig kunne se ud som han gjorde.

Som hans bukser kom ned omkring hans ankler trådte han ud af dem og sparkede dem hen til skjorten som lagde bag ham, det skulle bestemt ikke være nogen hindring for dem på en nat som denne. Hånden omkring ham, fik uden tvivl startet nogle tanker. Han var glad for det var en kvinde med hendes udseende og ikke en anden eller for den sags skyld, ham selv. Som han mærkede hendes læber omkring sig, sukkede han og lod sine hænder finde vej til hendes hår og viklede svagt sine fingre ind i det. Han kunne allerede mærke hvor god en nat dette blev, for dette var uden tvivl godt, så resten måtte nærmest være himmelsk? Hvordan kunne det næsten blive andet. Lige nu var det hendes læber og tunge han ville nyde, i så fald til hun bestemte eller han bestemte sig for andet.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 13.08.2017 16:13
”Atreyu” gentog hun roligt og kiggede krævende på ham, ”Azia er mit navn og jeg er selvfølgelig din pige for i nat” hun bed sig roligt i læben, ”Men hvis de ønsker mere selskab, har jeg gode kollegaer som er lige så attraktiv som jeg, men det vil selvfølgelig koste lidt ekstra hvis vi skal være to om dem” Det var der jo nogen som ønskede og hun ville please sine gæster som de nu ønskede.
”De siger bare til hvis der er noget de ønsker, hr. Jeg ved at jeg er fristende, det er mit job” Hun kunne lide hans overkrop, veltrænet og muskuløs. Det var rart at se på. ”Så de synes jeg skal passe på?” Svarede hun da han løftede hendes ansigt med en finger under hagen, han var rar at kigge på, hvilket kun var en fordel når hun skulle knalde ham, det var ikke altid nemt med grimme fyrer, men så blev det bare et job som skulle overstås, i nat ville hun nyde det hele.

Hun kiggede smilende op på ham som hun lod ham glide ud mellem hendes røde læber. Det var gået stærkt med at få ham stiv og det var egentligt kun til at smile over, for det var hun da glad for. Hun lod hendes tunge glide rundt uden på, inden hun lod ham glide ind mellem dem igen og arbejdet med læberne og ikke mindst hendes tunge blev stærkere og bedre, som han blev stiv og hun blev varm.
Hun stoppede arbejdet og rejste sig op og lod sin silke kåbe glide af og lagde den over på en af stolene i rummet og gik tilbage til ham, ”Er jeg nydelig nok til dem, hr?” hun legede lidt med sine egne bryster, hun kendte svaret så hun kunne lige så spille på det, inden de gik videre.
De var nu begge nøgne da hun tog ham med over til den redte seng og skubbede senge tæppet væk og lagde ham ned på ryggen og lod sig selv kravle over ham og satte sig lige under hans underliv, så hans stive lem stod op og lå op ad hendes mave.
Hun lagde sig ned over ham og fandt igen frem til hans læber og leverede et af de krævende og heftige kys, og kyssede ned ad hans krop, bed lidt i hans brystvorter, med en rolig kraft og forsatte ned over ham. Hun rakte over på bordet, tog hendes glas med vin og kiggede ned på ham, hun kørte lidt rundt med glasset mellem to fingre, så vinen inden i gjorde det sammen og drak så lidt af det, ”Sig mig hr, kan De lide det hårdt og vildt? Kan du lide at blive domineret og lade kvinden tage styringen?” hun havde den følelses af ham og hun havde så mange ting som hun kunne bruge imod ham, og det agtede hun at gøre. Det var længe siden at hun havde haft en voldsom gæst. Hun satte glasset på plads på bordet og tog fat i en anden glas flaske og tog proppen af og lod ind holdet dryppe ned på den små behårede over krop, hun satte den over på bordet og lagde korkproppen ved siden af og smurte den kølige olie ud på hans krop, dette var jo kun opvarmningen, men han skulle tirres. De olierede hænder gled ned over kroppen og fandt endnu en gang frem til det stiv lem og lagde en fast hånd rundt om og lod den glide ganske langsomt ned og op, inden hun lagde den anden hånd på hans bløde pung.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 19.08.2017 18:49
Hans navn der kom fra hendes læber var underligt. Faktisk var det ved at være tid siden der var nogen der havde kaldt ham ved fornavn, da det typisk var Kaptajn der blev råbt til ham, men det var vel hvad man fik ud af at bruge det meste af sin tid på skibet? Han lyttede til hendes ord og smilede ”Endnu en kvinde? Jeg tror skam De uden problemet kan tilfredsstille mig” sagde han og blinkede til hende og sendte hende et kækt smil. Der var ikke nogen tvivl om at denne kvinde havde en del tricks hun sikkert ville vise frem og han var klar til at modtage hvert eneste lille trick hun havde i lommen. At han skulle sige hvad han ønskede ville sikkert ende katastrofalt for ham selv i sidste ende, men indtil videre ville han vente og se hvad hun havde tænkt sig at gøre ved ham som blot en start på denne nat, hvor der sikkert ville ske mere end der havde gjort de sidste måneder.

Læberne omkring hans lem fik ham til at sukke. Hun var god til det uden tvivl og hendes tunge der legede med var blot yderligere pirrende. Han så ned på hende med et smil på læberne som hun trak sig svagt tilbage og kom på fødderne igen. Han studerede hende og bed sig kort i underlæben som hun lod den hvide silkekåbe falde til jorden. Han skulle lige samle underkæben op inden han kunne besvare hendes spørgsmål ”Nydelig nok? Det er ikke ordet… Du er smuk” sagde han og betragtede hende som hun legede med sine bryster og han gik roligt over mod hende med et kækt smil på læberne. Han havde det som et barn i en slikbutik og han kunne ikke få nok. Han fulgte hende til sengen og lagde sig ned på ryggen og så op på hende som hun kravlede hen over ham og placerede sig selv lige ved hans lem. Hun var en tease og hun vidste det sikkert godt. Som deres læber mødtes igen, lukkede han svagt sine øjne og kyssede hende lige så krævende tilbage. Han var begyndt at blive vagt til live og han kunne mærke at dette besøg sikkert ikke blev det sidste. Et smil kom frem på hans læber som hun begyndte at kysse ned af hans krop og så greb ud efter hendes vin. Hendes ord fik ham kort til at trække på skuldrene ”Jeg er til lidt af det hele.. Men for en gangs skyld kunne det være jeg skulle tage styringen” sagde han og blinkede til hende. Han så efter hånden som satte glasset fra sig, men i stedet tog korkproppen ud af en flaske og lod olie dryppe ud på hans overkrop. Hænderne der gled ned over kroppen og igen fandt vej til hans lem, fik ham til at sukke svagt. Han satte sig svagt op, støttede på sine arme så han kunne se hvad hun gjorde. Han bed sig i underlæben og lukkede svagt øjnene. Hun kunne sit kram.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 30.08.2017 18:49
”Det glæder mig at De finder mig tilfredsstillende, men det kan vi jo altid se på – vi er nok af kvinder på stedet, men det kunne da være lidt frækt sagde hun grinende og tog fat i ham igen.
Hun vidste udmærket at hun var en tease og nu skulle de jo også holde hele natten, så hun kunne lige så godt please så længe som han kunne holde til det, og ikke mindst sig selv, for på et eller andet tidspunkt ville lysterne være for voldsomme og hun ville hoppe på ham, nærmest overfalde ham. ”Jeg skal nok bestemme hvem der tager føringen her” sagde hun drillende og blinkede til ham, hun havde virkelig lyst til ham og glædede sig til det her besøg og hun håbede da ikke på at det ville blive det sidste. Hendes hænder vidste hvad hun gjorde som hun lod hendes hånd glide lidt hårdere op og ned af det olie indsmurte lem, og hun kunne se hvordan han nød det og hun vidste virkelig hvad hun lavede, hun havde trodsalt gjort det så mange gange, ”Med mindre du bliver så ophidset af min berøring at du tager kontrollen fra mig” et lille grin og endnu et blink med øjet slap fra hende, som hun lænede sig ned mod ham og lod læberne glide ned over ham. Olien gjorde intet og havde ingen smag, så det var ikke noget man bemærkede, kun for ham.

”Du er ellers noget af en mand” sagde hun med et drillende blik og håbede på at hun vidste hvad han mente, men man ville være dum hvis man ikke gjorde. Tungen lod endnu engang hjælpe til med arbejdet og hans støn gav accept på at dette var det helt rigtige som han gjorde. Hun efterfølgende en hånd rundt om ham, som hun stadig bevægede sin mund ned og op og lod hånden følge med, og gav ham mere nydelse – Hvis hun kunne, lod hun ham gerne blive færdig, for mon ikke han havde mere i sig.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 21.09.2017 21:56
Han kunne lide hendes tankegang, at hun allerede tilbød at hive endnu en kvinde med ind i legen, men om han kunne håndtere det? Det vidste han ikke, for kvinden sammen med ham lige nu kunne uden tvivl vække noget inden i ham. Kort nikkede han af hendes ord "Uden tvivl.. Kunne jo være man skulle have en runde to" sagde han og blinkede til hende inden han mærkede hvordan hun igen tog om ham. Hun var en tease og han kunne lide det og det var svært for ham at holde sig selv tilbage for bare at tage styringen og vende dem 180 grader så hun var den der var nederst så han kunne tage kontrollen, men så alligevel. De ord der kom fra hende fik ham til at hæve et øjenbryn og han sendte hende et smil "Javel min muse" sagde han og returnerede hendes blink. De ting han havde lyst til at gøre ved hende, bruge sin magt over hende og blot gøre hvad end han havde lyst til var uendeligt stor, men nu havde hun trods alt sagt hun bestemte hvem der havde førringen og han havde altid haft en svaghed for kvinder der kunne sætte sig i respekt, hvilket han ikke var i tvivl om at hun kunne. Han sukkede som hun begyndte at bevæge sig hårdere op og ned over hans lem og hun så bøjede sig ned over ham og lod hendes læber glide ned over ham. Han bed sig i underlæben og så ned på hende. Hun kunne sit kram det var der slet ikke nogen tvivl om.

Hendes kommentar fik et smil frem på hans læber "Og du er noget af en kvinde.." sukkede han af nydelse som hun fortsat lod hendes hånd lege. Han lukkede øjnene da hun igen lod tungen hjælpe med at tilføje nydelse til ham. Hans støn undslap ham, for nydelsen var så stor at han efterhånden havde svært ved at holde sit eget klimaks tilbage. Hun ville sikkert ikke have noget imod at han blev færdig, for han kunne sagtens tage runde to med hende, uden problem, for denne kvinde tændte ham afsindigt meget og det ville være dumt af ham at stoppe seancen her. Han bed sig i underlæben og lod en hånd glide op af hendes ene arm og op i hendes hår, som han svagt filtrede hans fingre ind i de mørke lokker og mærkede hvordan han hastigt nærmede sig og han så ned på hende. Hele hans krop sitrede og han mærkede hvordan han var sekunder fra og hun var sikkert i stand til at mærke det på ham, for hans lem pulserede svagt og han greb svagt til i hendes hår, men hun kunne trække sig hvis hun ønskede ellers ville han få sit klimaks i hendes mund.
Azia

Azia

Glædespige, tyv, charmør.

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Nao 25.03.2018 11:23
Azia smilede charmerende til ham, og kiggede ned på hans ansigt. "De har mig hele natten, kære. Men lad os først lige færdiggøre første runde, og så kan vi sagtens tage en til og derefter, kan vi jo snakke om vi skal have selskab, ikke kære?" de havde ikke travlt, de havde som sagt hele natten. Det havde han jo aftalt og ville betale for, og hun var sikker på at hun kunne få ham til at nyde det her igennem alt for mange runder, uanset hvad han selv mente, men han ville nok være med på den leg som hun havde i tankerne omkring ham.
"Det er godt du lystre," lød det fra hende med et lille grin, som hendes hånd stadig lå fast og hårdt om hans manddom og forsatte hendes bevægelser. Der var mange men som blot kom ind for et hurtigt knald med en ung og smuk kvinde, men af og til kom der mænd som Atreyu ind, som havde andre planer og som var villig til at bruge en nat på hende og lære nogle af hendes sider at kende, det var sådanne natte man ville huske på og måske tænke tilbage på, for der var altid ting hun kunne lære af hendes kunder og bruge overfor andre.

Det var tydeligt for hende at hans krop sitrede efter at nå sit klimaks, så endnu et smil bredte sig på hendes læber, denne gang et mere lumsk et som hun sendte ham. Hun kendte det udtryk som spredte sig i hans, hun kendte den måde som hans krop opførte sig på, hun havde oplevet det så mange gange og nu ville hun pine ham lidt. Hun trak sin mund til sig, og mærkede en smag af ham og den sidste olie som havde befundet sig på ham. Hun tog igen, et hårdt greb om ham og lod sin hånd bevæge sig i små bevægelser og stoppede af og til, når hun kunne mærke at det var ved at være tid. Det virkede som nogle hårde minutter for Atreyu, og til sidst lagde hun igen munden på og færdiggjorde arbejdet, og tog imod hvad han havde at byde på. Hun rejste sig højrest i sengen, og hvilede på hendes skinneben, kiggede ned på ham og tørrede en rest væk fra mundvigen.

Hun ryggede sig op til ham, og lagde sig ved siden af ham og lod en arm glide hen over den nøgne overkrop, og kiggede på hans ansigt. "Du har intet imod at kysse, efter sådan en tur vel?" sagde hun med et blink, og lod deres læber mødes i et hedt og krævende kys, han skulle jo opmuntres til runde to.

Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 05.04.2018 13:50
Et smil spredte sig på Atreyu's læber ”Hele natten? Mhm ikke dårligt. Selskab? Selskab siger du... Altså hvis den anden der kommer er bare halvt så god som du... Ville jeg ende med at dø... ” sagde han og holdt en kort pause ”Igen...” sagde han med et svagt grin. Han var jo i teorien død, det var længe siden det skete, men derfor havde han stadig lyster der skulle stilles og han havde ingen skam i livet, så om det var med en enkelt kvinde, eller med flere..: Det var ham lige meget, for han kunne sagtens håndtere det, men der var ingen grund til at stresse, natten var stadig ung og de havde rigeligt tid til at udfolde den seksuelle verden. Kommentaren om han kunne lystre fik ham til at smile kækt. Han elskede når kvinderne havde kontrol, det var en afveksling fra hvad han var vandt til. Følelsen af hendes hånd der stadig bevægede sig som de talte, sendte ham nærmest ud og svæve. Det var rart og for en gangs skyld var det ikke ham selv eller en eller anden billig tøs han havde fundet på gaden, men faktisk en kvinde der vidste hvad hun havde gang i. Han vidste at jobbet hun havde ikke altid var nemt. Tit kom der sikkert gamle skumle mænd der bare ville have sex og så smuttede igen, mens hun andre gange var heldig og nærmest fik en hel nat med en person, som nu.

Hans ene hånd gled over hendes skulder og op i hendes hår som hun trak sig lidt væk. Han vidste godt dette ikke var enden, men hun ville til at tease ham. Små bevægelser, stoppede og så det samme igen. Han var lige på bristepunket hele tiden og der var ikke ret meget han kunne gøre ved det, jo måske hvis han ville, men han ville lade hendes styre det, for det virkede hun til at kunne. Han rettede blikket ned mod hende og bed sig ganske kort i underlæben og sukkede da hun igen satte munden for. Varmen af hendes mund fik ham til at lukke øjnene og det var svært at holde tilbage, men det var heller ikke det han var her for. Et suk undslap ham da han mærkede han var nået til punktet og grebet i hendes hår blev lidt strammere som han lod sig nå sit klimaks.

Som hun kom op til ham smilede han kækt til hende ”Aldrig om jeg holder tilbage for at kysse en skønhed som du” sagde han og hev hende ind til sig som deres læber mødtes igen.
Atreyu

Atreyu

Adelig & pirat

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 2470 år

Højde / 190 cm

Nyxx 03.09.2018 21:24
// Eftersom Nao er inaktiv lukkes denne tråd ^^//
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Alianne_
Lige nu: 1 | I dag: 14