Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 08.06.2015 14:26

Som tidernes uro og krigstid spreder sig rundt om i Krystallandets mange hjørner, er det svært at vide hvor man høre til. Hvem man burde være stole på og hvem der dolker dig i ryggen ved først givende mulighed.

Det er nu over et år siden, at RT klanen blev opløst, ved tabet af deres leder Samson. Dette betød også det endelige for ulveklanen tilhørerende selv samme og varulve blev splittet op over landet, strejfende vildt om i landet. Jaget og eftersøgt lige meget hvor de vidste sig, gør hverdagen uudeholdelig og stressende for enhver skabning. Varulvene ikke undtaget.

Tiden er nu kommet til at få samlet dette folk. Give dem et hjem, et fristed og overlevelse. I medanien blandt de mange marker og inge, ligger Ulvehøj. Et sted som er præget af huler, skjulte områder og sin tidligere rygte for at være beboet med varulve til bristepunktet. Selvom dette ikke længere er tilfælde, holde de lokale stadig en forsvarlig afstand.

En mindre forsamling bestående af varulve er nu taget til Medanien. Til Ulvehøj. For at starte på en frisk. Denne gruppe er anført af varulven Miranda Silver som ønsker at etablere sig med sine medulve og leve uden for jægernes rækkevide. Et sted hvor ingen behøver at blande sig i deres leveform og hvor enhver varulv og deres familie kan søge tilflugt.

Outgame:

Pointen med dette er at få opstartet en ulveflok, som der førhen har været da Samsons gruppe var aktiv. Efter dennes opløsning har det været lidt flyvsk med hvor varulve i princippet hørte til.

Derfor tænkte jeg (både på min karakters vejne, men også rent spilmæssigt) at det gav mening at der blev etableret en ulveklan i Medanien.
Ulveklanen er for så vidt fredelig. De passer sig selv og overlever derefter. Du bliver ikke kantet for tidligere bedrifter, og har muligheden for at få et hjem uden at blive jaget dag og nat.
Dette er ligeledes en måde hvorpå Varulve kan få lov at føle sig lidt mindre som udskud end de f.eks. ville i hovedstaden eller andre større byer.

Vampyrerne er beskrevet til at holde til i Tusmørkely, og derfor er det ikke mere end ret at Varulvene finder deres eget sted at falde til.

Join ind i morskaben og alvoren og vær med til at opsætte regler og forhold for varulve og deres respektive familier, i Ulvehøj!


Medlemmer:

Miranda Silver - Alfahun
Rafixul - Medlem


"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Lorgath

Lorgath

The Boop-Master

2651
posts
26
karakterer

Lorgath 08.06.2015 18:27
Jeg foreslår, at Miranda får fat i sin gamle "kollega". Han kunne i hvert fald godt bruge nogen, at være sammen med, som er lidt lige som ham selv xD

Nexie

19
posts
3
karakterer

Nexie 19.10.2015 00:08
Mason er sikkert også med på vognen:p Skal jeg evt lave en tråd? Bare sig hvor:)
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 19.10.2015 00:15
en tråd ville være dejlig ^^ Er han nyankommen, eller været med næsten helt fra begyndelsen?
Hvis du vil, må du gerne oprette en tråd i Medanien, ved Ulvehøj ^^ Så joiner jeg hjertens gerne ind med Miranda

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Nexie

19
posts
3
karakterer

Nexie 19.10.2015 00:20
Han har været i Medanien før, men ikke haft videre kontakt med andre varulve, hvis det er det du mener?:)
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 19.10.2015 00:22
Klanen er ret ny, så de er først lige kommet dertil ^^ men awesome hvis han opsøger dem alligevel!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

Nexie

19
posts
3
karakterer

Nexie 19.10.2015 14:45
There you go: viewtopic.php?f=405&t=8988
Lestat

Lestat

Evil Incarnated

1016
posts
10
karakterer

Lestat 01.08.2016 10:26
Tja.. Lestat er jo en af de tidlige Varulve og den tidligere leder af gruppen under Samson.. så joiner gerne ind igen..
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
posts
21
karakterer

Nyxx 22.04.2017 15:25
Smider gerne Alexander i puljen til din flok :)
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 23.04.2017 11:52
Fantastisk Nyxx :D jeg vil se frem til at møde ham!!

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"
Devil

Devil

23
posts
1
karakter

Devil 18.06.2017 01:32
Jeg ville hører om der var mulighed for at den varulv jeg er ved at lave kunne være en del af flokken også ?
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 18.06.2017 10:57
Selvfølgelig!!, :) jo flere des bedre!

Hvis du har lyst kan du skrive pm angående om det er nyt medlem eller en der har været der lidt tid :)

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 19.06.2017 21:58
Jeg har faktisk en plan om at lave mig en varulv på et tidspunkt, så jeg kunne godt være interesseret i at joine in i nærmere fremtid. Hvis du stadigvæk mangler eventuelle medlemmer :)
Hobbit

Hobbit

7564
posts
28
karakterer

Hobbit 20.06.2017 00:06
Jeg mangler altid medlemmer! Alle skal joine!! :D

"I don't wanna be the great satan! I wanna be a minor demon"

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 20.06.2017 07:52
Jeg mangler altid medlemmer! Alle skal joine!! :D

Great! Går igang med at lave hende med det samme så! ;)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5777
posts
21
karakterer

Krystal 13.06.2020 11:32
Varulveklanen er stadig aktiv.
Derfor bumpes denne tråd, så folk nemmere kan finde den :)
~ Krys ~

3 3


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli
Lige nu: 1 | I dag: 2