Søger noget spads! xD

Ray

Ray

Master of Dust!

161
posts
5
karakterer

Ray 28.07.2017 17:39
Hej alle jer finurlige folk, jeg søger nogle flere at tråde med mine elskede karakterer. Herunder skriver jeg de to karakter som jeg helst vil tråde med, men hvis der er nogen som ønsker at tråde med nogle af mine andre karakter så bare send en PB og så kan vi se på det :)

Elios Matthews Treaty


Lidt om Elios: 

Elios er af hankøn og er et menneske. Han bor i troldeskoven med hans lillesøster,

han er til et vist punkt kendt i hovedstaden som en portalist(en der laver portaler) og han hader vold.


Søger:

- Folk der er fanget eller i problemer som han kan hjælpe.

- Folk han kan vise verden.

- Mulige venner han støder på ude på landevejen.


Tarkvin Two-Teeth


Lidt om Tarkvin: Tarkvin er en nordmand, han er 18 år gammel og for første gang i hans liv

har han forladt norden og bevægede sig ned mod central krystallandet. Han er en mester i sværdbrug og har

en søster i krystallandet kaldt Skadi.


Søger:

- Folk han kan kæmpe mod.

- Folk der vil hyre ham som livvagt eller noget i den stil.

- Mulige venner.

- Næsten alting for at være ærlig.



Hvis nogen er interesseret i at tråde, så bare send mig en PB med hvilke karakterer du ønsker at tråden skal være imellem og eventuel en ide til tråden hvis du da har en :)



TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 28.07.2017 23:35
Elios & Myssa: Jeg tænker at Elios måske kunne få lyst til at møde min Myssa? De er jo begge mennesker, og opholder sig begge nær hovedstaden, så måske kunne det være sjovt?

Ligger desværre ikke inde med flere, som befinder sig i det centrale krystalland, så det er det jeg kan diske op med :)
Ray

Ray

Master of Dust!

161
posts
5
karakterer

Ray 28.07.2017 23:43
Det kunne de sagtens deres majestæt :)
Det skal dog nævens at da Elios er er en portalist så kan han være mere eller mindre hvor som helst i krystallandet.



Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 4